"Sollentunalaisen koulun työntekijää puukotettiin koulun viereisellä parkkipaikalla.
Hyökkäys tapahtui tiistaiaamuna kello kahdeksan aikaan 50-vuotiasta miestä vastaan, joka vietiin sairaalaan. Rehtorin mukaan koulupäivä jatkuu entiseen tapaan, mutta parkkipaikan lähelle ei saa lähteä yhtään oppilasta."
https://sverigesradio.se/artikel/skolor-haller-barn-inne-efter-knivattack
Opettaja puukotettu
12
122
Vastaukset
- Anonyymi
Järjestääkö demarit ilotulituksia tms juhlintaa tämän heille riemukkaan tapahtuman johdosta?
- Anonyymi
Vastineeksi pitäisi aina puukottaa tai ampua joku demari.
- Anonyymi
"Matutus ei vaikuta oppimiseen "
- Anonyymi
Ei sentään ollut kuusivuotias poika ampumas, niin ku USA ssa !! Siellä on tosi huono ampumakoulutus kuusivuotialle jo opettaja jäi kituun !!
- Anonyymi
Miksi oli, natsiksi hoppu.
Nyt se on leikin loppu. - Anonyymi
No mitäs läksi opettamaan oikeauskoisille vääräuskoisten oppeja.
- Anonyymi
"Se oli varmasti vahinko,kaatui 20 kertaa omaan veitseen,liukas piha"!!!
- Anonyymi
Ryhmäkoot olivat varmaankin liian suuret.
- Anonyymi
Olisko opettaja kiusannut lasta, ehkä sai mitä tilasi.
- Anonyymi
Ei kukaan tervepäinen ala ruotsissa enää opettajaksi tai päiväkotiin hoitajaksi, jos meinaa säilyttää mielenterveytensä, eikä pian suomessakaan.
Meno on kuin viidakossa paimentaisi apinalaumaa.- Anonyymi
Poliisistakin erotaan jo joukolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749