Haavisto haluaa estää mielenilmaisut ja siirtyä Vänäjän tyyliseen demokratiaan , Suomi on vaarassa hän kertoo. Ruotsi aiheutti Suomen NATO tielle kuoppia koska siellä sai huutaa vapaasti Turkkia ja islamia vastaan.
Haavisto vaatii rajoituksia sananvapauteen , Venäjän malli hyvä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Demokratia on Suomessa enää vain paperilla.
- Anonyymi
Persujen ihannoiman putinipersulandiaa Suomesta ei tule !!
- Anonyymi
Huono vertaus suomi on jo eurostoliiton kynsissä globalistien tuhottavissa jota ainoastaan persut vastustavat?🤦🤦🤦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono vertaus suomi on jo eurostoliiton kynsissä globalistien tuhottavissa jota ainoastaan persut vastustavat?🤦🤦🤦
Kyllä persut ovat nyt ottaneet lusikan kauniiseen käteensä ja ovat Suomen puolella kerrankin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä persut ovat nyt ottaneet lusikan kauniiseen käteensä ja ovat Suomen puolella kerrankin!
Ainakin johto ymmärtää, että Suomea kannattaa puolustaa. Vaikka voi olla että kannattajissa on paljon niitä, joille mikä muu maa olisi parempi kuin läpimätä Suomi!
- Anonyymi
"Haavisto haluaa estää mielenilmaisut ja siirtyä Vänäjän tyyliseen demokratiaan"
Jos tuo on totta niin homopoika haluaa diktatuuria ja väkivaltaa suomeen...
Tarttee sanoa, korvien väli on pehmennyt kaverilla pahasti, tuossakin asiassa. :) :) :)- Anonyymi
Mies on sellainen vouhake ,että olisi parempi että ei edusta enää Suomea missään.. Tuon touhujen jälkeen tulee aina kova lasku.
- Anonyymi
Kyllä aamun möläytys menee Haaviston omaan piikkiin.Ei Suomen.Ministerikierrätyksen paikka Marin .Aaltola tilalle.
- Anonyymi
Sananvaputta ei ole pilkata kenenkään uskontoa.
- Anonyymi
Tosikot ei kestä minkäänlaista vinoilua ja provosointia.Kaikki energia hukkaan rähjämisessä.Tervo paiskasi raamatun ohjelmassaan eipä mellakoitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842