Viime vuosina maakunnassa mm.Siikalatvalla on liikkunut melko paljon Kempeleen ja Oulun seudun lestatialaisia remppafirmoja tekemässä ja markkinoimassa erilaisia taloremontteja. Tekijät on olleet asiansa osaavia ammattilaisia ja työn jälki hyvä kuulemani mukaan. Hinnat....no joo. Toimintatapa kaipaisi muutosta ettei tulisi ns.pakkomyynnin makua. Parempi laittaa ilmoitus yhteystietoineen postilaatikoihin että nyt teemme alueella kyseisiä töitä ja asukas ottaa yhteyttä jos on tarvetta. Eikä kulkea ovelta ovelle painostamassa. Jos asukas ilmoittaa että haluaa ottaa tarjoukset eri toimijoilta niin silloin käydään tekemässä vaan tarjous ( niin tekevät muutkin ). Ei niin että on sopimuspaperi lähes valmis ja istutaan pöydässä niin kauan kuin on nimi paketissa.
Lestatislaisyrityksille
Anonyymi-ap
5
256
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitin tietysti paperissa.
- Anonyymi
Lestaroistoilla on rahan nälkä ja aistivat ku hait veripisaran meressä
- Anonyymi
Sen vuoksi Suomen Tivolilki juoniteltiin Kempeleesee. Jokoha ihmiset alkavat tajuta millaisia roistoja nää on
- Anonyymi
Tietääkö ketää onko Vuokila Oulun suunnilla lestapohjoinen suku ? Oulun lastensuojelussa on töissä sellainen lyhyt nainen jonka sukunimi Vuokila ja olen itse asioinut hänen kanssaan ja olen lähes varma asiasta !
- Anonyymi
On on ! Hailuodosta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386