Viime vuosina maakunnassa mm.Siikalatvalla on liikkunut melko paljon Kempeleen ja Oulun seudun lestatialaisia remppafirmoja tekemässä ja markkinoimassa erilaisia taloremontteja. Tekijät on olleet asiansa osaavia ammattilaisia ja työn jälki hyvä kuulemani mukaan. Hinnat....no joo. Toimintatapa kaipaisi muutosta ettei tulisi ns.pakkomyynnin makua. Parempi laittaa ilmoitus yhteystietoineen postilaatikoihin että nyt teemme alueella kyseisiä töitä ja asukas ottaa yhteyttä jos on tarvetta. Eikä kulkea ovelta ovelle painostamassa. Jos asukas ilmoittaa että haluaa ottaa tarjoukset eri toimijoilta niin silloin käydään tekemässä vaan tarjous ( niin tekevät muutkin ). Ei niin että on sopimuspaperi lähes valmis ja istutaan pöydässä niin kauan kuin on nimi paketissa.
Lestatislaisyrityksille
Anonyymi-ap
6
541
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitin tietysti paperissa.
- Anonyymi
Lestaroistoilla on rahan nälkä ja aistivat ku hait veripisaran meressä
- Anonyymi
Sen vuoksi Suomen Tivolilki juoniteltiin Kempeleesee. Jokoha ihmiset alkavat tajuta millaisia roistoja nää on
- Anonyymi
Tietääkö ketää onko Vuokila Oulun suunnilla lestapohjoinen suku ? Oulun lastensuojelussa on töissä sellainen lyhyt nainen jonka sukunimi Vuokila ja olen itse asioinut hänen kanssaan ja olen lähes varma asiasta !
- Anonyymi
On on ! Hailuodosta
- Anonyymi
Joo näitä kannattaa varoa.Luulevat olevan muita parempia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1568345KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4337428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512567- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530