https://demokraatti.fi/ylea-arvostellaan-nyt-tyhjantoimittajien-videopaivakirjoista-ja-hairitsevan-ideologissavytteisesta-nuorisosisallosta/
"Kristillisdemokraattien nuorisojärjestö arvostelee Yleä kovin sanoin. KD Nuorten mukaan Yleisradion kustannukset ovat kasvaneet kohtuuttoman suuriksi, koska sen ohjelmatarjonta ja palvelut ovat laajentuneet perustoimintojen ulkopuolelle."
Loistava analyysi KD-nuorilta
Yleä arvostellaan tyhjäntoimittajien videopäiväkirjoista ja ideologissävytteisestä nuorisosisällöst
8
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näytetä minkäänlaista jouluohjelmaa tai äitienpäiväohjelmaa tai Ullanlinnan vappua. Uutisissa jos nyt suoraan ei valehdella, ainakin osa jätetään kertomatta, jos katsoo myös SVT:tä.
Ja nyt alkanut uusi englantilainen sarja lauantailta on jostain kivikaudelta suurinpiirtein, joten ei voi olla kovin kallis ostos. Sarjassa sentään on jo tietokoneita, vaikka möhkälemäisillä näytöillä ja taisi joku kaivaa taskustaan jopa matkapuhelimen. - Anonyymi
Missään muualla ulkomaan uutiset eivät ole ne kaikkein tärkeimmät. Toiseksi Yle haluaa olla vahva mielipiteenmuokkaaja.
- Anonyymi
Ns. jouluohjelmatkin on entisten kommunistien kurjuusvinkumisia katsokoot vaikka Saksasta mallia kuinka tehdään jouluohjelmia ilman vinkumista
- Anonyymi
Yläanttila itkee, että jos Ylen rahoitusta leikataan reilusti, niin ei ole enää varaa maksaa tekijänoikeus- ja esitysoikeusmaksuja kuten nykyisin. Näiden yhteisumma on ollut vajaa 40 milj euroa. Suurin menoerä on kuitenkin palkkakulut noin 250 milj euroa eli reilut 47% koko liikevaihdosta.
- Anonyymi
Yle on luotettavin media. Laitaoikeistolaiset vihaavat Yleä ja haluavat puuttua sen ohjelmasisältöihin ja valjastaa sen oikeistolaiseksi vihamediaksi.
Aloittajakin valehtelee. Yle ei muka lähetä jouluohjelmaa? Ilmeisesti aloittaja ei ole koskaan edes seurannut Ylen ohjelmia kun ei näköjään tiedä niistä mitään. - Anonyymi
Kristillisdemokraateilta erittäin fiksu aloitus !
- Anonyymi
Ylellä sama linja kuin Tytti typerällä . Oma kansa ensin ajattelu on vaarallista . Siksikö painopiste aina ulkomaan uutisilla . Joka ikiseen maahan jo noita toimittajia istuttaneet elätikseen / valtion elätiksi
- Anonyymi
Eduskunnan tulisi pikaisesti tuo valtava mädätyslaitos laittaa kuriin reippaalla säästökuurilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937578
- 403632
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32953Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662