Patmos Lähetyssäätiö - Yhdessä autamme enemmän Näytä selaimessa Välitä
Netissä leviää villejä teorioita siitä, että holokaustia ei ole koskaan tapahtunutkaan. Mitkä ovat holokaustin historialliset todisteet? Miten on mahdollista, että näin suuri kansanmurha saatiin aikaan tavallisten ihmisten seuratessa sivusta? Mitä holokausti kertoo ihmisyydestä? Miksi holokaustia ei saa unohtaa? Mitä on antisemitismi nykyään?
Kansainvälistä holokaustissa menehtyneiden muistopäivää vietetään alkaneella viikolla perjantaina 27. tammikuuta. Päivän vietto alkoi Euroopan parlamentin 1995 antamasta suosituksesta, että jokaisessa EU:n jäsenmaassa tulee viettää holokaustin muistopäivää.
Olen tutkinut holokaustiin liittyviä kysymyksiä viitisentoista vuotta. Myös henkilökohtaiset käynnit holokaustin tapahtumapaikoilla Latviassa sekä Puolassa Auschwitzin ja Majdanekin tuhoamisleireillä ovat antaneet syvyyttä.
Erityisesti kaksi kysymystä ovat ajaneet minua tutkimaan aiheetta: Kuinka sellaista saattoi tapahtua? Kuinka joku voi väittää, ettei sellaista tapahtunut?
Yleensä en vaivaa sinua viikkokirjeissäni videoilla. Holokaustin muistopäivän lähestyessä haluan kuitenkin lähettää katsottavaksi yllä olevan Kujalla -podcastiin jakson, jossa piipahdin Heidi Martikaisen vieraana.
Siunausta viikkoon.
https://www.youtube.com/watch?v=6AW0tNY1iq8
PATMOS Pasi Turunen Holokausti kirjoitus ja video
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo kieltäminen on täysin pääpaholaisen aikaansaamaa ihmisten sydämissä jotka eivät tunne Jeesusta Kristusta. Se on vähän samaa jos joku väittäisi, ettei 2 maailmansotaa olisi ollutkaan eikä Suomi ole ollut mukana sodassa Venäjän kanssa.
Historia, paikat, silminnäkijät, todisteet, yms. eivät anna tilaa minkäänlaiselle epäilykselle, etteikö 6 miljoonan juutalaisen surmaamista olisi tapahtunut.
Pääperkele keksii kaikenlaista kun tietää, ettei sillä ole enään kauaa aikaa siihen kun hänet syöstään lopullisesti ja ikuisesti helvetin tuleen.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17717690w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901