Ruotsissa joku paikallinen persu vaatii nyt, että jengirikolliset joutui itse maksamaan aiheuttamansa ampumahaavat tms sairaalalaskut.
Eikö Ruotsipersut tiedä, että ammuskelu ja räjäyttely on ihmisoikeus, ainakin tietylle uskontokunnalle.
https://www.suomenuutiset.fi/paikallispoliitikon-uraauurtava-ehdotus-tukholmasta-veronmaksajien-rahat-tavallisten-kansalaisten-hoitoon-jengirikolliset-maksakoon-itse-aiheuttamansa-ampumahaavat/
No nyt on rasismia: jengirikolliset maksakoon itse aiheuttamansa ampumahaavat
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
SDP voisi maksaa kulut kun on noita apinoita vuosikymmeniä maahan kärrännyt.
- Anonyymi
Sairaalat voisi laittaa laskut demarien puoluetoimistoon tai miksei jengiläiset voisi pyytää demareilta maksaria, jos sirpaleita nypittävänä kropasta.
- Anonyymi
Silmä silmästä. Demareiden uhriverta pitäisi vuodattaa raskaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaalat voisi laittaa laskut demarien puoluetoimistoon tai miksei jengiläiset voisi pyytää demareilta maksaria, jos sirpaleita nypittävänä kropasta.
Vihreät voisi maksaa jengiläisille kropasta kaivetuista kranaatinsirpaleista ja luodeista bonarit, ovathan jengiläiset toteuttaneet vihervasemmistolaista unelmaa. Jos osuman saanut sivullinen, silloin vihreiltä tulisi superbonus. Jos lapsi, niin silloin superbonuskin vielä tuplattaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai vihreitten puoluetoimistoon. maria ja iris hoitsuasussa hoitamaan kunniakansalaisia.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17717782C
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405765
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?755129Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2375107Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474640Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k274496Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1643864- 1273366
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233095Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273092Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42381