Ukrainan hautuumaille ei enää mahdu ruumiita.

Anonyymi-ap

Valtavat ruumisröykkiöt odottavat hautaamista. Unkarin ja Ukrainan rajalta löytyi täyteen ahdettuja ruumisvaunuja .

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se hieno mies toi Zelenski.

• Anonyymi

Joo, estää ukrainalaisten kansanmurhan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, estää ukrainalaisten kansanmurhan.

Apua😱.... Sehän on käynnissä. Sodalla, ja tukipaketit lisää uhrimääriä😱

• Anonyymi

Rauhaa maailmaan. Toivotaan että tulee tänä vuonna.

• Anonyymi

Luuletko et Ukrainan sota on ainut?
        Yhdysvalloilla on Aina useampi sitarintama samaan aikaan. Eri maissa.
        Yhdysvallat elää sodista, ja sodilla. Elämäntapasotijoita. Ja jotku luuli, et ne tuo rauhaa Suomeen, sodan ne tuoneet jokapaikkaan.

• Anonyymi

Ei sitä tule, vaan vaiheittainen -95% väestönvähennys. jossa Suomen kohdalla lukee 100%, koska täällä on ENITEN lähimmäisestävälittämistä, tunnetaan evankeliumi, voidaan nousta rukoilemaan ja saaha ihmeitä. siksi 100%.

surullista paskaa on se, ettei samanaikaista kansallistason yhteisrukousta edes testata. Siis väkevin aseemmin pysyy kirjaimellisesti kotelossa non-vitun-stoppina.

no joo. ihan sama; jossei tajuta, niin ei sitten vaan tajuttu.

• Anonyymi

"Onhan siellä peltoa"!!!

• Anonyymi

mitä huumoria taas kerran täällä...

• Anonyymi

Putlerilla satojen tuhansien ihmisten henki vastuullaan. Palaa kuin soihtu kuumasti ja pitkään kiirastulessa.

• Anonyymi

Voi olla vähäse sellast selitelyn makua, Tuomiopäivänä siis. ultrakalliit naiset toisten olemassaolon hinnalla kun ei taida olla se hjuvin tapa hoitaa elämäminen.

Meille parasta on välttää täyskontakti kun menevät norjaansa. pitää kansa vaan sen tuhkolman profetian valkoisella alueella, jos edes siihen pystyisimme ja antaa suurvaltojen vääntää siellä p-norjassa niin pitkään kun jaksavat. Meitä kusetettiin esitaistelijaksi sijaissotaan, ja putin tajuaa tuon vielä kyllä. Sitä oivallustaan tulee ehdottomasti minun mielestäni hyödyntää. Välttää se täyskontakti. En tiedä miten se on edes teoriassa suunnitelmanakaan mahdollista, mutta edes yrittää sitä.

Tosin minä kerron, ja minä ainoana nämä sanani mielessäni aina kuulen. Ei nämä vaan todellisuudessa jaksa kiinnostaa ketään.

ihan sama, oiskohan piimä taikka glögiä laimeeseen illanviettoon.

• Anonyymi

Kun ei uutisoida, ei ihmiset tiedä.

Niin Suomen mielenosoituksistakin tehdään.
        Vain Osa pääsee uutisiin. Eivät uutisoi niistä, joista eivät halua kansan tietävän.

Mut, Uutisoivat pilakuvista ja Ruotsin nukesta ja koraanista. Tahallisesti tietysti, uutiset ei ole vahinkoja😉

• Anonyymi

Nehän piti polttaa. Oliko sekin joku valeuutinen?

• Anonyymi

Ukraina sentään hautaa vainajansa hautausmaille.
      Venäjä kippaa suureen kuoppaan. Sijainti voi olla missä tahansa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3573
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2419
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2234
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2017
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1449
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1240
    9. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1239
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1235
    Aihe