Oikeasti nauttisin jos ydinpommi pudotettaisiin Helsinkiin!

Anonyymi-ap

Nautin ajatuksesta, että vihaamani maa tuhoutuisi osittain!

20

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivoin, että se olisi vain pääkaupunkiseudulle kohdentuva pienempi pommi.

    • Anonyymi

      Suomi on täynnä vain jnhottavia ihmisiä! he ovat jatkuvasti vaatimassa muita tekemään heidän puolestaan jotakin paskatyötä. He ovat itse niitä kusipäitä jotka aiheuttavat aina kaiken.

      • Anonyymi

        Se paskamainen ämmä on itse kaakottamassa ja esittelemässä omaa hyvinvointiaan, mutta olettaa toisten olevan palvelijattarina hänelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se paskamainen ämmä on itse kaakottamassa ja esittelemässä omaa hyvinvointiaan, mutta olettaa toisten olevan palvelijattarina hänelle!

        Ihan selvä narsisti se on, mikään ei ole sen vika ja tirauttaa rokotiilin kyyneltä


    • Anonyymi

      eipä kiinnosta. seuraava y- pommi tulee aloittajan kuppaseen kylään

    • Anonyymi

      Ai että nautin kun ajattelen sitä miten se äijä hakkaa sitä hölmöä eukkoaan! Antakaa palaa vain, ne virkapaskaämmät ovat juuri niitä huonoja akkoja.

      • Anonyymi

        Suomalainen äijä ja akka sopivat täydellisesti toisilleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen äijä ja akka sopivat täydellisesti toisilleen!

        he ovat juuri sellaisia pienimielisiä paskakasoja.


    • Anonyymi

      Aloittaja voisi oikeasti lähteä hevon --ttuun täältä oikeiden ihmisten maasta.

      • Anonyymi

        Teeppä vain itse oikeana ihmisenä kaiken äläkä sotke muita elämääsi! Sinunkaltaisillasi ei ole mitään oikeutta sotkea tosia omaan elämänkatsomukseesi. Sinulla ei ole mikään oikeutta olettaa toisten tekevän sinun puolestasi mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teeppä vain itse oikeana ihmisenä kaiken äläkä sotke muita elämääsi! Sinunkaltaisillasi ei ole mitään oikeutta sotkea tosia omaan elämänkatsomukseesi. Sinulla ei ole mikään oikeutta olettaa toisten tekevän sinun puolestasi mitään!

        Sinä olet juuri se joka saa täällä kaiken joten teeppä myös kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet juuri se joka saa täällä kaiken joten teeppä myös kaikki!

        Todellisuudessa kuitenkin "oikea ihminen" olettaa minun tekevän kaiken!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa kuitenkin "oikea ihminen" olettaa minun tekevän kaiken!

        Se "oikea ihminen" laittaa aina toiset tekemään puolestaan kaikkea sellaista mikä hyödyttää vain häntä itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se "oikea ihminen" laittaa aina toiset tekemään puolestaan kaikkea sellaista mikä hyödyttää vain häntä itseään.

        Olet juuri "oikea ihminen" juuri samanlainen kuin kaikki muutkin tässä Suomessa!


    • Anonyymi

      Suomi on vain yhden ihmisryhmän keksimä maa jossa he saavat aina kaikkea ja niiden jotka eivät saa mitään pitäisi noudattaa kiltteinä lakeja jotka hyödyttävät vain osaa väestöä. vain nämä tiettyyn piiriin kuuluvat henkilöt saavat tehdä mitä vaan, mutta muiden tulisi totella heitä vaikka eivät hyödy mitenkään tästä maasta.

      • Anonyymi

        Heidän, jotka eivät saa mitään, tulisi kuitenkin tehdä aina kaiken!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heidän, jotka eivät saa mitään, tulisi kuitenkin tehdä aina kaiken!

        Juuri näin se menee! Loputtomassa kierossa paskamaassa VAIN HE SAAVAT RIKKOA IHMISOIKEUKSIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin se menee! Loputtomassa kierossa paskamaassa VAIN HE SAAVAT RIKKOA IHMISOIKEUKSIA!

        JA KAIKN LISÄKSI HEIDÄN palkkaamansa KIERO PIKKUVIRKAPASKAÄMMÄ OLETTAA ETTÄ TRAUMATISOITUNEIMMAT HENKILÖT OVAT NIITÄ JOIDEN TULiSI PASSATA JA PIRISTÄÄ NIITÄ JOTKa OVAT SAANEET AINa KAIKEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA KAIKN LISÄKSI HEIDÄN palkkaamansa KIERO PIKKUVIRKAPASKAÄMMÄ OLETTAA ETTÄ TRAUMATISOITUNEIMMAT HENKILÖT OVAT NIITÄ JOIDEN TULiSI PASSATA JA PIRISTÄÄ NIITÄ JOTKa OVAT SAANEET AINa KAIKEN!

        TÄLLAINEN SUOMI ON OIKEASTI! Pitäisi palvella ja palvella loppumattomasti kaikki vaikka, ei itse saa yhtään mitään!


    • Anonyymi

      Tämän Venäjän hyökkäyssodan aikana minun tunteet, lähinnä pelon ovat ollaat pinnassa, mutta sodan vain jatkuessa ja pelottacia uutisotsikoita lukiessani en nykyään enää pelkää mitään.
      Jos tänne tulee sota tai ydinpommi, niin en voi sille mitään vaan se vaan tulee. Minun peloillani tai mieliåiteilläni ei ole mitään vaikutusta tulevaan.
      Ihailen ukrainalaisia, jotka ovat sotatilanteesta huolimatta niin positiivisia ja iloisia ja toivon olevani samnlainen jos sota leviää tänne meille.
      Presidenttimme lausunnot, kuten tänään Kiovassa, ainakaan paranna idänvälisiä suhteita. Typerä vanha ukko sanoi taas tänään jotain sellaista, jota tasavallan presidentin ei kuuluisi tehdä.
      Niinistö on mielestäni vanhainkotiin sopivaa materiaalia. Haavisto on paljon diplomaattisemoi ja sitä tarvitaan tässä maailmantilanteessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe