Vähän väliä on joku väkivalta tilanne päällä tai joku tapettu ym.
Lentokoneiden meluko tuon aiheuttaa?
Miksi Vantaalla asuu niin paljon väkivaltaista porukka?
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Persu opiskelee tietotekniikkaa; https://youtu.be/sebAzM6NQPo?t=12
- Anonyymi
Rikollisuus on muutenkin Vantaan ongelma. Jostain syystä sinne pesiytyy muualta tulleita hämyjä ja sarjarikollisia. Esimerkkinä vaikka kuuluisuutta janonnut sarjahuijari joka huijasi pankkejakin varastelemalla tuntemattomilta ja petkuttamalla. Alhaista toimintaa. Niin itseensä täynnä, että varmaan melkein ekonomina myy elämänsä viihteelle. Ensin kirja ja sitten TV- sarja ja elokuva. Mitä isot herrat edellä, sitä pikku herranen perässä.
- Anonyymi
Höpö höpö.
Vantaalla rikollisuus ei ole sen suurempi ongelma kuin missään muuallakaan. Vantaan ja erityisesti Tikkurilan, sijainti on niin keskeinen pk-seudulla, että täällä liikkuu ja kokoontuu paljon ihmisiä, niin se näkyy tietysti katukuvassakin, mutta mikään erityinen ongelma verrattuna muihin vastaaviin paikkoihin väkivalta ei ole Tikkurilassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919