Sille jollekin, tunnistat kyllä

Anonyymi-ap

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan?
Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sinua kuitenkin aina kiinostaa tulla siihen lähelle?

Siihen on yksi syy.
I Rule and you obey.

725

5667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kosto on suloinen, eikö vain?
      Kukapa ei tahtoisi suloista kostoa?
      Se, että pidän sinua otteessa, sinä itse annoit ne kahleet käteeni, jotta voin sinua ohjailla.
      En päästä koskaan niistä irti, olet ikuisesti otteessani.
      Se minkä tahdoit sait ja mitä et tahtonut sait myös sen.
      Toisaalta sinä pidät siitä vaikka esität ettet pitäisi.
      Kun menet, kiskaisen sinut luokseni ja taas esität kuin et tahtoisi siinä olla.
      toisaalta jos en huomioi sinua, niin tulet siihen kerjäämään huomiota ja saadessasi sen, lähdet jo pois.

Vaikka esität, ettet pidä siitä yhtään, tulet siihen aina uudelleen ja uudelleen kuin janoaisit sitä.
      Miten jokin niin luotaan työntävä voi kuitenkin vetää puoleensa niin vahvasti.

• Anonyymi

Pssykot täällä vauhdissa. Pitää hauskaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pssykot täällä vauhdissa. Pitää hauskaa!

Minä alan kallistua sille kannalle, että nämä lukijat jotka hakee näistä palstamiehen pakinoista jotain elämyksiä on niitä psykoja. En nimittäin pidä ihan normaalina sitä, että käydään imuroimassa näitä tekstejä aivoihin ja perustetaan jotain älyvapaita aivoriihiä sen myötä, että olisiko joku fiksaation kohde tämänkin tekstin takana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä alan kallistua sille kannalle, että nämä lukijat jotka hakee näistä palstamiehen pakinoista jotain elämyksiä on niitä psykoja. En nimittäin pidä ihan normaalina sitä, että käydään imuroimassa näitä tekstejä aivoihin ja perustetaan jotain älyvapaita aivoriihiä sen myötä, että olisiko joku fiksaation kohde tämänkin tekstin takana.

Terrrveisiä nääs, kannattaa huomioida aina myös se, että tälle farssille naureskelu voi olla valtakunnallista ja

• Anonyymi

Vain mielipuoli, joka ei näe, että ei ole ulkoista vihollista, vaan ainoa todellinen vihollinen on ihmisessä itsessään voi laukoa tuollaisia jarjettämyyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain mielipuoli, joka ei näe, että ei ole ulkoista vihollista, vaan ainoa todellinen vihollinen on ihmisessä itsessään voi laukoa tuollaisia jarjettämyyksiä.

Perustele väitteesi jos pystyt.

• Anonyymi

Kavereille ja läheisille ei tervejärkiset ihmiset kosta. Mielipuoliset kylläkin, mutta huomaavat pidemmän päälle, että sen käytöksensä vuoksi joutuvat elämään loppuelämänsä yksin omassa "ylhäisyydessään" ja purkamaan pahaa oloa vastedes vain itseensä, kun muut saavat sellaisesta aiheettomasta kärsimyksestään narsistisen omahyväisen paskan kynsissä tarpeekseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kavereille ja läheisille ei tervejärkiset ihmiset kosta. Mielipuoliset kylläkin, mutta huomaavat pidemmän päälle, että sen käytöksensä vuoksi joutuvat elämään loppuelämänsä yksin omassa "ylhäisyydessään" ja purkamaan pahaa oloa vastedes vain itseensä, kun muut saavat sellaisesta aiheettomasta kärsimyksestään narsistisen omahyväisen paskan kynsissä tarpeekseen.

Kylläpäs kostaa.
        Ihme tosikkoja te olette, te ette varmaan ymmärräkään mistään mitään.

Otetaan toi teidän mielilauseenne ja syytöksenne nyt käsittelyyn.
        "narsistisen omahyväisen paskan"

Jos sinä joutuisit sellaisen uhriksi, voisitko kenties kirjoittaa sellaiselle: Etkö huomannut kuinka olin hyvä sinua kohtaan.....?
        Niin?
        "mitä yhdestä särkyneestä sydämestä"
        Niin?

En anna tässä mitään enempää sinullekaan kuin vähän miettimisen aihetta.
        Sinä et tiedä kenelle aloitus on ja mitä on tapahtunut.
        Mutta silti auot päätäsi kuin tietäisit jotain.
        Mutta ei se mitään, et ole ainoa.

Mä olen tässä vähän kuin yksin teitä kaikkia syyttäjiä vastaan ja tuomitsen teidät kaikki.
        Minulla on se valta, olen asioista perillä, näen ja ymmärrän, ja sen saa sanoa.
        Ja viimeisenä olen seisova multien päällä.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku voi myös vetäytyä yksinäisyyteen suojautuakseen mielipuolisilta ja narsisteilta.

• Anonyymi

Elät galaksien välisissä suhteissa itseesi ihastuen miksi näin?

• Anonyymi

Sinähän sen mies itse varmaan parhaiten tiedät itseäsi julkisesti puhutellessa

• Anonyymi

Obey your
      MASTER
      MASTER! MASTER OF PUPPETS IM PULLING YOUR STRINGS!

• Anonyymi

Hienoa, mistä fantasiasta ikinä sinäkin koet sitten voimaantuvasi, olisiko tästä sloganista jopa puhelinvastaajan tervehdykseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, mistä fantasiasta ikinä sinäkin koet sitten voimaantuvasi, olisiko tästä sloganista jopa puhelinvastaajan tervehdykseksi

Joskus nämä omat varmuudella tietämänsä erittäin tärkeät asiat on jostain syystä manipuloitava näyttämään siltä mitä haluaa

• Anonyymi

Se on kuin kissa ja hiiri leikkiä jossain muodossa, mutta toisaalta ei.
      Jokin sinussa kuitenkin on, jokin sinussa kiinostaa tai pitää kiinostusta yllä.
      Ehkäpä itse sen aiheutat ilmaisemalla olemassaolostasi, kun en sinua huomioi?
      Mietin mitä sinä tahtoisit, mutta toisaalta juuri sinulta ei sitä tulisi kysyä.
      Sinua tulee ohjailla, ottaa haltuun ja hallita.
      Olet villi ja sinut tulee kesyttää.
      Olet vapaa, kunnes joku sinut sitoo.
      Toisaalta olet kuin karannut ja sinulla on kahleet joita kannat.
      Et tahtoisi olla kahleissa mutta kuitenkin tahtoisit olla ohjastettavana, et ehkä itsekään ymmärrä mitä tahdot ja miten sen ilmaisisit.

• Anonyymi

Pitäisikö sinun huru-ukko kertoa näistä tuntemuksistasi vaikka psykiatrille miten käyt jotain naistenhallitsemisfantasiaa läpi suhteessa täysin kaiken lisäksi suhteessa sinulle tuntemattomiin ihmisiin. Varmasti löytyy joku diagnoosi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö sinun huru-ukko kertoa näistä tuntemuksistasi vaikka psykiatrille miten käyt jotain naistenhallitsemisfantasiaa läpi suhteessa täysin kaiken lisäksi suhteessa sinulle tuntemattomiin ihmisiin. Varmasti löytyy joku diagnoosi

Pitäisikö sinun keskittyä asioihin, joista jotain ymmärrät?
        Mene vaikka oman paikkakuntasi palstalle kitisemään jostain tärkeästä.

• Anonyymi

Hoitoon sinun pitäisi hakeutua, kun olet sekaisempi kuin seinäkello ja tekosi aiheuttavat sinulle itsellesi huomattavasti enemmän kärsimystä ja tuskaa lukuisissa eri muodoissa, koska karma, sinä senkin mitätön pikku-ukko, joka kuvittelet itsestäsi jotain.

• Anonyymi

Sinä tässä olet orja kahleissasi nimittäin menneisyytesi kahleissa, joista et raukka tunnu pääseväsi vapaaksi sitten millään, vaikka parempi elämä odottaisi sinua ilman menneisyytesi painolastia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoitoon sinun pitäisi hakeutua, kun olet sekaisempi kuin seinäkello ja tekosi aiheuttavat sinulle itsellesi huomattavasti enemmän kärsimystä ja tuskaa lukuisissa eri muodoissa, koska karma, sinä senkin mitätön pikku-ukko, joka kuvittelet itsestäsi jotain.

Karmakin rakastaa minua ja palvelee minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tässä olet orja kahleissasi nimittäin menneisyytesi kahleissa, joista et raukka tunnu pääseväsi vapaaksi sitten millään, vaikka parempi elämä odottaisi sinua ilman menneisyytesi painolastia.

Ei, kun tässä on nimenomaan tulevaisuus kyseessä ja hän on se kahlittu.
        Parempaan elämään häntä tässä johdattelenkin.

• Anonyymi

Ymmärrän ainakin sen, etten enää ikinä halua olla missään tekemisissä kanssasi, kun jäi vuosien varrella hyväksikäytetty olo, vaikka vilpittömästi hakusikin uskoa vain hyvää toisista myös sinusta, niin jossain vaiheessa en enää pystynyt uskomaan yhteenkään sanaan, jonka suustasi päästit, joten se on over forever.

Se on sinun petturuutesi palkka senkin Juudas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kun tässä on nimenomaan tulevaisuus kyseessä ja hän on se kahlittu.
        Parempaan elämään häntä tässä johdattelenkin.

No niin. Sinä kuvittelet tyhmässä päässäsi johdattelevasi parempaan toista ihmistä?
        Johdattelet kertomalla valheita toisesta ihmisestä täällä netissä yötä päivää, tulee vielä se päivä kun kaikki kostautuu sinulle mies. Itsestäsihän sinä lienetkin kaiken oleellisen täällä jo kertonutkin. Palstaa ei tarvitse seurata kovinkaan, pitkiä aikoja kun tämänkin ihmiset tajuaa.
        Millä oikeudella sinä yrität tunkeutua toisen ihmisen, elämään onko tämä jonkinlainen kosto homma jostain mistä olet jäänyt paitsi elämässä? Narsistinen sairas mielesi on sillä tavalla vain yksinkertainen ja älykkyytesi vajavainen että:
        Koska ja millä tavalla kuvittelit rakkauden syttyvän sinun ja tämän toisen ihmisen välille?
        Valinta kun ei tule kohdistumaan sinuun koskaan ja tämä on se juttu joka sinä mies et sulata. Haluat jonkun jota hallita, jonka musertaa ja tahtoosi taivuttaa.
        Näinkö on?

• Anonyymi

Niinkö olin.

• Anonyymi

Ehkäpä vedin sinut jälleen tänne.
      Ehkäpä odotat täällä juuri minua.
      Etsiskelet minua, vaikka et sitä myöntäisikään.
      Kaipailet minua, ja ajattelet minua.

ja kaiken tämän teet siksi, koska minä hallitsen sinua.
      Ja vaikka tiedostat sen ja et niin pidä ajatuksesta myöntää asiaa, niin toisaalta hyväksyt sen, eikä se sinua häiritse.
      Siinä on jonkinlainen luottamus ja toisaalta sinusta tuntuu kuin tuntisin sinut paremmin kuin sinä itse.

• Anonyymi

Psykoosit tulilla jollain.

• Anonyymi

Todella omaperäinen viittaus taas, ihan niin kuin sinäkin et olisi jo jopa omaankin kyllästymiseen saakka lueskellut näitä palstaprinssin monologeja, joita koitat osoitella väärään suuntaan. Yleensä tuontyyppisten ihmisten kohtalo on päätyä jupisemaan itsekseen kun kukaan ulkomaailmassa ei enää jaksa näitä teoretisointeja kuunnella.

• Anonyymi

Ei kovin kivoja juttuja nämä.

• Anonyymi

Kiinnostaa kuin kilo paskaa. Älä sekoile täällä tai valkotakkiset noutaa.

• Anonyymi

Miten minusta tuntuu, että on sinussakin vikaa kun pohdiskelet keskellä yötä, että liittyykö tämä patriarkaalinen fantasia jollain tavalla juuri sinuun. Kuulostaa hieman oireelliselta sekin, puhumattakaan taipumuksesta jonkintyyppisiin ukaasien hahmotteluun.

• Anonyymi

Sinä yksi siellä, joka kyllä tunnistat itsesi.
      Kyllä sinä voit ihan rohkeasti edelleen keskustella, vaikka teen siitä sinulle helposti vaikeampaa.
      Sinusta tuntuu, kuin kerta toisensa jälkeen kun olemme yhteydessä, sotkeutuisit johonkin verkkoon, etkä pääsisi enää liikkumaan kuten ennen.
      Lopulta olet täysin paketissa ja katselisit minua täysin avuttomana ja pyörität silmiäsi.
      Mitä sitten tekisit? Mitä sanoisit?
      Odottaisit tietenkin kiltisti ja innoissasi ja hieman peloissasi mitä minä sinulle tekisin ja sanoisin.
      Toisaalta luottaen, että olisit turvassa.

• Anonyymi

Onko nää sun seksifantasioita??

• Anonyymi

En tiedä rupeanko siihen enää.
        Olen irti kahleista …
        Vapaudun niistä joulukuussa koska joku muukin on yhtä villi ja varsinkin vapaamielinen mitä itse olen.
        Ennen minut olisi voinut kahlita mutta ei enää….🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku taitaa fantasioida sitomisleikeistä ja alistamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikin tasolla voikin on olla kivaa. Muussa elämässä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pinkit pörrökäsiraudat

• Anonyymi

En alistu ikinä. Sitä päivää saat odottaa, että nuo kommenttisi loppulauseet toteutuvat. Jos saatat minut tuohon/tähän tilaan, on solmujesi syytä olla pitävät..

Mutta..minä itsehän tosiaan sinua toivoin ja odotin ja juuri sinut valitsin ja halusin. Sen myönnän, myönnätkö sinä?

Vai oliko se kummankaan meistä tahto tai valinta? Eipä tainnut olla. Match made in Heaven and Hell.

https://youtu.be/RPzkYhKAjB8

Ota kiinni, jos saat🙋‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En alistu ikinä. Sitä päivää saat odottaa, että nuo kommenttisi loppulauseet toteutuvat. Jos saatat minut tuohon/tähän tilaan, on solmujesi syytä olla pitävät..

Mutta..minä itsehän tosiaan sinua toivoin ja odotin ja juuri sinut valitsin ja halusin. Sen myönnän, myönnätkö sinä?

Vai oliko se kummankaan meistä tahto tai valinta? Eipä tainnut olla. Match made in Heaven and Hell.

https://youtu.be/RPzkYhKAjB8

Ota kiinni, jos saat🙋‍♀️

Miksi juoksisit karkuun?
        En ole metsästäjä vaan hallitsija.
        Tahtoessani sanon: Tuokaa hänet tänne ja hänet tuodaan tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi juoksisit karkuun?

Kuulostat vähän väsyneeltä. Miten olis, jos hallitsisit omaa unettomuuttasi ensi yönä? Onnistuuko?

Jaksat sitten juosta paremmin taas minun perässä. Sun vasallisi on niin surkeita pelkureita, ettei niistä ole minun koskemattomuuteeni tarttumaan.

Sinä olet ehkä hallitsija, kuningas, mutta minä olen valkoinen kuningatar, kuten esiäitinikin olivat.

Sinä huudat siellä, kun olet piikoihisi ja palvelijoihisi tottunut.

Huuda vaan, minua ei käsketä. Minua pyydetään.

Sydämensä kuningattaren edessä kuningaskin on polvillaan, niin on suurin järjestys jonka hallitsija on Jumala itse.

Näkemiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat vähän väsyneeltä. Miten olis, jos hallitsisit omaa unettomuuttasi ensi yönä? Onnistuuko?

Jaksat sitten juosta paremmin taas minun perässä. Sun vasallisi on niin surkeita pelkureita, ettei niistä ole minun koskemattomuuteeni tarttumaan.

Sinä olet ehkä hallitsija, kuningas, mutta minä olen valkoinen kuningatar, kuten esiäitinikin olivat.

Sydämensä kuningattaren edessä kuningaskin on polvillaan, niin on suurin järjestys jonka hallitsija on Jumala itse.

Näkemiin.

Minä määrään myös rytmit, milloin on yö ja päivä, milloin nukutaan ja milloin valvotaan.
        Kuitenkin tulit pyytämättä eteeni kun käsky taikka kutsu kävi.

Sydämensä tulee valloittaa ja minä kutsuin ja monet tulivat, mutta ne, jotka alunperin oli kutsuttu, jättivät tulematta.
        Monet jotka tulivat, ovat hiljaisia ja herttaisia, sellaiset perivät maan.

Minun on järjestys ja valta.

• Anonyymi

Hahaha katsotaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä rupeanko siihen enää.
        Olen irti kahleista …
        Vapaudun niistä joulukuussa koska joku muukin on yhtä villi ja varsinkin vapaamielinen mitä itse olen.
        Ennen minut olisi voinut kahlita mutta ei enää….🥰

Lø se putita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäpä luulet, onko koko aloitus jonkun eenukin henkistä pullistelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku taitaa fantasioida jonkun fantasioivan vaikka ja mistä. Kyllä olen kiinnittänyt huomiota tähän etovaan tyyliin läähättää miehen feikkivuoropuheluiden lomassa jotain tiettyä henkilöä näihin fantasioiden. Ehkä kannattaa hakea jo pikkuhiljaa apua tuohon vaivaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkemiin.

Ei hyvää päivää, tällaiseenko miehen fiktiivi”ystäviensä” kanssa käymään feikkikeskusteluun elämästä viaraantuneet on jääneet jumiin tällä kertaa. Ihminen on ajoittain melko yksinkertainen lajike jos ja kun on jo tiedossa mistä on kyse. Niin muuttuuko se seuraavan trollauksen kohdalla jotenkin realistisemmaksi tai jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvää päivää, tällaiseenko miehen fiktiivi”ystäviensä” kanssa käymään feikkikeskusteluun elämästä viaraantuneet on jääneet jumiin tällä kertaa. Ihminen on ajoittain melko yksinkertainen lajike jos ja kun on jo tiedossa mistä on kyse. Niin muuttuuko se seuraavan trollauksen kohdalla jotenkin realistisemmaksi tai jotain?

Sitten ollaan joka kerta naama yhtä näkkärillä kun joku ikävä teräväkielinen amatsooni tulee puhkaisemaan kuplan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten ollaan joka kerta naama yhtä näkkärillä kun joku ikävä teräväkielinen amatsooni tulee puhkaisemaan kuplan

Eiköhän tuo höpöttäjä tullut puhaltamaan tänne joukkoon vain oman kuplansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo höpöttäjä tullut puhaltamaan tänne joukkoon vain oman kuplansa.

Hyvä sitten jos näin onnistut kokemaan. Tarvelähtöisyydestä on moni asia vaemaankin kiinni. Tiedä sitten onko annettu mitalla jo sitten liikaakin, se riippuu katsontakannasta. Monen asian voisi antaa olla jos se olisi kahdensuuntaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi juoksisit karkuun?

Niinkö luulet? Että joku tuo sinun eteesi jonkun ihmisen, kukaan ei tuo tollon eteen ketään.
        "Sinulla ei ole mitään valtaa ihmiseen, joka ei ole sinusta kiinnostunut".
        Sinä et ole hyvä ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sitten jos näin onnistut kokemaan. Tarvelähtöisyydestä on moni asia vaemaankin kiinni. Tiedä sitten onko annettu mitalla jo sitten liikaakin, se riippuu katsontakannasta. Monen asian voisi antaa olla jos se olisi kahdensuuntaista

Yleensä koen asiat niinkuin ne ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö luulet? Että joku tuo sinun eteesi jonkun ihmisen, kukaan ei tuo tollon eteen ketään.
        "Sinulla ei ole mitään valtaa ihmiseen, joka ei ole sinusta kiinnostunut".
        Sinä et ole hyvä ihminen.

En luule, vaan tiedän.
        Minä pyydän ja saan, käsken ja niin tapahtuu.
        Minulla on valta yli kaikkien, kaikki on minulle annettu ja alistettu.
        Minä myös päätän valtakunnassani siitä mikä on hyvä ja mikä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä koen asiat niinkuin ne ovat.

Haluatko saada myös muut näkemään asiat niinkuin sinä koet ja hallitseeko tämä tavoite sinun elämääsi jollain tavalla? Esimerkiksi täällä ilmeisesti operatiiviseksi kokemallasi keskustelupalstalla tms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko saada myös muut näkemään asiat niinkuin sinä koet ja hallitseeko tämä tavoite sinun elämääsi jollain tavalla? Esimerkiksi täällä ilmeisesti operatiiviseksi kokemallasi keskustelupalstalla tms

Hyvissä rajoissa ja puitteissa ehkä, mutta ei se niin häiritse, pikemminkin antaa joillekin asioille vauhtia.
        En koe sen mukaan missä toimin vaan koen ja se kulkee mukana kaikkialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä määrään myös rytmit, milloin on yö ja päivä, milloin nukutaan ja milloin valvotaan.
        Kuitenkin tulit pyytämättä eteeni kun käsky taikka kutsu kävi.

Sydämensä tulee valloittaa ja minä kutsuin ja monet tulivat, mutta ne, jotka alunperin oli kutsuttu, jättivät tulematta.
        Monet jotka tulivat, ovat hiljaisia ja herttaisia, sellaiset perivät maan.

Minun on järjestys ja valta.

Olet joku joka halusi olla jotain, vaikka ei todellisuudessa ollutkaan yhtään mitään ja lopulta sekosi ja alkoi kuvittelemaan itsestään kaikkea mikä ei pitänyt paikkaansa.

Maailma toimii täysin ilman sinua ja sinua ei kukaan täällä tarvitse mihinkään, vaikka niin luulisit sairaista luuloissasi johtuen, piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luule, vaan tiedän.
        Minä pyydän ja saan, käsken ja niin tapahtuu.
        Minulla on valta yli kaikkien, kaikki on minulle annettu ja alistettu.
        Minä myös päätän valtakunnassani siitä mikä on hyvä ja mikä ei.

Niinhän minä olen antanut sinun ymmärtää, antamalla ymmärtää, että minun voimani olisi sinun voimaasi, minä kaikkivaltias, mutta todellinen valta on minun ja sinä et ole yhtään mitään ilman minua, joten et ole yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet joku joka halusi olla jotain, vaikka ei todellisuudessa ollutkaan yhtään mitään ja lopulta sekosi ja alkoi kuvittelemaan itsestään kaikkea mikä ei pitänyt paikkaansa.

Maailma toimii täysin ilman sinua ja sinua ei kukaan täällä tarvitse mihinkään, vaikka niin luulisit sairaista luuloissasi johtuen, piste.

Kyse ei olekaan siitä tarvitaanko minua omassa maailmassani vaan siitä, että tarvitsenko minä teitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän minä olen antanut sinun ymmärtää, antamalla ymmärtää, että minun voimani olisi sinun voimaasi, minä kaikkivaltias, mutta todellinen valta on minun ja sinä et ole yhtään mitään ilman minua, joten et ole yhtään mitään.

Vai kuin kaikkivaltias tulet siihen sättimään.
        Meillä on se ero, että minä tosiaan tunnen jumalan, sinä et.
        Minulla on valta, sinulla ei.

• Anonyymi

Sivuäänet huutelevat ja varoittelevat ja herättävät sinussa hieman pelkoa ja kauhua.
      Mutta toisaalta käsken sinua luottamaan minuun ja niin sinä teet.
      Keskityt vain minuun, vaikka tilanne on oudonlainen ja ympärillä kaikuvat varoitusten huudot ja äänet, sinä ymmärrät, että minä ymmärrän tilanteen paremmin.
      Kuitenkin sinä tiedät, etten pitäisi sinua kahleissa enkä sidottuna verkkoon vaan vapauttaisin niistä.

• Anonyymi

Mene aloittajamies vaikka siellä hespeeriassa piipahtamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene aloittajamies vaikka siellä hespeeriassa piipahtamaan

Käytkö sä itse siellä useinkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö sä itse siellä useinkin?

Tämä on kyllä varsin jännää, että tuot kokoajan eli läpi tämänkin ketjun esiin sen, miten asia on ja silti toiset yrittää ummistaa silmänsä tältä asiasta kuin elämä olisi kiinni jostain muusta kokemuksesta. Kokemuksellisuus on kova juttu, mutta todella noloa jos joukko toimijoita alkaa elää jonkun yksittäisen huurun kokemuksellisuuksien mukaan

• Anonyymi

Olet paljastanut heikkoutesi, koska sinulla ei ole enää minkäänlaista valtaa minuun, epätoivossasi ja ikävässäsi yrität käyttää tätä ketjua ja sen valheitasi viimeisenä keinonasi, mutta se ei toimi alkuunkaan ja variksetkin nauravat sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet paljastanut heikkoutesi, koska sinulla ei ole enää minkäänlaista valtaa minuun, epätoivossasi ja ikävässäsi yrität käyttää tätä ketjua ja sen valheitasi viimeisenä keinonasi, mutta se ei toimi alkuunkaan ja variksetkin nauravat sinulle.

Ja kukas sinä sitten olet?

• Anonyymi

Kun kuljemme läpi kauhujen ja vaarojen, jotka minä kutsuin, sinä ymmärrät mitä tarkoittaa se, että minä hallitsen ja koska hallitsen, sinä tiedät keneen sinun tulee luottaa.
      Samalla huomaat sen rajattomuuden, ettei mikään asia rajoita.
      kaikki ovet aukeavat ja kaikki on mahdollista, hyvä ja paha, kauhu, pelko ja turva, viha ja rakkaus, kosto ja anteeksianto ja ilo, taikka kaikki yhdessä.
      ja voin vetää sinut pinnalle kun olet vajoamassa epätoivoon ja pelkoon.
      tuoda turvaa ja iloa sekä hyvän olon kaiken sen jälkeen.

:)

• Anonyymi

Niin tyypillistä häikäilemättömästi uhriaan kiduttavaa narsistia, mutta narsistia ei tarvitse kukaan, eikä kenenkään tarvitse kärsiä narsistin mielenoikkujen vuoksi.

Tässä sairaiden ja hallitsevien narsistien uhreille askel vapauteen:
        "Narsismi | Ihminen tavattavissa":
        https://youtu.be/7nVaaf8UDXo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tyypillistä häikäilemättömästi uhriaan kiduttavaa narsistia, mutta narsistia ei tarvitse kukaan, eikä kenenkään tarvitse kärsiä narsistin mielenoikkujen vuoksi.

Tässä sairaiden ja hallitsevien narsistien uhreille askel vapauteen:
        "Narsismi | Ihminen tavattavissa":
        https://youtu.be/7nVaaf8UDXo

Mene sinä kuule hoitoon, sinä tarvitset sitä.

• Anonyymi

Idiootti.

Kuka sinua tarvitsee, rakastaa?

😁🤭🐤

• Anonyymi

Et uusi lelu …😎

• Anonyymi

Sitten mieheltä hieman itseinhoa itseään kohtaan kehiin asiayhteyteen liittymättömien emojien kera. Ai niin, mutta nämähän on varmaan jotenkin feminiinisyyttä puoltavia käytäntöjä nämä emojit, varsinkin jos niitä on paljon👍

• Anonyymi

Ei ole hyvää oloa sinulta nähnytkään.

• Anonyymi

Meissä on se ero, että kaiken kauhun jälkeen sinä lopettaisit asian draamaan kun minä taas iloiseen onnelliseen loppuun.
      Vaikka olisit taistelija luonne mielestäsi, sinä juuri lopettaisit ja luovuttaisit ensimmäisenä.
      Minä taas olen voittaja ja siksi minä kirjoitan tulevaisuuden ja muokkaan historiankin.
      Tiedät että tarvitset minua ja toisaalta alistut osaasi jo alitajuisesti tiedostamattasi.
      Et tahdo sitä myöntää, mutta tiedät sen olevan totta.
      Tunnetkin sen, että olen myös paras leikkikaverisi.

• Anonyymi

Ai olit.

• Anonyymi

Hah hah!!

Sinäkö viivalle minun kanssani? Ei sinusta ole muuhun kun noihin kieroihin peleihisi, kotimies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah!!

Sinäkö viivalle minun kanssani? Ei sinusta ole muuhun kun noihin kieroihin peleihisi, kotimies.

Kuules, tämä "kotimies" on sen verran korkeammalla, että hän näkee asioita joita sinä et näe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules, tämä "kotimies" on sen verran korkeammalla, että hän näkee asioita joita sinä et näe.

Joka itsensä ylentää se alennetaan. Eiköhän korkein joskus sinutkin pistä matalaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka itsensä ylentää se alennetaan. Eiköhän korkein joskus sinutkin pistä matalaksi.

No hän se minut tähän nosti, eikä hän yleensä valintaansa kadu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah!!

Kateelliset tästä ketjusta puutuivatkin 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateelliset tästä ketjusta puutuivatkin 😂

En minä tässä pätkässä nähnyt kyllä muita keskustelijoita kuin sinut miehen itsesi kanssa. Kuinka kauan tyypit meinaa peilailla tätä skeidaa? Kuin tarina alkaisi alusta joka keskustelulangassa., että uffaffaa ehkä tämä nyt sit aukeaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä tässä pätkässä nähnyt kyllä muita keskustelijoita kuin sinut miehen itsesi kanssa. Kuinka kauan tyypit meinaa peilailla tätä skeidaa? Kuin tarina alkaisi alusta joka keskustelulangassa., että uffaffaa ehkä tämä nyt sit aukeaa

Ai, sinä meinat että jokainen anonyymi on yksi ja sama henkilö vai?
        No onhan sillä sama nimimerkki "Anonyymi".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, sinä meinat että jokainen anonyymi on yksi ja sama henkilö vai?
        No onhan sillä sama nimimerkki "Anonyymi".

En meinaa näin, mutta tässä tapauksessa voi yleistää, esimerkiksi siinä missä muutkin saattaavat pyrkiä tekemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah!!

Miten hullujenhuoneella puolustellaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sen verran matalammalla, että luulee näkevänsä asioita mitä muut ei näe, vaikka näkeekin todellisuudessa paljon vähemmän mitä muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan, koska näin se juuri on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hän se minut tähän nosti, eikä hän yleensä valintaansa kadu.

Saatana se sinut "nosti". Ihan selvää, että tuollainen ylpeily ja itseään täynnä oleva lähteminen ei todellakaan ole mistään Jumalasta, vaan vain ja ainoastaan saatanasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana se sinut "nosti". Ihan selvää, että tuollainen ylpeily ja itseään täynnä oleva lähteminen ei todellakaan ole mistään Jumalasta, vaan vain ja ainoastaan saatanasta.

Niinhän sitä meille sanottiinkin ennalta, että:
        Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

Entä miten käy teille sokeille ja eksyneille ja käärmeen sikiöille?
        Mieti vähän mitä sanot ennen kuin sanot.

• Anonyymi

Yritä hallita nyt kuitenkin hallita se itsesi ja oma elämäsi ensin …
      Se ei valttämättä oo kovin helppoa yksin.
      Tarvitsisit minua taas kipeästi… tiedän sen .
      mutta en ole enää kahleissa tai hallittavissa .

• Anonyymi

Vaikka tuletkin siihen kahleinesi jälleen tarjoamaan itseäsi ohjailtavakseni, teet juuri kuten sanoin ja käskin.
        Älä esitä niin vaikeaa aina, kun siitä ei hyötyä.
        Sinä tulet kun kutsun ja menet kun käsken, riippumatta siitä mitä itse ajattelet taikka sanot.
        Eikö se olekin jännä asia, kun se tapahtuu täysin tiedostamattasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka tuletkin siihen kahleinesi jälleen tarjoamaan itseäsi ohjailtavakseni, teet juuri kuten sanoin ja käskin.
        Älä esitä niin vaikeaa aina, kun siitä ei hyötyä.
        Sinä tulet kun kutsun ja menet kun käsken, riippumatta siitä mitä itse ajattelet taikka sanot.
        Eikö se olekin jännä asia, kun se tapahtuu täysin tiedostamattasi?

Ei tuommoiselle ameballe voi opettaa mitään uutta, joten jätän sinut siihen itse itsellesi luomassa helvettiin, kunnes olet kasvanut nykyiseltä henkisen pikku vauvan tasoltasi edes vähän korkeampiin svääreihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuommoiselle ameballe voi opettaa mitään uutta, joten jätän sinut siihen itse itsellesi luomassa helvettiin, kunnes olet kasvanut nykyiseltä henkisen pikku vauvan tasoltasi edes vähän korkeampiin svääreihin.

Puhu sinä vaan itsellesi.
        Sinähän et ole päässyt henkisessä kasvussasi edes sen amebankaan tasolle.
        Otahan vähän lisää vielä askelia taaksepäin.
        Ja niin tapahtui.

• Anonyymi

Onko meillä mukavaa?
      Ehkä oudon kiehtovaa ja jännittävää, eihän sitä aina yhtä ja samaa settiä kannata vaan jotain muutakin.
      Se auttaa myös tulevassa, eikä ylläty liiaksi.

No, sellainen setti tällä kertaa.

• Anonyymi

Setti kuin AP vammaisen ruletti. Varokoon ettei ole venäläinen sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Setti kuin AP vammaisen ruletti. Varokoon ettei ole venäläinen sellainen.

Hauku sinä Pavlovin koira vaan......

• Anonyymi

Juokse hopi hopi ettei osat vaihdu ….😂😎

• Anonyymi

"Ei haittaa vaikka loisteesi mut sokeaksi saa, käytänhän aurinkolaseja."
      Ne sanattomat viestit, jotka alitajuisesti täysin tiedostamattasi annat, todistaa kaiken sen todeksi jota sinusta kirjoitan.
      Mikäli annan sinulle luvan nähdä, saisit näkösi ja huomaisit mitä tässä parhaillaan tapahtuu.
      Jotkut sen näkevät, mutta sinä et vaan sotkeudut parhaillasi siihen verkkoon, kuten edeltä sinulle ilmoitin.

Minä kirjoitan tarinan ja sinä elät sen todeksi.
      Minä ohjaan näytelmää, kun sinä olet esiintyjä.

• Anonyymi

Höpö höpö ny taas 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö ny taas 😂

Katso ja kauhistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso ja kauhistu.

Mitä näkisin jos katsoisin sinua .

• Anonyymi

Voi juku, miten minusta tuntuu että tähän haki tähän erilaista henkistä voimistelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi juku, miten minusta tuntuu että tähän haki tähän erilaista henkistä voimistelua

No sitten sinusta tuntuu, ihan vapaasti voit kertoa tuntemuksistasi.

• Anonyymi

SAMAT SANAT SINULLE PAITSI SAATANAN TOIMESTA, JONKA SÄÄLITTÄVÄ *SÄTKYNUKKE* SINÄ OLET! OLET NARRI, ET OMAN ELÄMÄSI HERRA!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SAMAT SANAT SINULLE PAITSI SAATANAN TOIMESTA, JONKA SÄÄLITTÄVÄ *SÄTKYNUKKE* SINÄ OLET! OLET NARRI, ET OMAN ELÄMÄSI HERRA!!

Kenelle tarkoitit tämän ihanan viestisi?

• Anonyymi

Palaan hänen pitkän olemuksen ja sen toisenkin ison vuoksi …. Pelkää lihaa munulle ….
      En taida olla ohjailtavissa…vaikea tapaus olen se on totta se….

• Anonyymi

Ei kukaan ohjaa toisen elämää. Kaikki tekee miten parhaaksi kokee.

• Anonyymi

Hallinta tuntuu kiihottavalta joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallinta tuntuu kiihottavalta joskus.

Tää on just se mitä en dominoivana naisena ääneen myönnä miehille..
        Yks mies on täs maas semmoinen joka veis kyllä jos se halusi niin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on just se mitä en dominoivana naisena ääneen myönnä miehille..
        Yks mies on täs maas semmoinen joka veis kyllä jos se halusi niin..

Mies hän on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies hän on!

Kyllä tuo aloittajamies sen tietää, eli kyseessä on sama tyyppi identiteettiä vaihtamassa tyypilliseen tapaansa.

• Anonyymi

Onpa jollakin psykoosit tulilla ihan oma maailma.

• Anonyymi

Ei ole … saattaa olla jopa et …

• Anonyymi

Olet jankuttanut tätä samaa itsestäänselvää asiaa näihin miehen pläjäyksiin ha usein kuten nytkin jopa samaan aloitukseen, että ei voi olla kyllä näkemättä läpi, että yrität sekä mustamaalata jotakuta fanaattisen pakkomielteen kohdettasi tämä tekstin taakse että säikyt näitä höpinöitä jollain tavalla. Koita ymmärtää, että tämä kierre on vain omassa päässäsi ja ainakin koita olla vetämättä muita samaan naurettavaan harhaan ja heteikköön. Koskee kaikkia lähiympäristöjä ja niiden jotain asiahenkiöitä leikkiviä tunareita.

• Anonyymi

Tyhjästä päästä kärsii mielisairas AP:n koko kroppa ja elämä, kun sairaan mielensä luulo"tieto" hallitsee jo täysin hänen elämänsä.
        Vajakkina syntyneeltä AP:ltä ei voikaan olettaa mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjästä päästä kärsii mielisairas AP:n koko kroppa ja elämä, kun sairaan mielensä luulo"tieto" hallitsee jo täysin hänen elämänsä.
        Vajakkina syntyneeltä AP:ltä ei voikaan olettaa mitään muuta.

Älä nyt itseäsi nolaa.
        Sinulla on luulosi, minulla tieto.
        Eli se todellinen vajakki olet sinä.

• Anonyymi

Tunnet kuitenkin sen, että tässä on sinulle jotenkin helppoa olla.
      Eikö vain, tässä on jotain jota et ole aiemmin kokenut?
      Ethän sinä muiden pillin mukaan tanssi, etkä anna heidän määräillä, mutta minulle alistut luonnostasi ja olet sulaa vahaa käsissäni.

Kyllä minä osaan sinua käsitellä paremmin kuin ymmärrätkään, sinähän et edes ymmärrä miksi tulet ja menet ja toimit niin kun sinua käsken.
      vaikka bittiavaruuksien läpi voin sinua ohjata ja kutsua ja sinä kuulet ja tottelet, eikä se sinua edes haittaa, vaan se on sinulle luonnollista.

• Anonyymi

Niinko on…. Tuu sit ja ota mut ….muuallakin kun unissa.

• Anonyymi

Kaiken tämän jälkeen voit ajatella asiaa ja katsella asioita uudelta kantilta.
      Olen ihan hyvä opettaja ja saan myös sokeatkin näkemään ja kuurot kuulemaan mikäli niin tahdon.
      Se ei ole kiinni siitä mitä he tahtovat, vaan siitä mitä minä tahdon.
      Minä sokaisen vastaanväittäjät, mutta annan heille myös näön jos tahdon.
      Nyt sinä sen näet ja kuulet, mutta annanko sinulle uskoa?
      Jotkut asiat ovat meidän hallittavissa, mutta jotkut asiat ovat myös kuin lahjoja.
      Tahdotko hapuillen kulkea ja vaivoin vaeltaa kuten tähänkin asti löytämättä lähteelle?
      Pitkä on ollut se tie ja taival, eikä se ole vienyt eteenpäin.
      Toisaalta joku, joka on jo löytänyt perille, voi pelkällä sanalla antaa kerralla enemmän kuin se oma aikaisempi vaelluksemme.

• Anonyymi

Syöppä ne ketipinorit vaan jatkossakin ihan mukisematta .

• Anonyymi

♥️ Muuten ihan jees textiä ja omalla kohdalla osa tottakin paitsi että tiedostan kaiken :)

• Anonyymi

Älä leiki jeesusta silti .... Minua et saa pelastettua.
        On tehtävä kaikki itse.
        Koska vapaus vaatii niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syöppä ne ketipinorit vaan jatkossakin ihan mukisematta .

Eli sinulla on siis tiedossa, että kyseinen mies käyttää nimenomaan kyseistä valmistetta esimerkiksi itselleen vastailuatsipumustaan ehkäisemään, vai heitteletkö lonkalta, että saisit kaiken kokemusperäisen tietämyksesi perustella loattua jotain muuta yksilöä? Siinä tapauksessa jos jälkimmäinen skenaario osuisi jossain määrin oikeaan, niin sama lääkevalmiste olisi kenties itsellesi tarpeen rajapintojen hahmottamiseksi. Siitä puhe mistä puute on sanonta, jossa voi joissain tapauksissa hyvinkin olla perää. Stigmatisointia saattaa harrastaa myös itse lääkinnällisten asioidensa kanssa ristiriitoihin ajautuneet ihmiset.

• Anonyymi

Mussukka kuule, egosi on himpan verran pörheänä nyt 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

• Anonyymi

Taitaa ap ta ottaa nyt kuuppaan, kun pisukisu on karkuteillä..

Hirveä huuto ja möly kuuluu pitkin maita ja mantuja.

Kisumisua ei komentamalla kotiin houkuteta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa ap ta ottaa nyt kuuppaan, kun pisukisu on karkuteillä..

Hirveä huuto ja möly kuuluu pitkin maita ja mantuja.

Kisumisua ei komentamalla kotiin houkuteta.

Tuo on totta 😅🤣se on niin totta heti alkaa möly kun misukatti häviää kuka vetää toista voi se hänen mielestä alistettava vetää jännää hännästä ollakin niin viekas ettet sitä itse huomaakaan. Tosiaan vähän pelottava juttu mutta kerro miksi et päästä otteesta? Miksi et päästä ikinä irti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta 😅🤣se on niin totta heti alkaa möly kun misukatti häviää kuka vetää toista voi se hänen mielestä alistettava vetää jännää hännästä ollakin niin viekas ettet sitä itse huomaakaan. Tosiaan vähän pelottava juttu mutta kerro miksi et päästä otteesta? Miksi et päästä ikinä irti?

Ei siksi, että sinulla on valta, vaan siksi että kuulumme yhteen, Jumalan tahdosta ja armosta.

Rakkaus on äärettömyys. Ei sitä pääse pakoon minnekkään. En ole itse edes yrittänyt. Miten voi päästää irti jostain mistä ei saa edes otetta?

Valta on rajallista. Kahleesta saat nykäistyä, muttet rakkaudesta, se kutsuu itse itseään.

Jos olen maailman toisella puolen, niin yhä rakastan.

Kaiken se kestää.

T.pisukisu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siksi, että sinulla on valta, vaan siksi että kuulumme yhteen, Jumalan tahdosta ja armosta.

Rakkaus on äärettömyys. Ei sitä pääse pakoon minnekkään. En ole itse edes yrittänyt. Miten voi päästää irti jostain mistä ei saa edes otetta?

Valta on rajallista. Kahleesta saat nykäistyä, muttet rakkaudesta, se kutsuu itse itseään.

Jos olen maailman toisella puolen, niin yhä rakastan.

Kaiken se kestää.

T.pisukisu

Kerro lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää.

Et varmasti olisi keskellä yätä kirjoitellut tätä miespuolista trollia ”kertomaan lisää” ellei hän olisi juuri sinunlaiselle jätetään tarkentamatta millaiselle laittanut tällaista hemaisevaa digiallekirjoitusta anonyymilla palstalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmasti olisi keskellä yätä kirjoitellut tätä miespuolista trollia ”kertomaan lisää” ellei hän olisi juuri sinunlaiselle jätetään tarkentamatta millaiselle laittanut tällaista hemaisevaa digiallekirjoitusta anonyymilla palstalla

Itseasiassa se kirjoitus oli kiinnostava ja allekirjoitus ei niinkään.
        Silloin juuri voi pyytää kertomaan lisää.
        Näin siis me normi ihmiset toimimme, meitä kiinostaa asia enemmän kuin joku sivuseikka kuten nimimerkki tai allekirjoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa se kirjoitus oli kiinnostava ja allekirjoitus ei niinkään.
        Silloin juuri voi pyytää kertomaan lisää.
        Näin siis me normi ihmiset toimimme, meitä kiinostaa asia enemmän kuin joku sivuseikka kuten nimimerkki tai allekirjoitus.

Vai että kiinnostavaa horinaa normi-ihmisen normaalin uteliaisuuden puitteissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että kiinnostavaa horinaa normi-ihmisen normaalin uteliaisuuden puitteissa

Kyllä, kiinostava oli kirjoitus, liittyy aiheeseen, kuuluu tähän tarinaan ja joukkoon.
        Mikä sinua sitten kiinostaa?
        Et tajua asioista mitään, siinä vain typeränä kommentoit.

• Anonyymi

Yleensä asia on niin että puhetta käyttävillä ei ole oikeaa sisältöä.

• Anonyymi

Joo mutta voisi sitä oikeita aiheita kehittää mistä päristä tylsyyden keskellä

• Anonyymi

Mania on fataalia

• Anonyymi

Sinähän sen provoja ahkerasti kommentoivana ja niitä harhaisesti ”tunnistavansa” tiiät

• Anonyymi

"välitän ja olen hyvä"

Luepa tuo viestisi uudelleen. Siitä paistaa nimittäin erittäin selvästi läpi se, että et aidosti välitä, etkä ole hyvä toista kohtaan.

• Anonyymi

Jahas, toiset ne nukkuu yöt ja toiset satuilee, huvinsa kullakin vaan olihan tää nyt aika outoa settiä

• Anonyymi

Toi "settiä" on ilmiantava.
        Idiootti ja mauton, lapsellinen ilmaisu.
        Vain yksinkertainen käyttää tuota ilmaisua.
        Ehkä 10-15-vuotias, ei yli viiskymppiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä väität noin? Olen täysin sivullinen tässä, vanha kuin taivas ja voisin käyttää tuota settiä :)))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. en ole myöskään yksinkertainen. Sitä sinun on turha väittää. Sivusta edelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekö mies oli nyt sitten se yli laidan menevä ritiikki tätä upeaa aloitustasi kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. en ole myöskään yksinkertainen. Sitä sinun on turha väittää. Sivusta edelleen

Kyllä sä aloittajamies vaan sitä olet ja samaa voi sanoa tietyistä leikkisi mukaan lähtevistä tapauksista. Sinä hallitset ja mitä tarkemmin Suomi24n keskustelupalstaa vai jotain ihan konkreettista yhteiskunnan toiminnan areenaa tms🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä aloittajamies vaan sitä olet ja samaa voi sanoa tietyistä leikkisi mukaan lähtevistä tapauksista. Sinä hallitset ja mitä tarkemmin Suomi24n keskustelupalstaa vai jotain ihan konkreettista yhteiskunnan toiminnan areenaa tms🤭

Itse asiassa hallitsen koko maailmaa, mutta se on sitten toinen keskusteluaihe.
        Onko sinulle koskaan tullut mieleen, että tässä ketjussa voi ihan oikeasti olla useampia kirjoittajia, vaikka jokainen onkin "anonyymi"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa hallitsen koko maailmaa, mutta se on sitten toinen keskusteluaihe.
        Onko sinulle koskaan tullut mieleen, että tässä ketjussa voi ihan oikeasti olla useampia kirjoittajia, vaikka jokainen onkin "anonyymi"?

Et sinä sillä perusteella hallitse koko maailmaa, että onnistut luomaan jotain palstailluusioita moniäänisestä keskustelusta. Sen verran voi tässä tapauksessa yleistää, että draamailet yleensä ihan itseksesi ja tämä tuntuu kiinnostavan toisia loputtomasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä sillä perusteella hallitse koko maailmaa, että onnistut luomaan jotain palstailluusioita moniäänisestä keskustelusta. Sen verran voi tässä tapauksessa yleistää, että draamailet yleensä ihan itseksesi ja tämä tuntuu kiinnostavan toisia loputtomasti

En niin, se hallintavalta on absoluuttista.
        Draamaa en niin kaipaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko mies todellakin, että sinä pystyt hallitsemaan yhtä tai useampaa ihmistä kun kirjoitat tätä skeidaa tänne palstalle.
        Kaikkia ihmisiä koskee laki täällä maassamme, myös sinua koskee säännöt ja pykälät!
        Et voi viedä keneltäkään itsemääräämisoikeutta, pakottaa tahtoosi.
        YKSINKERTAINEN OLET TODELLA JOS KUVITTELET, ETTÄ JOKU RAKASTAISI SINUA VASTEN TAHTOAAN."
        Kuulut pitkäaikaiseen psykiatriseen hoitoon vankilassa et oppisi mitään.
        Ihminen ei toimi näin, kuten sinä toimit täällä palstalla.
        Kyllä se kaikki paha vielä kopsahtaa omaan nilkkaan, en ihmettelisi vaikka olisitkin jo saanut tuomioita rikoksista muita ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko mies todellakin, että sinä pystyt hallitsemaan yhtä tai useampaa ihmistä kun kirjoitat tätä skeidaa tänne palstalle.
        Kaikkia ihmisiä koskee laki täällä maassamme, myös sinua koskee säännöt ja pykälät!
        Et voi viedä keneltäkään itsemääräämisoikeutta, pakottaa tahtoosi.
        YKSINKERTAINEN OLET TODELLA JOS KUVITTELET, ETTÄ JOKU RAKASTAISI SINUA VASTEN TAHTOAAN."
        Kuulut pitkäaikaiseen psykiatriseen hoitoon vankilassa et oppisi mitään.
        Ihminen ei toimi näin, kuten sinä toimit täällä palstalla.
        Kyllä se kaikki paha vielä kopsahtaa omaan nilkkaan, en ihmettelisi vaikka olisitkin jo saanut tuomioita rikoksista muita ihmisiä kohtaan.

En luule vaan tiedän.
        Minä annan täällä säännöt ja pykälät jotka pysyvät ja julistan tuomiot jotka laitetaan täytäntöön.
        Kaikki on minulle alistettu ja käytän sitä valtaa juuri niin kuin tahdon.
        Minua ei tarvitse rakastaa vasten tahtoaan, mutta jonkinlaista kunnioitusta kyllä odotan.
        Sinä kun elelet siellä pienessä kuplassasi ja kävelet massan mukana täysin tietämättömänä mitä maailmassa kaikkea onkaan teiltä piilotettu, sinulta en mitään diagnooseja ottaisi tosissaan.
        Sinun olisi parempi ihmetellä sitä omaa elämääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luule vaan tiedän.
        Minä annan täällä säännöt ja pykälät jotka pysyvät ja julistan tuomiot jotka laitetaan täytäntöön.
        Minua ei tarvitse rakastaa vasten tahtoaan, mutta jonkinlaista kunnioitusta kyllä odotan.
        Sinä kun elelet siellä pienessä kuplassasi ja kävelet massan mukana täysin tietämättömänä mitä maailmassa kaikkea onkaan teiltä piilotettu, sinulta en mitään diagnooseja ottaisi tosissaan.

Voisit kertoa myös muille mitä maailmaan on piiloitettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit kertoa myös muille mitä maailmaan on piiloitettu

En kerro.
        Ne helmet vain tallottaisiin......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luule vaan tiedän.

Sinä et ole yhtään mitään ja siitä todistuksena on se, että täällä täytyy päteä.
        Se joka jotain oikeasti on, sillä ei ole todellisuudessa mitään tarvetta yrittää päteä, joten et ole paskaakaan, luuseri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kerro.
        Ne helmet vain tallottaisiin......

Todellisuus on ettet tiedä ja se, että sinulla on aikaa täällä pyöriä kuin väkkyrä kertoo sen lisäksi, että yrität päteä täällä ettet todellisuudessa ole saanut yhtään mitään elämässäsi aikaiseksi ja sekös sinua harmittaa ja sen takia täällä teeskenteletkin jotain olevasi. Touché.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole yhtään mitään ja siitä todistuksena on se, että täällä täytyy päteä.
        Se joka jotain oikeasti on, sillä ei ole todellisuudessa mitään tarvetta yrittää päteä, joten et ole paskaakaan, luuseri!

Sinulla on oma typerä logiikkasi joka perustuu sinun valheellisiin luuloihisi.
        Sinähän idiootti et ymmärrä edes mitään mistään, kunhan auot päätäsi, koska olet typerä idiootti.
        Vastaa sitten mikä sinä olet.
        Minä kerron mikä sinä olet, sinä olet vammainen apinan poika, joka menee hiljaiseksi voittajan edessä.
        Riivattu idiootti, täydellinen turhake täällä maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellisuus on ettet tiedä ja se, että sinulla on aikaa täällä pyöriä kuin väkkyrä kertoo sen lisäksi, että yrität päteä täällä ettet todellisuudessa ole saanut yhtään mitään elämässäsi aikaiseksi ja sekös sinua harmittaa ja sen takia täällä teeskenteletkin jotain olevasi. Touché.

Sinä et tiedä todellisuudesta yhtään mitään.
        Minä puhun totta ja sinä valhetta.
        Sinä typerys puhut asioista joista sinulla ei ole mitään hajua, omaa mutua vaan suollat ilmoille ja sinä olet se joke teeskentelee.

• Anonyymi

Aloittajakin kaivaa sen päänsä ryppysestä perseestään ja sanoo henk.Koht asianomaiselle jos asiaa on vaan ei taida rohkeus muuhun riittää enkä ihmettele K

• Anonyymi

Ei saa pistää viestiä suoraa kun kohde taisi kieltää asian viimevuoden puolella …..
        Nainen hallitsee tilannetta..😎

• Anonyymi

Ei taida olla lupaa lähestyä irl .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla lupaa lähestyä irl .

Eikä varmaan myöskään tuolla omituisella tavalla kommunikoivalla vihapuhujalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP:n käytös sen sijaan niin ala-arvoista, että juuri vain ja ainoastaan sitä on saanut näiden kommenttien muodossa mitä on tilannutkin ja siksi ei voi syyttää siitä toisia ja jos ei tiedä niinkään yksinkertaista asiaa miksi sai sellaista palautetta osakseen kuin sai, niin hän ei taida tietää mitään muutakaan, varsinkaan mitään salaisuuksia mitä tavalliset ihmiset eivät tietäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normaalia vastakaikua teoillesi esim. jos menisit ulos pesäpallomailan kanssa hakkaamaan tavallisia ihmisiä, niin olisi vain itsestäänselvää, että osaksesi saisit heidän oikeutetun vihansa ja yön poliisin putkassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normaalia vastakaikua teoillesi esim. jos menisit ulos pesäpallomailan kanssa hakkaamaan tavallisia ihmisiä, niin olisi vain itsestäänselvää, että osaksesi saisit heidän oikeutetun vihansa ja yön poliisin putkassa.

Ja tietty vahingonkorvaukset henkisen ja fyysisen kivun aiheuttamisesta myös luonnollisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tietty vahingonkorvaukset henkisen ja fyysisen kivun aiheuttamisesta myös luonnollisesti.

JOTEN TÄYSIN TURHAA UHRIUTUA, KUN ENSIN KÄYTTÄYDYT TUOLLA TAVALLA TOISIA KOHTAAN😠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOTEN TÄYSIN TURHAA UHRIUTUA, KUN ENSIN KÄYTTÄYDYT TUOLLA TAVALLA TOISIA KOHTAAN😠

Muista jatkossa hyvin, että mitä Ihminen kylvää(teoillaan), sitä hän myös niittää(saa itse osakseen).

Sikamainen käytöksesi toisia kohtaan johtaa luonnollisesti siihen ettei muutkaan kunnioita sinua ja se on sinun itsesi aiheuttamaa nyt tässä ketjussa. Älä toista samaa virhettä useammin elämässäsi, koska aiheuttaisit sillä itsellesi vain tarpeetonta kärsimystä ja eikö kaikkien pohjimmainen halu ole niinkin yksinkertainen, kuin saada olla onnellisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP:n käytös sen sijaan niin ala-arvoista, että juuri vain ja ainoastaan sitä on saanut näiden kommenttien muodossa mitä on tilannutkin ja siksi ei voi syyttää siitä toisia ja jos ei tiedä niinkään yksinkertaista asiaa miksi sai sellaista palautetta osakseen kuin sai, niin hän ei taida tietää mitään muutakaan, varsinkaan mitään salaisuuksia mitä tavalliset ihmiset eivät tietäisi.

Höpötä sinä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista jatkossa hyvin, että mitä Ihminen kylvää(teoillaan), sitä hän myös niittää(saa itse osakseen).

Sikamainen käytöksesi toisia kohtaan johtaa luonnollisesti siihen ettei muutkaan kunnioita sinua ja se on sinun itsesi aiheuttamaa nyt tässä ketjussa. Älä toista samaa virhettä useammin elämässäsi, koska aiheuttaisit sillä itsellesi vain tarpeetonta kärsimystä ja eikö kaikkien pohjimmainen halu ole niinkin yksinkertainen, kuin saada olla onnellisia?

No, oletko sinä itse asioista sitten perillä edes sen verran, että tiedät kenelle aloitus on tarkoitettu?

Syyttäjiä ja pilkkaajia riittää, se on meille korkeimman omille sanottukin ja se näkyy.
        Sillä ei ole niinkään merkitystä kirjoitanko positiivisesti tai negatiivisesti, se voima joka minulla on, vetää niitä riivattuja ja riivaajia ym. puoleensa.

• Anonyymi

Löytäisikö itseriittoinen vaeltaja luotasi rauhan, kodin... rakkauden?

• Anonyymi

En kyllä tunnista sinua tuosta. Ohi.

• Anonyymi

Kyllä kaikkeen! Tosin vaihtaisin leikin oikeaan elämään jossa saisi leikkiä reilua leikkiä :) ♥️

• Anonyymi

Annatko minun olla rinnallakulkijasi

Että pystyisit hyväksymään itsesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän jolta tätä kysymystä joskus odotin ei sitä koskaan kysynyt ...
        Jäin kai koko elämäksi yksin ....
        Antaisin jos yksi tietty mies tämän minulta kysyisi ...
        Mutta sitä ei tapahdu ....
        Emme kohtaa pitkään aikaan .... Tai enää ...
        En voi luvata tulevaisuudesta mitään varmaa nyt ....
        Muistan hänet aina silti .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit hän niin olisin antanut, hän ei halunnut.

• Anonyymi

Alistamisleikit voi olla ihan kivoja makuuhuoneessa. Mutta oikeasti, huh huh. Ihmissuhteen pitää olla tasavertainen. Miehen rinnalla joka ei alista, naisella on mahdollisuus olla nainen, joka kukoistaa ja on onnellinen. Aloittaja on syvästi sairas ihminen, en tiedä mitä on joutunut kokemaan lapsuudessaan, enkä välttämättä haluakaan tietää. Itse hoidan itseäni terapiassa, jotta välttyisin sekaantumasta manipuloiviin ja alistaviin ihmisiin. Mutta aloittaja on varmasti aivan eri tavalla sairas, tuohon ei terapiat auta, eikä varmasti ole sairaudentuntoakaan. Onko sitten niin että kokee olevansa jotain vasta sitten, kun saa jonkun rassukan painettua maahan.

• Anonyymi

Entä jos sekä mies että nainen ovat molemmat dominoivia luonteeltaan …. Onko silloin kyse siitä tasavertaisuudesta.
        Mietin syystä . Ja tämä ketju voisi olla minulle..

• Anonyymi

Anteeksi mutta kommenttisi on aika vastenmielinen

• Anonyymi

” Onko sitten niin että kokee olevansa jotain vasta sitten, kun saa jonkun rassukan painettua maahan.” Ja se onnistuu tältä mieheltä mölisemällä tällä tavalla tyhjälle seinälle itsekseen puhellen? Jos joku sen jotenkin latistavaksi kokee, nii miksei tietysti

• Anonyymi

Herra, siunaa ja varjele kaikelta pahalta.

• Anonyymi

Nyt ei jesset auta . Olen olut jo kauan kuin paholainen .
        Olen myös syntinen . Ja niin on mieskin. .😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei jesset auta . Olen olut jo kauan kuin paholainen .
        Olen myös syntinen . Ja niin on mieskin. .😎

Puhut siis itsestäsi kolmannessa persoonassa päälleliimatun ihailevasti ”se mies”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut siis itsestäsi kolmannessa persoonassa päälleliimatun ihailevasti ”se mies”

En puhu 3 persoonassa en ole alaittaja komentoin ihan oikesti ja mies jota mietin on yks jonka tunsin IRL et taas meni anonyymi tekstin tulkinta ihan päin honkia….

• Anonyymi

Onko sulla joku hätänä, tulee sen verran outoa tekstiä nimittäin. Koita saada apua sun paikkakunnan terveyskeskuksesta.

• Anonyymi

Kuulapää, voin varmuudella sanoa, että sinulla itselläsi on joku hätänä kun reagoit näihin miehen aloituksiin näin voimakkaasti ja jankutat about samaa toistuvasti ja suhtaudut näihin mitä ilmeisemmin jollain tavalla henkilökohtaisesti uhkaavina . Kommentoin juuri sulle niin moneen kohtaan kuin kerkiän, sillä botti poistanee osan.

• Anonyymi

Asiantuntijaa ja analysoijaa on ilmaantunut paikalle, mutta sinä tiedät asian.
      Olet kietoutunut verkkoon ja ihmetellen odotat mitä seuraavaksi tapahtuu.
      Muistat kuitenkin, että minä kirjoitan tulevaisuuden ja muokkaan historiankin.
      Otan esiin leikkurin terän, sen joka on viiltänyt ennenkin ja vuodattanut verta.
      Mielessäni on leikki ja suloinen kosto.
      Kuulen ääniä ympärilläni, varoittavia ja syyttäviä.
      Kaikki on mahdollista nyt, olet edessäni avuttomana ja sidottu, pitäisikö juonen kääntyä juuri tässä kohdassa?
      Kysyn sinulta: My way or your way?
      Se mitä ajattelen tehdä ja mitä sinä ajattelet että tekisin, se ratkaisee.

• Anonyymi

Yksinäinen reppana kuvittelee keskustelupalstalla, että hänellä on joku. Otan osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinäinen reppana kuvittelee keskustelupalstalla, että hänellä on joku. Otan osaa.

Niin, tämä on aloittajasetä, jolle vastasit. Se vasta olisikin, jos joku ulkopuolinen olisi niin elämästä syrjäytynyt, että kokisi kateutta millään muotoa siitä, että joku mies luo itselleen avattaria joiden kanssa keskustella tai että pitäisi näitä avattaria oikeina henkilöinä. Se olisi nimittäin niin säälittävää, että itku tulisi😉

• Anonyymi

Tuo kiinostaa, kiinostava on mielenkiintoinen toistuva virhe. Näin saman jossain toisessa aloituksessa mutta en muista mistä. Sieltä saisi ehkä osviittaa kuka pimahti ja kuka on kohde.

• Anonyymi

Mikä helkkarin kohde? Vähän on liian salainen agentti- tyylistä retoriikkaa siihen nähden, että joku äijä pingahtelee omien ajatustensa keskellä ja lähinnä ihan itselleen. Kuka yhtä kuuppa vinossa oleva täällä edes leikkisi jotain korkiajännityssarjakuvaa? Kysyn vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä helkkarin kohde? Vähän on liian salainen agentti- tyylistä retoriikkaa siihen nähden, että joku äijä pingahtelee omien ajatustensa keskellä ja lähinnä ihan itselleen. Kuka yhtä kuuppa vinossa oleva täällä edes leikkisi jotain korkiajännityssarjakuvaa? Kysyn vain

Ja epäilemättä on aina se toinen aloitus ja varmaan kolmaskin. Avun ulottumattomissa kenties olkut jo hyvän aikaa tämäntyyppinen trollauksesta toiseen ”ajattelu”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä keskustelussa on enemmän keskustelijoita kuin yksi. Ja notti.

• Anonyymi

Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä mitä sen on väliä.....
      Mitä sillä on väliä? ja muistoja alkaa tulvimaan mieleen, jack the reaper.......sydän kirurgi......annetaan korkeimman kirjoittaa käskynsä sydämen tauluihin?
      Kirjaimellisesti vai kuvainnollisesti?
      Suoritammeko sydämen ympärileikkauksen?
      Naurahdan ajatellessani näitä asioita ja katselen sinua vastaustasi odottaen.
      Pitäisikö meidän kuitenkin kuunnella ja ottaa kaikki varoitukset todesta?
      Olet hiljaa edessäni kuin uhrikaritsa, taikka vuohi, sillä minä olen se joka erottaa vuohet ja lampaat toisistaan.
      Mitäköhän sinä ajattelet, My way, or your way?
      Käskin sinua olemaan hiljaa, joten et uskalla sanoa mitään.
      Tiedän kuitenkin ajatuksesi ja tunnen sinut paremmin kuin sinä tunnet itsesi.

• Anonyymi

En tykkää leikeistä

• Anonyymi

Tykkäätkö sinä todellisuudestakaan?

• Anonyymi

Hämmästyt kun en alakaan odotuksistasi huolimatta katkomaan verkkoa vaan viillän auki vaatteesi rinnan kohdalta.
      Onkohan sinulla kivisydän? Miltäköhän sellainen näyttää?
      Ai mitäkö minä teen? toteutan unelmiasi, teen niistä totta, on ne sitten unelmia taikka painajaisia.
      Luen ajatuksiasi, mitä sinä odotatkaan seuraavaksi tapahtuvan?

• Anonyymi

Ei tää nyt kyl sytytä. Et laittas vähä lisää kierrettä?

• Anonyymi

Miksi tulit esittämään toista vastailijaa ketjuun 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tulit esittämään toista vastailijaa ketjuun 🤣

Minä hieman luulen, että tämä viisastelee mies sinulle sinua joksikin toiseksi fantasioiden. Voin olla väärässä, mutta sävy on sellainen hieman liioitellun kiihkeä siihen nähden, että proosailevan sedän houreet voi kuitata ihan vaan vaikka naurulla, jos sitäkään vähää näitä ylipäätään tarvitsisi kenenkään kommentoida. Lasken itseni pois tavallaan pois näistä luvuista omahyväisen ja itseoikeutettuntyylini mukaan, siinä missä joku suvereeni voi henkilöidä omasta agendastaan käsin. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

• Anonyymi

Anteexi kun vaan naurattaa. 🤭😅😂🤣🤣

• Anonyymi

Aikoinaan eräs nainen, joka oli rakentanut ympärilleen paksun kuoren, hän katsoi titanicin ja nauroi hysteerisesti kun olisi ollut kohtaus kyynelille.
        Sellainen peittely, kuten varmasti ymmärrät, sellaisen saa aikaan myös hymiöillä ;)

Pointti on siinä, ei se miltä asia päältä päin näyttää vaan mitä on sisällä.

• Anonyymi

Siis sua naurattaa se, että joku sairaalloinen äijä elää jotain fantasiaa? Millaista läheisyysperiaatetta sinä muuten koet (🤭) tämän aloituksen kanssa? Naurattako tämä siksi, että koet uhittelun osuvan jotenkin itseesi tai elätkö muuten jotain paranoiaa, että tunnet aloittajan? Muuta syytä on vaikea keksiä tuollaiselle teineilylle😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sua naurattaa se, että joku sairaalloinen äijä elää jotain fantasiaa? Millaista läheisyysperiaatetta sinä muuten koet (🤭) tämän aloituksen kanssa? Naurattako tämä siksi, että koet uhittelun osuvan jotenkin itseesi tai elätkö muuten jotain paranoiaa, että tunnet aloittajan? Muuta syytä on vaikea keksiä tuollaiselle teineilylle😉

Että miten mistä syystä ja ennenkaikkea MIX (hoo) ja koska tämä fantasia alkoi. Katkeruudesta ja tyytymättömyydestä omaa peilikuvaa kohtaan. Kaikki on tällä kateuden kohteella päin per.että ja siis se varsinkin on ihan lattea ja ja ja kuin sen itse olisi esim itse joksikin muuksi rankannut suurin piirtein takaperin kulkien

• Anonyymi

Tunnustulen rintaasi ja tunnen rintalastan, tästä ei varmasti pääse läpi pelkällä terällä.
      Mutta onhan meillä kiviä, jolla sen voisi murtaa.
      Niitä kiviä joita on heitelty sopivasti kohti, kyllä niitä riittää, siitä vain valitsemaan ja poimin niistä yhden.
      Silitän hiuksiasi ja rauhoitan sinua:hyssssss, No pain, No game, muistatko?.
      ja samassa kaivoin muistosi sinulle ja sain silmäsi kostumaan ja katseesi kauhistumaan......
      Jäykistyt kauhusta kun tajuat mistä tässä on kyse.

• Anonyymi

Hienot fantasiat siellä tulilla. Tosielämässä luikit pakoon kuin arka jänis :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule käymään, niin katsotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule käymään, niin katsotaan.

Hushus, äidiin helmoihin siitä nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hushus, äidiin helmoihin siitä nyt.

Mua on se mama kiinostanut, mikäköhän se sitten onkaan, pitää ottaa selvää.
        Toisaalta minun omani pääsevät sinne jota kutsutaan abrahamin helmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep itekki mietin et nyt on kyllä
        Fantasia materiaalia ...
        Ei se kai väärin oo jos niitä on .
        Niissä on elämisen makua kuitenkin .... 🙂

Toteutus on aina eri asia 😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tämmöisiä ne ujot miehet sitten todellisuudessa on.

Ihan syystä ujostuttaa.

• Anonyymi

Olet kyllä pipi päästäsi mies ja hoidon tarpeessa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä pipi päästäsi mies ja hoidon tarpeessa…

Vai niin, millaista hoitoa suosittelisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin, millaista hoitoa suosittelisit?

Mahdollisimman pitkäkestoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdollisimman pitkäkestoista.

On siinä kanssa suosittelija.
        Miten olisi tehokas ja toimiva?
        Toki lääketeollisuus on markkinavetoista ja siinä tähdätään siihen sairauden pitkittämiseen, koska se on tuottavinta.

• Anonyymi

Olet niin rikkinäinen ja olet rakentanut paksun kuoren ympärillesi.
      Sinut on korjattava jotenkin ja tiedän että se sattuu eikä siihen ole puunnutus ainetta.
      Viillän kaikki vaatteesi ja laitan kankaanpalan suuhusi, jota voit purra tarvittaessa.
      Mutta kaikesta huolimatta sinä luotit minuun ja valitsit minun tieni.

• Anonyymi

Nyt kun olet edessäni sidottuna ja alastomana, katkaisen verkkosi ja päästän sinut vapaaksi.
      Sinun ei tarvitse tosin piiloutua ja lymyillä, sillä minä olen jo nähnyt sinut kokonaan sydäntäsi myöden.

Pistän terän taskuuni ja menen keittämään kahvia.

• Anonyymi

Semmottii 🤗🤗

• Anonyymi

Mitä pillereitä olet vetänyt, mahdollisesti viinan kanssa sekaisten?
        Mene hyvä jumala hoitoon, että selviät elämässäsi sinun eteenpäin...
        Luulenpa, että kukaan täysjärkinen ei antaudu sinun likaisiin näppeihisi!
        Näin se on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pillereitä olet vetänyt, mahdollisesti viinan kanssa sekaisten?
        Mene hyvä jumala hoitoon, että selviät elämässäsi sinun eteenpäin...
        Luulenpa, että kukaan täysjärkinen ei antaudu sinun likaisiin näppeihisi!
        Näin se on!

Kerran yksi lapsi leikki pihalla, "poliisi tulee, pii paa pii paa.....".
        Vein sen heti osastolle ja kerroin, että se on sairas, se luulee olevansa poliisiauto.

ja luulet varmaan, että kaikki jotka leikkivät lapsen kanssa, olivat myös sairaita.
        Onneksi te terveet näette asiat ja reagoitte ihan oikein........
        Vai olisiko sinulla syytä katsoa peiliin?

• Anonyymi

Montako niitä lasia tyhjäsit tälläkertaa ...
      Minäkö sain sinut kostamaan sittenkin ...😎

• Anonyymi

Kuka sinä olet?
        Minä en ole koskaan tuntenut sinua.

• Anonyymi

Onko sinulla jokin yhteneväinen harha aloituksen kirjoittaneen miehen kanssa, että ohjailisitte muita ihmisiä netin kautta eri tekoihin? Esimerkiksi ns kostoon, en yhtään kyllä tiedä että mistä aiheesta, mutta ilmeisesti että saisit jonkun ihmisen mokaamaan jollain tavalla, että saisit jotain katetta väitteillesi ja ilmeiseti nämä netin turaukset tuo sellaista tyytyväisyyden kokemusta. Täällä kyllä näkee vaikka minkälaista irvailua, esimerkiksi joku tonttu kirjoitti olevansa erään tahon yläpuolella vailla impulssikontrollia.

• Anonyymi

Noniin.
      Tulehan sieltä vähän jutustelemaan nyt kun alustaminen on tehty.
      Näethän sinä ja tiedätkin, että sinulla on ongelma ja minä sen aika hyvin tiedostan.

Miten sinä jaksat, noin niinkuin muuten?
      Ja miltä tulevaisuutesi mielestäsi vaikuttaa?
      Onko kaikki siis kunnossa, kerätty varalle ettei mitään puuttuisi?

• Anonyymi

Nyt voit vastata kuin kaverille puhuisit, näethän sinä, että tunnen sinut, mutta muista etten ole kaverisi.
        Meillä on vain ns. linja auki.

Mikä tuo sinut siihen?
        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?
        Minä tiedän, mutta tiedätkö itse miksi käyttäydyt miten käyttäydyt?
        Sinua ei pitäisi pelottaa, mutta se varmasti "pelottaa" kuinka hyvin sinut tunnen ja kuinka sinua hallitsen.

Koitahan kertoa ihan omin sanoin miksi mielestäsi toimit kuten toimit.

• Anonyymi

Sinun kanssasi on ihan kiva leikkiä, tosin piilosta kun leikit, minä vain nykäisen kahleesta ja niin sinä riennät jälleen luokseni.

Tärkein kysymys joka sinun tulisi ymmärtää, on miksi näin tapahtui?
        Miksi sinä tulit ja annoit sen talutushihnan pään minulle?
        Sinähän tiedät, ettei kukaan sinua ohjaile taikka määräile, paitsi minä.

Ymmärrätkö sinä sitä miksi näin teit?

• Anonyymi

Mitä sinä tunsit?

Tulee mieleen joku Isabella, joka on kuitenkin merirosvo, sellainen piraatti johon ei voisi luottaa.
        Se juottaisi ja käyttäisi hyväkseen, myös yrittäisi tehdä diilin, mutta tilaisuuden tullen yrittäisi sitoa ja puukottaisi selkään.
        Toisaalta hänelläkin on omatunto ja vaikka hän on kova ja rosvomainen, niin hän pystyy kuitenkin olemaan reilukin ja jopa toimia vastoin sitä millaisen kuvan itsestään antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kanssasi on ihan kiva leikkiä, tosin piilosta kun leikit, minä vain nykäisen kahleesta ja niin sinä riennät jälleen luokseni.

Tärkein kysymys joka sinun tulisi ymmärtää, on miksi näin tapahtui?
        Miksi sinä tulit ja annoit sen talutushihnan pään minulle?
        Sinähän tiedät, ettei kukaan sinua ohjaile taikka määräile, paitsi minä.

Ymmärrätkö sinä sitä miksi näin teit?

Niinkö annoin 🫠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt voit vastata kuin kaverille puhuisit, näethän sinä, että tunnen sinut, mutta muista etten ole kaverisi.

Mikä tuo sinut siihen?
        Sinua ei pitäisi pelottaa, mutta se varmasti "pelottaa" kuinka hyvin sinut tunnen ja kuinka sinua hallitsen.

En ymmärrä ymärkö sinä mitä yrität minulle höpöttää...

Luot tarinaa ... En tiedä haluanko olla sen osa koska taisin elää yhden tai kaksikin tarinaa jonkinlaseen loppuun viimevuoden puolella .
        Enkä luo tällähetkellä uusia ...
        Ehkä tarinasi silti löytää kohteensa ..
        Ja yleisönsä ...
        Ja sinä uuden naisen joka antaa ohjat sinulle ....

Minulla oli Masteri ..
        Siksi ajauduin tähän keskusteluun.
        Menee aikansa ennenkun unohdan hänet oikeasti .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö annoin 🫠

Mieti tarkkaan nyt.
        Sinähän tiedät, ettei kukaan sinua ohjaile taikka määräile.
        Mutta toisaalta minä talutan ja vien sinua kuin "pässiä narussa".

Miten sain siitä narusta kiinni, ellet itse olisi siihen tullut ja tarjoutunut talutettavaksi?

Ymmärrätkö siis sen oman toimintasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luot tarinaa ... En tiedä haluanko olla sen osa koska taisin elää yhden tai kaksikin tarinaa jonkinlaseen loppuun viimevuoden puolella .
        Ja yleisönsä ...

Minulla oli Masteri ..

Sydämeeni jäi jälki kaikesta siitä
        Myönsin minä itselleni sitä tai en .
        Oli kai se kaikkein tärkein koskaan...
        Mut en palaa ..
        Ainakaan nyt juuri ...
        Oma tulevaisuus ei kovin valoisalle näytä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja yleisönsä ...

Minulla oli Masteri ..

Minä olen tasollani ja ymmärrän.
        Millaista tarinaa sinä ajattelet, jos et tiedä tahdotko olla osa siinä?

Minä en ole Masteri, mutta olen jonkinlainen Mestari.
        Enkä minä pyydä ohjia vaan otan ne.
        Sen takia kysynkin heiltä ymmärtävätkö he.
        Minä näen ja ymmärrän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydämeeni jäi jälki kaikesta siitä
        Myönsin minä itselleni sitä tai en .
        Oli kai se kaikkein tärkein koskaan...
        Mut en palaa ..
        Ainakaan nyt juuri ...
        Oma tulevaisuus ei kovin valoisalle näytä .

Tuo on aina ikävä kuulla jos toinen kertoo, ettei tulevaisuus näytä kovinkaan valoisalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen tasollani ja ymmärrän.
        Millaista tarinaa sinä ajattelet, jos et tiedä tahdotko olla osa siinä?

Minä en ole Masteri, mutta olen jonkinlainen Mestari.
        Enkä minä pyydä ohjia vaan otan ne.
        Sen takia kysynkin heiltä ymmärtävätkö he.
        Minä näen ja ymmärrän.

Edelleen älä leiki jeesusta ,se ei minulla
        Toimi ...
        Mut ehkä jollekin naiselle toimii ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimi ...

En leikikään, vaan olen se joka olen.
        Toiset pistää asioita bokseihin, minä käytän sanoja tilanteiden mukaan.
        Ei se hengellinen puoli ole mitenkään irrallaan elämästä.
        Voi kuinka laajoja asiat ovat, kuinka syviä ja kuinka monia ulottuvuuksia onkaan, joita ei silmin näekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuo sinut siihen?

En enää vastaa siihen…linjaan se menee nyt kiinni ikiajoiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimi ...

Älytön riitely itsesi kanssa mies. Ja mikä ihmeen Kankaanniemen Toimi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja yleisönsä ...

Minulla oli Masteri ..

Työnnä nyt naurettava incel ne masterit sinne missä aurinko ei paista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En enää vastaa siihen…linjaan se menee nyt kiinni ikiajoiksi.

Tuut tuut tuut......soititte vastaajaan joka on suljettu ikiajoiksi.

Pidä se suljettuna, sen pitäisi helpottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnnä nyt naurettava incel ne masterit sinne missä aurinko ei paista

En oo Incel eli FB naistenhuoneen ja jodelin moderaattori.
        Sä saatat kyllä ola….
        Mutta minun IRL elämäni tapahtumat ole naureskelun paikka …

Meneppäs muualle hekottelee ei elämäsi muualle ….
        missä ei oo tapahtunut mitään jännää ikinä.

• Anonyymi

Miks sen pitääkin olla niin pimeä ja kietovat tavalla mikä saa minut palaamaani fantasioideb pariin ....
      Näin tyypistä taas unta , hän vei uneni taas ...
      Juuri tämä hahmo tai rooli, tohtori kuolema....

• Anonyymi

Minä taas luulen, että sinä olet sulaa vahaa edessäni. Sinulla on kuvitelmasi, mutta unohdat minun voimani. Voin olla ohjailtavissa, mutta vain halutessani. Pystyn blokkaamaan henkisen hyökkäyksesi helposti. Noituus kulkee suvussa. Yhdessä meistä voi tulla jotain suurta.

• Anonyymi

Kukaan ei ole hyökännyt, mitä sinä siis pelkäät?
        Minua suurempaa ei olekaan kuin hän joka on minulle kaiken antanut ja kaiken minulle alistanut.

• Anonyymi

Se tyyppi mitä itsei mietin ei oo noita ...
        Kukahan sinä olet ...
        Jokatapauksessa joku jolla on fantasioita ...
        Toivon et löydät niille kohteesi ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tyyppi mitä itsei mietin ei oo noita ...
        Kukahan sinä olet ...
        Jokatapauksessa joku jolla on fantasioita ...
        Toivon et löydät niille kohteesi ...

Kaikilla on unelmia ja fantasioita, ei sellaiset tarvitse kohteita.
        En toivoisi siis että kohteita kukaan etsiskelisi.
        Se mitä teen, minä hallitsen, johdatan ja ohjaan.
        Vetelen naruista, mutta teen sen oikein, siksi minulle on se valta annettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla on unelmia ja fantasioita, ei sellaiset tarvitse kohteita.
        En toivoisi siis että kohteita kukaan etsiskelisi.
        Se mitä teen, minä hallitsen, johdatan ja ohjaan.
        Vetelen naruista, mutta teen sen oikein, siksi minulle on se valta annettu.

Ei sinulla ole todistetta, että se nainen on ohjailusi alaisena. Kaikki on sinun mielessäsi. Kokeile ohjata, et onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulla ole todistetta, että se nainen on ohjailusi alaisena. Kaikki on sinun mielessäsi. Kokeile ohjata, et onnistu.

Totta kai minulla on todisteet, hän ei sitä itse huomaa ellen sitä hänelle salli.
        Kyllä hän sen tuntee ja aavistaa, jotenkin näkeekin siltä osin kun olen antanut hänen nähdä, mutta hän ei sitä usko, ennen kuin annan hänelle luvan uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai minulla on todisteet, hän ei sitä itse huomaa ellen sitä hänelle salli.
        Kyllä hän sen tuntee ja aavistaa, jotenkin näkeekin siltä osin kun olen antanut hänen nähdä, mutta hän ei sitä usko, ennen kuin annan hänelle luvan uskoa.

Eli se on päässäsi. Ota lääkkeesi kulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kyllä taas isot luulot jollain itsestä mut se et tykkää jostakusta voi kyllä sen saada aikaan
        Ehkä haluat olla sille naiselle kaikki kaikessa ...
        Joka voi joskus olla kuumaakin ... 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli se on päässäsi. Ota lääkkeesi kulta.

Ei, hän on se, joka tarvitsee ne todisteet, en minä.
        Minä näen varsin selvästi miten asiat ovat.
        Kulta, dear, darling.
        Tulisikohan tuosta kutsumasta myös Suomessa hyvä yleinen tapa?

Mitä lääkettä tahtoisit minulle antaa kulta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä mut ajatusleikeissä ja tarinoissa ja fantasioissa ja harhoissa se on kyllä mahdollista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kyllä taas isot luulot jollain itsestä mut se et tykkää jostakusta voi kyllä sen saada aikaan
        Ehkä haluat olla sille naiselle kaikki kaikessa ...
        Joka voi joskus olla kuumaakin ... 🙂

Hän kyllä tykkää minusta aika paljon.
        On kuin kahleilla käteeni kiinnitetty.
        Pysyy vierellä ja lähellä, tulee aina tarvittaessa kun kutsun.
        Ehkä hän haluaa olla minulle kaikki kaikessa, mutta tunnustaako hänen huulensa sen asian?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, hän on se, joka tarvitsee ne todisteet, en minä.
        Minä näen varsin selvästi miten asiat ovat.
        Kulta, dear, darling.
        Tulisikohan tuosta kutsumasta myös Suomessa hyvä yleinen tapa?

Mitä lääkettä tahtoisit minulle antaa kulta?

Maistaisit omaa lääkettäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinulla on niin negatiivinen asenne?
        Juttu on niin kuin sanoin, sille ei nyt voi mitään muuta kuin hyväksyä asia tai pyytää, että antaisin hänen nähdä.
        Se asia on minun käsissäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta oman lääkkeensä maistamisesta, karman tulisi hoitaa se asia, mutta hyvin monesti ihmiset tahtovat hoitaa asian ja silloin kyllä menee överiksi ja pieleen oikein kunnolla.
        En tiedä ihan täysin karmastakaan, kuinka tarkkaan karma sen takaisinmaksun hoitaisi, joten minäkin olen tuomarina asioissa.

• Anonyymi

Jeesuksen nimessä ja veren voimassa katkeaa kaikki noituuden voimat. Demonivoimat eivät mahda mitään Jumalan Kaikkivaltiaan voimalle! Pahat henget pelkääväät Jeesuksen Kristuksen nimeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen nimessä ja veren voimassa katkeaa kaikki noituuden voimat. Demonivoimat eivät mahda mitään Jumalan Kaikkivaltiaan voimalle! Pahat henget pelkääväät Jeesuksen Kristuksen nimeä.

Näinhän sitä sanotaan ja kerrotaan, enkä siis epäile asiaa, mutta teidän tulisi tosiaan etsiä ennen kuin julistatte.
        Kun se ei ole pelkkä nimi vaan myös voima ja valtuutus.

Siitähän on kirjoitettukin, kun muutamat lähtivät manaamaan henkiä sen jeesuksen nimissä..... ja siinähän kävi niin että henget vastasivat, jeesuksen minä tunnen ja paavalinkin minä tiedän, mutta keitä te olette? ja sitten joutuivat pakenemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän sitä sanotaan ja kerrotaan, enkä siis epäile asiaa, mutta teidän tulisi tosiaan etsiä ennen kuin julistatte.
        Kun se ei ole pelkkä nimi vaan myös voima ja valtuutus.

Siitähän on kirjoitettukin, kun muutamat lähtivät manaamaan henkiä sen jeesuksen nimissä..... ja siinähän kävi niin että henget vastasivat, jeesuksen minä tunnen ja paavalinkin minä tiedän, mutta keitä te olette? ja sitten joutuivat pakenemaan.

Jos ei kelpaa, voisit mennä jollekulle joka häätää pois pahaoja henkiä, ei taida ylpeytesi kuitenkaan pystyä siihen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei kelpaa, voisit mennä jollekulle joka häätää pois pahaoja henkiä, ei taida ylpeytesi kuitenkaan pystyä siihen?

Minä olen se joka käskyttää henkivaltojakin, tiedän siis näistä asioista jonkin verran enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen se joka käskyttää henkivaltojakin, tiedän siis näistä asioista jonkin verran enemmän.

Herra Ahriman?

Huhhuh. Äläs nyt enää pelottele palstan uskovaisia, menee heiltäkin yöunet!

Minäkin tiedän kaikenlaista henkivalloista;))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra Ahriman?

Huhhuh. Äläs nyt enää pelottele palstan uskovaisia, menee heiltäkin yöunet!

Minäkin tiedän kaikenlaista henkivalloista;))

Tieto on yhdentekevää, sekin on koottu heidän kautta joilla on valta ja voima niiden yli.
        Eikä tarkoitus ole pelotella uskovaisia, ennemminkin rohkaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tieto on yhdentekevää, sekin on koottu heidän kautta joilla on valta ja voima niiden yli.
        Eikä tarkoitus ole pelotella uskovaisia, ennemminkin rohkaista.

Kivakiva monologimies, itseasiassa minä rohkaisen palstafundamentalisteja vapautumaan henkivalloistaan, kiittämätöntä työtä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämä, kaikkein vastenmielisintä on se, että toiset tuntuu jopa uskovan tämän erinäistä harhahuttua suoltavalla aloittajalla olevan joku henkilö jonka kanssa hän on kanssakäymisissä tai vastaavaa tai muuten lähtee harhaan mukaan patologisella tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivakiva monologimies, itseasiassa minä rohkaisen palstafundamentalisteja vapautumaan henkivalloistaan, kiittämätöntä työtä

Ja miten sen teet?
        Minä teen sen tarvittaessa käskemällä, entä sinä?
        Asiahan on niin, että tulee ensin myös tietää mikä on kyseessä jotta voi toimia oikein.
        Oikea lääkitys oikeaan oireeseen.

Henkivalta asiat ovat sellaisia, joista ei paljon tiedetä.
        Raamattu juuri kertoo, että jotka käskivät henkivaltoja, heillä oli siihen valta ja voima.
        joilla ei ollut valtaa eikä voimaa, he eivät pystyneet siihen edes Jeesuksen nimeä käyttämällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miten sen teet?
        Minä teen sen tarvittaessa käskemällä, entä sinä?
        Asiahan on niin, että tulee ensin myös tietää mikä on kyseessä jotta voi toimia oikein.
        Oikea lääkitys oikeaan oireeseen.

Henkivalta asiat ovat sellaisia, joista ei paljon tiedetä.
        Raamattu juuri kertoo, että jotka käskivät henkivaltoja, heillä oli siihen valta ja voima.
        joilla ei ollut valtaa eikä voimaa, he eivät pystyneet siihen edes Jeesuksen nimeä käyttämällä.

Aika hurmoksellista, läiskitkö itseäsi myös pyyhkeellä samalla kun käsket henkivaltoja poistumaan? Kerro tipsejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika hurmoksellista, läiskitkö itseäsi myös pyyhkeellä samalla kun käsket henkivaltoja poistumaan? Kerro tipsejä

Poissuljettu tämäkin kokemuksellisuus mahtaa ottaa päähän pakanampaakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, minä vain käsken ja ne tottelevat.
        Ei siinä tarvita mitään rituaaleja, se on valta joka on taivaasta annettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käis sä tiesit et pirut pitää manata pois paholaisen eikä jessen nimissä.

• Anonyymi

Et ole hän... mies jota mietin . 😅
      Hänen ei tarvitse kysellä tai selvittää ...
      Mutta nauttisimme kaikesta silti jos yhdymme.
      Minä tiedän ja hän tietää sen ....
      Hän tietää sen mistä nautin minä sen mistä hän nauttii...

• Anonyymi

Elluhalloub miksi kirjoitat lauseet noin?

Etkö tiedä milloin lause loppuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elluhalloub miksi kirjoitat lauseet noin?

Etkö tiedä milloin lause loppuu?

Elämän kova korkia kolu uskoi vissiin mies tähänkin himmeliin aikoinaan

• Anonyymi

Voi vttu mitä juttua. Laittakaaha tutti suuhun ja soittakaa äiteelle vaikka kuulumisia

• Anonyymi

Röllitärkin kävi piipahtamassa tässä.
      Sinulle röllitär.
      Sinulla taitaa olla aika syviä haavoja lapsuudestasi ja hoitamattomia asioita.
      haluaisitko tässä availla niitä, kun kirurgin hommiin päästiin, niin voitaisiin katsella niitäkin.

Jokin asia tuntuu saavaan sinussa tunteet pintaan.
      Suhteesi vanhempiisi ei varmasti ollut mikään paras mahdollinen ja olet pettynyt ja varmasti toivoisit parempaa.
      Sellainen on kuitenkin aika yleistä ja asiat jää meidän jälkipolvien korjattaviksi.
      Olkaamme itse niitä vanhempia, joita meillä ei ollut ja jollaisia me toivoimme.

Tällainen tuli mieleen ex temporee.

• Anonyymi

Yks asia meni pieleen minä ja Rollitär emme ole samoja tyyppejä . Enkä ole Emlia myöskään....
        Sinäkin taas luulit niin .
        Meidät kaikki 3 sekoitetaan keskenään
        Olen se joku muu pahis. Se 3 tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks asia meni pieleen minä ja Rollitär emme ole samoja tyyppejä . Enkä ole Emlia myöskään....

No hyvä, jätetään ne muut muualle.
        Sinulla siis on sieltä haavoja ja niinkuin taitaa olla aika monellakin.
        Röllitär tuli kyllä mieleen tuossa.

Sulla on haavoja, eikä ne lähde pois tai parane?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas mies virittelee hölmöläisille jotain useampia naisanomalioita, ikäänkuin älykäs ihminen ei voisi ymmärtää, että kaikki jankkaukser on yhden ja saman äijän käsialaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas mies virittelee hölmöläisille jotain useampia naisanomalioita, ikäänkuin älykäs ihminen ei voisi ymmärtää, että kaikki jankkaukser on yhden ja saman äijän käsialaa

Ja mahdollisesta tyhmyydestä vois vaikka sakottaa tai tehdä laittomaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mahdollisesta tyhmyydestä vois vaikka sakottaa tai tehdä laittomaksi

Peiliin katsomisen paikka sinulla siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peiliin katsomisen paikka sinulla siis.

Tämä voisi olla naseva kommentti jos minulla olisi kyseinen elämysharha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä voisi olla naseva kommentti jos minulla olisi kyseinen elämysharha

Sinulla kun on, sinähän luulet, että täällä on vain yksi kirjoittaja sinun lisäksesi.

• Anonyymi

Ne haavat mitä minulla on ei parane koskaan .
      Silti olen kovasti yrittänyt tehdä elämästäni parempaa mitä se on ollut ...
      Nyt ei oikein. Suuta kovin valoiselta näytä ...

• Anonyymi

Eiköhän ne kaikki jotenkin saa hoidettua johonkin asti.
        Jonkinlaiset arvet voi jäädä, mutta jos parantuisi siten ettei ne tuottaisi kipua kun niihin koskee.

Se suunta miksi se ei näytä valoisalta?
        Onko se sinun käsissäsi?
        Voitko sinä sen suunnan kääntää ja muuttaa?
        Mikä siellä ei näytä valoisalta?

Onko se jotain johon voi vaikuttaa, kuten:
        Tämä tie vie tuhoon, tuo toinen vie perille, valitsen siis tuon toisen tien.
        Vai onko se tyyliin menisin tuonne, mutta ei minulla ole tätä ja siksi jään tähän.

• Anonyymi

Oletko sinä minun päässäni vai minä sinun päässäsi. Kumpi oli siellä ensin?
      Kerroit yhden "tarinan" täällä syksyllä, mutta minäpä olin sen tarinan nähnyt jo päässäni vuosia sitten. En täysin samanlaisena, mutta ne elementit siellä oli kaikki

• Anonyymi

Ei kai kukaan ole kenenkään päässä, tietysti ajatuksissa voi olla joku.
        Asia nyt vaan on tässä niin kuin on.
        Mun mielestä tämä on myös erittäin mielenkiintoista.

• Anonyymi

Joku kertoi yhden tarinan, joka oli melkein samanlainen. Se mitä kerroit on täysin samanlainen omani kanssa. En osaa kertoa milloin aloimme olemaan yhtä sillä tapahtui huomaamatta. Se että kirjoitan tämän tähän, ei kerro siitä että uskon tähän, olen vain hämmentynyt että joku kertoo sen niin kuin olen itse sen kokenut. Tai ehkä kerroin siitä vähän syksyllä. En voi tosin tietää mitä kirjoitusta tarkoitat. Osan olen tehnyt käsitelläkseni aihetta, josta en voi jutella kenenkään kanssa. Paitsi täällä. Täällä, missä sen ymmärtäminen saattaisi olla mahdollista jollekin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kertoi yhden tarinan, joka oli melkein samanlainen. Se mitä kerroit on täysin samanlainen omani kanssa. En osaa kertoa milloin aloimme olemaan yhtä sillä tapahtui huomaamatta. Se että kirjoitan tämän tähän, ei kerro siitä että uskon tähän, olen vain hämmentynyt että joku kertoo sen niin kuin olen itse sen kokenut. Tai ehkä kerroin siitä vähän syksyllä. En voi tosin tietää mitä kirjoitusta tarkoitat. Osan olen tehnyt käsitelläkseni aihetta, josta en voi jutella kenenkään kanssa. Paitsi täällä. Täällä, missä sen ymmärtäminen saattaisi olla mahdollista jollekin...

Koita avata sitä sen puitteissa kuin pystyt ja miltä tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita avata sitä sen puitteissa kuin pystyt ja miltä tuntuu.

Eikö se olisi kiusallista sinulle? :) leikin mielelläni kanssasi, mutta saatan halveksia kahleitani ja manata sinua suohon. Saatan kaivata sinua, niin ettei mitään pohjaa. Saatan kaatua omiin sanoihini ja itkeä syliisi turvaan. Saatan punoa juonia, että tietäisit miltä se tuntuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se olisi kiusallista sinulle? :) leikin mielelläni kanssasi, mutta saatan halveksia kahleitani ja manata sinua suohon. Saatan kaivata sinua, niin ettei mitään pohjaa. Saatan kaatua omiin sanoihini ja itkeä syliisi turvaan. Saatan punoa juonia, että tietäisit miltä se tuntuu

Jos alat manaamaan, niin pestään suu saippualla.
        Jos joku täällä manaa, se olen minä ja kiristän kahleesi yhä tiukemmalle.
        totta kai sinä kaipaat, mutta tarvitseehan jotain pohjalle, ettei ihan tyhjän päällä asian kanssa ole.
        Se että punoo juonia, se on tiedossakin jo, mutta kuten sanoin, se Isabellakin pystyy olemaan reilu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos alat manaamaan, niin pestään suu saippualla.
        Jos joku täällä manaa, se olen minä ja kiristän kahleesi yhä tiukemmalle.
        totta kai sinä kaipaat, mutta tarvitseehan jotain pohjalle, ettei ihan tyhjän päällä asian kanssa ole.
        Se että punoo juonia, se on tiedossakin jo, mutta kuten sanoin, se Isabellakin pystyy olemaan reilu.

No tottakai Isabella tarvitsee välillä peiteminän, jotta paremmin sinut koukuttaisi :) Näin suoraan "hyökkäykseen" emme ole kuitenkaan ennen ryhtyneet. Vaikuttaa jo kuin olisin valmiiksi verkossa. Onko tämä edes sääntöjen mukaista! Sinun suuri suusi, tai ehkäpä häviön hetkellä omani. Joskus ajatukset on hyvää pitää omina. En ole erityisen ilahtunut tappioistani, jos jälleen lisää osaa minusta ei ole vapaa sinusta :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tottakai Isabella tarvitsee välillä peiteminän, jotta paremmin sinut koukuttaisi :) Näin suoraan "hyökkäykseen" emme ole kuitenkaan ennen ryhtyneet. Vaikuttaa jo kuin olisin valmiiksi verkossa. Onko tämä edes sääntöjen mukaista! Sinun suuri suusi, tai ehkäpä häviön hetkellä omani. Joskus ajatukset on hyvää pitää omina. En ole erityisen ilahtunut tappioistani, jos jälleen lisää osaa minusta ei ole vapaa sinusta :)

Miten se sitten vaikuttaa, kun toisaalta tahtoo olla vapaa mutta ei kuitenkaan tahdokaan.
        Vähän kuin ottaisi talutushihnan käteen ja talutettava olisi heti innoissaan.

Tai tapahtuu kuin kalastaessa, emme ole koko yönä saaneet mitään, heittäkää verkot veteen niin saatte......
        Taikka sanoisin saaliille, tule tänne ja kietoudu verkkoon niin hän tulee ja kietoutuu siihen.

Mitä sinä tahtoisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se sitten vaikuttaa, kun toisaalta tahtoo olla vapaa mutta ei kuitenkaan tahdokaan.
        Vähän kuin ottaisi talutushihnan käteen ja talutettava olisi heti innoissaan.

Tai tapahtuu kuin kalastaessa, emme ole koko yönä saaneet mitään, heittäkää verkot veteen niin saatte......
        Taikka sanoisin saaliille, tule tänne ja kietoudu verkkoon niin hän tulee ja kietoutuu siihen.

Mitä sinä tahtoisit?

Kieltämättä ristiriitaista, mutta kerro itse jos tunnet minut paremmin, miksi tunnen niin, haluten olla sinun ja vihata sinua että tunnen niin. Sinun kirjoituksesi ovat sekoittuneet minut tänään ja se näkyy minusta kun kuljin sinuun.

Olen miettinyt tätä tänään. Olin varma siitä kuka olet, nyt en ole varma enää. Ja uskon että hän tunnistaa minut jos lukee tämän :) ehkä hieman noloa, eikä niin vähääkään. Saat minut kirjoittamaan sinulle, niin kuin siinä olisit.

Tulinko minä, vai jättämättä tulin. Saako olla tähän väliin hieman hapan.. Sitä itse halusin. Tuntea kuinka tulla näkyväksi kanssasi ja lähteä matkaasi, sitä ajattelin. Vapaasti, rajattomasti ilman vastuuta, kävellä ulos ja tulla luoksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltämättä ristiriitaista, mutta kerro itse jos tunnet minut paremmin, miksi tunnen niin, haluten olla sinun ja vihata sinua että tunnen niin. Sinun kirjoituksesi ovat sekoittuneet minut tänään ja se näkyy minusta kun kuljin sinuun.

Olen miettinyt tätä tänään. Olin varma siitä kuka olet, nyt en ole varma enää. Ja uskon että hän tunnistaa minut jos lukee tämän :) ehkä hieman noloa, eikä niin vähääkään. Saat minut kirjoittamaan sinulle, niin kuin siinä olisit.

Tulinko minä, vai jättämättä tulin. Saako olla tähän väliin hieman hapan.. Sitä itse halusin. Tuntea kuinka tulla näkyväksi kanssasi ja lähteä matkaasi, sitä ajattelin. Vapaasti, rajattomasti ilman vastuuta, kävellä ulos ja tulla luoksesi.

Mitä lopputulemaa alotuksen kirjoittanut miee ja siihen itse vastaileva mies haet näillä multiemotionaalisilla keskusteluilla itsesi kanssa? Hirveesti on tunnetta ja ns näkökulmaa joka lähtöön ilman mitään asiaa. Kuka näihin teeskenneltyihin kahdenvälisiin keskusteluihin tunnustaa uskovansa voi miettiä omaa henkistä kuntoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä lopputulemaa alotuksen kirjoittanut miee ja siihen itse vastaileva mies haet näillä multiemotionaalisilla keskusteluilla itsesi kanssa? Hirveesti on tunnetta ja ns näkökulmaa joka lähtöön ilman mitään asiaa. Kuka näihin teeskenneltyihin kahdenvälisiin keskusteluihin tunnustaa uskovansa voi miettiä omaa henkistä kuntoa

Sieltähän se sinusta tuntuu, kuka sitten oletkin. Käy tätä keskustelua alkuperäisen aloittajan kanssa ja kaiken sen mitä muuta hän tähän kirjoittanut.
        Tämä ei ole multiemotionaalista siinä mielessä, ettet pääse siihen käsiksi, sillä sinulta puuttuu sen reitti ja kieli, jolla siinä puhutaan. Kaikki mitä kirjoitan, jää käsittämättömäksi sinulle. Sinun ei myöskään tarvitse olla huolissasi, sillä asiat ei koske sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltähän se sinusta tuntuu, kuka sitten oletkin. Käy tätä keskustelua alkuperäisen aloittajan kanssa ja kaiken sen mitä muuta hän tähän kirjoittanut.
        Tämä ei ole multiemotionaalista siinä mielessä, ettet pääse siihen käsiksi, sillä sinulta puuttuu sen reitti ja kieli, jolla siinä puhutaan. Kaikki mitä kirjoitan, jää käsittämättömäksi sinulle. Sinun ei myöskään tarvitse olla huolissasi, sillä asiat ei koske sinua.

Aivan sama homma sinnepäin, ainakin mitä tulee tuohon loppukappaleeseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä voisin ottaa kopin vois olla mun kynästä kirjoituksesi ja tämä hämmennys.

• Anonyymi

Olenhan mä aika ihana vai mitä?
      Asiallinen, luotettava, voimakas, en satuta.

Tässä niitä narskukivityksiä odotellessa voidaan todeta, että paikkansahan se pitää mitä sanoin.
      Tämä on omalla tavallaan ihan hauskaakin.

• Anonyymi

No myönnetään että juuri näin. Sitä vain ihmettelen miten tiedät miten tiedät minut, ehkä hieman jopa kiusallista. Eikä ehkä niin vähänkään, jos saan kertoa tämän nyt avoimesti. Mutta jos sinä tunnet minut niin, niin kuin minäkin tunnen sinut niin, mikä ei tietenkään mahdollista tai sitten me olemme yhdessä tässä. Silloin sinä eläisit minun mielessä sellaisena kuin olet, ihan täydellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No myönnetään että juuri näin. Sitä vain ihmettelen miten tiedät miten tiedät minut, ehkä hieman jopa kiusallista. Eikä ehkä niin vähänkään, jos saan kertoa tämän nyt avoimesti. Mutta jos sinä tunnet minut niin, niin kuin minäkin tunnen sinut niin, mikä ei tietenkään mahdollista tai sitten me olemme yhdessä tässä. Silloin sinä eläisit minun mielessä sellaisena kuin olet, ihan täydellisesti.

Miten sellainen olisi mahdollista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme todennäköisesti tiedä toisiamme mutta olemme sattuneet törmäämään tällä anonyymialustalla nyt juuri semoisiin tyypeihin tässä joilla on selkeästi samankaltaisia mielenkiinonkohteita ....
        Voihan tuhmat hoitsu ja lääkärileikit😂

Esimerkki ketjun alkupään fantasia voi kiehtoa useampia kuin kirjoittajia ...
        Koska makuuhuone jutut ja aikusfantasiat on semmoinen alue et ne kiehtoo ...
        Ja pimeä puoli yleensä ...

Ny vaan sattu samanhenkinen kirjoittelia paikalle mitä olet itse vaikka se voi tuntua oudolle koska harvoin käy niin ...
        Oudoksi toitottajia on aina paljon enenpi ku niitä jotka tajuu ....
        Ja joillon jotakin yhteistä ja samaa siinä mikä kiinnostaa ja mikä ei ....
        Siitä voi tulla tunne joka vie miehiin et onks tää kirjoittaja joku tuttu

• Anonyymi

No jos sua kivitetään nii sit kivitetään muakin .... 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sellainen olisi mahdollista?

Sellainen on mahdollista, jos joku kulkee reitin ja opettelee puhutun kielen. Mutta voiko se kokemus olla täysin yhtenäinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos sua kivitetään nii sit kivitetään muakin .... 😂

doh 😁 tuli kulje kanssani tämä kivikkoinen tie 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen on mahdollista, jos joku kulkee reitin ja opettelee puhutun kielen. Mutta voiko se kokemus olla täysin yhtenäinen?

En usko että olisi.

• Anonyymi

Tällaset tarvii toisen narsistin,
        ”Minä oon mielestäni kyllä suakin ihanampi. Enkö ookin? Myönnä vaan pois että olen sinuakin vielä parempi, ai kun hauskaa kun sen täytyy aina yrittää pistää paremmaks”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Minä oon mielestäni kyllä suakin ihanampi. Enkö ookin? Myönnä vaan pois että olen sinuakin vielä parempi, ai kun hauskaa kun sen täytyy aina yrittää pistää paremmaks”

Jaa, mutta kyse ei ole mistään narsismista vaan ihan asioiden toteamisesta.
        Aika moni voi sanoa olevansa ihana, jos sen on joku hänelle sanonut.
        Sellainen on tietenkin jonkinlainen triggeri, ja houkuttelee paikalle kaikenlaista porukkaa heittelemään niitä narskukiviään.

Joidenkin mielestä ei saisi sanoa tiettyjä asioita.

Olen ihan hyvä ihminen.
        En tee pahaa.
        Olen myös viisas.

Toisaalta voi myös sanoa vastakkain, mutta se menisi liioitteluun ja itsesäälin puolelle ja sellaisella kerjättäisiin niitä kehuja.
        Olen huono ihminen.
        Et ole, ihan hyvä olet.

Olen hyvä ihminen.
        Olet narsisti.

Typeriä opittuja tapoja ja sääntöjä, tykkään rikkoa niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mettä vastaa kun sinne huutaa….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se niin mene. Se ei ole kilpailu paremmuudesta, vaan ehkä toisen mielestä ja näkyvyydestä sieluun (jos näin saa lainata). Ja rakkaudesta ja yksinäisyydestä jota jokainen meistä tuntee ja tarpeesta koskettaa ja tulla kosketuksi turvallisesti. Mahdollisuudesta tuntea sellaista, joka ei olisi muuten mahdollista Tämä on vain yksi mahdollisuuksista, sillä jokaisella on oma peili.

• Anonyymi

Molemmat kivitetään jos tohon täälä joku rupeaaa…😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mettä vastaa kun sinne huutaa….

Pistäydyit sitten tähänkin miehen hurraaminologiin puolustamaan itseäsi/narsismiaan (jep niinhän siinä lukee) ja esittämään jotain aiheettomia metsä vastaa - visioita. Tarvitset psykiatrista hoitoa ja tämä on ihan faktuaalinen asia.

• Anonyymi

En haluaisi vaikuttaa olevani omahyväinen. Toinen vaihtoehtoni olisi olla vain hiljainen. Sen olisin tehnyt paljon mieluummin monta kertaa. Ymmärrän kyllä, että se näyttää siltä. Enemmän se kuitenkin pinnallista kohinaa, vain ripaus siitä mitä ajattelen ja tunnen. Ehkä sinulle on kaikki selvää, mutta etkö nähnyt miten epäuskoinen olen ollut tämän kaiken suhteen?

• Anonyymi

Niin, paljon riippuu asiat myös tilanteista joissa olemme ja jotka on ympärillä.
        Onhan tämäkin tässä ikäväpalstalla nyt outoa käsitellä muita asioita, mutta sen mukaan mennään kuin mennään.

Epäuskoinen voi olla ja jossain määrin kannattaakin olla, mutta voi niistä ottaa selvääkin.
        Se on itsestä kiinni ja tilanteista sen mukaan mitä ne sallivat ja miten uskaltaa.
        Minä näen tavallani ja toiminkin tavallani ja johonkin se aina johtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, paljon riippuu asiat myös tilanteista joissa olemme ja jotka on ympärillä.
        Onhan tämäkin tässä ikäväpalstalla nyt outoa käsitellä muita asioita, mutta sen mukaan mennään kuin mennään.

Epäuskoinen voi olla ja jossain määrin kannattaakin olla, mutta voi niistä ottaa selvääkin.
        Se on itsestä kiinni ja tilanteista sen mukaan mitä ne sallivat ja miten uskaltaa.
        Minä näen tavallani ja toiminkin tavallani ja johonkin se aina johtaa.

Niin, kysymällä sen selvittäisin. Kysyisin ja ihmettelisin ja sitten päättäisin että tämän kyllä itse selvitän. Ja olisin pulassa miten tämän kaiken sinulle selvitän :)!

• Anonyymi

Ihminen oppii aina jotakin kun asioita selvittelee ..
      Ja kehittyy jos yrittää uudestaan riittävän pitkään .
      Jos taas ei tee mitään mitään ei koskan tapahdu eikä opi ja ymmärrä . ...
      Minä saatan olla olut myös kirjoitelmassa syksyllä ja joku tunnistaa minut ...

Olen se 3 .. En Rölitär tai Emilia mutta silti itseäni paljon kirjoitellen purkanut nainen ....
      Ehkä joku ymmärtääkin. Jotai. kun ei oikein irl ihmisiä joille puhua ....

Paljon yksin elämässä ...
      Enkä oikein pysty päästämäänkää ketään elämäni osaksi ... sellaisia kokemuksia on liikaa ....
      Ettei oikein hyvää seuraa ...

• Anonyymi

Kannat kuitenkin jotain taakkoja mukanasi, jotain haavoja jotka sattuu vieläkin kun niihin koskettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannat kuitenkin jotain taakkoja mukanasi, jotain haavoja jotka sattuu vieläkin kun niihin koskettaa.

Mun henkiset haavat ei parane….niiden kans pitää elää miten kaunistelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun henkiset haavat ei parane….niiden kans pitää elää miten kaunistelusta.

Jotkut voi käsitellä ja muuttaa niihin suhtautumista, jotkut on parempi unohtaa, jokaiselle haavalle on oma hoitokeinonsa.
        Riippuu kuinka tärkeä se on.
        Se ei ole mukavaa kantaa mitään haavoja tai traumoja tms. mukanaan.

• Anonyymi

”Olen se 3 .. En Rölitär tai Emilia mutta silti itseäni paljon kirjoitellen purkanut nainen ....
        Ehkä joku ymmärtääkin. Jotai. kun ei oikein irl ihmisiä joille puhua .... ” Koetko oikeasti mies muut niin kertakaikkisen ohjailtaviksi, että kun kirjoittelet eti fiktiohahmoilla esim ”kolmantena keskustelijana”, niin muut tempautuu tuuheaan kerrontaasi mukaan ja velloo kanssasi samoissa pösilösfääreissä esim kuka on tämä kolmas nainen? No se on esimerkiksi yhtye, esim tästä kiinni nappaamalla voi kelata itsensä todellisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Olen se 3 .. En Rölitär tai Emilia mutta silti itseäni paljon kirjoitellen purkanut nainen ....
        Ehkä joku ymmärtääkin. Jotai. kun ei oikein irl ihmisiä joille puhua .... ” Koetko oikeasti mies muut niin kertakaikkisen ohjailtaviksi, että kun kirjoittelet eti fiktiohahmoilla esim ”kolmantena keskustelijana”, niin muut tempautuu tuuheaan kerrontaasi mukaan ja velloo kanssasi samoissa pösilösfääreissä esim kuka on tämä kolmas nainen? No se on esimerkiksi yhtye, esim tästä kiinni nappaamalla voi kelata itsensä todellisuuteen.

EIkö sinun kannattaisi mennä puhumaan jollekin noista harhoistasi?
        Olet ihan varma asioista jotka eivät ole varmoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EIkö sinun kannattaisi mennä puhumaan jollekin noista harhoistasi?
        Olet ihan varma asioista jotka eivät ole varmoja.

Eiköhän sinun kannattaisi lopettaa tämä miehen teksteissä spinnaaminen kun se saattaa oman maineesi kyseenalaiseksi, vaikka kuvittelisit itse, että tämä internetin informaatiosota alkaa joka langasta alusta. Miksi jauhaisit noin merkityksettömästä asiasta kuin se olisi maailman tärkein, että mikä trollipalstalla on varmaa ja mikä ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän sinun kannattaisi lopettaa tämä miehen teksteissä spinnaaminen kun se saattaa oman maineesi kyseenalaiseksi, vaikka kuvittelisit itse, että tämä internetin informaatiosota alkaa joka langasta alusta. Miksi jauhaisit noin merkityksettömästä asiasta kuin se olisi maailman tärkein, että mikä trollipalstalla on varmaa ja mikä ei

Edelleen kysyn mikä hiivattu siinä on niin tärkeää todistaa ja kenelle, että onko joku kolmas nainen tai vastaava ”koettu” henkilö joidenkin tekstien takana ja eikö ole aika läpinäkyvää nimittää reippaasti eri tavalla testit näkeviä ihmisiä harhaisiksi? Mitä tällä on käytännössä oikeasti voitettavissa. Oman suunsa voi laittaa suppuun, niin se todistelemisen tarve voi yllättävän nopeasti vähentyä, eikä tarvitse vääntää julkisesti mahdollisesti niiden samojen ihmisten seuraillessa keskusteluja joita yritetään manipuloida. Se olisi aika aliarvioivaa.

• Anonyymi

Niin mistä pidät?...

• Anonyymi

Rule

• Anonyymi

Hei nyt se hella! Sä unohdit sen hellan päälle ap!! Varo ettet tapata itseäs