Lidl muuttunut nuorisokaupaksi

Anonyymi-ap

26

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on jo huippu juttu. Ovat germaanit sitten keksineet uuden tavan kusettaa asiakkaita.
      Itse meinaan hakea myyjä paikalle kertomaan noita kilohintoja!

Tehkää samoin jotta saamme annettua tehokasta palautetta heidän uudesta keksinnöstään!

• Anonyymi

Lidlissä pitää muutenkin hakea myyjä kertomaan hinta, heillä kun ei tuota hinnoittelua osata normaaliihmisten mukaan muutenkaan tehdä
        Kusetusta koko homma. Ylimielisyys kostautuu vielä.

• Anonyymi

Täällä moni vähä-älyinen kilvankehuu tuota junttien omaa paskakauppaa!

• Anonyymi

Lidl on paskauppa, ylimielinen asiakaspalvelu ei vastaa viesteihin, itse en tuolla enää asioi.

• Anonyymi

Minkälainen ihminen tarvii joka kauppareissulla myyjiltä apua?
        2 kertaa olen asiakaspalvelua tarvinut, takuuasiassa ja saanut uuden tilalle 30 vuodessa

• Anonyymi

Lidl on erityisen hyvä kauppa, itse suosin sitä. Puoliso käyttää muitakin elintarvikekauppoja.

Sukulainen on myös töissä Lidlissä, on tyytyväinen työntekijä.

Mutta tuo hintalappu-uudistus kyllä ansaitsee kritiikkiä.

• Anonyymi

Laitoin sitten kyselyn Lidl-asiakaspalveluun:
      "Olen 64 vuotias ja Lidlin asiakas heti sen tultua Suomeen.
      Nyt en voi ostoksia tehdessäni enää vertailla tuotteiden kilohintaja koska ne on prinattu niin pienellä, että en näe niitä edes silmälaseilla. Saati sitten, että kyykkisin, hakisin jakkaran tai menisin polvilleni.
      Voinko siis varata/hakea myyjän kiertämään kanssani kauppaa ja lukemaan meiltä ikääntyneiltä piilottamianne kilohintoja."

Mielenkiinnolla odotan vastaavatko ollenkaan. Laitan sitten tänne vastauksen jos sellaisen saan.

• Anonyymi

Kantsii ottaa kännykällä kuva ja ZOOOOMATA :)

• Anonyymi

Käy Liiteristä vain halvinta kurakaljaa ja riittää se iso hinta, koska tiedän saavani siitä 15 sentin alennuksen myöhemmin.

• Anonyymi

Usein puuttuu hintalaput siitä hyllyn reunasta, en osta kun ei tiedä hintaa. Muutenkin lidlistä ei saa enää ruokaostoksia reilusti alle kympin kuten viime talvena sai. Nestemäistä pesuainetta käyn ostamssa kun sen hintalaatu-suhde on erinomainen.

• Anonyymi

Ainakin Lidlin käsitiskiaine on vetistä luirua. Ei ole Fairyn veroista, jota riittää tippa pari.

Nestemäisiä pesuaineita on muutoinkin hyvä vältellä, koska nesteitä on niin helppo jatkaa vedellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Lidlin käsitiskiaine on vetistä luirua. Ei ole Fairyn veroista, jota riittää tippa pari.

Nestemäisiä pesuaineita on muutoinkin hyvä vältellä, koska nesteitä on niin helppo jatkaa vedellä.

Limsoja kannattaa jatkaa vedellä, niissä on kova happoreservi kuten Olvin valmistamassa Rainbow-jaffalimsassa. Suu palaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hintaansa nähden lidlin käsitiskiaine on ihan hyvää, ainakin parempaa kuin saman hintaluokan Rainbow, joka on todella luirua.
        Kuinka niitä pesuaineita siellä kaupassa jatketaan vedellä? Myyjätkö niitä siellä takavarastossa lantraa, ja mistä ne saa tyhjiä lisäpulloja sitä varten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hintaansa nähden lidlin käsitiskiaine on ihan hyvää, ainakin parempaa kuin saman hintaluokan Rainbow, joka on todella luirua.
        Kuinka niitä pesuaineita siellä kaupassa jatketaan vedellä? Myyjätkö niitä siellä takavarastossa lantraa, ja mistä ne saa tyhjiä lisäpulloja sitä varten?

No voi sinua höpsöä! Luiru pesuaine tehdään jo "tehtaalla".

Votkakin tehdään puhtaasta etanolista, tarkemmin sanottuna 96 vol-% pirtusta. Lopullinen pakkaaja laimentaa sen esim. 80 tai 40 prosenttiseksi lisäämällä vettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi sinua höpsöä! Luiru pesuaine tehdään jo "tehtaalla".

Votkakin tehdään puhtaasta etanolista, tarkemmin sanottuna 96 vol-% pirtusta. Lopullinen pakkaaja laimentaa sen esim. 80 tai 40 prosenttiseksi lisäämällä vettä.

Tuosta yhdestä kommentista saa kyllä sen kuvan, että hän kuvittelee niitä jatkettavan vedellä valmistuksen ja purkituksen jälkeen kaupan toimesta.
        Joka tapauksessa, Lidlin pesuaineet on tehokkaampia kuin vastaavat halpismerkit K- ja S.kaupoissa.

• Anonyymi

Kyllä sakemannit osaa. Voi,voi kun meitä pidetään tyhminä . On tämäkin keino taas nostaa hintoja.

• Anonyymi

Voisivat myös puuttua K-ryhmän hinnoitteluun, jossa plussatuotteille hinta laitetaan näkyvästi, mutta ilman plussakorttia hinta hyvin pienellä. Jos ei ole plussakorttia, niin joutuu vahtaamaan niitä pienillä teksteillä olevia hintoja.

• Anonyymi

Lidlin hintalappu pitää lukea huolella jotta selviää, tarkoittako alapuolella vai yläpuolella olevaa tuotetta.

• Anonyymi

Prisman hintalapuissa on nuolia osoittamassa tuotteen suuntaan.

• Anonyymi

Ennenwanhaan tapasi joka tuotteessa olla hintalappu. Tarjontaakin oli niukemmin.

• Anonyymi

Jo on aikoihin eletty. Vanhemmalle väestölle kylläkin opetettiin kerto- ja jakolaskutaito jo kansakoulussa. Mihin se aloittajalta on unohtunut.? Myös nettimainoslehdestä näet paketin hinnan + kilohinnan. Katso sieltä ensin.

• Anonyymi

Kyllä se kassa kertoo paljonko sinun pitää maksaa.

• Anonyymi

eikös hyllyssä ole se viivakoodi tietojen saamiseksi?

• Anonyymi

vanhenmat ihmiset sadaan hautaan, niin kaikki arki menee äly viidakkoon puitavaksi,ilman henkilökunnan apua,

• Anonyymi

No mikä tuossa nyt taas on vaikeaa?
      Hintalapusta voi ottaa kuvan ja mennä kotiin katselemaan sitä, suurentaa ja alkaa youtubettajaksi eli videoiden ja kuvien siirtelijäksi kutsuen sitä kunnon kokopäivä työksi.
      Oston voi sitten suorittaa ensikerralla kun on faktat tiskissä.
      Itse käytän myös suurennuslasia ja kyselen kaikilta myyjiltä vuorotellen ja häiriten.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7568
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe