Olisitko hengissä
Yleensä katuja käytetään liikkumiseen paikasta a paikaan b
Yhdessä kohtaa ekat 10 vuotta, kodin liepeillä tungos, parveilu tai urheilu jopa 8-22.
Tulee todella turvaton olo.
Mieti omalle kohdalle
Plus melu on kayhea jos koti on löhes kiinni tiessä/kadussa/autotiessä/ajoradassa.
Mieti omalle kohdalle, oikeasti
On eri asia jos joku menee ohi kuin jää notkunaan tai jos vanhemmat pykää jälkelöiset tarkoituksella tielle karjumaan
Ihmisten on vaikea mennö toisten saappaosiin
Katuterrori
8
1262
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmiset nauttivat pahuudesta.
Koska se tuo heille vallan tunteen ja vihaaminen merkitystä elämään, porukassa vihaaminen yhteisöllisyyttä- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177185465
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Miten voi olla että toisen kotia ja terveyttä ei kunnioiteta.
Itse en kehtaa seistä kenenkääm kodin ezustalla tai edes 100 m päässä.
Ei.
Niin ei voi terve toimia.
Jokaisen koti on pyhä paikka - Anonyymi
Olenko jotemkin epänormaali.
Ja tiellä kuljetaan reippaasti.
Potkitaanomia jälkeläisiä kuvaannollisesti takalistoon.
Jos haluaa hengailla, mennään omaan keittiöön, kahvilaan, rannalle jne - Anonyymi
Viharikoksista ihmiset saa voimaa, ihmiset käyttää katua kotirauhan häirintään
- Anonyymi
Tämmöistä hengailua en muitten kotien liepeillänäe=muita ihmisiä kunnioitetaan, kotejaan
- Anonyymi
Siis että vieraat ihmiaet kokoontuu jonkun kodin ääreen kun asukas itse sisällä tai pois kotoa
- Anonyymi
Miten on mahdollista että ihmiset tietää aiheuttamansa häiriön ja haitan mutta jatkaa eri tavoin 2 vuosikymmentä, ei yksinkertsisesti lopeta.
Mene metsään lenkkipolulle juttelenaan
Ym
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066