"Risto" saamassa oikeutta

Anonyymi-ap

"Käräjäoikeus otti päätöksessään huomioon sen, että Risto on tavannut lasta viimeksi vuonna 2016 lapsen ollessa 2-vuotias. Käräjäoikeus katsoi, ettei Ristolla ja lapsella ole sellaista ihmissuhdetta, jonka lapsi voisi muistaa.

Lisäksi asiassa oli selvinnyt, että todennäköinen biologinen isä oli jo kaksi vuotta sitten toimittanut lapsen äidille kirjallisen suostumuksensa lapsen isyyden selvittämiseksi. Asia ei ollut kuitenkaan edennyt. Lapsen todennäköinen biologinen isä oli ilmaissut olevansa edelleen halukas selvittämään isyyden.

Käräjäoikeus arvioi, että lapsella olisi hyvin aikaa tutustua tosiasialliseen isäänsä ja rakentaa häneen ihmissuhdetta nyt, kun lapsi on vielä nuori. Lisäksi käräjäoikeus huomioi sen, että lapsen todennäköinen biologinen isä oli halukas selvittämään isyyden.

Tästä syystä oikeus katsoi, että edunvalvojan sijaisen määräämiselle oli erittäin painava syy. Käräjäoikeus ratkaisi asian Riston hakemuksen mukaisesti.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009346851.html

Tämä on vasta alkua, isyys pitää kumota automaattisesti aina kun DNA-testi todistaa ettei ole lapsen isä, eikä mies halua jatkaa "isänä".

9

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäksi nainen pitää velvoittaa maksamaan kaikki petoksella saamansa elatusmaksut takaisin korkoineen. Pitäisi maksaa myös korvaus kaikesta ajasta ja vaivasta mitä mies joutunut tekemään saadakseen oikeutta ja ettei tuo rahasumma ole ollut käytössä omiin tarkoituksiin.

• Anonyymi

Eikä vain Risto, vaan kaikkien miesten pitää saada korvaus jotka joutuneet maksamaan toisten lapsista. Perikööt naiset oikeilta isiltä elleivät halua itse maksaa. Myös perinnöt maksettava takaisin mitä siirtynyt väärin perustein.

• Anonyymi

Todella hölmöä jos oikea isä tunnustaa isyytensä ja ottaa elatusmaksut niskaansa. Tosimies olisi vaan nauranut partaansa ja jatkanut elämänsä onnellisena isänä kun toinen "isä" makselee elatusmaksutkin hänen puolestaan.

• Anonyymi

Niin. Oletko miettinyt, miten olisit reagoinnut asiaan? Ämmä kähisee "häh häh hää, et ole pennus isä". Veikkaisin, että löisi sinullakin tyhjää ja kovaa.

• Anonyymi

Tämä "Riston" tapaus ei mahdu millään muotoa minun oikeustajuuni. Myöskään lapsi ei ole syyllinen, muttä tämä äiti. Kukaan ei puhu tästä äidistä, joka on suurin roisto. Tuon naisen pitää saada rangaistus sekä maksaa "Ristolle" kaikki rahat korkojen kanssa takaisin. Tuo nainen pitää tuomita, sanon tässä ja nyt: On niin härski ämmä, kun olla voi.

• Anonyymi

Se äiti taitaa olla täysin moraaliton ihminen.

• Anonyymi

DNA-testit otettava aina syntyessä niin loppuu rahastaminen miehiltä jotka ei ole isiä. Ei pitäisi myöskään yhteiskunnan maksaa mitään korvauksia ellei nainen kerro kuka on isä ja keinohedelmöityksellä yksin lapsen hankkiminen pitää kustantaa itse alusta asti aikuiseksi. Samoin lepakkopareilla, korkeintaan lapsilisät kuuluu saada.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nytkin vain koska pojan edustaja hakee isyyden poistamista "Ristolta", isät ei pysty vieläkään vaatimaan korjausta jos 2 vuoden valitusaika kulunut umpeen. Isyys pitäisi korjata aina kun tiedetään oikea isä tai ettei oletettu mies ole isä. Tuohan on tasa-arvon lisäksi ihmisoikeuskysymys niin miesten kuin lastenkin suhteen.

Pitäisi vaan kaikkien miesten jotka tahtomattaan joutuvat maksamaan elatusmaksuja, jättää maksut maksamatta ja tehdä joukkokanne tai mitä tahansa niin kauan kunnes asia korjattu. Vaadittava myös elatusmaksut horoilta takaisin korkoineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10272
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6863
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      4964
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4567
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4296
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3873
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2888
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36