Saarikko teki meistä koronmaksajia

Anonyymi-ap

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paha epäonnistuminen.

    • Anonyymi

      Ja Sanna raukka on täysin syytön??

      Vai onko se syyntakeeton...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämä on tulos kun maatalouslomittajasta tehdään valtionvarainministeri niin tulos on 40 miljardia velkaa ja 3 miljaardia korkoja ja vuosittain otettava lisää velkaa n. 10 miljaardia, jotta selvittäisin aikaisemmista sotkuista.

      • Anonyymi

        Ja Sanna ei tiennyt koko velasta mitään?


    • Kyllä syyllinen on korona ja Putin. Oikeistohallitus olisi samassa tilanteessa ottanut jopa enemmän velkaa pönkittääkseen porvaria.

    • Anonyymi

      Jokainen joka tätä velkaantumista kannattaa ja on kannattanut niin voisi miettiä että olisiko itse valmis selaiseen veronkorotukseen että palkasta menisikin vuodessa noin 3000€ enemmän veroa?

      No mistä tämä 3k€:a sitten tulee? Valtion korkomenot nousevat seitsemään miljardiin!
      https://www.verkkouutiset.fi/a/pysayttava-laskelma-valtion-korkomenot-nousevat-7-miljardiin/#6ca5078d

      Kun tämä seitsemän miljardia jaetaan kaikkien työllisten kesken (noin 2,5 miljoonaa) niin siitä saadaan jokaista työssäkäyvää kohti noin 2800€.

      Tämän jälkeen olemme vasta maksaneet korot ja emme ole saaneet itselee mitään! Jotta saisimme edes saman summan omaan käyttöön niin sehän tietäisi toista samanmoista summaa! Silläkään emme vielä rahoittaisi yhteiskunnan menoja!!!

      MIKSEI MIKÄÄN puolue nosta kissaa pöydälle ja kerro että kusessa ollaan!

    • Anonyymi

      Oikeistopääministereitten ottamia velkoja 107 miljardia euroa ja niistä ne korkomenot muodostuu.
      Oikeistopääministereitten rilluttelu kesti 16 vuotta putkeensa vuodet 2003-2019 kaikkiaan.
      Vastaavasti nykyhallituksen pakkolainat olleet korottomia jopa miinuskorolla ja ovat sitä kokolaina-ajan 7-10 vuoden päähän, tuonne vuodesta 2027 eteenpäin.
      Silloin saatetaan jopa taas elää 0 korkojen aikaa, eli nykyhallituksen lainat jotka pelasti Suomen ja suomalaiset, kiitävät päätökseen täysin ilman korkomenoja.
      Näistä viimeisistä lainoista joita Orpo patisti ottaan maksetaan hiukan myös korkomenoja.

      • Anonyymi

        Säähä vedät vakavan asian ihan leikiksi! Kannattais pitää mielessä että tällaiset asiat on nykyään helppo tsekata parilla klikkauksella!

        Valtion velka vuonna 2003 oli noin 63 miljardia.
        Valtion velka vuonna 2019 oli noin 106 miljardia.
        https://www.veronmaksajat.fi/luvut/Tilastot/Julkinen-talous/Valtion-velka/#d05733a5

        Eli oikeistopääministerien aikana (16v) valtion velka kasvoi noin 43 miljardia SIIS saman verran kun Marin otti lainaa NELJÄSSÄ VUODESSA!


    • Anonyymi

      Saarikko on kuuluisan Lintälän kanssajakanut rahamme vääriin kohteisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      68
      2938
    2. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2276
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      73
      2238
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      145
      1900
    5. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      12
      1792
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1500
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1474
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      513
      1343
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1234
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1059
    Aihe