Suomessa suuri nimi on juuri se nolo mies, joka on juuri se mitätön ja mielenkiinnoton.

Anonyymi-ap

Näin se Suomessa meni ennenkin.
Heidän ei tarvitse tehdä mitään ja saavat aina kaiken helpolla.

En vain saa tästä Suomesta mitään!

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä minun tulisi tehdä täällä Suomessa?

• Anonyymi

Elämä Suomessa on mitätön ja typerä!

• Anonyymi

Tällainen mitätön typerä lattea elämä Suomessa on typerä ja mitätön. Anteeksi kun en jaksa innostua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällainen mitätön typerä lattea elämä Suomessa on typerä ja mitätön. Anteeksi kun en jaksa innostua!

Uskon aivan oikeasti, että se joku ihminen kuolisi tässä maassa. Suomen henkinen ilmapiiri on niin ahdistava, että ihme, että kaikki eivät tapa itseään.

• Anonyymi

Persu onneton kaipaa Putinin diktaatuuria , jossa Persut Ensin !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu onneton kaipaa Putinin diktaatuuria , jossa Persut Ensin !!

Tässä yksi todistaa sen, että olen oikeassa. tuollaisten mielenkiinnottomien mielisairaiden kanssa täällä eletään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä yksi todistaa sen, että olen oikeassa. tuollaisten mielenkiinnottomien mielisairaiden kanssa täällä eletään.

Se on juuri se yhdistelmä minkä voi Suomessa tavata, sekopää joka onnistuu olemaan samalla ankea ja mielenkiinnoton. Eikös. Tuollaisten on Suomi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri se yhdistelmä minkä voi Suomessa tavata, sekopää joka onnistuu olemaan samalla ankea ja mielenkiinnoton. Eikös. Tuollaisten on Suomi!

Se on juuri tyypillinen Suomalainen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ja hänellä ei ole koskaan mitään yhteistä, ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänessä ei ole mitään, ei yhtään mitään! Varmasti mieskin myöntää sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänessä ei ole mitään, ei yhtään mitään! Varmasti mieskin myöntää sen.

Hänessä ei oikeasti ole yhtään mitään kiinnostavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänessä ei oikeasti ole yhtään mitään kiinnostavaa.

Vihaan häntä, voin kertoa sen. Vain koska hän omalla mitättömällä olemuksellaan saastuttaa. .Hänen loputon typerä mitätön olemuksensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaan häntä, voin kertoa sen. Vain koska hän omalla mitättömällä olemuksellaan saastuttaa. .Hänen loputon typerä mitätön olemuksensa.

Hän vois elää jossakin kaukana minusta aina.

• Anonyymi

Se yksi mies on ainoa joka täältä saa jotain, vain HÄN.

• Anonyymi

Tällainen se maa oikeasti on. Mainokset ovat mainoksia, mutta tosielämässä Suomessa on ankea ilmapiiri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällainen se maa oikeasti on. Mainokset ovat mainoksia, mutta tosielämässä Suomessa on ankea ilmapiiri.

Tällainen se Suomi on minkä minä näen. Nyt se mies saa sen talon ja käy pihallaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällainen se Suomi on minkä minä näen. Nyt se mies saa sen talon ja käy pihallaan...

Mutta mitähän minun tulisi tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mitähän minun tulisi tehdä?

En oikeasti halua asua tässä maassa.

• Anonyymi

Tunnen suunnatonta vihaa Suomea kohtaa ihan siitä syytä, että Suomi on niin typerä maa!

• Anonyymi

Ei se vihaterapia auta jos joutuu joka päivä elämään helvetissä maassa jota vihaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se vihaterapia auta jos joutuu joka päivä elämään helvetissä maassa jota vihaa!

Jokainen päivä tässä maassa on maanpäällinen helvetti!

• Anonyymi

Suunnaton halu tappaa syntyy vain siitä kun on pakosta tilanteessa jolle ei voi mitään.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi tätä ei tajuta. Vain olemalla vuosia täydellisen kiva ja mukava ja saamalla vain alennusta osakseen voi kokea sen tunteen mitä Suomi on. Kun ystävällisyys maksetaan petoksella!

Mikään muu valtio ei taatusti ole yhtä kiero.

Tällaisen litanian voin kertoa, mutta lopputulos on se, että vihaan Suomea!

• Anonyymi

Tämän jälkeen voin aina kertoa kuinka sairas paska maa Suomi on!

• Anonyymi

Tietenkin se yksi äijä saa kaiken joten hän puhuu toisin. Mutta miksi minun tulisi tyytyä olemaan joku piika täällä!
        Vihaan oikeasti teitä! vihaan teidän yhteiskuntaanne jossa te oletatte, että minä teen teidän puolestanne jotain. Kyllä, kyllä äijät olettavat minun passaavan jotain ja virkapaska ämmä myös!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      713
      6756
    2. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      71
      1243
    3. "Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta

"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet
      Maailman menoa
      624
      864
    4. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      16
      825
    5. Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota

Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi
      Perussuomalaiset
      173
      813
    6. Ohjeita nettideittailun aloittaville

Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke
      Sinkut
      120
      683
    7. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      83
      671
    8. Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä

Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov
      Suomussalmi
      47
      655
    9. Yle-kysely: SDP ohitti perussuomalaiset - Keskusta romahti jo vihreiden taakse

Ylen tuoreessa kannatusmittauksessa kärkikolmikon kannatuserot kaventuivat entisestään. Kokoomus on ykkössijalla 2,5 prosenttiyksikön erolla SDP:hen.
      Maailman menoa
      165
      648
    10. Mies mikä on sun mielestä suurin

este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?
      Ikävä
      46
      646
    Aihe