Suomessa suuri nimi on juuri se nolo mies, joka on juuri se mitätön ja mielenkiinnoton.

Anonyymi-ap

Näin se Suomessa meni ennenkin.
Heidän ei tarvitse tehdä mitään ja saavat aina kaiken helpolla.

En vain saa tästä Suomesta mitään!

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä minun tulisi tehdä täällä Suomessa?

    • Anonyymi

      Elämä Suomessa on mitätön ja typerä!

      • Anonyymi

        Tällainen mitätön typerä lattea elämä Suomessa on typerä ja mitätön. Anteeksi kun en jaksa innostua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen mitätön typerä lattea elämä Suomessa on typerä ja mitätön. Anteeksi kun en jaksa innostua!

        Uskon aivan oikeasti, että se joku ihminen kuolisi tässä maassa. Suomen henkinen ilmapiiri on niin ahdistava, että ihme, että kaikki eivät tapa itseään.


      • Anonyymi

        Persu onneton kaipaa Putinin diktaatuuria , jossa Persut Ensin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu onneton kaipaa Putinin diktaatuuria , jossa Persut Ensin !!

        Tässä yksi todistaa sen, että olen oikeassa. tuollaisten mielenkiinnottomien mielisairaiden kanssa täällä eletään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yksi todistaa sen, että olen oikeassa. tuollaisten mielenkiinnottomien mielisairaiden kanssa täällä eletään.

        Se on juuri se yhdistelmä minkä voi Suomessa tavata, sekopää joka onnistuu olemaan samalla ankea ja mielenkiinnoton. Eikös. Tuollaisten on Suomi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri se yhdistelmä minkä voi Suomessa tavata, sekopää joka onnistuu olemaan samalla ankea ja mielenkiinnoton. Eikös. Tuollaisten on Suomi!

        Se on juuri tyypillinen Suomalainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri tyypillinen Suomalainen mies.

        Minulla ja hänellä ei ole koskaan mitään yhteistä, ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri tyypillinen Suomalainen mies.

        Hänessä ei ole mitään, ei yhtään mitään! Varmasti mieskin myöntää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänessä ei ole mitään, ei yhtään mitään! Varmasti mieskin myöntää sen.

        Hänessä ei oikeasti ole yhtään mitään kiinnostavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänessä ei oikeasti ole yhtään mitään kiinnostavaa.

        Vihaan häntä, voin kertoa sen. Vain koska hän omalla mitättömällä olemuksellaan saastuttaa. .Hänen loputon typerä mitätön olemuksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan häntä, voin kertoa sen. Vain koska hän omalla mitättömällä olemuksellaan saastuttaa. .Hänen loputon typerä mitätön olemuksensa.

        Hän vois elää jossakin kaukana minusta aina.


    • Anonyymi

      Se yksi mies on ainoa joka täältä saa jotain, vain HÄN.

      • Anonyymi

        Tällainen se maa oikeasti on. Mainokset ovat mainoksia, mutta tosielämässä Suomessa on ankea ilmapiiri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen se maa oikeasti on. Mainokset ovat mainoksia, mutta tosielämässä Suomessa on ankea ilmapiiri.

        Tällainen se Suomi on minkä minä näen. Nyt se mies saa sen talon ja käy pihallaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen se Suomi on minkä minä näen. Nyt se mies saa sen talon ja käy pihallaan...

        Mutta mitähän minun tulisi tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitähän minun tulisi tehdä?

        En oikeasti halua asua tässä maassa.


    • Anonyymi

      Tunnen suunnatonta vihaa Suomea kohtaa ihan siitä syytä, että Suomi on niin typerä maa!

      • Anonyymi

        Ei se vihaterapia auta jos joutuu joka päivä elämään helvetissä maassa jota vihaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vihaterapia auta jos joutuu joka päivä elämään helvetissä maassa jota vihaa!

        Jokainen päivä tässä maassa on maanpäällinen helvetti!


    • Anonyymi

      Suunnaton halu tappaa syntyy vain siitä kun on pakosta tilanteessa jolle ei voi mitään.

      • Anonyymi

        En ymmärrä miksi tätä ei tajuta. Vain olemalla vuosia täydellisen kiva ja mukava ja saamalla vain alennusta osakseen voi kokea sen tunteen mitä Suomi on. Kun ystävällisyys maksetaan petoksella!

        Mikään muu valtio ei taatusti ole yhtä kiero.

        Tällaisen litanian voin kertoa, mutta lopputulos on se, että vihaan Suomea!


    • Anonyymi

      Tämän jälkeen voin aina kertoa kuinka sairas paska maa Suomi on!

      • Anonyymi

        Tietenkin se yksi äijä saa kaiken joten hän puhuu toisin. Mutta miksi minun tulisi tyytyä olemaan joku piika täällä!
        Vihaan oikeasti teitä! vihaan teidän yhteiskuntaanne jossa te oletatte, että minä teen teidän puolestanne jotain. Kyllä, kyllä äijät olettavat minun passaavan jotain ja virkapaska ämmä myös!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe