Kenen on vastuu? No Suomen kai?
https://yle.fi/a/74-20014567
Kaikkeen sitä verorahaa syydetään. Antaa rättipäiden selvitellä itse omat asiansa, niin mekin teemme.
Haluatko rahoittaa Afganistania?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Usassa poliitikko demonit sayansitit kierrättävät rahat aina itselleen ulkomaan tai yhtiönnkautta ja sama toimii kaikkien ns hyväntekeväisyys juttujen kanssa. Ihmisten verorahat menee organisoidulle rikos mafialle zionistiselle khazarian mafialle. Olette te tyhmiä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177187579
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No itse halusivat olla omin nokkineen antaa niiden olla siellä paratiisissään ihan rauhassa. Ei yhtään euroa Suomen vähiä verorahoja tai velkaraahaa sinne.
- Anonyymi
On täysin tolkutonta työntää Afganistaniin apua missään muodossa!
Afgaaniukot hyödyntävät sen kuitenkin ja mitä eivät pysty hyödyntämään niin se ei taatusti mene ainakaan naisille.
Meidän avustushymistelijä naisemme ovat hyväuskoisia hölmöjä.
Vaihtoehtoisesti jostakin syystä huonoa omaatuntoa potevia jotka hakevat itselleen lohtua tuosta turhasta touhusta! - Anonyymi
Halonen ja koko Lipposen hallitus pitää laittaa syytteeseen Suomen laittoman hyökkäyssodan aloittamisesta Afganistanissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749