man har sett nu under den här regeringsperioden att hen skött sig bra.
Vastaukset 17
- Anonyymi
Bästa sättet att kolla hur hen har jobbat,hållit sina löften.
- Anonyymi
Det är riskabelt att rösta på okända personer.
- Anonyymi
Det är mycket bra.
- Anonyymi
Det blir inga obehagliga överraskningar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det blir inga obehagliga överraskningar.
Man kan lita på sin kandidat.
- Anonyymi
Det ärjätteviktigt.
- Anonyymi
Tryggast så ,när man har facit i handen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är riskabelt att rösta på okända personer.
Man vet inte alls hur pålitliga de är.
- Anonyymi
Då vet man om man kan lita på personen i framtiden också.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Man vet inte alls hur pålitliga de är.
Bäst att vara försiktig.
- Anonyymi
Troligen Hen Henriksson
- Anonyymi
Min kandidat är ganska ung.
- Anonyymi
Manlig person.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manlig person.
SFP har många unga kandidater.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Min kandidat är ganska ung.
Min är en relativt ung man.
- Anonyymi
Man väntar bara hur arbetet löper sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 90980
- 119833
- 143804
- 40755
- 70657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40629Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179566- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58513Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46512- 80510
- 65506
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 39467
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i2449- 41446
- 45443
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74436Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61430