https://www.youtube.com/watch?v=PbAwXHDtp6U
A-V Trans Oy - SKZ-613
Tässä oiva esimerkki, ei voida pitää turvaväliä, isolla autolla tullaan iholle. Tulisipa jo kesä niin pääsisi karkuun näitä tail gatereita - road ragereita. Pysähdy nyt tosiaan juttelemaan tommosen kanssa...
Miksi jotkut rekkakuskitkin ajaa turvavälin sisällä
19
192
Vastaukset
- Anonyymi
Aikataulut ja lepoajat painaa päälle. Pakko ajaa 90-100 km/h että pysyy aikataulussa ja ajoaikojen sisällä. Jos köröttelee alinopeutta hiturien perässä, niin on aina joko myöhässä tai notkumassa tauoilla. Tolla menolla ei pian oo töitä, ei itsellä eikä kohta firmallakaan. Ja sitten ihmetellään että miksi työnteko ei kannata, miksi on työvoimapulaa ja miksi Suomen kilpailukyky on niin surkea...
- Anonyymi
Kiire ei ole koskaan mikään syy rikkoa liikennesääntöjä ja nopeusrajoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiire ei ole koskaan mikään syy rikkoa liikennesääntöjä ja nopeusrajoituksia.
Ei muuta kuin kuljetusalalle töihin tai oma kuljetusyritys pystyyn. Katsotaan kuinka kauan sua pidetään töisä tai firmasi pysyy pystyssä jos nopeusrajoitusten mukaan (ja alle) ajaminen on sulle se ykkösprioriteetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin kuljetusalalle töihin tai oma kuljetusyritys pystyyn. Katsotaan kuinka kauan sua pidetään töisä tai firmasi pysyy pystyssä jos nopeusrajoitusten mukaan (ja alle) ajaminen on sulle se ykkösprioriteetti.
Nykyään firmoissa arvostetaan sellaisia kuljettajia jotka osaavat ajaa taloudellisesti eivätkä aja koko ajan rajoitinta vasten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään firmoissa arvostetaan sellaisia kuljettajia jotka osaavat ajaa taloudellisesti eivätkä aja koko ajan rajoitinta vasten.
Tuollaiset firmat vaan ei pärjää kilpailukyvyssä ulkolaisten kabotaasi (sabotaasi) rallille. Ulkomailla raskas kalusto kovassa käytössä ja sen näköistä. Suomessa pientenkin firmojen rahat uppoaa tyyliin vuosittain uusittavaan ja bling bling tuunattavaan kalustoon. Siksi onkin pakko säännöstellä ja optimoida ajoja ja ajotapoja kun ei riitä rahat polttoaineisiin ja hidastelemalla piirturinkiekot tulee täyteen alta aikayksikön.
- Anonyymi
Pakko roikkua peesis. On se saatanan vaikiaa esim kt67 lla ajaa karvan yli sallitun mutta ei joka vtun päivä könnätään 60-75km/h oli kesä tai talvi. Alueverkon kohdas vauhti tippuu jostain kumman syystä aina raakasti alle sallitun.
- Anonyymi
5 §
Turvallinen ajoneuvon ja raitiovaunun ajaminen (17.12.2020/1040)
Ajoneuvon ja raitiovaunun nopeus ja etäisyys toiseen tienkäyttäjään on sovitettava sellaiseksi kuin liikenneturvallisuus edellyttää huomioon ottaen tien kunto, sää, keli, näkyvyys, ajoneuvon kuormitus ja kuorman laatu sekä muut olosuhteet. Ajoneuvo ja raitovaunu on kyettävä hallitsemaan kaikissa liikennetilanteissa.
Ajoneuvo ja raitiovaunu on voitava pysäyttää edessä olevan tien näkyvällä osalla ja kaikissa ennakoitavissa tilanteissa. (17.12.2020/1040) - Anonyymi
3 miestä jonotti taivaan porteilla sisään. Pietari päätti kysyä hakijoiden älykkyysosamäärää. Eka mies
vastasi 156 "Ahaa" vastas Pietari ja puhui miehen
kanssa hetken ydinfysiikasta. Toinen mies sanoi 100
ja jutteli tovin politiikasta. Kolmas mies sanoi 50,
jolloin Pietari kysyi: Ajoitko puolikasta vai täysperää?- Anonyymi
Jolloin Piatari totesi että mies nro3 onkin Lapualta ja että muut vähä liiotteli.
- Anonyymi
liikenteessä hyviä periaatteita: pää kylmänä. ennakoiva ajotapa. aja rennosti. jos ketuttaa niin oo tietoinen siitä ja tunne itsesi, miten käyttäydyt kun sua ketuttaa - koita ennakoida tätä omaa käytöstäsi. Elämä on maratooni eikä sprintti.
- Anonyymi
Ja näitäkö pitääs kutsua teiden ritareiksi
- Anonyymi
Kyllä. Massa yli voima ja ajele sä vaan velka koslalla ilman takavaloja alinopeutta senkin lusperi
- Anonyymi
Nehän on niitä ruskianreijän ritaria nua rahtait
- Anonyymi
Mä tapaan vielä hiljentää vauhtia kun tullaan puskuriin roikkumaan.
- Anonyymi
Siihenhän ei tarvita koulutusta,kunhan ajat kortin ja ostat HenkkaMaukasta ylipienet farkut jotta työmiehen viiva tuulettuu ja Halpiksesta puukengät,ja pitää osata traktorikävely
- Anonyymi
Myö rekkakuskeissa on luonnevikaisia, kuten kaikissa muissakin ammattiryhmissä!
- Anonyymi
Tuo voisi olla jäännettä jostain siviiliajoneuvokaudesta kun silloinkin piti aina roikkua edellä menevän perseessä vaikka olisi mustaa jäätä ja lunta tupruttaa
- Anonyymi
Liian moni kärsii nykyään pahasta asennevammasta.
- Anonyymi
Olen kanssa ihmetellyt, miten rekkakuskina voi toimia henkilöitä, joilla ei pitäisi olla edes ajokorttia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391