Yhteiskunnan ongelma, ratkoo näitä perhe ongelmia että kuka saa lapset sun muuta

Anonyymi-ap

VOISIKO miettiä, millaisen ihmisen kanssa niitä lapsia puuhastelee, kondomikin on keksitty jos ei osaa miettiä! Hirmu kulut näistäkin yhteiskunnalle kun ei osata elää toisen ihmisen kanssa ja vaan perhe paskaksi... hei sherlock, oisko mahdollista että elä parisuhteessa toisen kanssa niin kauan että on selvää se että voiko sen ihmisen kanssa elää ja olla.. On youtube kanavat täynnä kaikenlaista kun yhteiskunnan vikaa on kaikki kun lapset otetaan huostaan ja instankrämmit sun muut, voi prkl sentään.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen rukoillut ettei lapsia enää syntyisi suomeen kidutettaviksi.
      Ja Jeesus on kuullut rukoukset koska lapsia syntyy vähemmän. Toivotaan ettei enää yhtään lasta tarvitse tulla tänne kitumaan kunnes ydinsota on kaiken pahuuden tuhonnut.

      Sen jälkeen syntyvillä lapsilla on parempi maailma.

      • Anonyymi

        Ei se ongelma ole yhteiskunnan vaan vaan typerien ihmisten! Joilla ole mitään vastuuta elämässä, miettikää joskus miksi se perhe ja lapsen saaminen on niin tärkeää, ei se ole mikään ns pakko saavutus elämässä, sun pitää elää toisen kanssa isä äiti pari suhteessa, luoda lapselle elämä. Tätä ei osata ja vastuu sysätään yhteiskunnalle kun jokin muu on tärkeämpää tai ei olla vaan itse kasvettu aikuisiksi jossa se vika juontaa lapsuudesta.

        Ero jutuissa, pitäisi lapsi laittaa uuteen perheeseen eikä rikkinäiseen sulle mulle vkl kuvioihin.
        Monesti näin, lapsi edes ehkä voittaisi tässä eikä olisi koko lapsuutta lapsella elää kaikenlaista parisuhde ongelmia aikuisten kesken..

        Vikaa on joka osapuolessa näissä jutuissa, eikä pilliin osata viheltää ja katsoa asioita reallistisesti mikä tekee kolmannelle osapuolelle hiton vaikeaksi nämä asiat. Lapsi on tässä paskassa se joka on ilman normaalia perhettä! Se pieni asia tuppaa unohtumaan.. Käytä kondomia!


      • Anonyymi

        Sää oot se toisten sukupuolielimiä mikrottava psykopaatti hörhö kerhosi kanssa syntisiä etsiessä, mites teidän pedo ringit? Vatipää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ongelma ole yhteiskunnan vaan vaan typerien ihmisten! Joilla ole mitään vastuuta elämässä, miettikää joskus miksi se perhe ja lapsen saaminen on niin tärkeää, ei se ole mikään ns pakko saavutus elämässä, sun pitää elää toisen kanssa isä äiti pari suhteessa, luoda lapselle elämä. Tätä ei osata ja vastuu sysätään yhteiskunnalle kun jokin muu on tärkeämpää tai ei olla vaan itse kasvettu aikuisiksi jossa se vika juontaa lapsuudesta.

        Ero jutuissa, pitäisi lapsi laittaa uuteen perheeseen eikä rikkinäiseen sulle mulle vkl kuvioihin.
        Monesti näin, lapsi edes ehkä voittaisi tässä eikä olisi koko lapsuutta lapsella elää kaikenlaista parisuhde ongelmia aikuisten kesken..

        Vikaa on joka osapuolessa näissä jutuissa, eikä pilliin osata viheltää ja katsoa asioita reallistisesti mikä tekee kolmannelle osapuolelle hiton vaikeaksi nämä asiat. Lapsi on tässä paskassa se joka on ilman normaalia perhettä! Se pieni asia tuppaa unohtumaan.. Käytä kondomia!

        Ihan hyvä kun sä et lapsia tee kun juot alkkis ja rööki savuaa..


      • Anonyymi

        Rukoilen että pakkomielteesi helpottaa ja jätät toisten asiat ja elämät rauhaan.

        Ole puhdas Jeesus mutta anna toisten olla rauhassa

        Aamen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ongelma ole yhteiskunnan vaan vaan typerien ihmisten! Joilla ole mitään vastuuta elämässä, miettikää joskus miksi se perhe ja lapsen saaminen on niin tärkeää, ei se ole mikään ns pakko saavutus elämässä, sun pitää elää toisen kanssa isä äiti pari suhteessa, luoda lapselle elämä. Tätä ei osata ja vastuu sysätään yhteiskunnalle kun jokin muu on tärkeämpää tai ei olla vaan itse kasvettu aikuisiksi jossa se vika juontaa lapsuudesta.

        Ero jutuissa, pitäisi lapsi laittaa uuteen perheeseen eikä rikkinäiseen sulle mulle vkl kuvioihin.
        Monesti näin, lapsi edes ehkä voittaisi tässä eikä olisi koko lapsuutta lapsella elää kaikenlaista parisuhde ongelmia aikuisten kesken..

        Vikaa on joka osapuolessa näissä jutuissa, eikä pilliin osata viheltää ja katsoa asioita reallistisesti mikä tekee kolmannelle osapuolelle hiton vaikeaksi nämä asiat. Lapsi on tässä paskassa se joka on ilman normaalia perhettä! Se pieni asia tuppaa unohtumaan.. Käytä kondomia!

        Sulle jää enemmän rahaa kun luonut paskan järjestelmän ahneudessa ja taas yksilöitä syytät

        Pidä turpas jo ummes ees, ei jaksa gangstalking mielenhallinta hullu psyko Moikka


    • Anonyymi

      No mistä sitä tietää kestääkö se oma parisuhde sinne asti kun lapsi on aikuinen?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe