olen hyvin pettynyt paikkakunnallani sijoittuneet turkki laisille koska he vievät työ paikkoja meillä arjalaisilta jotka olemme tämän maan perustaneet suomen jos he eivät muuta keksi niin ne ovat pitzerioita jotka ovat täysin mauttomia sekä reunat ihan syömättömiä koska ne ovat täysin syömättömiä eli pitzasta puolet ovat syömättömiä mutta siitäkin pitää maksaa joten lopettakaa firmanne tai häipykää suomesta!!!
perus-suomalainen
28
104
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa 🤣
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17719204O
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hai sie
- Anonyymi
Opettelisit kirjoittamaan. Voisi löytyä paremmin töitäkin.
- Anonyymi
Niin. Sarkasmi on vaikea laji eivätkä sitä kaikki tokikaan ymmärrä. 😂
- Anonyymi
Kaikki Persut ulos Suomesta. Putinilla on tilaa
- Anonyymi
Kaikki vihervassarit putinin syliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki vihervassarit putinin syliin.
Persut Putinin syliin heti
- Anonyymi
Vihervassari trolli.
- Anonyymi
Oikeinko töihin on alkanut--no sehän todella hieno uutinen. Ethän vain laske työksi kelan luukulla käyntiä?
- Anonyymi
siitä huomaa ketkä siellä luukulla käy? kirjoitus ja lukutaidottomat? yleensä asiat hoidetaan verkossa koneella tai puhelimella... oli nyt sitten valkoinen,keltainen tai musta asiakas? toki peltojen pojalle kone on yhtä vaikea kun savannin
- Anonyymi
Huvat taikaseina, tulla seteli kateen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siitä huomaa ketkä siellä luukulla käy? kirjoitus ja lukutaidottomat? yleensä asiat hoidetaan verkossa koneella tai puhelimella... oli nyt sitten valkoinen,keltainen tai musta asiakas? toki peltojen pojalle kone on yhtä vaikea kun savannin
Ei oo Postinjakajalle töitä jossei kukaan viesi paperiversiona hakemuksia Kelaan.
- Anonyymi
Mee säkin Kelan luukulta hakemaan rahaa ettei tarvi karehtia työttömiä.
- Anonyymi
Juupa juu, Mutta nyt Kuukleen : suomenuutiset.
- Anonyymi
Aloittaja on vihreä trolli.
- Anonyymi
Ihmekös tuo, kun tekstistä ei saanut mitään selvää ja " korkeasti koulutettuja" kehuvat olevansa.😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmekös tuo, kun tekstistä ei saanut mitään selvää ja " korkeasti koulutettuja" kehuvat olevansa.😄
Tuolla edellä "perus seinäjokinen työtön" oli kirjoittanut ihan oikein google ? En väitä että ulkomaalaiset yrittäjät ainakaan kaikki rehellisiä on,tuskin suomalaisetkaan.Luulen että vuokransa maksavat kun saavat olla ja tarvikkeet? siinä missä suomalaisetkin,entä sähkö? pakko...no veroissa voi vähän vitkutella, ja kai niillä voi vaihtua omistaja monta kertaa. pitäskö tässä yliverotetussa maassa tikkuselkäsen etelä-pohjalaisen miettiä kans pitääkö kaikki ilmoittaa verottajalle ja jumalalle
- Anonyymi
Persut on silkkaa paskaa. Viimeisin Purran haastattelu osoittaa minkälainen sontaa puolue kyseessä
- Anonyymi
Persut on pääministeripuolue kohta.
- Anonyymi
Tai ainaki valtiovarainministeri.
- Anonyymi
Kyllä Turkkilaisten Pizzat ovat paljon parempia kuin Kotipizzan.
- Anonyymi
Totta. Kotipizza täysin pohja noteeraus... voisiko täytteitä olla vielä vähemmän 🤦
- Anonyymi
Jos Kokoomuslaiset saisivat päättää Suomessa työläisten palkkatason täälä tehtäisiin töitä orjapalkalla.
- Anonyymi
Meinasin mennä Rastaantaipaleelle syömään mutta koko ruokala oli täynnä Ukrainalaisia.
- Anonyymi
Hah! Joku yrittää esiintyä persuna joka sekä kirjoittaa huonosti, että on rasisti. Näitä varmaan on paljonkin palstoilla, mutta osa onnistuu pilaamaan persuilta mainetta,
- Anonyymi
Persut on k*sipäitä. Ei siihen ulkopuolisia "maineen" pilaajia tarvita, itse hoitavat sen hienosti.
- Anonyymi
Kyllä sinäkin voit pizzerian perustaa tai taidatpa saada niin hyviä sosiaaliavustuksia, ettet viitsi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423