Ay jäärät liitteineen kommunistinen on jäänne menneisyydestä mikä tekee kuolemaa.
Tajuaako joku mitä tarkoittaa kun palkkaa tulee lisää? On porukka pahasti pihalla.
Toverit, Riku Ay-johtajanne 25000 € kk palkkaan korotus 7 % jo tullut 1750 € kuukausi.
Nyt vaatii 5 % lisää, joka lisäisi kk palkkaansa n1400 euroa, 26750 €:ta.
Eli, Rikulle olisi tulossa lokakuun korotus 1750€, ja nyt n 1400 €, yhteensä n3150 euroa kk.
Riku ajaa mukamas 1700 € kk tienaavalle 35 € palkankorotusta kuukauteen lakoilla.
Toverit kyllä me kannatamme. PÖLJIÄ. Tuollaisia MAFIA edusmiehiä. Italissakin jo ottavat kiinni Mafiaa.
Mä oon sutenööri, palkka päivässä 1000e ei veroja
8
452
Vastaukset
- Anonyymi
Riku Rikhardille nousee kuukausi palkka yli 3 -tonnia. Silti lakkoja puohtelee..
Mafia hallitsee Ayliikettä.- Anonyymi
Muistatkos kun heitin sinulle aiemmin illalla, että teepä vielä yksikin aloitus aiheesta, niin todistat mikä ameebanaivoinen oikein olet? Et voinut vastustaa kiusausta vai olet oikeasti niin tyhmä päästäsi?
- Anonyymi
Ay- ja MTKn väki on roskasakkia
- Anonyymi
Mä oon ... Riku Rikhard, melkein sossujen kuningas-
- Anonyymi
Haluaa lakkoja, olenhan SDP eliittiä.
t: Riku Rikhard - Anonyymi
Ayliike Neuvostoliiton aikainen maan haitta.
- Anonyymi
Olin pöljä ayiittolainen silmät aukes johtajien härskiin rahastamiseen.
Nyt YTK siirtynyt, maksu murto-osa mafian ayliitosta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 54713
- 41684
- 49644
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516