Eipä tuo synnissä piehtarointi menestystä sekularisminkaan keskellä

Anonyymi-ap

Alkoholinkäyttö, myöhään valvominen, vastakkaisen sukupuolen kanssa kiehnääminen, epäterve sisäilma... eipä näy niitä myymällä saavuttavan suurta rikkauta ja pysyvää menestystä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009348278.html

Samaa tietä on kulkenut niin moni, Stefut, Liskit Jetit. Ja uusia on tulossa, vaikka vaihtoehtona olisi mennä lukemaan teologiaa ja saada kohtuupalkkainen, mutta varma kirkon virka. Ei vaan tunnu ateisteja ne kiinnostavan, synti kiehtoo ja vetää puoleensa enemmän!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa vastakkaisen sukupuolen kanssa seurusteleminenko on nyt tullut synniksi? Näin ne ajat muuttuvat.

    • Anonyymi

      Aamulla Allah ja illalla Airam. Kyl sitä valoo pitää olla ihmisillä vaikka olisivat missä uskonnossa tahansa. Synnissä piehtaroiminen ajaa pois Jumalasta ja johtaa aina mielen sekoittumiseen. Uskonnot ovat hyväksi, ellei pönttö leviä jo alkuun ja pirstaloidu.

      Onhan selvä että on olemassa vain yksi Jumala. Onko jollakin henkilöllä kaksi isää siittänyt yhtä aikaa sinut. Tai ehkä kolme neljä viis. No. Ainakin minulla on yksi isä.

      Jumala pitää samaa valtikkaa Valtakunnassaa on Isä. Hyvin yksinkertaista.
      Nainen synnyttää lapsia. EMO. Isä Luo ja siittää. Isä. Yksi. Molempia.

      Tämä on persus setti. Sitten on poikkeamia. Mutta he ovat ihmisiä kaikki.

    • Anonyymi

      Jumala = selibaatti.
      Älä sitte valita jos uskovaisuutesi jälkeen huomaat yhä olevasi yksinäinen pakollisessa selibaatissa oleva sinkku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1220
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      736
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      631
    Aihe