"Ruotsi,hollanti,saksa ja norja radioaktiiviseen veteen"!!!
""Jos venäjä räjäyttää ydintorpedonsa,hukkuu englanti,ranska,tanska,belgia,
15
74
Vastaukset
- Anonyymi
" Ei
-Ruokaa
-Vettä
-Lääkkeitä
-Kännyköitä
-Nettiä
-Tv:tä
-Sähköä
-Polttoaineita
LÄNSIEUROOPPA MUUTTUU TSERNOBYLIKSI
ETTÄ SOTAHULLUT RAUHOITTUKAA"!!!- Anonyymi
"Onko tämä vihreitten tavoitteena?"!!!
- Anonyymi
Suurin Paukku pitää jättää amerikkalaisille että ne saa kokea saman mitä teki hiroshimassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin Paukku pitää jättää amerikkalaisille että ne saa kokea saman mitä teki hiroshimassa
"Niin,havaiji ja guam menisivät ensimmäisinä"!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastustat siis japanilaisten keisarin palvojien hirveitten murhaajapetojen muuttumista sivistyneeksi kansakunnaksi. Se muutos vaati ne ydinpommit, mutta heidän petomainen pakanuus loppui.
- Anonyymi
Ehkä ne sitte nöyrtyisi.
- Anonyymi
"Ehkä"!!!
- Anonyymi
se olis myöhäistä sitte
- Anonyymi
Toivoa sopii että mossahtaisi kotisatamassa.
Mutta totta kuten totesit, venäjän johtokopla on pähkähullu.- Anonyymi
Ei todennut. Vain sinä totesit.
- Anonyymi
"Onko kokemusta,vai muutenko räkytät lämpimiksesi?"!!!
- Anonyymi
Siis mun iskä on kyllä vahvempi kun sun iskä. Se ku täräyttäää nyrkillä niin pilvenpiirtäjä menee murskaks.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822