Sota on tulossa Suomeen!

Anonyymi-ap

Huomenta!

Vaimo oli nähny joku viikko sitten unen, jossa Venäjä tuli Suomeen, ja se vain tuli, se vain tuli, eikä sitä voinut estää.

Hän ei viitsinyt heti kertoa sitä minulle heti vaan vasta parin päivän päästä.

Eilen illalla itselle tuli jano tälläisiä profetaalisia unia kohtaan, ja pyysin Jeesuksen nimessä Jumalalta uskossa että anna minulle näitä.

Näin heti viimeyönä 2 unta, jotka puhuivat ihan samaa asiaa, että sota tulee Suomeen, se tulee nopeasti.

Se tulee kuin RIPULIKOHTAUS, sitä vaan ei voi estää ajoissa, vessaan ei kerkeä, housuun tulee.

Unessa ammuin mm. kuulapistoollilla jotain ajoneuvoa, (ei oikein tehonnut) jne.

Unessa oli myös tietynlainen vetäytyminen, jolloin venäjä ei enää hyökännyt.

Jumala puhui aiemmin toisesta asiasta minulle ja vaimolle, kun anoin Jumalalta että "näytä meille totuus tästä asiasta".

Venäjä- ja armeijaunia olen nähnyt siis paljon aiemminkin.
Yhdessä unessa näin mm. Tukholmaprofetian kartan, jonka Venäjän valtaamaa aluetta NATO pommitti.

OLEN JOTENKIN TODELLA VARMA ETTÄ TUKHOLMAPROFETIA ON JUMALASTA.

22

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuputini voi jatkaa unien näkemistä!! Varo ettet sekoo enempää! Putinin aika käy vähhiin !!

      • Anonyymi

        Sohva sohvasta stereot streoista VHF kasetti kasetista huonekalut huonekaluista väärennös väärennöksistä .....matkalaukku matkalaukussa silmä silmästä


    • Anonyymi

      Eipä venäläisiä voi pysäyttää. Ne on paholaisen asialla, luoti ei pysty. Hopealuoti saattais toimia. Mistähän sais sellasia?

      • Anonyymi

        Ukrainassa on menestyksellisesti käytetty ihan pelkkää lyijyä ryssän hyökkäyksen pysäyttämiseen.

        Hyvin on tehonnut.

        Paskaan Sota-Saatanan palvojaan ei kannata hopeaa tuhlata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainassa on menestyksellisesti käytetty ihan pelkkää lyijyä ryssän hyökkäyksen pysäyttämiseen.

        Hyvin on tehonnut.

        Paskaan Sota-Saatanan palvojaan ei kannata hopeaa tuhlata.

        Vanhat konstit toimii myös. Kun örkki on saatu kiinni, lyödään teroitettu tammikapula sydämestä läpi.


      • Anonyymi

        Tarkoitatako köydytetystä uraanista tehtyken ammusten käyttöä?
        Nuohan on kiellettyjä aseita, ja aiheuttavat saastumista.


      • Anonyymi

        🐺🐺🐺🐺🐺Venäjältä ne koirasudetkin on ja turkista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainassa on menestyksellisesti käytetty ihan pelkkää lyijyä ryssän hyökkäyksen pysäyttämiseen.

        Hyvin on tehonnut.

        Paskaan Sota-Saatanan palvojaan ei kannata hopeaa tuhlata.

        Ukraina on oikeasti hyvin vähän käyttänyt miljoonan miehen armeijaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukrainassa on menestyksellisesti käytetty ihan pelkkää lyijyä ryssän hyökkäyksen pysäyttämiseen.

        Hyvin on tehonnut.

        Paskaan Sota-Saatanan palvojaan ei kannata hopeaa tuhlata.

        Varastettu messinki VARASTETUSTA juomalasit juomalasista Mooses.


    • Anonyymi

      Eikös Venäjä valinnut jo kertaalleen USA:llekin presidentin? Kyllä pahat unet voivat olla monin paikoin tottakin nykyisin, ei niistä tiedä, eikä mitään hölmöyttä ole syytä väheksyä.

      • Anonyymi

        No mitä väliä kunhan kristityt pystyy puolustautumaan mutta kun mohametteja on jo kirkoissakin judet tanssii horaa myyntivehkeet tuodaan kirkkoon.


    • Anonyymi

      Onnittelut. Vaimosi vaan tuli ja tuli....

    • Anonyymi

      Kyllä ne vaimot tietää:)

    • Anonyymi

      Matt: 6:24
      Oppikelvollisuuteen pitäisi olla jo kotoa saakka setakoulutusta, soteenhan kuluu mammonaa ihan sivutöinäkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tukholman profetia 1984 tulee toteutumaan.

      • Anonyymi

        Milloin ? kun näkis vaan.
        Eikös profetian saajalla Yrjö Säkkiselläkin pitänyt siinä olla joku pieni osa, vaan missäs Säkkinen nyt luuraa?
        Onko tietoa, vai vain tunnetta?


      • Anonyymi

        Silmä silmästä .....


    • Anonyymi

      Tervetuloa ja samantien menoa.

    • Sota on Raamatun 7-vuoden loppusota ilmestyskirjan 2-petoa vastaan.
      Sota alkoi jo 1.5.2022 ja kyseessä on Tukholman profetia-1984 mainittu 3-maailmansota.
      Sota siis loppuu 1.5.2029 Herran päivään Ihmisen Pojan tulemukseen.

      TP-1984 profetia löytyy YouTubesta hakusanalla > Marko-Tapio Autio

      Sodassa on kyse oman synnintilan voittamisesta ja pelastautua voi vielä kääntymällä katumuksessa totuuteen.

      TP-1984 Profetian muistuttaja on (Dan. 7:13) Ihmisen Pojan kaltainen joka:


      Joh. 16:14
      Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.
      Joh. 16:15
      Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.

    • Anonyymi

      No venäläinen se huutelee kunnon kasakka

    • Anonyymi

      Leopardit menehtyvät Ukrainan maaperälle Iranin korkealla lentävät drooni lennokkien pudottaviin pommeihin, että se siitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2226
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      123
      1305
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe