Kyllä meno naapurissa on kuin parhaassa reallife tv-formaatissa. Suuruudenhulluutta vailla järjen hiventäkään. Pelkona on, että me maksammr pian niiden pandavelat kun koko ahteri menee konkurssiin.
Maksamme pian Ähtärin velkoja?
13
351
Vastaukset
- Anonyymi
No ensinnäkin, mikäli muistan oikein, jos haluat pandat nähdä, oli pääsylipun hinta ihan älytön.
Toiseksi: johtoporras pihalle ja uusi sakki tilalle.
Kolmanneksi: mitä kohtuullisempi lipun hinta, sen enemmän väkeä, joka ostelee sitten muutakin (ruokaa ja mitä nyt onkaan kaupan)
Moni nähtävyys/huvipuisto hinnoittelee itsensä ulos jo lippuhintoja määritellessään saatikka joku kapinen pieni "ruoka" eli ranskalaiset + 1-2 nakkia tyyliin 20€. Sehän on selvä tai pitäisi ainakin olla, ettei kukaan tule.- Anonyymi
Kylloot nuuka.Ei alta 30e löydy.
- Anonyymi
Kaikki veronmaksajat maksavat kepukuntien menoja.
- Anonyymi
Juuri näin se on. Pian on vaalit, kepuliille lopptili.
- Anonyymi
Sydänmaan ns seura jo kaivaa Hilkan tapporahoja esiin.
- Anonyymi
Kun pandat tulivat niin taskulaskin näytti
3000 euroa päivä.Se näyttää tänään samaa summaa.Näin paljon pandat vievät rahaa päivässä - Anonyymi
Ei Pandojen velka mitään tuossa Sannan velkojen maksujen yhteydessä lisänä tunnu...menee samalla kuittauksella.
- Anonyymi
Joo ei tarvii alavutelaisten murehtia ähtärin asioista.... Itse kun toimeentulette keskisen siivellä.
- Anonyymi
Kiinaa alkaa vituttaa tämä homma ja kaupassa tulee joka päivä 6 700 000 euroa takkiin
- Anonyymi
Sulla on aina ollut niin onnettoman pienet tulot, ettet sä niitä paljoa joudu maksamaan!
- Anonyymi
Hilkka keissiin ei tästä ole mitään apua
- Anonyymi
Ei mutta ahterialset päättäjät nauraa kun muut eli ME MAKSAMME!!!
- Anonyymi
Eikä vieläkään ollanaapurimme velkoja maksettu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065