Mielestäni on hyvä, että Suomi on mukana tuossa Leopardin toimittamisessa Ukrainaan.
Venäjä uhittelee sillä eskalaatiolla jos Nato liikaa sotkeutuu heidän sotaansa.
Jos tässä taistelupanssarien antamisessa on osallisena Nato-maita ja EI Nato-maita, niin se heikentää huomattavasti ryzzien eskalatio vouhotusta.
Sillä ei ole kokonaisuuden kanssa mitään tekemistä antaako Suomi yhden vai yksitoista panssaria kunhan vaan on antamassa.
Mielestäni on erittäin tärkeää kouluttaa Ukrainalaisia käyttämään erilaisia heille uusia panssareita ja niiden laitteistoja. Huolto ja logistiikka ehdottomasti kuntoon ennen kuin ajetaan ensimmäisiä metrejä.
Tähän on Suomella todella paljon annettavaa huonontamatta Suomen omaa puolustusta.
Yksi iso asia on myös sodanjohdon T72 osaamisen vienti näiden modernien panssarien ominaisuuksien tasolle.
Pitää muistaa, että modernin taistelupanssarin vienti sotatoimeen vaatii panssarin miehistön lisäksi kymmeniä muita KOULUTETTUJA ihmisiä jotta se taistelupanssari voi keskeytyksittä toimia siellä työssään.
Ei-Natomaa Suomen Leopard tuki
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
Koulutus on varmaankin jo täydessä vauhdissa. Näissä aikatauluissa kannattaa nyös pitää mielessä, että "kuoleman pelko" laittaa ihmisen oppimaan käsittämättömän nopeasti.
Esim. Suomessa sodanajan sekava kalusto, mm hävittäjien huolto vaikeissa olosuhteissa, opeteltiin "lennosta" vihollisen valtavan ylivoiman painostamana. Nykyajan järjestelmät ovat tietysti jo eri maailmasta, mutta asetelma on sama. Ukraina on osoittanut riittävää taitoa ja tahtoa tältä osin. Länsi on arvioinut, että Ukraina ei häviä tätä sotaa, muuten ei näitä kasvavia kalustotoimituksia tehtäisi.- Anonyymi
Ukrailalla on myös koulutettuja ja ennen kaikkea motivoituneita ihmisiä joista kouluttaa tekijöitä uusien välineiden käyttöön, ylläpitoon, huoltoon ja niiden vaatimaan logistiikkaan.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17719924J
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ilman muuta kannattaa olla mukana. Tavalla tai toisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1476999
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505906- 1255086
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444627Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673198
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553120Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252822- 422384
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313