Olin lenkillä ja tuli ruikut housuun. Onko muille käyny samoin
Kävi ilkeästi
17
149
Vastaukset
- Anonyymi
Oman tyhmyytensä voi osoittaa monin eri tavoin. Tuokin on yksi konsti.
- Anonyymi
Kertoo paljon Seinäjokisista,2 viestiä neljästä poistettu
- Anonyymi
Ootko varma että on Seinäjokisia ettei vaan olisi kauhajokisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko varma että on Seinäjokisia ettei vaan olisi kauhajokisia.
Video mikä kuvattu kjoelta tb suoralla...niin olikhan plöröt pöksyys.
- Anonyymi
Että tulis Kauhajoelta Seinäjoelle lenkille paskomaan,epäilen.
- Anonyymi
Se oli Kauhajoelta Seinäjoelle muuttanut lenkkeilijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli Kauhajoelta Seinäjoelle muuttanut lenkkeilijä.
Kyllä Kauhajokisia paskahousuja on viimme vuosina muuttanut paljon Seinäjoelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Kauhajokisia paskahousuja on viimme vuosina muuttanut paljon Seinäjoelle.
Kauhajokiset yh äidit muuttaa seinäjoelle sen takia että täälä ei kaikki niitä tunne.
- Anonyymi
Ankkamainen tapa kävellä kaupungilla voi tarkoittaa sitä, että on joko todella huonokuntoinen tai on ruikulit pöksyissä.
- Anonyymi
Tai vartija
- Anonyymi
se johtuu ruokavaliosta täällä 99,98% syö atriaa
- Anonyymi
Minulle käy usen samoin, oikeastaan ruikut tulee housuun missä tahansa. Viimeksi kura lenti kirkossa. Olen myös paskonut housuuni citymarketissa
- Anonyymi
Ku oikeen rasvaasta syöö ,niin mun lyöö herkästi rikoksihin mahani, täs hilian en keriinny tuvasta vessahan, ku tuli ruikku niin äkääsesti.
- Anonyymi
Moon huamannu saman. Kun paistaa pannulla aamupalaksi 4 itikan käristettä pekoonin kans ja siihen päälle pari kanamunaa ja sen huuhteloo alaha parilla mukillisella Saludo kahvia.
- Anonyymi
Oikeen kun keskeneräästä kilijua reippahasti ryystää niin silloon on kyllä peräpuo nopialla, ei taharo hyyskään päästä kun jo ruikkoo lentää
- Anonyymi
Paskaset kalsarit on urheilijan merkki. Vielä kun pystyy oksentamaan niin kaikki on annettu. Me ollaaan pesäpalloilijoita kaikki. HIP HEI HOMO VEI......,,,,,
- Anonyymi
On se kumma kun tuata paskaa tuloo niin helaposti. Olin takavuasina painin piirinmestaruuskisoos ja olin sitä ennen syämättä 24-tuntia ja saunoon sen päälle 6-tuntia notta sain painon rajoohin. Kaveri sitten molskilla rutisti niin perkelehesti notta viälä jostain mahan pohojasta löyty ruikkua housuhun asti. Viäläkin hävettää.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841