Sitä tässä vaan ihmettelen.
Miksi pakkoruotsin puolustajat on niin tyhmiä?
21
65
Vastaukset
- Anonyymi
Niillä ei ole asia-argumentteja.
- Anonyymi
Ei ne opi muutakaan mikä on koulussa pakko oppia!!
- Anonyymi
Idiotismi kannataa.
Pakkoruotsirahaa tulee satojaeuroja/ surullinen, kyllä minäkin jankkaisin paskaa kaikilla tasoilla millä vain kykenesin. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17720132M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Järkevät ihmiset kannattavat pakkoruotsin lakkauttamista.
- Anonyymi
Ne eivät vain kykene.
- Anonyymi
Ihmisen on pakko olla tyhmä puolustaakseen pakkoruotsia.
- Anonyymi
Niin se vaan on.
- Anonyymi
Hölmöparat.
- Anonyymi
Pakkoruotsi ja järki eivät asu samassa päässä.
- Anonyymi
Eikö tällä palstalla rutkuttaminen vuosikaudet ilman tulosta ole jotenkin aika tyhmää ? Eikö sulle tule jo mieleen vähentää rutkuttamista ?
- Anonyymi
Näin on, pakkoruotsifennot ovat vielä tyhmempiä kun luulevat että S24 sivustoilla olisi jotakin vaikutusta eduskunnan lainsäädäntöön ja kansanedustajiin. Eihän he koske tikullakaan näihin sivustoihin: Demokraattinen päätöksenteko taitaa olla kielifennolle ihan tuntematon käsite!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, pakkoruotsifennot ovat vielä tyhmempiä kun luulevat että S24 sivustoilla olisi jotakin vaikutusta eduskunnan lainsäädäntöön ja kansanedustajiin. Eihän he koske tikullakaan näihin sivustoihin: Demokraattinen päätöksenteko taitaa olla kielifennolle ihan tuntematon käsite!!!
Menisit nyt sinäkin siitä tiehesi, millään täällä ei ole mitään vaikutusta mihinkään.
- Anonyymi
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
- Anonyymi
Hassu kysymys.
Ei kai kukaan normaalijärkinen voi asiaperustein puolustaa pakkoruotsia.
Se on vaan niin syvältä.- Anonyymi
Olet niin oikeassa.
- Anonyymi
Onpa lapsellinen kysymys!
- Anonyymi
Erittäin hyvä kysymys!
- Anonyymi
Totta.
Siinä kiteytyy koko pähkähullun pakkoruotsin puolustamisen sisältö.
Kirjoitetaan se vielä selvästi auki: TYPERYYS.
- Anonyymi
Pakkoruotsin puolustajista ei yleensä tulekaan insinöörejä tai toimitusjohtajia.
- Anonyymi
Noh, kukaan fiksu ei puolusta pakkoruotsia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940