Tyylikästä ajoa

Anonyymi-ap

Kyllä kun on hyvä vauhdikas takatuuppari auto, ja itsellä rolex ranteessa, sujuu ajaminen paljon tyyliikkämmin.
Ensin kerrostalon autotallissa ajan koko 50 metrin matkan vauhdikkaasti, ehdin vaihtaa jopa kolmoselle. Sitten on ikivanha autotallin ovi. Olen vaatinut isännöijää hankkimaan siihen tunnistimen, joka avaa oven kun käynnistän autoni.
Oven auettua, kiihdytän ramppia ylös vahdikkaasti, taas kolmoselle asti ja sitten on jalkakäytävä ja katu. Miksei siinä voi olla liikennevalo ja valmiiksi vihreä minulle.
Enää kolmesataa metriä ja pääsen pääkadun risteykseen, taas jotain vikaa, joudun odottamaan autoni muristessa punaisissa valoissa.
Lopulta pääsen kunnolla ajamaan kohti kirkonkylää, ensimmäiset valot kahden korttelin päässä, vielä pari korttelia ja taas valot.
Kyllä ontuvat jalankulkijat katsovat kateellisina minua.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko hankit Jopoosi "räpättimen"?

    • Anonyymi

      Ihanaa kun kuuma kundi on päättäväinen ja tietää, miten keppiä pitää käyttää...

    • Anonyymi

      Aloittajalla ei ole mitään käsitystä takatuuppari, takaveto, neliveto ja etuvetoautoista.
      Luultavasti ei ole edes ajokorttia autosta puhumattakaan, siis minkäänlaista autoa. Asuu kerrostalossa vuokralla ja on kaverin kyydissä käynyt jossain vanhassa parkkitilassa koska ovikaan ei aukea tunnistimella. Näitä riittää....

    • Anonyymi

      Tutkimuksen mukaan rikkaat ihmiset käyttäytyvät huomattavasti röyhkeämmin kuin köyhät. Liikennesääntöjen rikkominen, valehtelu, huijaaminen ja karkin varastaminen lapsilta on huomattavasti yleisempää rikkaiden kuin keskituloisten tai köyhien keskuudessa. Tähän lopputulokseen tulivat Berkeleyn ja Toronton yliopistojen psykologit tutkimuksessa.

      Havainto että rikkaat ovat mulkeroita, näyttää pitävän paikkansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe