Miten kohtelet uskovaista perheenjäsentä, sukulaista tai entistä ystävää?

Monella palstan ateistilla on lähipiirissä uskovia henkilöitä.

Miten kohtelette heitä?

Samalla tavalla kuin tämän palstan uskovia kristittyjä?

Puhutteko samalla tavalla ja samoja sanoja käyttäen omia läheisiänne kuin tämän palstan kristittyjä?

Vajakki, ripulivajakki, idiootti, vähä-älyinen, riemuidiootti, mielisairas, deluusioista kärsivä (hullu), rikollinen, Palli Hiki...

Kun ulkopuolinen lukee ensimmäistä kertaa näitä teidän viestejänne, joissa käytätte tällaisia nimityksiä ja sanontoja kristityistä keskustelijoista, niin he pitävät teitä itseänne vähä-älyisinä tai sitten hyvin pahoina ihmisinä, jotka eivät osaa käyttäytyä.

Oletteko samanlaisia "siviilissä" kuin tällä sotatantereella?

56

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähetän hänet helvettiin. Sinnehän hänkin toiset lähettää.
      Mahtaa olla mukava paikka, kun tykkää siitä niin sssssssaatanasti.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­y­­­m­­f­­o­­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17720810T

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Minulla on linja se, etten puhu uskonasioista. Jos he ottavat uskonasiat esille ja yrittävät tuputtaa uskoa niin vedän kölin ali. Tietävät itsekin, että jäisivät alakynteen sillä sekunnilla ja tuntevat tervettä pelkoa ja häpeää omasta uskostaan.

      • Olen huomannut saman joistakin uskovista tuttavista. He ikään kuin häpeävät uskoaan sen sijaan, että yrittävät tuputtaa sitä minulle. Olen niin ikään tehnyt selväksi, että "Ei kiitos!"


      • Anonyymi
        imbecille kirjoitti:

        Olen huomannut saman joistakin uskovista tuttavista. He ikään kuin häpeävät uskoaan sen sijaan, että yrittävät tuputtaa sitä minulle. Olen niin ikään tehnyt selväksi, että "Ei kiitos!"

        Kristinuskossa on Jeesuksen antama lähetyskäsky siksi pyrkivät uskoa tuputtamaan. Esim. muslimeilla ei ole he eivät tuputa uskoaan vaan yksinkertaisesti hirttävät epäuskoisen


    • Anonyymi

      Ihmeset eivät käyttäydy nokkakusossa, nokikkain samalla tavalla kuin
      voivat käyttäytyä puskista. Silloin tulee hyvin primitiiviset ominaisuudet esiin.
      Vihakirjoittelu on yleistä ja mistä se kertoo ??

      Pahasta olosta. Tilanteet ovat hyvin stressaavia tänään maailmassa ja se
      heijastuu ihmisiin. Perheessä on psykiatri ja jonot ovat yksityiselläkin puolella
      pitkät. Siinä on tekemistä ammattilaisellakin.

    • Anonyymi

      Vihapuhuminen, uskoviakin kohtaan, heijastaa omaa pahoinvointia.
      En koskaan vedä uskovaa kölin alta. Rauhanomainen keskustelu tuottaa tai ei tuota tulosta.

      • Tuo kölin alta vetäminen ja kyykyttäminen ovat nimimerkin Moses_Zuckerkandl käyttämiä termejä, joilla hän korottaa itseään ja ruokkii narsismiaan.

        Vaikka hän ei todellisuudessa pärjäisi väittelyssä toisen kanssa, niin hän julistaa silti itsensä jokaisen väittelyn voittajaksi, jopa silloin, kun se toinen ei ole edes väitellyt vaan ainoastaan keskustellut ja vaihtanut ajatuksia.

        Tämän palstan keskustelut ovat hänelle kilpailua, jossa tulee osoittaa olevansa palstan älykkäin ja humoristisin kirjoittaja. Jos itse vähän epäilee hävinneensä, niin nousee raivoon...

        Ja tuo toisia loukkaava käytös kielii syvästä vihasta ja katkeruudesta niitä kohtaan, jotka ovat lapsena ja nuorena häntä uskoon pakottaneet, sen jälkeen, kun ensin tajusi uskoneensa harhoihin... ei sitä pienenä lapsena voinut tietää, mutta kun "isot pojat" sen hänelle opettivat, niin muistaa sen läksyn lopun ikäänsä.

        Moses_Zuckerkandl ei itse asiassa toivo, että kukaan kristitty hylkäisi uskonsa ja ryhtyisi ateistiksi, koska hän vihaa uskovaisia kristittyjä ja tahtoo heille pelkästään pahaa, vaikka olisivat omaa sukua. Jos joku uskova hylkäisi uskonsa ja kääntyisi ateistiksi, niin se tekisi särön hänen teoriaansa, jonka mukaan jokainen aito uskova on vajaa-älyinen ja mielisairas.

        Miten sellainen voisi silmänräpäyksessä muuttua tervejärkiseksi ja parantua mielisairaudestaan? Koska tämä ei ole uskottavaa, tekee hän kaikkensa, että kukaan ei hylkäisi uskoaan vaan jatkaisi hänen vihansa ja katkeruutensa kohteena. On valmis jopa tappamaan...

        Kovin pahoja psyykkisiä traumoja on tälle sieluparalle muodostunut lestadiolaisessa yhteisössä, jossa aikuisikään asti elämänsä vietti. Lieköhän pedofiili tai pedofilian uhri? Nythän on niin, että monet pedofilian uhrit ovat itsekin pedofiileja aikuisena... :(


      • Anonyymi
        imbecille kirjoitti:

        Tuo kölin alta vetäminen ja kyykyttäminen ovat nimimerkin Moses_Zuckerkandl käyttämiä termejä, joilla hän korottaa itseään ja ruokkii narsismiaan.

        Vaikka hän ei todellisuudessa pärjäisi väittelyssä toisen kanssa, niin hän julistaa silti itsensä jokaisen väittelyn voittajaksi, jopa silloin, kun se toinen ei ole edes väitellyt vaan ainoastaan keskustellut ja vaihtanut ajatuksia.

        Tämän palstan keskustelut ovat hänelle kilpailua, jossa tulee osoittaa olevansa palstan älykkäin ja humoristisin kirjoittaja. Jos itse vähän epäilee hävinneensä, niin nousee raivoon...

        Ja tuo toisia loukkaava käytös kielii syvästä vihasta ja katkeruudesta niitä kohtaan, jotka ovat lapsena ja nuorena häntä uskoon pakottaneet, sen jälkeen, kun ensin tajusi uskoneensa harhoihin... ei sitä pienenä lapsena voinut tietää, mutta kun "isot pojat" sen hänelle opettivat, niin muistaa sen läksyn lopun ikäänsä.

        Moses_Zuckerkandl ei itse asiassa toivo, että kukaan kristitty hylkäisi uskonsa ja ryhtyisi ateistiksi, koska hän vihaa uskovaisia kristittyjä ja tahtoo heille pelkästään pahaa, vaikka olisivat omaa sukua. Jos joku uskova hylkäisi uskonsa ja kääntyisi ateistiksi, niin se tekisi särön hänen teoriaansa, jonka mukaan jokainen aito uskova on vajaa-älyinen ja mielisairas.

        Miten sellainen voisi silmänräpäyksessä muuttua tervejärkiseksi ja parantua mielisairaudestaan? Koska tämä ei ole uskottavaa, tekee hän kaikkensa, että kukaan ei hylkäisi uskoaan vaan jatkaisi hänen vihansa ja katkeruutensa kohteena. On valmis jopa tappamaan...

        Kovin pahoja psyykkisiä traumoja on tälle sieluparalle muodostunut lestadiolaisessa yhteisössä, jossa aikuisikään asti elämänsä vietti. Lieköhän pedofiili tai pedofilian uhri? Nythän on niin, että monet pedofilian uhrit ovat itsekin pedofiileja aikuisena... :(

        Jos ette reagoi Moseksen harhoihin hän kuihtuu pois. Narsistille pahinta on ettei kukaan reagoi.


    • Anonyymi

      Rauhanomainen keskustelu tuottaa aina uusia näkemyksiä, koska tunteet eivät ole pinnassa, vaan synapsit, impulssit liikkuvat oikeita reittejä pitkin ja johdonmukaisesti

      Vihapuhe on jatkuvaa jonotusta tietyömaalla, eikä vihreä valo syty.
      Ihmetystä herättää ateistien iso tietomäärä versus heikko itsetunto

      Tiedon tulisi kasvattaa henkisiä ominaisuuksia ja luottamusta omaan-minään-

      • Ehkä tässä ei ole kyse niinkään älykkyydestä tai tietomäärästä tai itsetunnosta vaan ihan pelkästään vaan siitä, onko ihminen hyvä vai paha ihminen ja se tietysti vaikuttaa käytökseen sekä siihen, miten erilaisia ihmisiä kohdellaan?

        Palstan raivoateistihan pitää tunnetusti itseään paljon älykkäämpänä kuin kristittyjä uskovia tai muita ateisteja tahi agnostikkoja, joita hän vihaa, koska nämä vievät häneltä palstatilaa ja kilpailevat suosiosta hänen kanssaan. Ripulivajakki (hän itse) ei sitä kestä...


    • Anonyymi

      Avokämmellä herätys isku poskelle.

    • Anonyymi

      Mielisaaraaloissa

      muuten hoitoväki on pääsääntöisesti vajakkeja
      eli he hoitavat. Vajakit hoitavat vajakkeja. EXZZZZ
      spotentiaalisesti
      kasvamassa määrässä. Tämähän on mahdoton yhtälö
      ja lopulta kaikki nukkuvat vierekkäin pakkositeissä
      joita viranomaiset valmistavat kasvavissa määrissä.

      Olen itse vaikeassa tilanteessa koska hoitelen välillä
      heitä ja pelkään että päätä tyynyyn ja lääkkeitä peräaukkoon.

      No tarinan oopetus on se. Että pitää kunnioittaa myös mieleltään
      sairastuneita ihmisiä. Jumala on luonut eläämän elettäväksi ja se
      sujuu parhaiten kunnioittamalla muita elämiä. Myös eläimiä.

      • Anonyymi

        Juutalaisia ja muslimeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaisia ja muslimeja?

        Pakko suljettu osastolla on erilaisia ihmisiä ja montaa kansallisuutta.
        Tässä työssä pitää olla hyvä vaisto, koska potilaat ovat väkivaltaisia
        ilman lääkitystä. Taideteoksia voidaan tehdä levittämällä omia ulosteita
        seinään, tai repiä lääkärin silmälasit . Tämähän on kaikki ihan arkipäivää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko suljettu osastolla on erilaisia ihmisiä ja montaa kansallisuutta.
        Tässä työssä pitää olla hyvä vaisto, koska potilaat ovat väkivaltaisia
        ilman lääkitystä. Taideteoksia voidaan tehdä levittämällä omia ulosteita
        seinään, tai repiä lääkärin silmälasit . Tämähän on kaikki ihan arkipäivää

        https://www.potilaanlaakarilehti.fi/laakarin-aani/arkkiatri-risto-pelkonen-moraali-on-kaiken-mitta/?fbclid=IwAR0jdjz6p63E0lvM0IZJvtjIh7-va7I31UWT0uaYlEkNEHdhv83l5yEZDY8#.VqYpZ_F3WwY

        Toivottavasti linkki pelittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko suljettu osastolla on erilaisia ihmisiä ja montaa kansallisuutta.
        Tässä työssä pitää olla hyvä vaisto, koska potilaat ovat väkivaltaisia
        ilman lääkitystä. Taideteoksia voidaan tehdä levittämällä omia ulosteita
        seinään, tai repiä lääkärin silmälasit . Tämähän on kaikki ihan arkipäivää

        Kunhan eivät revi silmiä päästä.


    • Anonyymi

      Sinua ei voi kohdella mitenkään kun olet parantomasti sairas persoona G4G.

      Otan osaa.

      Puhuin amattilaisten kanssa sinun tilanteesta, ja he totesivat sinun olevan psykoottinen narsisti.

      Kyseistä sairautta ei osata parantaa.

      Otan osaa.


      • G4G

        Kuka hän on?

        Onko päässyt puserosi alle?

        Kismittääkö?

        Jos kutittaa, niin raavi pois vaan: se helpottaa. :)


      • imbecille kirjoitti:

        Hyvä, että diagnoosini sinusta osui niin hyvin kohdalleen.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17720810/miten-kohtelet-uskovaista-perheenjasenta-sukulaista-tai-entista-ystavaa#comment-118796382

        Sinulle tekee hyvää aina välillä itsesi muiden silmin, sillä me muut näemme totuuden sinusta.

        Narsismisi estää sinua jatkuvasti tuntemasta omaa synkkää itseäsi: sinulla on harhainen kuva "hyvästä minästä", vaikka olet läpeensä paha ja mätä. Et edes kovin älykäs...

        Hessu, tuo ano ei ollut minä. Minulla ei ole mitään syytä kirjoittaa anonyyminä. Kuten huomaat, muutkin palstalaiset ovat huomanneet vakavat mielenterveysongelmasi. Kun tarkastelen viime aikaisia viestejäsi niin jokaisessa mainitaan Moses_Zuckerkandl. Miten olen päässyt näin ihosi alle, vaikka heittelen vain muutamia väsyneitä onelinereitä päivässä? Toisaalta tavoitteeni on nykyään olla mahdollisimman pisteliäs ja lyhytsanainen, etten tuhlaisi aikaa tuollaiseen ripulivajakkiin.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Hessu, tuo ano ei ollut minä. Minulla ei ole mitään syytä kirjoittaa anonyyminä. Kuten huomaat, muutkin palstalaiset ovat huomanneet vakavat mielenterveysongelmasi. Kun tarkastelen viime aikaisia viestejäsi niin jokaisessa mainitaan Moses_Zuckerkandl. Miten olen päässyt näin ihosi alle, vaikka heittelen vain muutamia väsyneitä onelinereitä päivässä? Toisaalta tavoitteeni on nykyään olla mahdollisimman pisteliäs ja lyhytsanainen, etten tuhlaisi aikaa tuollaiseen ripulivajakkiin.

        Molemmat olette zuckereitä toisianne imuttelette.
        🌝


      • Anonyymi

        Psykoottiseen narsistisuuteen on olemassa lääke - 9 mm Burana. Kerta-annos riittää. Useimmiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat olette zuckereitä toisianne imuttelette.
        🌝

        Juu, mutta minä olen paljon älykkäämpi kuin Moses ja minulla on myös parempi huumorin taju...

        ja sekös Mosesta vituttaa! 😂 😂 🤣


    • Anonyymi

      Neutraalisti, ihan kuin olisivat täysälyisiä ihmisiä.
      Tämä on välillä vaikeaa koska arvostan sellaista kuin kuollutta rottaa.

    • Anonyymi

      Se varoi aina puhumasta uskonnosta ja hyvä niin oli ihan ok kaveri .
      Mutta huomasin sen uskovan kaikki nyyhkytarinat tai muut sellaiset 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        eli kaveri uskoi kaikki liirum laarumit 🤔 taisi olla siten helpompi elää ?


    • Anonyymi

      Kohteen kaikkia ihmisiä hyvin. Minua vain säälittävä uskova joka tuhlaa elämänsä olemattoman Jumalan palvelemiseen ja palvontaan. Yritän kertoa hänelle että maailmassa on paljon hyviä asioita koettavaksi .

      • Anonyymi

        Kuten esimerkiksi homostelu, juopottelu, huumeiden käyttö, huoraaminen, rikosten tekeminen, jne.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten esimerkiksi homostelu, juopottelu, huumeiden käyttö, huoraaminen, rikosten tekeminen, jne.?

        Uskovan kommentti kertoo kaiken uskovien mielentilasta. Tämmöistäkö se teidän saarnaajanne opettaa teille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten esimerkiksi homostelu, juopottelu, huumeiden käyttö, huoraaminen, rikosten tekeminen, jne.?

        Sitä ne tekee monet uskovaiseksi tekeytyvätkin ,mutta salaa.


    • Anonyymi

      Tällä palstalla tarvittaisiin omaa sensuroijaa.
      Kaikki ateistiset ja uskonnolliset parjauskirjoitukset tulisi poistaa.
      Ateistiparjaajat vain parjaavat. He eivät tunne uskonnoista tuon taivaallista.

    • Anonyymi

      Kukaan fiksu ei käytä ala arvoista kieltä ketään kohtaan.ei lihavia, laihoja ,tummia ,vaaleita ,ei homoja ,ei heteroja ,ei sairaita eikä rumia.

    • Anonyymi

      Kohtelen samalla tavalla kaikkia henkilöitä, niin tuttuja kuin vieraitakin, kunhan eivät käy väkivaltaisiksi ja ala ihmeparantelemaan.

      • Anonyymi

        Sisareni tytär oli parantumattomasti sairas. Sain luvan rukoilla hänen puolestaan. Ei tepsinyt. Tytär kuoli. Vasta myöhemmin tajusin, että Jumalaa ei ole olemassa, joten hän ei voi ketään parantaa. Sääli, että yritin herättää aiheetonta toivoa. Toisaalta ateisti sisareni ja hänen tyttärensä hyväksyivät sen, että rukoilin paranemisen puolesta. Ei ehkä olisi kannattanut.


    • Anonyymi

      Kohtelen uskovia ihmisiä aivan samoin kuin he ovat aina kohdelleet minua, eli ylimielisen halveksivasti, tarkoituksellisen loukkaavasti ja avoimen vihamielisesti. Katsokaas kun sitä niittää mitä kylvää.

    • Anonyymi

      Uskovainen siskoni on toivottanut minut kadotukseen ja niin ees päin niin monta kertaa, ettei sitä voi laskeakaan. Joten mietipä sitä!

      Itse pysyttelen etäällä näiden deluusioista kärsivien ihmisten ongelmista.

      • Anonyymi

        Eipä sinulla lestapirulla muuta mahdollisuutta olekaan kuin pysytellä erossa perheestäsi, suvustasi ja entisistä ystävistäsi, koska sinut on suljettu yhteisön ulkopuolelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinulla lestapirulla muuta mahdollisuutta olekaan kuin pysytellä erossa perheestäsi, suvustasi ja entisistä ystävistäsi, koska sinut on suljettu yhteisön ulkopuolelle.

        Hessu 🤣

        Tuo ano ei ole minä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinulla lestapirulla muuta mahdollisuutta olekaan kuin pysytellä erossa perheestäsi, suvustasi ja entisistä ystävistäsi, koska sinut on suljettu yhteisön ulkopuolelle.

        Sinulle voi tosiaan tulla yllätyksenä, että uskovaisten joukossa on enemmän kuin yksi paha ihminen (se, josta kulloinkin keskustellaan ja sinä ripulivajakin no true scotsman -argumenttivirheellä pää märkänä kiistät). Suomessa on satojatuhansia pahoja kristittyjä, jotka tuomitsevat lähimmäisensä helvettiin.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Sinulle voi tosiaan tulla yllätyksenä, että uskovaisten joukossa on enemmän kuin yksi paha ihminen (se, josta kulloinkin keskustellaan ja sinä ripulivajakin no true scotsman -argumenttivirheellä pää märkänä kiistät). Suomessa on satojatuhansia pahoja kristittyjä, jotka tuomitsevat lähimmäisensä helvettiin.

        Eivät he ketään tuomitse. Heidän uskontonsa tuomitsee. Se on vähän niinku eri asia.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Sinulle voi tosiaan tulla yllätyksenä, että uskovaisten joukossa on enemmän kuin yksi paha ihminen (se, josta kulloinkin keskustellaan ja sinä ripulivajakin no true scotsman -argumenttivirheellä pää märkänä kiistät). Suomessa on satojatuhansia pahoja kristittyjä, jotka tuomitsevat lähimmäisensä helvettiin.

        Jk blogissa on muuten uusi hyvä kirjoitus helvetin lähteistä. Käypä tsekkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jk blogissa on muuten uusi hyvä kirjoitus helvetin lähteistä. Käypä tsekkaan

        jvk blogi siis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät he ketään tuomitse. Heidän uskontonsa tuomitsee. Se on vähän niinku eri asia.

        No tämähän todistaa sen, että uskovaiset ovat aivottomia ja mielisairaita riemuidiootteja. Eihän mielisairaskaan itse halua sekoilla ja olla mielisairas vaan sen tekee mielisairaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät he ketään tuomitse. Heidän uskontonsa tuomitsee. Se on vähän niinku eri asia.

        Enpä ole koskaan kuullut, että ihminen olisi papukaija, joka tahdottomasti toistelee pronssikautisen vuohipaimenmiehen juttuja ja tuomitsee ystävän tai sukulaisen vaikka ei itse sitä haluaisi 😆

        Varsinaisia riemuidiootteja siis nuo siansaksaa mölisevät lahkolaiset 😂


      • Anonyymi
        Stronghist kirjoitti:

        Enpä ole koskaan kuullut, että ihminen olisi papukaija, joka tahdottomasti toistelee pronssikautisen vuohipaimenmiehen juttuja ja tuomitsee ystävän tai sukulaisen vaikka ei itse sitä haluaisi 😆

        Varsinaisia riemuidiootteja siis nuo siansaksaa mölisevät lahkolaiset 😂

        Ei uskova ihminen ole tuomari. Jumala tuomitsee kadotukseen ja vain hän voi myös pelastaa siltä tuomiolta. Ne, jotka uskovat, ovat tietenkin suojassa, mutta auta armias, jos oletkin vääräoppisten lahkossa, niin ei sinulla ole armahtajaa eikä pelastusta. On oltava siis tarkkana, miten uskoo (kannattaa lähteä pois siitä syntymälahkosta).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskova ihminen ole tuomari. Jumala tuomitsee kadotukseen ja vain hän voi myös pelastaa siltä tuomiolta. Ne, jotka uskovat, ovat tietenkin suojassa, mutta auta armias, jos oletkin vääräoppisten lahkossa, niin ei sinulla ole armahtajaa eikä pelastusta. On oltava siis tarkkana, miten uskoo (kannattaa lähteä pois siitä syntymälahkosta).

        ”Ei uskova ihminen ole tuomari.”

        Enpä ole koskaan kuullut, että Jumala olisi heittänyt meidän kanssaihmisiä saatanalle tai käyttänyt Taivaan valtakunnan avainten valtaa. Kyllä siinä on aina äänessä ollut siansaksaa mölisevä lahkolainen 😂


      • Moses_Zuckerkandl
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”Ei uskova ihminen ole tuomari.”

        Enpä ole koskaan kuullut, että Jumala olisi heittänyt meidän kanssaihmisiä saatanalle tai käyttänyt Taivaan valtakunnan avainten valtaa. Kyllä siinä on aina äänessä ollut siansaksaa mölisevä lahkolainen 😂

        Ja jos mölisevä saarnamies kuvittelee, ettei hän itse tuomitse vaan sen tekee hänen mielensä ulkopuolinen olento niin hän on psykopaatti ja mielisairas. Oikea paikka on vankimielisairaala.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Ja jos mölisevä saarnamies kuvittelee, ettei hän itse tuomitse vaan sen tekee hänen mielensä ulkopuolinen olento niin hän on psykopaatti ja mielisairas. Oikea paikka on vankimielisairaala.

        Saarnaaja ainoastaan kertoo, miten pahoille ihmisille käy viimeisellä tuomiolla. Jumala on se, joka tuomitsee, ja käytännössä Jeesus, jolle Jumala on tuomiovallan antanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saarnaaja ainoastaan kertoo, miten pahoille ihmisille käy viimeisellä tuomiolla. Jumala on se, joka tuomitsee, ja käytännössä Jeesus, jolle Jumala on tuomiovallan antanut.

        ” Saarnaaja ainoastaan kertoo, miten pahoille ihmisille käy viimeisellä tuomiolla.”

        No miksi sitten on karttamista, välttelyä, sitomista ja saatanalle heittämistä? Eivätkö nuo ole tuomioita?


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        ”Ei uskova ihminen ole tuomari.”

        Enpä ole koskaan kuullut, että Jumala olisi heittänyt meidän kanssaihmisiä saatanalle tai käyttänyt Taivaan valtakunnan avainten valtaa. Kyllä siinä on aina äänessä ollut siansaksaa mölisevä lahkolainen 😂

        Minä voin tuomita sinut, sillä minulle on annettu taivasten valtakunnan avaimet.

        Pidätän sinun syntisi: et saa niitä anteeksi.

        Kun kuolet ja heräät kuolleista viimeiselle tuomiolle, niin toivon saavani armon tuomita sinut ikuiseen tuliseen järveen, jossa vaivasi savu on nouseva iankaikkisesta iankaikkiseen.

        Iloitsen suuresti siitä, että kaltaisesi pahat ihmiset tuomitaan kadotukseen: se on teille aivan oikein, sanoo Herra Herra.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä voin tuomita sinut, sillä minulle on annettu taivasten valtakunnan avaimet.

        Pidätän sinun syntisi: et saa niitä anteeksi.

        Kun kuolet ja heräät kuolleista viimeiselle tuomiolle, niin toivon saavani armon tuomita sinut ikuiseen tuliseen järveen, jossa vaivasi savu on nouseva iankaikkisesta iankaikkiseen.

        Iloitsen suuresti siitä, että kaltaisesi pahat ihmiset tuomitaan kadotukseen: se on teille aivan oikein, sanoo Herra Herra.

        Vuohipaimenten kostofantasiaa on mukava lukea kun tietää, että sen kirjoittajat ja papukaijamaiset toistelijat nykyaikana ovat kehitysvammaiseen verrattavia riemuidiootteja, jotka eivät todellisessa elämässä saa mitään hyvää ja järkevää aikaan niin jäljelle jää vain kateus ja halu pilata muidenkin elämä…mutta mutta, kyseessä on vain kehitysvammaisen kiukuttelua, joka ei vaikuta mihinkään 😂😂😂


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        Vuohipaimenten kostofantasiaa on mukava lukea kun tietää, että sen kirjoittajat ja papukaijamaiset toistelijat nykyaikana ovat kehitysvammaiseen verrattavia riemuidiootteja, jotka eivät todellisessa elämässä saa mitään hyvää ja järkevää aikaan niin jäljelle jää vain kateus ja halu pilata muidenkin elämä…mutta mutta, kyseessä on vain kehitysvammaisen kiukuttelua, joka ei vaikuta mihinkään 😂😂😂

        Miten niin ei vaikuta mihinkään?

        Etkö olekaan katkera ja vihainen sisarellesi, joka on tuominnut sinut monta kertaa kadotukseen?

        Jouduit eroon perheestäsi, kun sinut hylättiin lestadiolaisen yhteisön ulkopuolelle.

        Mahtaa se nyt vituttaa, kun olet yksin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei vaikuta mihinkään?

        Etkö olekaan katkera ja vihainen sisarellesi, joka on tuominnut sinut monta kertaa kadotukseen?

        Jouduit eroon perheestäsi, kun sinut hylättiin lestadiolaisen yhteisön ulkopuolelle.

        Mahtaa se nyt vituttaa, kun olet yksin?

        ”Etkö olekaan katkera ja vihainen sisarellesi, joka on tuominnut sinut monta kertaa kadotukseen?”

        Ei ole sisaria. Kuvittelet psykoottisessa perskärpästelyssäsi, että kaikki anonyymitkin kirjoitukset ovat minun tekemiä.

        ”Jouduit eroon perheestäsi, kun sinut hylättiin lestadiolaisen yhteisön ulkopuolelle.”

        En ole erossa perheestä ja suvusta.

        ”Mahtaa se nyt vituttaa, kun olet yksin?”

        Ei saatana, 24/7 palstalla roikkuva ripulivajakki puhuu yksinäisyydestä 😂😂😂


    • Anonyymi

      Miksi ateistin täytyisi kohdella uskovaa huonosti. järjetön ajatuskin.
      Kun katsoo joidenkin uskovien räävitöntä kirjoittelua tänne, alkaa oksettaa heidän puolesta.

    • Anonyymi

      Suljin siskon pois elämästäni.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      245
      5613
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      126
      4515
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2142
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1472
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      180
      1091
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      847
    10. 46
      813
    Aihe