Mitä varten asioiden pitää mennä aina päin persettä? Heti ku alkaa mennä hyvin niin alkaaki sataa paskaa niskaan. miks ne ketä sä luulet et on sun kavereita tekee sulle jotain sellasta että sä taas tunnet olevas tyhmä kusipää? tai syyttää sua sellasesta mitä et oo tehny? Tai vittuilee sulle? aina tulee sellanen olo et ei helvetti.. miks mä en alottanu pelaa futista tai korista ku olin 7-10? oon jo varmaa liian vanha. vituttaa.
Elämä on.
mää vaan
3
985
Vastaukset
- Junnu
Suoraan sanottuna, suurinpiirtein, sellaista elämä on :/
- neiti.kakkara
miks mä en alottanu harrastaa tanssia kun olin skidi. tai siis jatkanu harrastustani. olisin nyt pieni ja ketterä.
elämästä pitää ottaa ilot irti siitä mistä voi. olis siistii olla supernainen, mutta mä en ole. vaan mä olen mä. ja nautin siitä joka hetki. ja ilman sitä paskaa ei kivat jutut olis niin kivoja.- me nyt vaan ollaan ketä me ...
me nyt vaan ollaan ketä me ollaan
Me ei oltaisi parempia ihmisiä, jos oltaisiin tehty jotain 5v sitten. Mutta 5v päästä voidaan olla parempia siinä jutussa, mitä aletaan kehittää NYT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868