Kuka tai missä onnistuu Seinäjoella VHS videon digitointi? Pitäisi saada tiedosto muotoon että saisi sen YouTubeen
Digitointi
13
114
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain laitonta varmaan meinaat yuotobeen laittaa kun nimettömänä pitää täälä kysyä.
- Anonyymi
En laita laitonta. Ihan itse kuvaamia videoita jotka ovat vhs kasetille aikoinaan tallennettu. Miksi minun pitäisi sinulle nimeni antaa? Ethän sinäkään ole nimeäsi tuonut esiin..
Jos välttämättä nimeni haluat tietää niin se on Kirsi. Mikä sinun nimesi on? - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17721061v
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kirjastossa onnistuu
- Anonyymi
Googleta VHS videon digitointi.
- Anonyymi
Seinäjoki
- Anonyymi
Rengastiellä Marcover on ainakin aiemmin hoitanut näitä hommia. Nettisivut löytyy googlella
- Anonyymi
Kiitos. Pitää kysästä
- Anonyymi
Mikäs se olikaan siinä teollisuus alueella. Onko se nybkapernaumia likellä sitä uutta liikunta hallia. Mutkassa mikä ajetaan vauhtiajoissa
- Anonyymi
Siinä on muuten joku liike. Jos tarkoitat sitä ennenkin mennään ympyrään mitä mennään Kasperi,tansku,ohitustielle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on muuten joku liike. Jos tarkoitat sitä ennenkin mennään ympyrään mitä mennään Kasperi,tansku,ohitustielle..
Eiks siinä oo semmoinen kuin riima
- Anonyymi
Taitaa vhs/ dvd videollakin pystyä tallentamaan vhs: n dvd: lle.
- Anonyymi
Varmaan,mut jos toi haluu tiedostoksi eikä DVD. Paitsi saalis DVD levyltä kätevästi tietsikalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388