Koulun tulisi kehittyä ja kehittää

Anonyymi-ap

Koulut ja opetus kehittynyt 1800 luvulta. Tosin tässä kunnassa se on pysähtynyt ajat sitten. Onko opettajien jatkokoulutus lopetettu rahapulassa, vai kärrystä pudonneen rehtorin reppuun. Jos ei pysy rattailla niin voihan siirtyä hyvälle eläkkeelle ja päästää nuoret ohjaksiin..

8

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennen koulussa oltiin aamusta iltaan. Vähintään 8-15(16). Hyvin hyvin harvoin sai tunnin vapaata.
      Nykyään oppilaat käyvät muutaman hurjan tunnin koulussa. Ei ihme että taso laskee.

• Anonyymi

Pohjois-Pielaveden koululla on tämä Nyyssösen rouva apuopettajana. Opettaakohan apuhoitajalle käytöstapoja, kehuskeli Savon Sanomissa sillä ilman lupaa lainailemisella. Toiset kutsuvat sitä eri nimellä, ja Mooseskin jo sen kielsi. Onneksi häipyi Keiteleeltä kyttäämästä ihmisiä.

• Anonyymi

Mitä ihmettä onko siellä apuopettajan vakanssilla töitä.Onkos se koulu edes toiminnassa.

• Anonyymi

Sääli, että nämä eläkkeelle pääsevät jatkavat työssään. Lasten kannalta olisi parempi vaikka lukiolainen olisi opettajana. Pelkät puhelahjat kun ei riitä.

• Anonyymi

Pielaveden opetukselle olisi parasta siirtyminen Kuopion alaisuuteen, jotta lasten tasapuolisuus toteutuisi.

• Anonyymi

Oijoi. Onpa katkeran kuuloista tekstiä jollain. Taitaa olla niin, että kotikasvatus on lapsillasi mennyt pieleen ja kun koulussa jemennetään niin alkaa itku ja parku ja hammasten kiristys. Teet tuolla narilla karhunpalveluksen lapsillesi, jos et ymmärrä katsoa peiliin. Pielavedellä on pätevät opettajat ja oppimistulokset kestävät kyllä valtakunnallista vertailua. Hop hop peiliin katsomaan siellä kotona. Rakkautta ja rajoja!

• Anonyymi

Ei kiinnosta!

• Anonyymi

Kaikki ei ole kultaa, joka kiiltää. Sattuu olemaan tietoa, mitenkä toisilla muualla toimii. Ei ole kyse rakkaudesta ja rajoista, vaan tasota ja opettajien harrastamasta eriarvoisuudesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe