Oon 12v tyttö ja haluaisin laihuttaa tai ainakin olen 163-164cm tehdä jonku muutoksen olen ylipainoinen 79.1kg?? Ja haluan laihduttaa johonki 60-55kg koska se olisi hyvä terveydelle. Liikuntani tällä hetkellä on pieni kun lopetin 2021 harrastukseni mutta käyn tallilla tekemässä talli hommia ja välillä ratsastamassa ja haluan tulevaisuudessa hevosia ja haluan vähän pienemmän hepan/ponin mutta painorajaki on. Ja haluan kesälle laihduttaa vähän ja siis tavoitteeni on muuttaa siis elämäntapa eli kävelen päivässä ainakin 20-30min pienejä kotitreenejä ei herkkuja kun vaan kerran viikossa mutta siis haluan laihduttaa kesälle jos saan tavoite painoni minä jatkan sitä ja siis jos en muuta elämäntapaani niin painoni tulee takaisin.
Otan vinkkejä vastaan
Toivon että ei haukuta kiusata yms
Olen siis 164-164cm pitkä painan 79.2-79.3kg ja haluan olla 60-55kg ei tapahdu hetkessä mutta toivon että voisi tapahtua tänä vuonna!
Haluan tehdä asialle jotain
3
172
Vastaukset
Minulla on myös sovellus (YAZIO) ja siellä olen laittanut että viikossa pitäis laihtua 0.70kg tai se on viikkotavoite että sen saa aina joka vk pois ja
Tässä entinen elämäntapa
-ei liikuntaa
-paljon roskaruokaa
-tosi paljon karkkia
-viikolla ainakin 3-4 kertaa karkkia
Tavoite uusi elämäntapa
-liikuntaa esim kävely 20-30min +tallilla oleminen
-kerran viikossa karkkia
-ei roska ruokaa kun vaan 1-2x kuukaudessa tai jokatoinen kuukaus
-pienijä koti treenejä
Mitä mieltä olette saisiko tuolla uudella elämäntavalla tiputettua 20-25kg ajallaan pois ?- Anonyymi
Hei! Eipä valitettavasti kuvailemallasi tavalla taida paino pudota.
Yleensä napostelu on minun käsitykseni mukaan syynä lihomiseen ja ylipainon säilymiseen. Olin viime vuoden pätkäpaastolla eli söin kaiken ravinnon 8:n tunnin aikana ja 16 tuntia vuorokaudesta olin syömättä - vesi ja kahvi/tee sallittuna. Muutaman kilon paino putosi, mutta en kiinnittänyt huomiota paljoakaan, siihen mitä söin.
Sinä käyt koulua, joten ehdotan, että söisit kaiken ravintosi esim. seitsemästä seitsemään, mutta et napostelisi ruokailujen välillä. Tietysti kiinnität huomiosi ravinnon laatuun (esim. sipsit lihottivat minua). 30 minuuttia päivässä kävelyä ei ole riittävä painonpudotukseen. Hyötyliikunta käyttöön eli kävellen mahdollisimman moneen paikkaan.
Onnea matkaan, mutta liian kovat tavoitteesi saattavat johtaa siihen, että ajattelet, että: "ei tuu mittään!" ja luovutat jossain vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003