Vaimo 48v kelpaisiko vielä?

Miettinyt että vieläkö tuo 48v rouva kelpaisi vaikkapa ihan ilmaiseksi käyttöesineeksi vieraille,olisi todella kiihottava kun rouva olisi pienet tissit imettynä ja karvatussu naituna odottamassa kun tulen reissutöistä kotiin....kertokaa ..vaimo 165/74 pikkutissi leveäpyllyinen brunette

28

2253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kelpaisi kyllä 23 vuotiaalle miehelle!!!

      • Anonyymi

        Tulisin mielelläni imemään sinun kuivia rusinoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin mielelläni imemään sinun kuivia rusinoita?

        Tunnet siis rouvan


      • Anonyymi

        Vitun ääliö ei nyt puhuttu susta.Hyppää dorka läski suomenlahteen ankkurin kaa,


    • Anonyymi

      Älä hyvä rakas ystävä aliarvioi itseäsi,ei ole mikä este tuo ikäsi,olet tosi parhaassa iässä 48v oleva nainen rva,nyt tiedät mitä aikuinen kypsä naine tarvii haluaa
      Pyri tekemää kaikkee mitä haluat,ettei jää katumusta,miksen tehnyt sitä miesten kanssa.

      Itse olen 51v rva tumma pyöreä pullukka, kyllä saan kuulla vaikka ja mitä kommentteja,huuteluja,myöskin lähi sukulaisilta. Olen aivan ja varmaan kun 40v täytin halusin ja päätin laitan täysin,( Olkoonki kuinka tuhma törkee sanonta,aloitin täyden miesten palvelun ,miesten kanssa makaamaan, olema miesten huoraavana huorana.) Tätä en ole katunut hetkenkään. ( Tämä tosi tehhtii aviomieheni kanssa yhteisellä päätöksellä,Me molemmat haluttiin tätä, ja nyt mieheni on tässä täysin mukana, turvallisuus syistä,että autta kaikissa näissä jutuissa mitä tää sexi työ vaatii.)
      Mieheni myös järjestää minulle mies asiakkaita kavereita panemaa mua, pääasiassa netistä saamme miehiä.kuten siitä että miehet välittää tietoo meistä.
      Miehiä käy luonamme,6 pv vk teemme töitä joka pv käy 3/ 5 eri miestä ,ja sitte pidämme 3pv vapaan.
      Meillä käy myös sillä tavalla miehiä,ovat 2de ja 3 miehe porukat,haluavat nauttia panna kimpassa porukassa nauttia naisen rehvistä muodoista naisen lihoista haaroje välistä.
      Tekisi mieli Kerto kui uskomattoman hyvin paljon tästä tienaa ,mutta täällä on niin katellisia väärä turpasia kuolaajia on,en viitsi sanoo ,mutta todellinen
      seteli € roje teko lihat on reisieni,haarojeni välissä vittuje vittu huoraavat vittuni lihat. Ja iso tyyli perseeni lihat on tosi pankki minkä päällä istun.
      Ja voin todeta minä kelpaan minua halutaan,himolla kirkolla miehet tulee panemaa jyystämää mua,tään ikästä tyyli naista tarvita halutaan.kalenterissa on pitkälle varauksia,nautin joka hetkestä kuten miehenikin.

      • Anonyymi

        Niinpä taas sie jaksat jauhaa ittestäsi.Kenestäpä muustakaan.Sieltä Niuvanniemestähän kommenttejas laittelet.


      • Anonyymi

        Sää bää mikä idiootti painu takas Niuvanniemeen.Buhaa buhaa.


      • Anonyymi

        Spete taas sekoilee kommentoit iki vanhaa juttuu.


    • Anonyymi

      Jos ei ihan pahan näköinen lärviltään, voisin kyllä panna. Mitään en tosin siitä maksaisi.

      • Anonyymi

        Sinä surkee ääliö pummi, olet räkänoka pummi ei ole hynee, millä maksaisit.Sitä paitsi olet pelkkä runkkari
        et ikinä ole edes nähny naiselta vittua,et pysty kykene muuta kui puristele vaa muniasi raukka , älä kirjoittelen toho sävyy,et kykene mitkä,.Naiste nussimine paneminen on mieste töitä ei sinun yhteiskunnan pummi. Et ikinä tule keltää naiselta edes näkemää, mitä on haaroje välisä,että älä haaveile räkä nokka,ime kusisisa sormiasi,ääliö. Näin on.


      • Anonyymi

        Spete siulla taitaa huilaa piässäs pahemman kerran.Määhän liäkäriin jos ossois siut ohjata oikkeesseen hoitopaikkoon.Tuo avohoito ei näytä toimivan siun kohaltais.


    • Anonyymi

      Ei keloaa enää kuin Heinolan Ranelle

    • Anonyymi

      Voin tulla myllyttämään perseen.

    • Anonyymi

      Ainahan sitä käyttöä on . Ikäkin sopiva. Terveys ok. Oliskos suostuvainen jos shevaisi
      posliiniksi. Tykkääkä hän nuolemisesta. TW halukas Ori 60v. Paljon haluja mutta emäntä ei ole enää halukas.

    • Anonyymi

      Kelpaa kyllä mies 54v

      • Anonyymi

        No sua ei kyl kukaan oo sustunut pökkimään.Turhaa yrität kerjää voit lopettaa oitis.


    • Kuhan luovut niin kelpaa...

    • Anonyymi

      En tiedä prostituution kannalta vaan sitä haluaako joku jotain. Itse tunnen pian 60 vuotiaan naisen joka täyttää ihanne ihmisen mitat ja hänellä on kaikki mitä kuuskymppinen pitääolla

      Toisaalta joku +20v ei herätä mitään.

    • Anonyymi

      Kelpaisi hyvinkin

    • Kyllä kelpais. Missä asutte

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­ts­­­umme sinu­­t käym­ään u­­ude­­ss­­a cha­tissa! Mei­­tä on yl­i mil­jo­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/L5n9N6

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eiköhän sitä tuollaiselle kunnon käyttöesineelle aina jostain se sopiva miesporukka löydy ;) Jolle saat sen emäntäsi sitten vietyä esim. mökkiviikonlopuksi vapaaseen käyttöön ja saat hänet sit täysin puhki nussittuna takaisin :)

    • Olisihan se mukavaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimo oli suunnilleen saman ikäinen, aloin ehdottelee jos vieraat panisi viikolla kun itse työ komennuksella. Srksi ollut aina kuumaa suhteessamme, fantasioitu rakastellessa vieraasta panijasta jolloin vaimo lauennut nopeiten. Seksitrehvit sivustolta vaimo valitsi ensimmäisen miehen, aloittivat aluksi viestitellä ja soitella keskenään. Parin viikon päästä vaimo sanoi haluaa tän miehen sänkyyn. Lähdin sunnuntaina reissuun puolilta päivin, vaimo pyytänyt miehen illaksi kotiamme. Laitoin myöhemmin hyvä yön toivotuksen viestillä johon vastasi kiitos. Hymiön joka kuvaa sperman roiskuntaa ja perään tykkään. Nykyään vieras panee vaimoa parikertaa kuussa, kesällä panot tulaantuu. Pari 55

      • Anonyymi

        Onhan vaimosi sitten kunnolla puhki nussittu kun tulet niiltä työreissuiltasi kotia?


    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe