Miettinyt että vieläkö tuo 48v rouva kelpaisi vaikkapa ihan ilmaiseksi käyttöesineeksi vieraille,olisi todella kiihottava kun rouva olisi pienet tissit imettynä ja karvatussu naituna odottamassa kun tulen reissutöistä kotiin....kertokaa ..vaimo 165/74 pikkutissi leveäpyllyinen brunette
Vaimo 48v kelpaisiko vielä?
28
2428
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaisi kyllä 23 vuotiaalle miehelle!!!
- Anonyymi
Tulisin mielelläni imemään sinun kuivia rusinoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisin mielelläni imemään sinun kuivia rusinoita?
Tunnet siis rouvan
- Anonyymi
Vitun ääliö ei nyt puhuttu susta.Hyppää dorka läski suomenlahteen ankkurin kaa,
- Anonyymi
Älä hyvä rakas ystävä aliarvioi itseäsi,ei ole mikä este tuo ikäsi,olet tosi parhaassa iässä 48v oleva nainen rva,nyt tiedät mitä aikuinen kypsä naine tarvii haluaa
Pyri tekemää kaikkee mitä haluat,ettei jää katumusta,miksen tehnyt sitä miesten kanssa.
Itse olen 51v rva tumma pyöreä pullukka, kyllä saan kuulla vaikka ja mitä kommentteja,huuteluja,myöskin lähi sukulaisilta. Olen aivan ja varmaan kun 40v täytin halusin ja päätin laitan täysin,( Olkoonki kuinka tuhma törkee sanonta,aloitin täyden miesten palvelun ,miesten kanssa makaamaan, olema miesten huoraavana huorana.) Tätä en ole katunut hetkenkään. ( Tämä tosi tehhtii aviomieheni kanssa yhteisellä päätöksellä,Me molemmat haluttiin tätä, ja nyt mieheni on tässä täysin mukana, turvallisuus syistä,että autta kaikissa näissä jutuissa mitä tää sexi työ vaatii.)
Mieheni myös järjestää minulle mies asiakkaita kavereita panemaa mua, pääasiassa netistä saamme miehiä.kuten siitä että miehet välittää tietoo meistä.
Miehiä käy luonamme,6 pv vk teemme töitä joka pv käy 3/ 5 eri miestä ,ja sitte pidämme 3pv vapaan.
Meillä käy myös sillä tavalla miehiä,ovat 2de ja 3 miehe porukat,haluavat nauttia panna kimpassa porukassa nauttia naisen rehvistä muodoista naisen lihoista haaroje välistä.
Tekisi mieli Kerto kui uskomattoman hyvin paljon tästä tienaa ,mutta täällä on niin katellisia väärä turpasia kuolaajia on,en viitsi sanoo ,mutta todellinen
seteli € roje teko lihat on reisieni,haarojeni välissä vittuje vittu huoraavat vittuni lihat. Ja iso tyyli perseeni lihat on tosi pankki minkä päällä istun.
Ja voin todeta minä kelpaan minua halutaan,himolla kirkolla miehet tulee panemaa jyystämää mua,tään ikästä tyyli naista tarvita halutaan.kalenterissa on pitkälle varauksia,nautin joka hetkestä kuten miehenikin.- Anonyymi
Niinpä taas sie jaksat jauhaa ittestäsi.Kenestäpä muustakaan.Sieltä Niuvanniemestähän kommenttejas laittelet.
- Anonyymi
Sää bää mikä idiootti painu takas Niuvanniemeen.Buhaa buhaa.
- Anonyymi
Spete taas sekoilee kommentoit iki vanhaa juttuu.
- Anonyymi
Jos ei ihan pahan näköinen lärviltään, voisin kyllä panna. Mitään en tosin siitä maksaisi.
- Anonyymi
Sinä surkee ääliö pummi, olet räkänoka pummi ei ole hynee, millä maksaisit.Sitä paitsi olet pelkkä runkkari
et ikinä ole edes nähny naiselta vittua,et pysty kykene muuta kui puristele vaa muniasi raukka , älä kirjoittelen toho sävyy,et kykene mitkä,.Naiste nussimine paneminen on mieste töitä ei sinun yhteiskunnan pummi. Et ikinä tule keltää naiselta edes näkemää, mitä on haaroje välisä,että älä haaveile räkä nokka,ime kusisisa sormiasi,ääliö. Näin on. - Anonyymi
Spete siulla taitaa huilaa piässäs pahemman kerran.Määhän liäkäriin jos ossois siut ohjata oikkeesseen hoitopaikkoon.Tuo avohoito ei näytä toimivan siun kohaltais.
- Anonyymi
Ei keloaa enää kuin Heinolan Ranelle
- Anonyymi
Voin tulla myllyttämään perseen.
- Anonyymi
Ainahan sitä käyttöä on . Ikäkin sopiva. Terveys ok. Oliskos suostuvainen jos shevaisi
posliiniksi. Tykkääkä hän nuolemisesta. TW halukas Ori 60v. Paljon haluja mutta emäntä ei ole enää halukas. - Anonyymi
Kelpaa kyllä mies 54v
- Anonyymi
No sua ei kyl kukaan oo sustunut pökkimään.Turhaa yrität kerjää voit lopettaa oitis.
Kuhan luovut niin kelpaa...
- Anonyymi
En tiedä prostituution kannalta vaan sitä haluaako joku jotain. Itse tunnen pian 60 vuotiaan naisen joka täyttää ihanne ihmisen mitat ja hänellä on kaikki mitä kuuskymppinen pitääolla
Toisaalta joku +20v ei herätä mitään. - Anonyymi
Kelpaisi hyvinkin
Kyllä kelpais. Missä asutte
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://seksi24.online/H/L5n9N6
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://seksi24.online/H/K0m3V9
- Anonyymi
Eiköhän sitä tuollaiselle kunnon käyttöesineelle aina jostain se sopiva miesporukka löydy ;) Jolle saat sen emäntäsi sitten vietyä esim. mökkiviikonlopuksi vapaaseen käyttöön ja saat hänet sit täysin puhki nussittuna takaisin :)
Olisihan se mukavaa
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D9x8N9
- Anonyymi
Vaimo oli suunnilleen saman ikäinen, aloin ehdottelee jos vieraat panisi viikolla kun itse työ komennuksella. Srksi ollut aina kuumaa suhteessamme, fantasioitu rakastellessa vieraasta panijasta jolloin vaimo lauennut nopeiten. Seksitrehvit sivustolta vaimo valitsi ensimmäisen miehen, aloittivat aluksi viestitellä ja soitella keskenään. Parin viikon päästä vaimo sanoi haluaa tän miehen sänkyyn. Lähdin sunnuntaina reissuun puolilta päivin, vaimo pyytänyt miehen illaksi kotiamme. Laitoin myöhemmin hyvä yön toivotuksen viestillä johon vastasi kiitos. Hymiön joka kuvaa sperman roiskuntaa ja perään tykkään. Nykyään vieras panee vaimoa parikertaa kuussa, kesällä panot tulaantuu. Pari 55
- Anonyymi
Onhan vaimosi sitten kunnolla puhki nussittu kun tulet niiltä työreissuiltasi kotia?
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810