Nainen, monenko miehen poikuuden olet vienyt?

Anonyymi-ap

Otsikossa se tulikin jo, moneltako mieheltä olet vienyt poikuuden?
Kiehtooko teitä olla miehen ensimmäinen seksikumppani?

38

3361

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä tuli mieleen kun olin parikymppinen ja menetin poikuuden yli nelikymppiselle tutulle naiselle niin kertoi et olen kolmas jonka poikuuden ottaa. Kyllä se joitain naisia kiihottaa opettaa nuortamiestä ja saada terhakkaasti seisovaa munaa. Nyt ikää 50v ja vieläkin ystäviä tämän naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Mä olin 26v mies ja tapasin alkuviikosta 22v naisen joka oli avoliitossa. Hän kutsui minut perjantai-illaksi kylään. Hän alkoi puhumaan minulle seksistä ja ekasta kerrastaan. Lähdön hetkellä hali muuttui pusuksi ja suudelmaksi ja päin persettä menneeksi epäonnistuneeksi ”touhuksi”

      Hän oli miettinyt asiaa jo aiemmin viikolla, mutta suora toiminta oli mennyt lapaseen kun oli ”aika”

      Olin tämän 15v iässä seksin alkaneen nuoren naisen toinen!

    • Anonyymi

      Lähemmäs kymmenen miehen poikuus on tarttunut mukaani, se tunne kun saa olla toisen ensimmäinen on sanoin kuvailematon. Badoo -appi on ollut suosiossani :)

      • Anonyymi

        Käyttääkö monikin nainen badoota tähän?


    • Anonyymi

      Noin 8 poikuutta. Työskentelen seksialalla vapaaehtoisesti silloin tällöin ja teen sillä matkarahat. Olen huomannut yhden asian olevan heillä aivan sama. N43

      • Anonyymi

        Delaa horo


      • Anonyymi

        "Olen huomannut yhden asian olevan heillä aivan sama"
        Kerrohan lisää mikä heitä yhdistänyt?


      • Anonyymi

        Mistäpäin olet? :*)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa horo

        Relaa kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa horo

        Spedeltä taas idiootin kommentti.


    • Anonyymi

      tähän mennessä noin kahdeltakymmeneltä ja kyllä se on hyvin kiehtovaa ja kiihottavaa

    • Anonyymi

      Haluisin kans et joku nainen veis poikuuden mult, oon 162/55 mittainen poju.

      • Anonyymi

        Useamman poikuuden -n45-


    • Anonyymi

      Ihan varma ei kaikista ole, mutta aina olen suostunut, jos joku alle 20 v. kundi on halunnut. Ett silleen, noin 50 ehkä ?

    • Anonyymi

      Kyllä, ja monen. Kummasti mieltä ylentää ja itsetuntoa kohottaa, kun harrastaa seksiä nuoren kaverin kanssa. Olen nyt ei vapaa 44 v. nainen, ja vieläkin joskus osuu kohdalle sopiva.

      • Anonyymi

        täh, mitäs sun miehes tuohon tuumaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täh, mitäs sun miehes tuohon tuumaa ?

        Ei hän tiedä kaikista jutuista. Eikä ainakaan aikaisemmin juurikaan noita noteerannut.


    • Anonyymi

      Yhdeltä, jonka kanssa jatkoin yli 20 vuotta. 😥.

      • Anonyymi

        😍❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😍❤️

        Kaipaan häntä joka päivä.
        Rakkaus ei kuole.


    • Anonyymi

      Pääsispä poikuudesta, ikää alkaa jo 2 ja vielä poikuus tallella o.O

      • Anonyymi

        Spedehän yrittää olla tosi hauska.Ehkä se on sun henkinen ikäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedehän yrittää olla tosi hauska.Ehkä se on sun henkinen ikäs.

        21, sellainen satusetä siellä


    • Anonyymi

      Ei ole enää uutinen, että uskottomuus on ollut yksi tärkeimmistä eron aiheuttajista nykyään, tähän on olemassa kestävä ratkaisu, se on hyvin mahdollista lopettaa, jos todella rakastat kumppaniasi. Neuvomme sinua yrittämään tarkastella asioita kumppanistasi ennen kuin luotat häneen koko sydämestäsi, ota ystävällisesti yhteyttä tähän eettiseen hakkeriin sähköpostitse spydevhacker @ gmail com ja anna hänelle kumppanisi tiedot, hän auttaa sinua hakkeroimaan hänen puhelimensa ja antamaan sinulle selvityksen kaikesta, mitä hän tekee. poissaolosi.
      Ota häneen yhteyttä kautta
      Sähköposti: spydevhacker @gmail com

    • Anonyymi

      No koluaikana jo olin monelle ikäiselleni pojalle se ensimmäinen. Joskus se, että en halunnutr vakituiseksi kaveriksi kenellekään, aiheutti vähän ongelmia. Mustasukkaisuutta enimmäkseen, mutta minä halusin nauttia nuoruuden ajoista ja elää nautiskellen. Se puolestaan johti siihen, että seksisuhteiden lukumäärää en edes tarkkaan muista. Mutta seksi kun on niin ihanaa. Eikö vaan?

    • Anonyymi

      Kuuden nuoren miehen eka olen ollut.

    • Anonyymi

      Löytäispä ees yhen naisen joka vois opastaa kädestä pitäen ja opettaa mua seksinsaloihin .o/

    • Anonyymi

      Olen neljän alle armeijaikäisen pojan kanssa mennyt sänkyyn - heille siis se eka kerta.

      Yhden yläastelaisen kanssa olikin hauska tapaus 80-luvulla, kun hän sattumalta oli menossa rappuni ohitse ja olin tulossa kaupasta kotiin mukanani ostamani videonauhuri. Poika näki ähellykseni ja tarrasi oveen ja piti sitä auki, jotta sain siirrettyä paketin ja polkupyörän sisäpuolelle. Kysyin voisiko hän auttaa hissittömän rakennuksen toiseen kerrokseen paketin kantamisen - hän suostui. Hän otti kuitenkin pyöräni ja nousi rappusia ja tulin paketin ja kauppakassi kanssa perässä.
      Videot eivät olleet järin yleisiä vielä silloin, joten kysyin voisiko hän auttaa virittämisessä ja testaamisessa. Ilman muuta hän innostui, kun sai samalla tutustua laitteeseen.
      Laitoin taustalla kahvit tulemaan ja vaihdoin makkarissa nopsaan ainoastaan lyhyen leningin päälleni, kun poika konttasi TV-hyllyn ympärillä johtoja selvitellen.
      Kyllä pojalla silmät suureni, kun paljaat reiteni oli siinä posken vierellä hänen ojentauduttuaan pois hyllyn takaa polvillaan. Kurkottelin itsekin hänen ohitseen kaapin taakse ja varmistin, että poika näkee, ettei minulla ollut rintsikoitakaan. Sähköpistorasioita oli seinässä vain yksi, joten meidän piti ottaa stereon pistoke pois, jotta saisimme videot päälle. Poika kurkotti takaisin hyllyn ja seinän väliin jolloin menin vastakkaiselle puolelle ja kyykistyin haarat leveänä antamaan neuvoja ja vedin stereojohtoa pois. Poika sai viimein töpselit seinään, mutta silmät suorastaan paloivat, hänen tuijottaessa haaroihini.
      Tilanne eteni siinä pojan kuolatessa siihen, että kun hän hätäisesti koitti nappuloida videoita käyttökuntoon TVn edessä lattialla, tulin hajareisin hänen selän taakse ja haroin hänen hiuksiaan.
      Sekunnissa olimmekin sitten sohjalla, mihin kaadoin hänet ja hyppäsin hajareisin päälle.
      suutelin häntä ahnaasti kaulalle ja kourin housujen päältä hänen kovaa haaroväliään samalla. Poika koitti hätäisesti koitella minua rinnoista ja pakaroita. Kohta hän parahti kuuluvasti ja alkoi nytkähdellä. tunsin kädelläni haaroissa, että jotain tulee nyt. Hengästyneenä ja hieman häpeillen hän mumisi jotain. Nousin pois päältä ja Komensin hänet äidillisesti vessaan riisumaan housut pois. Koko alushousujen etuosa oli aivan spermassa ja sitä oli paljon! Varmaan juomalasillisen hän oli spruutannut housuihinsa. En ollut koskaan nähnyt sellaista spermamäärää - olin tyytyväinen, ettei tuota oltu sentään kurkkuuni ruikkailtu! Pojan Kulli sojotti vielä puolikovana, kun hän arasti pyyhki wcpaperilla etumustaan, pälyillen minua samalla.
      Käytin hänet vielä suihkun alla ja talutin sitten makuuhuoneeseeni.

      Muistan ikäni hänen onnen ilmeensä, kun hän sitten oikeasti laukesi sisääni - puristin vielä häntä jalkovälissäni lujasti!

      Saimme videotkin toimimaan.

    • Anonyymi

      Mikä se poikuus on,heko,heko!

    • Anonyymi

      Siitä kun 14 vuotiaana menetin neitsyyteni naapurin nuirelle miehelle, olen ollut sukupuoliyhteydessä ainakin 60:n eri miehen kanssa. Puolet niistä ensikertalaisia. . Kyllä seksi on ihanaa.

    • Anonyymi

      Onko täällä naisia joilta saisi ensikosketuksen seksiin?

    • Anonyymi

      Vaimoni on vienyt useammalta nuorelta poikuuden, hän nauttii siitä kun saa olla avuksi ensikosketukseen.

      • Anonyymi

        Vaimo tykkää antaa nuoremille miehille mutta kohdalle sattunut vain kaksi joilta saanut viedä poikuuden. Halukas kyllä viemään useammaltakin.


    • Anonyymi

      Parikymppisenä sai hyvin pesää,kun valehteli olevansa kokematon.Kymmenkunta kaatoa tuli niillä puheilla.

    • Anonyymi

      70-luvun lopulla otin liftari solttupojan kyytiini. Ajellessa hän kertoi ettei ole ollut tyttöystävää koskaan. Kysyin suostuisiko hän tulemaan minun luo. Niinpä salakuljetin hänet asunnolleni ja autoin eroon poikuudesta.

    • Anonyymi

      Mä menetin poikuuteni 22v vanhemmalle 46v bbw naiselle johon törmäsin aikoinaan suomi24 sokkotreffeillä :)

    • Anonyymi

      Exsältä vein poikuuden ja monelta muulta sen kylän jätkiltä.

    • Anonyymi

      Olin viidentoista vanha poikanen silloin- Kovasti kiinostunut kaikesta mahdollisesta seksistä ja opittuani joku vuosi aikaisemmin runkkaamaan, tein sitä lähes joka päivä. Silloin tällöin kerrostalomme pyörävajassakin tein sitä. Kerran talomies yllätti minut siitä. Hävetti ihan hirveesti, mutta hän rauhoitteli ja pyysi minua mukaansa yhdistettyyn konttoriin/työhuopneeseen kahville juttelemaan asiasta. Helpottuneena seurasin häntä ja siinä mies alkoi kovasti utelemaan kokemuksistani mm tyttöjen kanssa. <niitähän minulla ei ollut. No entä poikien kanssa? Hän jatkoi utelemistaan. Kysyi sitten että olinko kloskaan runkkaillut toisten poikien kanssa, ja kertoi itse tehneensä sitä usein muutamien koulukavereidensa kanssa. Vähän arkaillen tunnustin, että joskus parin kaverin kanssa sitä oli tullut tehtyä. Sitten hän kysy usoraan, että halusinko nähdä kun hän runkkaa... Ääni käheänä jännityksestä myönsin haluavani. Pian seisoi aikuinen mies edessäni housut kintuissa ja kulli kädessä. Sitten hän otti kädestäni kiinni ja vei sen kullilleen ja pyysi minua runkkaamaan samalla, kun hän itse hamuili siinä vaiheessa jo seisovaa kulliani. Siinä runkattiin toisiamme kunnes molemmilta lensi spermat. Hän halasi minua ja pyysi minua tulemaan illalla hänen asuntoonsa, niin hän näyttäisi minulle muutamia seksifilmejä ja sen tein. Filmit olivat kovaa gay- ja she-malejuttua ja kun hän taas heitti housunsa paljastun sieltä naisten liivit, nailonit ja pikkuhousut. Jostain hän kaivoi minullekin punaiset pikkarit ja mentiin hänen vupteelleen. Siinä hän asetti kondomin kullille ja silloin sain naida ensimmäisen kerran miestä. Opin hänen kanssaan myös imuttelemaan ja oli usein hänen mukanaan hänen mökilläänkin, missä tietysti rakasteltiin. Äitinikin kerran ihmetteli kun olin miehen mukana niin usein. Arvasi kai, mutta sanoi, että parempi niin kun huitelisin niiden monien epämääräisten kaveieni kanssa missä sattuu. Hän kyllä järjesti minulle tytönkin kerran, mutta miehne kanssa se oli paljon jännempää. Tänä päivänä sitä kai kutsuttaisiin pedofiliaksi, mutta silloin en edes tiennyt mikä se oli...

    Ketjusta on poistettu 107 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      229
      2021
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      77
      1770
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1130
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe