Minkä takia sä nainen vihaat mua

Anonyymi-ap

Myönnän tehneeni väärin kun en ole ottanut asiaa heti pöydälle.
Katuva mies.

58

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En vihaa sua. Olen vaan hiton surullinen.

      • Anonyymi

        Voiko asian korjata? Ja miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko asian korjata? Ja miten?

        Voi. En ole kovin surullinen edes. Olen ikuinen optimisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko asian korjata? Ja miten?

        Joku näköjää vastasi puolestani. Voi korjata. Laita vaikka viestiä. Ilahtuisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku näköjää vastasi puolestani. Voi korjata. Laita vaikka viestiä. Ilahtuisin.

        Joo mutta ilahtuko kyseinen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ilahtuko kyseinen nainen?

        Se riski sinun on halutessasi otettava. Mitä pahimmillaan voisi käydä jos ottaisit yhteyttä?


    • Anonyymi

      Minkälaiselle naiselle lähetit viestin?

      • Anonyymi

        Ryysyläiselle menee.


      • Anonyymi

        Sievälle, vaalea hiuksiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sievälle, vaalea hiuksiselle.

        Olenko kerrankin oikeassa paikassa oikeaan aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko kerrankin oikeassa paikassa oikeaan aikaan

        Jos minusta puhutaan niin et ole oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Vaalea nainen ei ole mikään kaikkien yhteinen pa no puu jota nussitään ja haukutaan mennen tullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minusta puhutaan niin et ole oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Vaalea nainen ei ole mikään kaikkien yhteinen pa no puu jota nussitään ja haukutaan mennen tullen.

        Sius minä vaalea nainen en ole mikään kaikkien yhteinen likasanko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minusta puhutaan niin et ole oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Vaalea nainen ei ole mikään kaikkien yhteinen pa no puu jota nussitään ja haukutaan mennen tullen.

        Nyt ei puhuta sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sievälle, vaalea hiuksiselle.

        Voisinko se olla minä. Tiedät olen ujo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinko se olla minä. Tiedät olen ujo.

        Ei ujos ole häpeä.
        Ei sitä täällä voi teitää.
        Kivaa päivää sinulle kuka sitten lienetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sievälle, vaalea hiuksiselle.

        Itsekin kirjoittaisin samanlaiselle naiselle samoin. En osaa korjata välejä, vaikka todella niin haluaisin ja yritän. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sius minä vaalea nainen en ole mikään kaikkien yhteinen likasanko

        Et taida olla liioin vaalea etkä nainenkaan, kunhan kurjuudessasi kirjoittelet jotain kuriositeetteja kirjoittelujesi yhteyteen ihan vaan mielenkiinnon lisäämiseksi. Se on kyllä totta, ettei hiusten väri ei ole mikään korrelaatio tms


    • Anonyymi

      En vihaa. Rakastan sinua.

      • Anonyymi

        Dorka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dorka

        En vihaa. Rakastan aloittajaa.


    • Anonyymi

      Olen myös pahoillani kaikesta mikä meni mönkään. Ehkä raskailta ollut kun olen luullut että haluat kadota elämästäni kokonaan 😢

      • Anonyymi

        Itse ainakin olisin halunnut olla hänen elämässään pysyvästi, mutta ajattelin/ajattelen hänen vieläkin vain haluavan minusta eroon, joten olen antanut ymmärtää haluavani sitä itsekin. - joku tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ainakin olisin halunnut olla hänen elämässään pysyvästi, mutta ajattelin/ajattelen hänen vieläkin vain haluavan minusta eroon, joten olen antanut ymmärtää haluavani sitä itsekin. - joku tee

        Sivusta, kasvun paikka opetella kertomaan suoraan mitä haluaa. Hän voi ajatella samoin


    • Anonyymi

      En vihaa. En vain halua elämääni itsekeskeisiä lusmuja.

      • Anonyymi

        Ei ollut mukavasti sanottu. Älä syytä toista. Jokainen toimii kykyjensä mukaan. Sivusta


      • Anonyymi

        Kuulostaa aivan kypsymättömältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut mukavasti sanottu. Älä syytä toista. Jokainen toimii kykyjensä mukaan. Sivusta

        Mitään syyttäny, senkun on mitä on, kaukana minusta. Ole hyvä ja ota omakses, ja kärsi.


      • Anonyymi

        Lusmuja, itsekekeisyys ja harhaisuuden orja.
        Kuulostaa aivan kypsymäfgömältä teiniltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään syyttäny, senkun on mitä on, kaukana minusta. Ole hyvä ja ota omakses, ja kärsi.

        Jos jostain ei ole hyvää sanottavaa ehkä on hyvä olla vain hiljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jostain ei ole hyvää sanottavaa ehkä on hyvä olla vain hiljaa

        Totuus sattuu, auuuuuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu, auuuuuu.

        "Ota omakses ja kärsi". Toivot että muut kärsii. Oon pahoillani että oot kokenut elämässäsi kovia ja rakkaudettomuutta. Se henkinen kipu ja paha olo näkyy teksteistäsi. Toivon että saat paljon rakkautta ja läheisyyttä ja hyvyyttä elämääsi 🧡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ota omakses ja kärsi". Toivot että muut kärsii. Oon pahoillani että oot kokenut elämässäsi kovia ja rakkaudettomuutta. Se henkinen kipu ja paha olo näkyy teksteistäsi. Toivon että saat paljon rakkautta ja läheisyyttä ja hyvyyttä elämääsi 🧡

        Minkä sille voi jos oot masokisti, kaikki täytyy hyväksy sellasina kun on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sille voi jos oot masokisti, kaikki täytyy hyväksy sellasina kun on.

        Halaus sinulle. En tiennyt että sinuun sattuu noin paljon.


    • Anonyymi

      En vihaa erityisesti ketään. Ei herätä mitään erityisiä tunteita.

    • Anonyymi

      En vihaa. En halua häiritä sua enää. Siitä kun voi joutua lain kanssa ongelmiin.

    • Anonyymi

      Mitä sä alottaja siitä välität jos joku random nainen sua "vihaa".

    • Anonyymi

      Koska olet vttun ruma ja vatsmieli rikollinen

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣 kerro jotain mitä en vielä tiedä


    • Anonyymi

      Sen että olet transu ja ahdistelet nuoria tyttöjä? Vtun vajakki sinun hoitoon saaminen on tässä pääpointti

      • Anonyymi

        Oletko sä nainen sittenkin? Aiemmin olet kirjoitellut olevasi kahden teinitytön isä. Ei vaikuttaisi ainakaan minun mielessä uskottavuuteen vaikka olisitkin nainen, sehän olisi toksista ja seksistä buu-ajattelua. Ja tosiaan, täysin samaa mieltä tästä pääpointista.


    • Anonyymi

      En minä sua vihaa mutta sen sanon että välillä oikeasti mietin mikä ääliö sä oot ja teki mieli löydä. Sitä kun en voinut tehdä niin joskus kapinoin sinun ääliöintiä vastaan mutta et tiedä siitä mitään.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole tapana vihata ketään. Etenkään niitä ihmisiä, jotka ovat minulle tärkeitä ja rakkaita.

    • Anonyymi

      En vihaa ketään. Paitsi yhtä naista. Sekin menee ohi aikanaan.

      • Anonyymi

        Outoa naista, senkin olet keksinyt omassa sairaassa päässäsi! 112.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa naista, senkin olet keksinyt omassa sairaassa päässäsi! 112.

        Vartija ois auttaa tota naista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa naista, senkin olet keksinyt omassa sairaassa päässäsi! 112.

        Voi Jeesus teitä. Kylläpä ottaa koville. Minä vihaan sitä naista. Inhoan. Ei sillä ole mitään tekemistä väkivallan kanssa.


      • Anonyymi

        Vihaat kaikkia naisia 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Jeesus teitä. Kylläpä ottaa koville. Minä vihaan sitä naista. Inhoan. Ei sillä ole mitään tekemistä väkivallan kanssa.

        Ja sekö ei ole arvon palstaätmi sama nainen jolle osoitit vähän reilu vuosi sitten uhkauksen jota ylläpito piti raflaavasti klikkihoorauksen takia esillä viikkotolkulla, kakin marjat siihen ainakaan mitään tutkinnallista liittynyt hyi


    • Anonyymi

      Vihaan vain niitä ketkä on tehnyt väärin minua kohtaan. Aika paljon saa tapahtua, että ansaitsee vihani. Miten pahasti sitten teit?

    • Anonyymi

      En vihaa. Ei mulla ole mitään sanottavaa sulle.

    • Anonyymi

      En vihaa mutta se ettet ole ollut suora on saanut minut hieman menettämään uskoani sinuun ja täst edes aion olla pidättyväinen suhteesi kunnes annat aihetta johonkin muuhun, pallo on siis sinulla, ei sen kummempaa.

    • Anonyymi

      RAKASTAN EN VIHAA.

    • Anonyymi

      Muistan, että vuosia sitten vastaheti seurusteluvaiheessamme kerroit tapauksesta, jossa joku Mies"mies" oli naulannut itse itsensä kiveksistään kiinni pöytään. En muista, oliko kyseessä ruokapöytä.
      En tuolloin pitänyt asiaa ihmeellisenä.
      Nyt vuosia kanssasi asuttuani pidän ihmeellisenä juttuna kerrottavaksi rakastetulle ?!!!

    • Anonyymi

      Aina voi ottaa yhteyttä. Terkuin M

    • Anonyymi

      Sinun on itse hoidettava oma kasvamisesi, oli isoisäsi kuinka pitkä tahansa.

      — Irlantilainen sanonta

    • Anonyymi

      Ihmistä jota vihaan teki rikoksen minulle. Luulin että hän välitti minusta, mutta käytti minun surua ja tuskaa vain hyväkseen.

      Teeskenteli, että ymmärtää miltä tuntuu kun elämäni murentui kun minun rakas lähiomainen kuoli.

      Jälkikäteen tajusin, ettei hän välittänyt.

      • Anonyymi

        Autoin sinua ja tuin sinua ja yritin auttaa sinua ymmärtämään, että viina tuhoaa sinut.

        Et koskaan tajunnu mennä hoitoon.

        Jälkikäteen ymmärrän, että se sinun rikos tapahtui minua kohtaan vain, koska alkoholi on tuhonnut sinun kyvyn empaattivisuuteen. Alkoholi sai sinut olemaan sellainen kuin olit.

        Sinä olet valinnut alkoholin ja koska juot edelleen en voipi olla edes sinun ystäväsi.

        Sinulla oli kaikkea mitä ihminen voi haaveilla, mutta tuhlasit sinun elämäsi alkoholiin ja jopa sinun perheesi on alkoholin takia kääntänyt selän...

        Mitä minä ihmisellä jonka päivän tärkein asia on alkoholi?

        En pystynyt sinua auttamaan, vaikka yritin. Mutta en suostu olemaan edes sinun ystäväsi niin kauan, kun et suostu hakemaan sinun alkoholismiin apua...

        Tuntuu pahalta, että niin fiksu kun sinä olit silloin harvoin kun olit selvinpäin, ettet tajunnu että alkoholi tuhoaa kaiken.

        Kumpa olisit aikoinaan saanut apua, koska sinusta olisi voinut tulla jotain ja sinä olisit saanut sen elämän jonka haluat.


        Edes sinun rikoksesi ei saanut sinua hakemaan apua, joten en voi enää sinua auttaa tai tukea.

        Olisin voinut antaa anteeksi jos olisit itse ymmärtänyt että tarvit apua..

        En kestä nähdä kun sinä juot itseesi ehkä ennen aikaisin taivaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoin sinua ja tuin sinua ja yritin auttaa sinua ymmärtämään, että viina tuhoaa sinut.

        Et koskaan tajunnu mennä hoitoon.

        Jälkikäteen ymmärrän, että se sinun rikos tapahtui minua kohtaan vain, koska alkoholi on tuhonnut sinun kyvyn empaattivisuuteen. Alkoholi sai sinut olemaan sellainen kuin olit.

        Sinä olet valinnut alkoholin ja koska juot edelleen en voipi olla edes sinun ystäväsi.

        Sinulla oli kaikkea mitä ihminen voi haaveilla, mutta tuhlasit sinun elämäsi alkoholiin ja jopa sinun perheesi on alkoholin takia kääntänyt selän...

        Mitä minä ihmisellä jonka päivän tärkein asia on alkoholi?

        En pystynyt sinua auttamaan, vaikka yritin. Mutta en suostu olemaan edes sinun ystäväsi niin kauan, kun et suostu hakemaan sinun alkoholismiin apua...

        Tuntuu pahalta, että niin fiksu kun sinä olit silloin harvoin kun olit selvinpäin, ettet tajunnu että alkoholi tuhoaa kaiken.

        Kumpa olisit aikoinaan saanut apua, koska sinusta olisi voinut tulla jotain ja sinä olisit saanut sen elämän jonka haluat.


        Edes sinun rikoksesi ei saanut sinua hakemaan apua, joten en voi enää sinua auttaa tai tukea.

        Olisin voinut antaa anteeksi jos olisit itse ymmärtänyt että tarvit apua..

        En kestä nähdä kun sinä juot itseesi ehkä ennen aikaisin taivaisen.

        Selvinpäin sinä sait minut tuntemaan, että olen arvokas ja tärkeä ja haluat kuunnella minua. Silloin kun olit selvinpäin ni ajattelin, että olet muuttunut ja jättänyt alkoholin.. Mutta jälkikäteen sain tietää, että olit ollu selvänä koska Sinulla ei ollut rahaa.

        Et halunu olla selvinpäin minun takia vaan alkoholi on sinulle kaikista rakkain.

        Se sai minut tuntemaan, että olen arvoton kun sinä halusit vain juoda.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe