Vesa myy Ferrarin! Rahat menevät penisimplantin hankkimiseen. Uusi jäykkä 20- senttinen maksaa noin 150000€.
Uutta kaluu
10
130
Vastaukset
- Anonyymi
Vesalla on kuulemma jo uus paljon kalliimpi Ferrari tilauksessa.Siksi pitää karvalakkimallista päästä eroon.
Luultavasti yt neuvotteluja pukkaa.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17722971u
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Älkää ny nolatko itteänne enmpää, on se kateus kamalaa.
- Anonyymi
Kauppa käy kun viimestä päivää, sopii sitä autoja ostella, orottakaas kun suvi tuloo, site jysähtää.
Kuningas , samanlaista ei oo ennen ollu eikä enää tule! - Anonyymi
Peniskateus,sinulla taitaa olla halinallen kokoinen ilomeisseli!
- Anonyymi
Nallevaras tietää taas
- Anonyymi
Voikohan sellasen penisimplantin itte käyristää ?
- Anonyymi
Yt päälle niin on varaa ostaa uusi auto. Joko se eukko lähti pois
- Anonyymi
Luultavasti kypsynyt tähän pimeyteen.
Joko jälkipolvella puhe luistaa.
Tuskin on kaupan jatkajia.
Myydäänkö esim.Keskolle vai ostaako Sukari tai Kärkkäinen koko puljun. - Anonyymi
Ketjun aloittaja on kateellinen, jonka kyvyt riittää 50 000 euron velalla ostaa 20 000 euron auto
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995