Sanokaapa mitä olette olleet ja mistä olette tulleet?

Anonyymi-ap

Vai aivanko nyt olette olette syntyneet vain Vasemmistoliiton kananttajiksi? Puolue kun keksittiin vasta viimeaikona tunkkaisen historian sumuverhoksi.

62

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SKDL/SKP JÄTTEISTÄ

      • Anonyymi

        Minä Taistolaisista.


      • Anonyymi

        Mä olin kommunisti.


    • Anonyymi

      Meikä oli aikansa Suomen Kansan Demokraattisessa Liitossa.

    • Anonyymi

      Tuli vaikutettua Suomen Sosialistisessa Työväenpuolueessa aikoinaan.

    • Anonyymi

      Minä toimin Kommunistisessa Työväenpuolueessa – Rauhan ja Sosialismin puolesta- puouessa lentolehtisten jakajana puoueen lopettamiseen saakka, eli vuoteen 2019.

    • Anonyymi

      Mää oleskelin Tiedonantaja- lehden toimituksessa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minä olin pirkkalalaisena uhri tuossa kolukokeilussa. Otti niin ankarasti pannuun, aivan kuin olisin ollut koulukiusattu. Näin minusta tuli se mitä halusivat. Pidin itseäni pitkään hylkönä, mutta sitten pystyin aloittamaan maallemme vahigollisessa liikkeessä. Siinäkin mentiin kiville ja oli pakko tulla tähän nykyiseen. Tuskin tämäkään pitkään kestää. Toivona on kuitenkin mamme alentunut koulutustaso ja näin ihmiset ovat johdateltavimpia. Tämä on viimeinen mahdollisuuteni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin pirkkalalaisena uhri tuossa kolukokeilussa. Otti niin ankarasti pannuun, aivan kuin olisin ollut koulukiusattu. Näin minusta tuli se mitä halusivat. Pidin itseäni pitkään hylkönä, mutta sitten pystyin aloittamaan maallemme vahigollisessa liikkeessä. Siinäkin mentiin kiville ja oli pakko tulla tähän nykyiseen. Tuskin tämäkään pitkään kestää. Toivona on kuitenkin mamme alentunut koulutustaso ja näin ihmiset ovat johdateltavimpia. Tämä on viimeinen mahdollisuuteni.

        Kyllä tuo koulutustason heikentyminen lupaa hyvää meille. Avuttomat ihmiset tulevat yhä enemmän riippuvaisiksi meistä poliittisista johtajista ja meidän jakamistamme almuista. Kun vielä otamme huomioon, että porvarit maksavat jakoon tulevat rahamme, niin silloin kannatuksemme nousee kohisten. Näin jokainen saa tarpeensa mukaisesti ja samalla porvariluokka poistuu kokonaan. Vain me jäämme johtamaan kansalaisia joka äänestää vain meitä, koska rikkaat porvarit ovat kokonaan poissa. Loistava polku, eikös vaan.


    • Anonyymi

      Isoisäni oli kommunisti ja joutui pidätetyksi 1939.

    • Anonyymi

      Minä olin jo lapsena1960- luvulla vanhempieni kanssa vappumarssilla puimassa nyrkkiä isäni palkanmaksajalle.

      • Anonyymi

        Ja minä sain sen ihmisvihan ja kateuden voimakaan tunteen äidinmaidosta.


    • Anonyymi

      Kommunismiin siirrytään, kun tuotantovoimien kehitys on johtanut taloudelliseen yltäkylläisyyteen! Kommunismissa periaatteena on ”kukin kykyjensä mukaan, kullekin tarpeidensa mukaan.” Vladimir Lenin esitteli tätä Marxin jaottelua teoksessa Valtio ja vallankumous vuonna 1917 juuri ennen Venäjän lokakuun vallankumousta. Hän totesi, että valtion täydellinen kuoleentuminen tapahtuisi vasta tässä korkeammassa vaiheessa. Valtion kuoleentumista odottivat myös venäläiset anarkistit. Marxin hahmottelema kommunismin ensimmäinen vaihe sai Neuvostoliitossa nimekseen ’sosialismi’.
      Tosin valtio kuoleentui kokonaan.

      • Anonyymi

        Ylevää tekstiä, eikös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylevää tekstiä, eikös?

        Kommunismi kuuluu yhteen niistä pahimmista järjestelmistä, mitä ihmiskunta on kokeillut. Ihmisen vapauden riistäminen pakonomaisesti kaikkien nimissä on laiskimpien ja kateellisten keksimä oppi. Kommunismihan toimii juuri niinkauan, kuin ryöstettyjä varoja riittää mässäiltäväksi, sen jälkeen alkaa pakkotyöt ja vankien haalaaminen yhteiskunnan palvelijoiksi. Alistajat syövät hyvin palvellen eliittiään ja vastaan jos laittaa, niin vankila tai nappi odottaa. Ilman kristillisyyttä toimivat järjestelmät eivät toimi


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Naamioituneet mielenosoittajat häiritsivät vaalitilaisuutta Turussa viime lauantaina. Kylteissä muun muassa vastustettiin Suomen Nato-jäsenyyttä. Jännittyneessä poliittisessa tilanteessa on arvailtu, voisiko takaa löytyä jopa Venäjän vaalivaikuttamista.


    • Anonyymi

      Nousin urallani korkealle, nimittäin Taisto Sinisalon laukunkantajaksi.

      • Anonyymi

        70 luvulla kommunistit oli meilläpäin uhmakasta porukkaa ja niitä oli melkein joka torpassa. Nyt ajan hampaan purressa, uusia kommunisteja ei ole syntynyt ja entisten jäämistö kuuluu vasemmistoliittoon. Eivät älyä että antavat äänensä yhä mädäntyneimmille aatteilleen. Joten lopputuloksena kateudelle, katkeruudelle ja kaunalle.


    • Anonyymi

      Entä te muut, jotka ette ole vielä vastanneet?

      • Anonyymi

        On ollut kiireitä, kun piti järjestää AKT:n lakkoa näin vaalityön merkeissä. Ainahan kun pystymme köyhdyttämään mahdollisimman monta suomalaista ihmisistä tulee enemmän riippuvaisia äärivasemmistolaisista poliitikoista. Tämähän on tunnetusti vahvuutemme.

        Niin ja aikaisemmin oli näissä samoissa hommissa Sinisalon Taiston ohjaamana.


    • Anonyymi

      mina kuulua aiempi elama terroristina somali.

    • Anonyymi

      Sanokaapa, milloin aiotte irtisanoa ne puolueestanne, joilla on myös Suomen Kommunistisen Puolueen valtakirja ja tekevät myyräntyötä puolueessanne?

      • Anonyymi

        Wikipedia: Vasemmistoliitto perustettiin SKP ja SKDL puolueista. Miksi siis pitäisi erottaa SKP:n jäsenkortin omaavat? Osa meistä kommunisteist on Saarislaisia ja osa Taistoslaisia. Me hyväksymme puolueeseenn molemmat, koska heistähän meidät tehtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedia: Vasemmistoliitto perustettiin SKP ja SKDL puolueista. Miksi siis pitäisi erottaa SKP:n jäsenkortin omaavat? Osa meistä kommunisteist on Saarislaisia ja osa Taistoslaisia. Me hyväksymme puolueeseenn molemmat, koska heistähän meidät tehtiin.

        Mutta kun se Suomen Kommunistinen Puolue on vieläkin olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun se Suomen Kommunistinen Puolue on vieläkin olemassa.

        On on, mutta suurin osa on vasem.liiton kannattajia, kun SKP:n kannattajia on liian vähän. Nämä erottautuvat mm. venäjämielisinä ja natovastaisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikipedia: Vasemmistoliitto perustettiin SKP ja SKDL puolueista. Miksi siis pitäisi erottaa SKP:n jäsenkortin omaavat? Osa meistä kommunisteist on Saarislaisia ja osa Taistoslaisia. Me hyväksymme puolueeseenn molemmat, koska heistähän meidät tehtiin.

        Tunnustus tuli?


    • Anonyymi

      Menneistä en tiedä, mutta vaaliliittoon menemme samanmielisen Ano Turtiasen Turtiassuomalaisen puolueen, aliasTursun kanssa.

      • Anonyymi

        Meillä on paljon yhteistä ja myös paljon erilaista Ano Turtiasen kanssa. On punnittava mikä näistä on tärkeintä ja sen jälkeen vasta yhdyttävä hänen kanssaan.


    • Anonyymi

      Muistelematta menneitä olin tänään vappumarssilla hengenheimolaisteni kanssa puimassa nyrkkiä työantajalleni.

    • Anonyymi

      Minä olen aina ollut hokemassa, että ei saa leikata köyhiltä, vähävaraisilta, lapsiperheiltä, sairailta, vanhuksilta, työttömiltä, vankilassa olevilta, nuorilta, yksinhuoltajilta, työmarkkinajärjestöiltä, vasemmistoliittolaisilta, alkoholisteilta, liikalihavilta, laiskoilta, työmatkalaisilta, kommunisteila, kaksoiskansalaisilta, lomalaisilta, eikä sos. dem. puolueen jäseniltä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo, mä oli sotkemassa jo nuorena Helsingin kaupungin rakenteita ja näin aikuisena olen jatkanut sitä samaa ollessani kaupungin palkkalistolla.

      • Anonyymi

        Ihme sakki koko kommariporukka.


      • Anonyymi

        Toisen samanikäisen kanssa olemme molemmat jääneet lapsen tasolle henkisessä kehityksessämme. Tavoitteemme on aina ollut yhteiskuntamme fyysisten ja henkisten rakenteiden tuhoaminen. Kulloinkin olemassa olevan anarkisimman puolueemme kautta olemme tätä toteuttaneet ja samaa olemme tehneet yksityishenkilöinä vapaa- ajallamme uhrautuen jopa Juhannusyöt.


    • Anonyymi

      Tiedonantaja- lehdessä olin vuosikaudet kirjoittelemassa valeuutisia ja kaivelemassa nenääni.

      • Anonyymi

        Taidat olla nyt Kansanuutisissa jatkamassa pahantekojasi, koska ko. lehti ei ole julkaissut minkäänlaista artikkelia Arhinmäen Juhannuyön rikoksista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla nyt Kansanuutisissa jatkamassa pahantekojasi, koska ko. lehti ei ole julkaissut minkäänlaista artikkelia Arhinmäen Juhannuyön rikoksista!

        liie: https://www.ku.fi/?s=arhinmäki


    • Anonyymi

      Ennen me sanoimme, että älkää lentäkö paikasta toiseen, mutta nyt kun itse lentelemme ees- taas, niin sanommekin, että älkää tehköä niin kuin me teemme, vaan tehkää niin kuin me sanomme.

    • Anonyymi

      Vasemmistoliitto on vihan jatkamista suomalaista demokraattista yhteiskuntaamme vastaan. Jatkamme kremlin tavoitteen toteuttamista vastustamalla mm naton laajenemista.

    • Anonyymi

      Nämä äärilaiojen puoleet ovat kansakuntien syöpä. Suomessa niitä on liiankin kanssa, mm.:
      Suomen Kommunistinen Puolue
      Vasemmistoliitto
      Perussuomalaiset
      Suomen Kansa Ensin
      Valta Kuuluu Kansalle

      • Anonyymi

        Entä SosDem?


    • Anonyymi

      Minä yritin Teiniliitosta käsin vallankumousta, mutta epäonnistuin.

    • Anonyymi

      Vasemmistoliitto on mädättänyt itse itsensä. Kepulaiset kuivattaneet kannattajansa ja heistä on vironnut perussuomalaisia.

    • Anonyymi

      Arhinmäki syytteessä laittomista graffiteista. Dellinger julkaisi teloitettaviksi perussuomalaiset, ilmasto erimieliset, ruotsin kunkkuperheen ja monta muuta. Honkasaloa syytetään antisemitismistä. Vasemmistoaktivistia syytetään alaikäisiin.......ja salakuvaamisesta... Sieltä niitä vasemmistoliittolaisia sikiää.

    • Anonyymi

      Arvoisa Rasisti, jos olet noi yksinkertainen,niin katso historiastamme, kun sodanjäkeen kommunistimme ajoi lakea Asutus, sairaus, tapaturma, Lastenlinna ja Reumasairaala ja niin edelleen, on varmaan sinunkin elämääsi vaikuttanut edistävästi,paitsi jos kultamunanpäällä olet syntynyt,tai muuten yksinkertainen hyväksikäyttäjä !?

      • Anonyymi

        EI hän ole rasisti, sillä suomen piti pystössä äärivasemmiston vihaamat isänmaalliset, joita kuitenkin oli enemmistö. HE taistelivat sodassa kommunisteja vastaan ja toimivat sotien jälken ISÄNMAAN hyväksi, kun äärivasemmisto pilkkasi veteraanejamme ja lottiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI hän ole rasisti, sillä suomen piti pystössä äärivasemmiston vihaamat isänmaalliset, joita kuitenkin oli enemmistö. HE taistelivat sodassa kommunisteja vastaan ja toimivat sotien jälken ISÄNMAAN hyväksi, kun äärivasemmisto pilkkasi veteraanejamme ja lottiamme.

        VEIKKO VENNAMO, tuo perussuomalaisten alkujuuri oli sotien jälkeen asutusministeri, joka sijoitti satojatuhansia siirtolaisia asutustiloille pitkin erämaita. Hänen tarkoitus oli estää kommunistien kapina, sojoittamalla ihmiset korpien raivaamiseen.


    • Anonyymi

      Minä olin jo nuorena sotkemassa seiniä grafiteilla ja olen jatkanut sitä koko aikuisikäni. Tällä tavalla yritän saada mahdollisimman paljon tuhoa aikaan johtamani kaupungin taloudelle. Olen myös houkutellut ja opettanut eri nuorisoryhmiä tähän tuholaistyöhön. Toivon sydämestäni, että taloudellisen vahingon lisäksi elinympäristömme viityisyys kärsisi maksimaalisesti.

      • Anonyymi

        Onpa siitä kaupungin johtaja!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä olin Kommunistisessa puolueessa, SKDL:ssä, sen vasemmassa siivessä ja sitten tulin tänne Vasemmistoliittoon jatkamaan Lapin kiertämistä Ladalla hullun lailla. En pystynyt kääntämään takkia kuten muut, vaan jatkoin arvokasta, suurta isänmaallista sotaani omaa isänmaatani vastaan. Nämä puolueeseen jääneet ovat pettäneet itsensä ja puhuvat toista, mitä ajattelevat ja tekevät. Minä lähdin pois.

    • Anonyymi

      Häpeän historiaani, mutta jatkan entiseen malliin, vaikkakin sanon tekeväni toisin, koska muuten ei kukaan minua enää äänestäisi. Kateus on voimavarani ja koska yksinkertaiset kansalaiset ovat viisaampia kuin minä, niin siksi he ansaitsevat pahimman mahdollisen kohtalon.

    • Anonyymi

      Paremman puutteessa äänestettävä vasemmistoliittoa, kun ei ole kunnon kommunistista vaihtoehtoa. Suomessa kun on vain ammattipoliitikkoja, eli konnia, niin äänestäminen on turhaa. Mutta protestiksi Vasemmistoliitto nyt jotenkin menettelee. Lin A:n jälkeen taso putoaa kai puoleen.

      • Anonyymi

        Sanopa miksi sinulla on vaikeata. Mieti tarkkaan ja vastaa rehellisesti omantuntosi mukaisesti.


      • Anonyymi

        Sano edes, että mistä olet tullut.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ilmiselvä anarkisti.


      • Anonyymi

        Arhinmäki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arhinmäki.

        Ylioppilas on niin rakastunut teoriaan, että sulkee silmänsä ja korvansa todellisuudelta. Mikään ei tuntunut horjuttavan Arhinmäen uskoa kommunismin maanpäälliseen tulemiseen.


      • Anonyymi

        Vasemmistoliitto on taatumuksen symboli.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe