Pitääkö paikkansa ,kuulin eräältä taksijohtajalta.
Bolt olisi tekemässä tarjousta Keski-uudenmaan, Helsingin , Espoon ,Kirkkonummen, Vantaan, Keravan, Sipoon sote-vammaiskyydeistä. Länsi uudenmaasta ovat jo kuulemma antaneet tarjouksen vaikka olemassa olevat sopimukset ovat vielä voimassa,.
Ovat kuulemma antaneet vielä laatulupauksen että hoitavat ne paremmin kuin nykyiset taksiyhtiöt.
PITÄÄKÖ PAIKKANSA
8
169
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, mä tein just tässä kahvikupin ääressä tarjouksen koko Uudenmaan kela-ajoista.
Lupasin myös paremman palvelun kuin nykyiset. Autoja mulla ei oo kun yksi, mutta ostan sitten lisää kun tarvitaan.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177236388
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Isolla rahalla tulevat,kaappavat kaikki sote kyydit niin kuin Virossa.
- Anonyymi
Jos tarjoushinta alle kotimaisten toimijoiden ja laatu ok. Peli selvä. Bisnes Boltille.
Laissa ei ole mitään kotimaisuusvelvoitetta. Laki sanoo että jos toisesta E U -maasta saadaan parempi tarjous kotimainen toimija väistyy.
Ennenvanhaan mehevimmät kela ja sotekyydit meni vain ja ainoastaan tietyille autoilijoille. Näin oli koko Suomessa. Suomessa ei ole korruptiota. - Anonyymi
Voiko noista taksoista vielä tinkiä, heh heh..
- Anonyymi
Ajaahan Bolt nyt jo kahden suomalaisen välityskeskuksen ajoja. Kela on sen hyväksynyt.
- Anonyymi
Kuulin eräältä taksijohtajalta!Hevosmiesten toimiston tietoja.Uskotko joulupukkiin myös?
- Anonyymi
Boltilla paremmat qutot kuin yqngolla
Mutta jitaqmmat
Joltti tulee 5 minnyango 2 min kuluttua aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076