29.1.2023 kissa-aloitus

Anonyymi-ap

Päivän tarinatuokio. Tässä piti olla ihana tarinatuokio, mutta valitettavasti aloituksesssa ei saa olla linkkiä youtubeen. 🤥

21

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita se kommentteihin?

• Anonyymi

Jätä vain osa linkistä näkyviin
      Kalle-kissan elämää
      www.youtube.com/watch?v=PYukAOiBWb4

• Anonyymi

Se toimi näin..

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

koirien vienti torille toriaikana on kielletty !

• Anonyymi

Tilkku-kissan seikkailut. 😸https://m.youtube.com/watch?v=EEPUgD_UORo&cbrd=1

• Anonyymi

Nämä jokapäiväiset aloitukset eivät aja kissakeskustelujen alkuperäistä tarkoitusta..

• Anonyymi

Oikeassa olet, ajojahti netissä nimettömänä, pitäisi olla pääasia! Kissoista muuten ei ole väliä. Heitteille vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet, ajojahti netissä nimettömänä, pitäisi olla pääasia! Kissoista muuten ei ole väliä. Heitteille vaan.

Ei vaan metsästysrikoksien torjunta. Aseet auroiksi roistoilta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan metsästysrikoksien torjunta. Aseet auroiksi roistoilta!

Entäs eläinsuojelulain rikkojat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs eläinsuojelulain rikkojat?

Niille sakot jotka rajoittaa kissan luontaista reviiriä. Hänen on itse saatava päätää mitä siihen kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niille sakot jotka rajoittaa kissan luontaista reviiriä. Hänen on itse saatava päätää mitä siihen kuuluu.

Aika houreessa.

• Anonyymi

Kummankaan osapuolen asiat eivät ole edenneet. Turha möykätä täällä. Kokeilkaa itkumuuria palestiinassa.

• Anonyymi

Ei se siellä ole..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se siellä ole..

Kummatkin osapuolet jättävät viralliset valitukset Jurvan kuntaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummatkin osapuolet jättävät viralliset valitukset Jurvan kuntaan?

Kissantappajat toimii kuin PLO, kuvittelee saavansa tehdä mitä vaan itse haluaa, ampua kaasupulloraketteja päiväkoteihin tai mihin nyt sattuu osumaankin.
        Toisten alueitakin pitää ominaan ja murhaa murhaamasta päästyään ja sitten itkee kun tulee vastapalloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kissantappajat toimii kuin PLO, kuvittelee saavansa tehdä mitä vaan itse haluaa, ampua kaasupulloraketteja päiväkoteihin tai mihin nyt sattuu osumaankin.
        Toisten alueitakin pitää ominaan ja murhaa murhaamasta päästyään ja sitten itkee kun tulee vastapalloon.

Kissojen omistajat toimii kuin Putin.
        Työnnetään toisten tonteille kissat, häiriköimään kuin Gruppa Vagrena, Ryhmä Wagner Ukrainassa. Toimitaan kuin Krimin malliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisinaan kissantappajat saa silmilleen ikuisen viharyöpyn, jonka olisi voinut välttää yhdellä sanalla; anteeksi.
        Vielä parempi olisi ollut jättää vetämättä liipasimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisinaan kissantappajat saa silmilleen ikuisen viharyöpyn, jonka olisi voinut välttää yhdellä sanalla; anteeksi.
        Vielä parempi olisi ollut jättää vetämättä liipasimesta.

Satoiko Hämeenlinnassa lunta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli vastapalloon sitten oikein kunnolla, kun iskivät sinne konserttiin. Kyllä oli iipoilla pitkä vieteri sitä ennen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2518
    2. 134
      1925
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1266
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1261
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1121
    7. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      25
      1083
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1069
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1029
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      57
      963
    Aihe