Testimadon viestiketju 5

Joo... Ainakin on, jos se nelonenkinlähtee...

Linkit;

1. Chatti; [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17366463/testimadon-viestiketju#comment-118704185]

2. Chatti; [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17714671/testimadon-viestiketju-2#comment-118709703]

3. Chatti; [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17715089/testimato-chat]

4. Chatti; [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17717691/tetimadon-viestiketju-4]

5. Sk rp:n chatti; [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724089/soturikissa-rp]

6. Sk rp 2:n chatti; [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724353/soturikissa-rp!(pilvitahti]

7. Kokous chatti sk rp:ssä; [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17729910/emsoturikissaem-rp-kokous]

8. Peltoklaanin chatti sk rp:ssä: [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724602/emsoturikissaemt-rp-peltoklaani]

9. Aamuklaanin chatti sk rp:ssä: [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724593/soturikiisojen-rp-aamuklaanin-juttu]

10. Vaahteraklaanin chatti sk rp:ssä: [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724575/soturikissa-rp-vaahteraklaani]

11. Lehtiklaanin chatti sk rp:ssä: [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17728647/emsoturikissaemt-rp-lehtiklaani]

12. Erakoiden chatti sk rp:ssä: [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17732483/soturikissa-rp-erakkojen-chatti#comment-118968841]

13. Parantajien kokouschatti sk rp:ssä: [https://keskustelu.suomi24.fi/t/17724129/emsoturikissaemt-rp-parantajat]

Kiitos ja heihei, oli liikaa linkkejä!😫

729

5265

    Vastaukset

    • Welcome to this chat!

      • *Kmmentoi nesimmäiseen viestiin*

        Wolffis, kun sanoin, että voin tulla pelaamaan 17.00, en pystykkään, koska tuli muita esteitä


      • Jokilohi kirjoitti:

        *Kmmentoi nesimmäiseen viestiin*

        Wolffis, kun sanoin, että voin tulla pelaamaan 17.00, en pystykkään, koska tuli muita esteitä

        En minäkä pystyny.


    • Anonyymi

      Jep🤣 t.saisofi

    • Anonyymi

      Muuten hei kirja toukka♥️ oletko jonkun klaanin jäsen jos olet niin minkä? T.saisofi

      • Anonyymi

        Tota noin siis... en. Mä en ees lue Soturikissoja, joten sorry... tulin vaan uteliaisuudesta tänne! 👉🏻👈🏻
        T. KirjaToukka❤️


    • Anonyymi

      Aa okei kiitos
      T.saisofi

    • Anonyymi

      Ei mitää klaaneja!XD

    • Anonyymi

      Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, saa uuden voiman. Kun he kääntyvät Kristuksen puoleen.

      • Kiitti vaa, mut tämä ei ole mikää Kristusryhmä, et mä teen nyt sulle sen ryhmäs!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Clint Malarchuk
      kanadalainen jääkiekkoilija

      Clint Malarchuk (s. 1. toukokuuta 1961, Grande Prairie, Alberta) on pelaajauransa lopettanut kanadalainen jääkiekkomaalivahti sekä nykyinen maalivahtivalmentaja. NHL:ssä Malarchuk pelasi vuosina 1981–1992 ja sen jälkeen viisi kautta IHL:ssä San Diegon ja Las Vegas Thundersin joukkueissa. Hänet muistetaan erityisesti lähes kuolemaan johtaneesta onnettomuudesta vuonna 1989, jolloin toisen pelaajan luistin viilsi hänen kaulavaltimonsa auki kesken pelin. Näyn kuvottavuus oli sitä luokkaa, että ottelun esittänyt kanadalainen televisioyhtiö zoomasi kameran pois tapahtumasta. Tapauksesta järkyttyneet pelaajat oksensivat jäälle. Lisäksi katsomossa monet pyörtyivät ja kaksi katsojaa sai sydänkohtauksen. Joukkueen kuntovalmentaja Jim Pizzutelli, joka oli armeija-aikanaan toiminut lääkintämiehenä, pelasti ensiavullaan Malarchukin hengen. Malarchuk kuitenkin palasi kaukaloon jo kymmenen päivän kuluttua yli 300 tikkiä kaulassaan.

      Pikafaktoja Henkilötiedot, Jääkiekkoilija ...
      Clint Malarchuk

      Henkilötiedot
      Syntynyt
      1. toukokuuta 1961 (ikä 61)
      Grande Prairie, Alberta, Kanada
      Kansalaisuus
      Kanada
      Jääkiekkoilija
      Pelipaikka
      maalivahti
      Hanska
      vasen
      Pituus
      183 cm
      Paino
      84 kg
      Pelaajaura
      Pääsarjaura
      1981–1996
      Aik. seurat
      Quebec Nordiques
      Washington Capitals
      Buffalo Sabres
      NHL-varaus
      74. varaus, 1981
      [ Muokkaa Wikidatassa ]
      Sulje
      Hän kärsi osittain loukkaantumisestaan johtuen mielenterveys- ja alkoholiongelmista, jotka johtivat vuonna 2008 itsemurhayritykseen hänen ampuessaan itseään kiväärillä leukaan vaimonsa edessä. Tapahtuman jälkeen hän hakeutui pitkään mielenterveyshoitoon, joka auttoi hänet jaloilleen. Nykyään hän auttaa ihmisiä, jotka hautovat itsemurhia.

      • Anonyymi

        Kuka sä oot ja miks sä kirjoittelet tänne tommosta!?


      • Anonyymi

        Kuka olet ja miksi kirjoittelet tänne tommoisia?



      • Anonyymi

        Mun aivot räjähti 🤯
        , Huurre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun aivot räjähti 🤯
        , Huurre

        Sama



      • ?!?


    • Anonyymi

      Onko tämä klaanien välinen draama ryhmä?

      T.saisofi

      • Anonyymi

        Joo semmosenkin voisi tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo semmosenkin voisi tehdä.

        Semmonenhan on, jossa on riistavarkaudet ym, linkki Sk rp:n ryhmässä.


    • Anonyymi

      NO NIIN, PITIHÄN SE ARVATA!

      Jep. Viestiketju 4 suljettiin, joten... tulinpa nyt tänne höpöttelemään. Höh, miten niin "tulinpa" ei ole sana? Hiiteen koko oikoluku, jos ei kerran tunnista normaaleja sanoja! *meinaa huutaa puhelimelleen*

      Toimiiko se edellinen chatti vielä jollain? Mulla ei ainakaan, mutta mietin vaan. Siellä tais olla liikaa poistettuja viestejä tai jotain. Enemmänkin "tai jotain", mutta pystyykö joku vielä kommentoimaan sinne? 🤔 No joo, eipä tässä muuta!
      T. KirjaToukka❤️

      • Ei ainakaan minulla toimi


      • Ei toimi. Tajusin sen jotain 2h sitte.


      • Anonyymi

        Aiotko lopata


    • Teen pian #6 chatin, jos tämä ehtii sulkeutua ennen, niin se tulee nimellä: "Testimandon viestiketju 6", siis Testimadon! Pidän siitä huolen, ettei siihen tule kirjoitusvirhettä. Ja se tulee pian! (Ehkä tänään tai huomenna.)

      • Me tosiaan yäytetään suomi 24 näillä chateilla, kunnes meidät häädetään ja täytetään jokin toinen paikka.😆


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Me tosiaan yäytetään suomi 24 näillä chateilla, kunnes meidät häädetään ja täytetään jokin toinen paikka.😆

        😆😆😆


      • Anonyymi

        Laita sitten linkki tänne! 😆
        T. KirjaToukka❤️


      • Kun tämä kaatuu, niin teen 8.🤣


    • Wolffis aikoi tehdä chat kuutose, joten tuon numero on 7

      • Anonyymi

        Menee liian sekavaks... 😵‍💫
        T. KirjaToukka❤️


    • 22 Tuntia siihen, että ratkaisen kohtaloni velhona

      Jaksakaa odottaa!

    • Tässä tämänhetkinen tilasto siitä äänestyksestäni

      Haluat, että lopetan kokonaan... 42
      Jatkan, mutta pidän uuden nimen 32
      Jää tauolle 10
      En lopeta ja otan vanhan nimen takaisin 62
      Pidä uusi nimi, mutta jatka 24

      • Anonyymi

        *äänestää, että kaikki palaa ennalleen 🤞🏻*
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        *äänestää, että kaikki palaa ennalleen 🤞🏻*
        T. KirjaToukka❤️

        Oletko huomannut uudestaan muuttuneen nimeni💔💔


      • Jokilohi kirjoitti:

        Oletko huomannut uudestaan muuttuneen nimeni💔💔

        Testi poistuu 18.00, joten sen jälkeen julkaisen lopullisen tilaston tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        *äänestää, että kaikki palaa ennalleen 🤞🏻*
        T. KirjaToukka❤️

        Tällä kertaa syy lopettamiseen on nettikiusaaminen (jos et vielä tiedä, millä tavalla https://testimato.com/fi/test/88650/perform )

        Olisi motivaatiota ja aikaa liikaakin. Mitään rikosilmoitusta 0 tähden laittajista ei voi tehdä, koska ei ole laitonta laittaa 0 tähteä


      • Anonyymi kirjoitti:

        *äänestää, että kaikki palaa ennalleen 🤞🏻*
        T. KirjaToukka❤️

        On aika epätodennäköistä, että kaikki palaa ennalle, vaikka se vaihtoehto voittaisi. Koska jos niitä, kketkä äänestävät lopettamista on joku 50...


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        On aika epätodennäköistä, että kaikki palaa ennalle, vaikka se vaihtoehto voittaisi. Koska jos niitä, kketkä äänestävät lopettamista on joku 50...

        Ei kannata jossitella! 😘
        T. KirjaToukka❤️


    • Tässä on äänestyksen tulos

      Jatkan normaalisti ja otan vanhan nimen käyttöön 94
      Jatkan, mutta pidän uuden nimen 11
      Jään tauolle 2
      Testejä tulee paljon harvemmin, mutta jatkan ja pidän uuden nimen 4
      Testejä tulee paljon harvemmin, mutta jatkan ja otan vanhan nimen käyttöön 5
      Lopetan kokonaan... 52

    • 💔Olen poistanut testit sieltä💔

      💔Kiusaamista oli liikaa💔

      💔Hyvästi testimato💔

      • En tiedå mitä snaoa...😭
        (Tuoss on kirjoutusvirhe, koska vaikutan botilta.🙄)


    • Anonyymi

      Oot best testivelho💝💝💝💝

    • Anonyymi

      Pllliiiiiiissss tilaa mun kanava YouTubessa sen nimi on Nakki. Tai sitten pienellä nakki

      • En käytä Youtubea


      • Jokilohi kirjoitti:

        En käytä Youtubea

        Se on YouTube, tuli tylsää tilastojen kyttäämisessä.😴


    • Mun mitä haluaisit sanoa minulle, tesyin tilastot:

      Olen kiva
      8
      Olen lempivelhoissa
      6
      Olen lempivelho
      1
      ______ on ihastunut minuun
      3
      Spämmin testeillesi 0 tähteä
      1 Ps. Sain 0 tähteä joltakin)
      Ei pidä minusta
      1
      Ei ollut mitä haluaisi sanoa
      5
      Haluaisi minun lopettavan
      0

      (Tähän mennessä) laitoin nämä, että näette ihmisten (huonoja) mielipiteitä minua kohtaan, sillä teille muillekin on tullut niitä...

      • *Nolottaa kertoa julkiselle sivustolle*

        Vastasin itse tämän "______ on ihastunut minuun"


      • Jokilohi kirjoitti:

        *Nolottaa kertoa julkiselle sivustolle*

        Vastasin itse tämän "______ on ihastunut minuun"

        Niin arvelinkin, siihen päätelmään mennyt 3...
        Ai niin, piti sanoa, että painoin sitä vaihtoehtoa vahingossa Velhoperunan:D tuollaisessa testissä, enkä muista korjasinko virhettä...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Niin arvelinkin, siihen päätelmään mennyt 3...
        Ai niin, piti sanoa, että painoin sitä vaihtoehtoa vahingossa Velhoperunan:D tuollaisessa testissä, enkä muista korjasinko virhettä...

        Sanoit, että joku laittoi 4 tähteä, niin se olin minä

        En koskaan laita 5 tähteä

        Kaikille hyville testeille laitan 4...


      • Nyt 7 on ihastunut minuun

        6 spämmii 0 tähteä

        0 haluaa minun lopettavan ja siinä oli kaikki mitä muistan.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Nyt 7 on ihastunut minuun

        6 spämmii 0 tähteä

        0 haluaa minun lopettavan ja siinä oli kaikki mitä muistan.

        Siis mikä pikku tyttöjen paikka tää on tääl on varmaan jotain 8v pikku tyttöjä ja ite oon 50v siis mikä keskustelu tää on ja mikä on testimato


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä pikku tyttöjen paikka tää on tääl on varmaan jotain 8v pikku tyttöjä ja ite oon 50v siis mikä keskustelu tää on ja mikä on testimato

        Testimato?

        Katso linkki

        https://testimato.com/fi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä pikku tyttöjen paikka tää on tääl on varmaan jotain 8v pikku tyttöjä ja ite oon 50v siis mikä keskustelu tää on ja mikä on testimato

        😑😑😑



      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen muuten 15v

        Ja poika


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä pikku tyttöjen paikka tää on tääl on varmaan jotain 8v pikku tyttöjä ja ite oon 50v siis mikä keskustelu tää on ja mikä on testimato

        Ja minä olen 11-vuotias, poika. Ja olisit voinut kohteliaamminkin kysyä. On myös ihme, kun ei 50-vuotias osaa oikeinkirjoitusta???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä pikku tyttöjen paikka tää on tääl on varmaan jotain 8v pikku tyttöjä ja ite oon 50v siis mikä keskustelu tää on ja mikä on testimato

        Minä olen 11-vuotias, nimestä voit päätellä sukupuoleni. Mutta ihan totta olisi voinut kohteliaammin kysyä, ja ehkei nämä keskustelut vain kuulu sinulle.🤷‍♀️


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Ja minä olen 11-vuotias, poika. Ja olisit voinut kohteliaamminkin kysyä. On myös ihme, kun ei 50-vuotias osaa oikeinkirjoitusta???

        Sitä mäki.⛰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä pikku tyttöjen paikka tää on tääl on varmaan jotain 8v pikku tyttöjä ja ite oon 50v siis mikä keskustelu tää on ja mikä on testimato

        Ja tuo minun selitys oli yhden testin tilastot, en tiedä tajusitko tätäkään.


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Sanoit, että joku laittoi 4 tähteä, niin se olin minä

        En koskaan laita 5 tähteä

        Kaikille hyville testeille laitan 4...

        Öö... miksi ihmeessä? 🤔
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä pikku tyttöjen paikka tää on tääl on varmaan jotain 8v pikku tyttöjä ja ite oon 50v siis mikä keskustelu tää on ja mikä on testimato

        Jos saan huomauttaa, niin ootkin sitten ensimmäinen tasan 50-vuotias, joka ei osaa yhdyssanoja tai minkäänlaisia kielioppisääntöjä ja kirjottaa "ite"-murteella. 😂
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öö... miksi ihmeessä? 🤔
        T. KirjaToukka❤️

        En tiedä 🤣🤣


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        En tiedä 🤣🤣

        Mä oonkin aina ihmetellyt, miksi kaikilla hyvillä testeillä on jotain 4,5 tähteä. Syyllinen on selvillä... 🤣
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oonkin aina ihmetellyt, miksi kaikilla hyvillä testeillä on jotain 4,5 tähteä. Syyllinen on selvillä... 🤣
        T. KirjaToukka❤️

        Kuka on syyllinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oonkin aina ihmetellyt, miksi kaikilla hyvillä testeillä on jotain 4,5 tähteä. Syyllinen on selvillä... 🤣
        T. KirjaToukka❤️

        Etkö sinä (Kirjatoukka) ole koulu. Itse en ole, koska olen kipeä


      • Jokilohi kirjoitti:

        Kuka on syyllinen

        Sehän tatkoittaa sua, kun laitat aina 4☆!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sehän tatkoittaa sua, kun laitat aina 4☆!

        Miksi kiusaat samalla, kun yrität esittää ystävällistä?!?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sehän tatkoittaa sua, kun laitat aina 4☆!

        Miksi kiusaat samalla, kun yrität esittää ystävällistä?!?

        Olen huomannut tuota aiemminkin joissain viesteissäsi, mutta en ole huomauttanut!!

        Kerta se on ensimmäinenkin...

        Ymmärrät jos ymmärrät miten tämä "Kerta se on ensimmäinenkin..." liittyy siihen, mitä sanoin...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Miksi kiusaat samalla, kun yrität esittää ystävällistä?!?

        Olen huomannut tuota aiemminkin joissain viesteissäsi, mutta en ole huomauttanut!!

        Kerta se on ensimmäinenkin...

        Ymmärrät jos ymmärrät miten tämä "Kerta se on ensimmäinenkin..." liittyy siihen, mitä sanoin...

        Ei ole mun vika, että tatkensin Kirjiksen jutun, ja hän sen vitsillä sanoi, jos olen ilkeä, olen vihainen tai sanon sen vitsillä.🙄


      • Jokilohi kirjoitti:

        Miksi kiusaat samalla, kun yrität esittää ystävällistä?!?

        Olen huomannut tuota aiemminkin joissain viesteissäsi, mutta en ole huomauttanut!!

        Kerta se on ensimmäinenkin...

        Ymmärrät jos ymmärrät miten tämä "Kerta se on ensimmäinenkin..." liittyy siihen, mitä sanoin...

        Mutta voin kyllä olla ilkimyksen idiootin idioottikin.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Miksi kiusaat samalla, kun yrität esittää ystävällistä?!?

        Olen huomannut tuota aiemminkin joissain viesteissäsi, mutta en ole huomauttanut!!

        Kerta se on ensimmäinenkin...

        Ymmärrät jos ymmärrät miten tämä "Kerta se on ensimmäinenkin..." liittyy siihen, mitä sanoin...

        Kun sanoin "Tarkoitatko 'KurjaToukka❤'?", niin saboin seb vain vitsillä, joskus minulle raivitaan oikeassa elämässä ja tääklä on jotain, joka ärsyttää, niin viestini voivat olla piikikkäitä. Ja esitänkö ystävällustä? Olet kai väärässä ehket ymmärär minua tai olen vain entistä idootimpi! Ehkä en galuakaan auttaa vaikka luulin haluavani, ehkä voisin lopettaa valhouden, se, että olen ilmeisesti itse kiusaa... Ei mua ikinä kuunneltu... En ole lähes koskaan ok, ja aina kun olen iloinen, niin jokin väärinkäsitys tai jotain! Mutta lopetan velhouden ehkä jos haluat.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Kuka on syyllinen

        Huomaatko, hän teki sen vitsillä... Kun sanoit, että annat aina 4☆, hän onnustuisi jopa lavastamaan minut tuolla, kun yritän vain selventää sinulle yhden asian, ehken jatkossa selvennä, onko se parempi?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei ole mun vika, että tatkensin Kirjiksen jutun, ja hän sen vitsillä sanoi, jos olen ilkeä, olen vihainen tai sanon sen vitsillä.🙄

        Jos 1 laittaa 4 tähteä ja 3 viisi, keskiarvoksi tulee puolen tähden tarkkuudella 5 tähteä


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mutta voin kyllä olla ilkimyksen idiootin idioottikin.

        En tarkoiittanut viestiäni todella, halusin vain katsoa, miten reagoit


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Huomaatko, hän teki sen vitsillä... Kun sanoit, että annat aina 4☆, hän onnustuisi jopa lavastamaan minut tuolla, kun yritän vain selventää sinulle yhden asian, ehken jatkossa selvennä, onko se parempi?

        Voit, mutta kannattaa mietiä, mitä sanoja käyttää


      • Jokilohi kirjoitti:

        En tarkoiittanut viestiäni todella, halusin vain katsoa, miten reagoit

        Mitä väliä olen idiootti.😐


      • Jokilohi kirjoitti:

        En tarkoiittanut viestiäni todella, halusin vain katsoa, miten reagoit

        Ja dinun piti olla suihkussa, vai onko sulla veden kestävä puhelin?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mitä väliä olen idiootti.😐

        Tykkään katsoa välillä, miten jotkut reagoivat


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ja dinun piti olla suihkussa, vai onko sulla veden kestävä puhelin?

        Tulin suihkusta pois jo


      • Jokilohi kirjoitti:

        Voit, mutta kannattaa mietiä, mitä sanoja käyttää

        Jolen todella tiennyt tätäkään, kiireessä on vähän vaikea miettiä, et varmaan tiennyt, että kirjoitin sen kiireessä.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ja dinun piti olla suihkussa, vai onko sulla veden kestävä puhelin?

        Kun joku tulee ja katsoo tätä meidän keskustelua. Miettii varmaan, mitä me ollaan taas sekoiltu


      • Jokilohi kirjoitti:

        Tykkään katsoa välillä, miten jotkut reagoivat

        No minä en tykkää siitä, että joku katsoo miten reagoin, voit sinäkin välillä miettiä mitä teet.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jolen todella tiennyt tätäkään, kiireessä on vähän vaikea miettiä, et varmaan tiennyt, että kirjoitin sen kiireessä.

        Mistä olisin voinut tietää


      • Jokilohi kirjoitti:

        Mistä olisin voinut tietää

        Minäjän sanoin ettet varmaan tiennyt! 😤


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        No minä en tykkää siitä, että joku katsoo miten reagoin, voit sinäkin välillä miettiä mitä teet.

        Mietin yleensä


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Kun joku tulee ja katsoo tätä meidän keskustelua. Miettii varmaan, mitä me ollaan taas sekoiltu

        Kuten minä? 😅 Ääähhhhhh... ei ollu tarkotus aiheuttaa tällasta! Se oli vitsi samalla tavalla kuin Wolffiksen mainitsema "KurjaToukka❤️". En tarkottanu sitä kirjaimellisesti, mä inhoan, että mun sanomisten takia aletaan riidellä. Eikö tää juttu ois jo ok? 🥺
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten minä? 😅 Ääähhhhhh... ei ollu tarkotus aiheuttaa tällasta! Se oli vitsi samalla tavalla kuin Wolffiksen mainitsema "KurjaToukka❤️". En tarkottanu sitä kirjaimellisesti, mä inhoan, että mun sanomisten takia aletaan riidellä. Eikö tää juttu ois jo ok? 🥺
        T. KirjaToukka❤️

        Olen sopinut tuon riidan Wolffiksen kanssa yhdessä toisessa chatissa.

        Joten älä siitä enää mieti.

        Olemme sopineet, että molemnat melkein kokonaan unohtavat tuon jutun

        Siinä oli sitä paitsi käynyt väärinkäsitys


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Olen sopinut tuon riidan Wolffiksen kanssa yhdessä toisessa chatissa.

        Joten älä siitä enää mieti.

        Olemme sopineet, että molemnat melkein kokonaan unohtavat tuon jutun

        Siinä oli sitä paitsi käynyt väärinkäsitys

        Hyvä! 🥲
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten minä? 😅 Ääähhhhhh... ei ollu tarkotus aiheuttaa tällasta! Se oli vitsi samalla tavalla kuin Wolffiksen mainitsema "KurjaToukka❤️". En tarkottanu sitä kirjaimellisesti, mä inhoan, että mun sanomisten takia aletaan riidellä. Eikö tää juttu ois jo ok? 🥺
        T. KirjaToukka❤️

        Ei se juttuu oo edelleenkään ok vaan se on ok, että asia on jo sovittu.🤓


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Miksi kiusaat samalla, kun yrität esittää ystävällistä?!?

        Älä nyt joka asiasta suutu...🙄


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Tykkään katsoa välillä, miten jotkut reagoivat

        No joo...🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt joka asiasta suutu...🙄

        Osaat olla niinku kuukauden perässä ku tääki asia on jo käditrlty.🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Osaat olla niinku kuukauden perässä ku tääki asia on jo käditrlty.🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

        Niinpä. Mun mielestä ei kannata kommentoida asioihin, jotka on jo käsitelty, koska ne ei vaikuta enää mitenkään

        Muurahainen🐜


    • 💔Olette varmaan huomanneet, että testejäni ei löydy enää💔Vaikka jatkan normaalisti, vaihtoehto voitti💔💔Lopetan kokonaan sai toiseksi eniten ääniä💔Mielen terveyteni ei kestäisi sitä💔Että hyvätkin testit saavan 3 tähteä💔Älkää odottako minun palaavan💔Voisiko joku välittää tämän viestini testimatoon💔Koska en itse enää tee testejä💔

      • Anonyymi

        Kuules jokilohi nyt on niin että toivon tosi kovasti että et lopeta mitä jos pidät vain tauon

        Älä pliis lopettaa 😭😭💓💓💓💓💓


      • Voin välittää sen, kun julkaisen testin, enkä edekleenkään tiwdä mitä tästä kaikesta pitäisi sanoa...😭

        Ehkä joskus sinua kiinostaakin tehdä testi vaikka uudella käyttäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules jokilohi nyt on niin että toivon tosi kovasti että et lopeta mitä jos pidät vain tauon

        Älä pliis lopettaa 😭😭💓💓💓💓💓

        Anteeksi jokilohi jos toi viesti tuntui ilkeältä ei ollut tarkoitus mutta saat tietenkin lopettaa jos haluat nyyhk mutta toivon että et


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules jokilohi nyt on niin että toivon tosi kovasti että et lopeta mitä jos pidät vain tauon

        Älä pliis lopettaa 😭😭💓💓💓💓💓

        Oletko mato vai velho. Jos velho, niin kuka


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Oletko mato vai velho. Jos velho, niin kuka

        Siis olen mato 🐛

        Taiteilija nimeni on saisofi

        Ehkä joskus tuleva testivelho


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis olen mato 🐛

        Taiteilija nimeni on saisofi

        Ehkä joskus tuleva testivelho

        Kannattaa ryhtyä velhoksi


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Kannattaa ryhtyä velhoksi

        Ryhdyn heti kuin mahdollista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ryhdyn heti kuin mahdollista

        Millainen tulee olemaan ensimmäinen testisi?

        Näemme se sitten


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Millainen tulee olemaan ensimmäinen testisi?

        Näemme se sitten

        En ole ihan varma ehkä sellainen että kerron ketä olen ja jos tarvitsen apua
        EHKÄ!

        T.saisofi


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole ihan varma ehkä sellainen että kerron ketä olen ja jos tarvitsen apua
        EHKÄ!

        T.saisofi

        Minulta voi kysyä apua testivelhouteen tällä (ja muillakin Suomi 24n Testimato chateilla)

        Vastaan yleensä 24 tunnin kuluessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole ihan varma ehkä sellainen että kerron ketä olen ja jos tarvitsen apua
        EHKÄ!

        T.saisofi

        Ja muista sitten olla asiallinen, niin sinusta voi tulla yhtä suosittu kuin vaikka Hopeamyrskystä

        Itsellänikin kesti suosituksi pääsemiseen 5 kuukautta

        Tee laadukkaita testejä riittävän usein (vähintään kerran viikossa)

        Toivottavasti noista oli apua


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Ja muista sitten olla asiallinen, niin sinusta voi tulla yhtä suosittu kuin vaikka Hopeamyrskystä

        Itsellänikin kesti suosituksi pääsemiseen 5 kuukautta

        Tee laadukkaita testejä riittävän usein (vähintään kerran viikossa)

        Toivottavasti noista oli apua

        Kiitos paljon niin olen ajatellut että yritän panostaa testeihin ja tehdä asiallisia testejä
        Jos niitä joskus alan tekemään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon niin olen ajatellut että yritän panostaa testeihin ja tehdä asiallisia testejä
        Jos niitä joskus alan tekemään

        Kannattaa silti muistaa nuo vinkit


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ja muista sitten olla asiallinen, niin sinusta voi tulla yhtä suosittu kuin vaikka Hopeamyrskystä

        Itsellänikin kesti suosituksi pääsemiseen 5 kuukautta

        Tee laadukkaita testejä riittävän usein (vähintään kerran viikossa)

        Toivottavasti noista oli apua

        Minulla kesti yli 6 kuukautta.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minulla kesti yli 6 kuukautta.

        Oh no


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oh no

        Ei mun näemmä kuuluisi edes olla 2 tyypin lempiveljoissa. Ehkä olenkin kiusaaja, kun yritän esittää ystävällistä.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei mun näemmä kuuluisi edes olla 2 tyypin lempiveljoissa. Ehkä olenkin kiusaaja, kun yritän esittää ystävällistä.

        C'mon, sehän oli vaan mun aiheuttama väärinkäsitys...
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        C'mon, sehän oli vaan mun aiheuttama väärinkäsitys...
        T. KirjaToukka❤️

        Olen selvittänyt tion jutun Wolffiksen kanssa yhdessä toisessa chatissa


    • Kertokaa nyt mikä juttu:

      Sinulla on tunteita minua kohtaan? Oletko tosissasi?😳💘

      15

      Olen lempivelhosi.🐺

      5

      Olen kiva!

      17

      Olet lempivelhoissani!😍

      16

      Spämmin testeillesi 0 tähteä! Vihaan sua!😈

      7

      Et pidä musta!👅

      1

      Tässä ei ollut mitä haluaisit sanoa!

      20

      Haluaisit, että lopetan!

      1

    • Anonyymi

      Kulta on alkuaine, joka kuuluu metallien ryhmään. Kullan järjestysluku on 79 ja kemiallinen merkki Au (lat. aurum, ’hohtava sarastus’).[5] Kulta kuuluu siirtymämetalleihin ja jalometalleihin. Kultaa on käytetty tuhansien vuosien ajan vaihdon välineenä sekä kolikkojen ja korujen materiaalina, ja nykyisin sitä käytetään muun muassa elektroniikkateollisuudessa sähkönjohtavuutensa, mutta ennen kaikkea hapettumattomuutensa ja hyvän lämmönjohtokykynsä vuoksi. Kulta on myös suosittu sijoituskohde.Kulta on keltaista, kiiltävää, suhteellisen pehmeää, erittäin helposti muokattavaa, ja hyvin sähköä johtavaa.[6] Se on hyvin taottavaa ja venyvää; yhdestä grammasta kultaa - kuten noin 5 mm halkaisijaltaan olevasta kuulasta - voidaan tehdä 4 neliömetriä lehtikultaa[6] tai kahden kilometrin pituinen kultalanka. Kulta ei reagoi useimpien kemikaalien kanssa, mutta kuningasvesi ja kloori pystyvät syövyttämään sitä.[7]

      Kulta on erittäin haluttua materiaalia teollisuuden käyttöön, sillä se osaltaan mahdollistaa elektroniikassa tehokasta lämmönsiirtoa ja heikosti hapettuvana liitinten pitkäikäisyyttä. Kultaa ei käytetä sähkönjohtavuutensa vuoksi - kuten usein luullaan, sillä hopea on parempi johde ja myös edullisempaa.

      Metallinen kulta on myrkytöntä eikä sillä ole ihoa ärsyttävää vaikutusta. Se ei liukene vatsassa, siksi sitä voidaan käyttää ruoan lisäaineena (yleensä näyttävyyden vuoksi). Se ei aiheuta elimistössä mitään reaktioita, vaan tulee muuttumattomana ulos. Kullan E-koodi on 175.[5]

      Kulta ei ole täysin reagoimatonta, vaan muodostaa useita yhdisteitä, kuten esimerkiksi syanidikomplekseja, klorideja ja oksideja. Liukoiset kultayhdisteet, kuten kultaamisessa käytettävä kaliumtetrasyanoauraatti ovat myrkyllisiä ja aiheuttavat maksa- ja munuaisvaurioita.lähde?

      Kulta on painavampaa kuin lyijy. Kulta painaa 19,32 tonnia kuutiometriä kohden ja lyijy 11,34 tonnia. Yksi kuutio vettä painaa yhden tonnin.[5]

      Kullan väri on poikkeuksellisen keltainen, toisin kuin lähes kaikki muut metallit kuparia ja cesiumia lukuun ottamatta. Kulta-atomin uloimmat elektronit värähtelevät eräänlaisena ”plasmana”, ja värähtelyä vastaa energiataso ja taajuus. Muilla metalleilla värähtelytaajuus on ultraviolettialueella, mutta kullan tapauksessa näkyvän valon alueellaselvennä. Jos elektronien rata laskettaisiin klassisen mekaniikan mukaan, kullankin pitäisi olla harmaata, kuten hopea, jonka d-orbitaali (4d) on myös täynnäselvennä. Kun suhteellisuusteoriaselvennä otetaan laskuihin mukaan, havaitaan, että sisemmät s-, ja p-orbitaalit ovat vakaampia ja ulommat d-, ja f-orbitaalit epävakaampia ja harvempia. Kullan tapauksessa 5d-orbitaalin laajeneminen johtaa matalampaan energiaan, matalampaan taajuuteen ja täten näkyvän valon alueelle ja keltaiseen väriin.

      Lähde wikipedia

    • Anonyymi

      Kultaa esiintyy maapallolla niin ytimessä kuin vaipassa ja kuoressakin. Ytimen kulta on peräisin maapallon syntyajoilta, ja se vajosi sinne muiden raskaiden metallien kuten raudan tapaan. Maankuoressa ja vaipassa oleva kulta on peräisin 3,9 miljardia vuotta sitten maahan iskeytyneistä meteoriiteista.[11][12]

      Hyödynnettävissä oleva kulta esiintyy maankuoressa, irrallisina kultahippuina maaperässä, sekä meressä. Kulta esiintyy luonnossa yleensä metallisena, sekä lähes puhtaana kultana että metalliseoksina.[6] Yleisimmin kulta esiintyy seoksena hopean kanssa, mutta vähäisissä määrin myös kuparin, raudan ja palladiumin kanssa. Maanpinnan kulta on muodostunut syvällä maankuoressa, josta se on noussut veden mukana ylös ja kiteytynyt, yleensä kvartsin sisään. Kun eroosio ja kemiallinen rapautuminen kuluttavat kalliota, kultasuonet paljastuvat ja kulta irtoaa ajan myötä. Näin syntyneet kultahiput asettuvat maaperään ja joenuomiin.[13]

      Alle kaksi prosenttia kullasta esiintyy kultahippuina.[14] Kultahiput ovat 20–23 karaatin kultaa. Suurin koskaan löydetty kultahippu oli Australian Victoriasta vuonna 1869 löydetty ”Welcome Stranger”, jonka nettopaino oli 72,02 kilogrammaa. Suurin yhä olemassa oleva kultahippu on 27,21 kilogramman painoinen ”Hand of Faith”, joka löydettiin Victoriasta vuonna 1980.[15] Suurin Suomesta löytynyt hippu on vuonna 1935 löytynyt 393-grammainen ”Evert”.[16]

      Maailman valtamerissä on yli kymmenen miljoonaa tonnia kultaa, mutta sen pitoisuus on hyvin alhainen, eikä sen erottelu ole ollut kannattavaa.[6]

      Tuottaminen
      Soran seassa toisinaan esiintyvät kulta­hiput on jo tuhansia vuosia sitten kyetty erottamaan huuhtomalla.[6] Malmeista, joissa sitä on vain pieninä pitoisuuksina, se voidaan erottaa muun muassa syanidi-, klooraus- tai amalgaamiprosessilla:

      Syanidiprosessissa kulta reagoi natriumsyanidiliuoksessa muodostaen natriumsyanoauraattia, joka pelkistetään elektrolyyttisesti.
      Kloorausprosessissa malmi reagoi kloorin kanssa korkeassa lämpötilassa muodostaen kulta(III)kloridia (AuCl3). Liuos pelkistetään vetysulfidilla, jolloin saadaan kultasulfidia, joka voidaan puhdistaa sulattamalla.
      Amalgaamiprosessissa kulta liuotetaan lietteestä amalgaamiksi elohopeaan ja erotetaan siitä tislaamalla.
      Booraksimetodissa kullan sulamislämpötilaa lasketaan booraksin avulla, jotta se voidaan sulattaa jopa pelkän kaasupuhaltimen avulla. Keksitty Ruotsissa, käytössä muun muassa Filippiineillä.[17]
      Pelkistämällä oksaalihapolla tai muulla vastaavalla aineella kulta(III)kloridiliuoksesta saatua hienojakoista kultaa on kutsuttu nimellä kultasieni.[18]

      Lähde wikipedia

      • Anonyymi

        Hauskaa. 🙄
        T. KirjaToukka❤️


    • Mitä sinä noilla kultatiedoilla luulet saavasi?

      Kultaisen maineenko

    • 28 Helmikuuta=Yllätys

    • Ja siis ihan vaan mietin että kaikki ei varmaan ole niinku laittanut rehellistä mielipidettä siihen mun "Mitä haluaisit sanoa minulle?" testiin, koska tilastot(tällä hetkellä sillä on 100 tekijää):
      Olet lempivelhoni: 22!!!😳
      Olet lempivelhoissani: 19!!😊
      Olen ihastunut sinuun: 18😊!
      Inhoonsua. Käyn spämmimässä...: 3😕
      En tiedä kuka oot. Ei kiinnosta tietääkkään: 2😕
      En tiedä kuka oot: 3🙃
      Haluun että lopetat: 2😔
      Olet ihan ok velho: 15🙃

      Koska en mä voi olla niinku 22 lempivelho. En mä oo tarpeeksi hyvä tai silleen... Olen vaan siis niin yllättynyt kun olen monen lempivelhoissa. Ja yllätyin muuten kuinka vähän mulle ainakin tuli "viha kommenttia". Tai siis vaan 7. Ja tosi paljon positiivista palautetta! Kyllä nyt motivaatiota riittää! Kiitos kaikille jotka tekivät tämän!

    • Anonyymi

      Taidan itsekin laittaa tilastot tänne, anteeksi kun matkin, Alpsu! 😘 Mutta... no, ainakin kaikki on siitä yksimielisiä, etten tee liikaa testejä... 😅

      Olen lempivelhosi?

      11

      Olen yksi lempivelhoistasi?

      13

      Tykkäät testestäni?

      7

      Olen ihan kiva?

      5

      Olet kateellinen minulle?

      2

      Vihaat minua?

      6

      Olen vähän ärsyttävä?

      1

      Et tykkää testeistäni?

      0

      Tykkäät minusta...?

      6

      Teen testejä liian harvoin?

      2

      Teen liikaa testejä?

      0

      Et tiedä, kuka olen?

      13

      • Anonyymi

        T. KirjaToukka❤️, joka jälleen kerran unohti nimensä...


      • Entä Wilffis? Laitoin tilasyot jo ennen Alppista. Tässä ne nyt:
        Sinulla on tunteita minua kohtaan? Oletko tosissasi?😳💘

        17

        Olen lempivelhosi.🐺

        6

        Olen kiva!

        21

        Olet lempivelhoissani!😍

        17

        Spämmin testeillesi 0 tähteä! Vihaan sua!😈

        7

        Et pidä musta!👅

        2

        Tässä ei ollut mitä haluaisit sanoa!

        25

        Haluaisit, että lopetan!

        1


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Entä Wilffis? Laitoin tilasyot jo ennen Alppista. Tässä ne nyt:
        Sinulla on tunteita minua kohtaan? Oletko tosissasi?😳💘

        17

        Olen lempivelhosi.🐺

        6

        Olen kiva!

        21

        Olet lempivelhoissani!😍

        17

        Spämmin testeillesi 0 tähteä! Vihaan sua!😈

        7

        Et pidä musta!👅

        2

        Tässä ei ollut mitä haluaisit sanoa!

        25

        Haluaisit, että lopetan!

        1

        Okei, Wilffis! 🤓
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, Wilffis! 🤓
        T. KirjaToukka❤️

        Anteeksi sekoiluni, siis Wolffis laittoi tilastot ennen Alppidta.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Anteeksi sekoiluni, siis Wolffis laittoi tilastot ennen Alppidta.

        Laitoin siis tilastoni ennen Alppista, Alppidta, Wilffistä ja T. KirjaToukka❤

        🤓🤓

        T. Wolffis, jos luulit mun esuttävän Kirjistä.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Laitoin siis tilastoni ennen Alppista, Alppidta, Wilffistä ja T. KirjaToukka❤

        🤓🤓

        T. Wolffis, jos luulit mun esuttävän Kirjistä.

        Minä itse asiassa julkaisin ihan ensin, olen vain poistanut sen testin, mutta jos yritätte etsiä vastuksia, saatatte löytää aika helposti näistä chateista


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minä itse asiassa julkaisin ihan ensin, olen vain poistanut sen testin, mutta jos yritätte etsiä vastuksia, saatatte löytää aika helposti näistä chateista

        En minä ees muistanu, tais jäädä muisti taas jonnekin Siperiaan.. En ees oo käyny Siperiassa, niin miten muisti vois sitt eolla siellä?


    • Kirjatoukka.

      Tein ne teidän testit "oletko Kirjatoukka vai Nokkossydän" ja sain Nokkossydämen testissä päätelmän, että olen Nokkossydän ja Kirjatuokan testissä että olen Kirjatoukka

      Miten tuo on mahdollista, vastasin ihan samoilla vastauksilla molempiin. (Vastausvaihtoehdot olivat kuitenkin vähän erilaisia)

      • Anonyymi

        Hah, sehän meni sitten hyvin. Oiskohan jommassa kummassa ollut jonkinlainen bugi, tai sitten se johtui vain erilaisista vastausvaihtoehdoista? En tiedä, menen tarkistamaan sen mun testin! 🥲 Kyllä se pitäisi olla oikein, mutta se voi olla kiinni vaikka siitä, jos toisen sormi on vahingossa osunut johonkin *miettii, mikä se on* no, siihen, mistä asetetaan ne vastausvaihtoehtojen arvot kohdalleen. Mulla pitäisi olla oikein, mutta luotan kyllä enemmän Nokkossydämen testiin! 😉
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi

        Ja voi johtua siitäkin, että se ero on tosi pieni. Me ollaan jotenkin todella samanlaisia, joten se on varmaan yhdestä kysymyksestä kiinni! ;)
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja voi johtua siitäkin, että se ero on tosi pieni. Me ollaan jotenkin todella samanlaisia, joten se on varmaan yhdestä kysymyksestä kiinni! ;)
        T. KirjaToukka❤️

        Ehkä???


        Olen vähän miettinyt, että tunnetko Nokkossydämmen oikeassa elämässä (en tiedä miksi olen miettinyt noin)


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Ehkä???


        Olen vähän miettinyt, että tunnetko Nokkossydämmen oikeassa elämässä (en tiedä miksi olen miettinyt noin)

        En, mutta se on ehdottomasti My Sweetest Dreams -listalla! 🫶🏻✨️
        T. KirjaToukka❤️


    • Anonyymi

      onko kukaan huomannu finaalialiani? Kun muuten kaikki hävii jos ette tee siis uutta testiä

      • Anonyymi

        Hmm, ootko mckoppa? Jos oot, niin haluan vain sanoa... mun oli tarkoitus osallistua aiemmin ja paremalla testillä ja oli tarkoitus sitä ja tätä... mutta mä unohdin. Ja sitten osallistuin vain viimeisenä päivänä jollain satunnaisella testillä, jonka sain julkaistuksi. 🥲 Antakaa nyt vähän armoa, mulla on surkea muisti...
        T. KirjaToukka❤️


      • Ai mitä finaalia? Kuka sä oot?😃


      • Anonyymi

        Jos saan muuten kysyä siitä, niin onko siinä vaan kaksi finalistia? En siis kysy sillä, että pääsisin mukaan, koska se ei ois reilua, vaan mietin, että onko se nyt ns. kaksintaistelu, kun Hoppis🦋 lopetti? 😞
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos saan muuten kysyä siitä, niin onko siinä vaan kaksi finalistia? En siis kysy sillä, että pääsisin mukaan, koska se ei ois reilua, vaan mietin, että onko se nyt ns. kaksintaistelu, kun Hoppis🦋 lopetti? 😞
        T. KirjaToukka❤️

        Nothing ever lasts forever...💔
        Ja kaikki loppuu aikanaan...😔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, ootko mckoppa? Jos oot, niin haluan vain sanoa... mun oli tarkoitus osallistua aiemmin ja paremalla testillä ja oli tarkoitus sitä ja tätä... mutta mä unohdin. Ja sitten osallistuin vain viimeisenä päivänä jollain satunnaisella testillä, jonka sain julkaistuksi. 🥲 Antakaa nyt vähän armoa, mulla on surkea muisti...
        T. KirjaToukka❤️

        Joo, se näyttää että et ole finaalissa mut olet kun hopeamyrsky lopetti. sulla on kaksi päivää aikaa tehdä uusi testi


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ai mitä finaalia? Kuka sä oot?😃

        mckoppa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos saan muuten kysyä siitä, niin onko siinä vaan kaksi finalistia? En siis kysy sillä, että pääsisin mukaan, koska se ei ois reilua, vaan mietin, että onko se nyt ns. kaksintaistelu, kun Hoppis🦋 lopetti? 😞
        T. KirjaToukka❤️

        sä ppäsrt mukaan☺️


      • Anonyymi
        mckoppa kirjoitti:

        sä ppäsrt mukaan☺️

        Ootko nyt ihan varma? APUA, tässä tulee muuten kiire! 😨
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko nyt ihan varma? APUA, tässä tulee muuten kiire! 😨
        T. KirjaToukka❤️

        Joo, on kaksi päivää aikaa


      • Anonyymi
        mckoppa kirjoitti:

        Joo, on kaksi päivää aikaa

        Niin, yleensä teen yhtä testiä 2 päivää - viikon, eikä mulla ole edes mitään ideaa! 😅
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, yleensä teen yhtä testiä 2 päivää - viikon, eikä mulla ole edes mitään ideaa! 😅
        T. KirjaToukka❤️

        eihän sen nyt niin laadukas tarvitse olla. äänestyksellä ratkeaa ja jos kukaan muu ei tee testiä, sä voitat


      • Anonyymi
        mckoppa kirjoitti:

        eihän sen nyt niin laadukas tarvitse olla. äänestyksellä ratkeaa ja jos kukaan muu ei tee testiä, sä voitat

        Tuntuu epäreilulta, koska...
        1. En olisi päässyt mukaan, jos Hopsu ei olisi lopettanut. 😣
        2. Muiden testit oli hyviä, mutta mitä, jos ne ei huomannut, että pitää tehdä uusi testi? 😵‍💫

        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu epäreilulta, koska...
        1. En olisi päässyt mukaan, jos Hopsu ei olisi lopettanut. 😣
        2. Muiden testit oli hyviä, mutta mitä, jos ne ei huomannut, että pitää tehdä uusi testi? 😵‍💫

        T. KirjaToukka❤️

        niin, mutta jos voitat ja haluat niin et saa mitään palkintoa


    • Laittakaa tähän alle lisäysideoita Testimatoon, teen ylläpitäjille pian sen toiveideoiden viestin.👇

      • Laittaisin, jos olisi ideoita


      • Anonyymi

        1. Profiilikuvat velhoille, ehdottomasti! 📷
        2. Testien kommentoiminen tai kaikille avoin chatti, johon ei tarvitse kirjautua, ehkä jälkimmäinen. 💬
        3. Että tekoäly ei valitsisi esittelyyn pääseviä testejä, niin kuin se ilmeisesti tekee. Tosin Testimato ei ehkä ole sellainen sivusto, johon kannattaisi näin paljon sijoittaa, joten antaa olla. 😅
        4. Sellainen uudistus, että etusivun hakukentästä voisi hakea myös velhojen nimillä! 🪄

        Tässä pari ideaa, parhaat olis musta ainakin 1 ja 2! Ois kiva kuulla muidenkin ideoita, ja MIETTIKÄÄ, jos joku näistä oikeasti toteutettais! 😲✨️
        T. KirjaToukka❤️


      • mun mielestä tilaajat olis kiva juttu, mut sitä ei varmaa voisi lisätä.
        myös luettelo velhoista, että jos on tylsää, voi mennä sinne ja tehdä muidenkin velhojen testejä, eikä vaan niiden, ketkö tekee eniten testejä


    • Anonyymi

      Hei! Täällä on (entinen) Kuiskelampi. Olen poistanut testini anteeksi siitä, olen siis lopettanut. Palaan kenties joku päivä! Ainakin toivottavasti. Nyt alkaa TVOF, pitää mennä! <3

      • Anonyymi

        Harmi, olit mun lempivelhoja! 😞 Mutta jos haluat joku päivä palata, tervetuloa vain takaisin! <3
        T. KirjaToukka❤️


    • ne ketkä on päässyt mun kisassa finaaliin, tehkää uusi testi ja laittakaa se samaan tägiin mitä aiemminkin! käykää tekemässä se ja KirjaToukka❤️ olet finaalissa vaikka se ei sitä näytäkään, mutta jos ette tee testiä, häviätte

    • Anonyymi

      Anteeks, kun kommentoin täällä meidän kahden keskeisiä juttuja, mutta Wolffis... voisitkohan sä ystävällisesti lukea sun asiatägin näin suunnilleen viikon jälkeen? 🙃
      T. KirjaToukka❤️

      • Anonyymi

        Tai sitten joku muu voi lukea ne teidän viestit

        Herrakulta

        Ja jottei tämä viesti olisi aivan turha...

        Esiintyminen
        Rauta on neljänneksi yleisin alkuaine ja toiseksi yleisin metalli maankuoressa, jossa sitä on noin 5 prosenttia. Sitä esiintyy luonnossa jonkin verran vapaanakin, meteoriittirautana. Maankuoressa sitä on kuitenkin paljon enemmän erilaisina yhdisteinä. Tärkeitä mineraaleina esiintyviä rautayhdisteitä ovat rautaoksidit kuten magnetiitti (Fe3O4) ja hematiitti (Fe2O3) sekä rautasulfidi, rikkikiisu eli pyriitti (FeS2). Myös rautasälpää eli sideriittiä, joka on rautakarbonaattia (FeCO3), louhitaan rautamalmina. Luonnossa rautaa on runsaasti myös silikaattimineraaleina, jotka yleensä ovat väriltään tummia, mutta niillä ei ole merkitystä malmina.[4]

        Nykyisten geologisten teorioiden mukaan maapallon sisin osa sisältää etupäässä rautaa ja nikkeliä. Jos teoria pitää paikkansa, maapallolla on rautaa enemmän kuin mitään muuta alkuainetta, noin 35 prosenttia Maan massasta.

        Rautaoksidia on runsaasti myös Marsin pintakerroksissa, jotka saavat niistä punertavan värinsä.[5]

        Historia
        Rauta tunnettiin jo esihistoriallisena aikana. Vanhimmat todisteet sen käytöstä ovat Sumerista ja Egyptistä noin 4000 ennen ajanlaskun alkua. Silloin raudasta tehtiin pääasiassa keihään kärkiä tai muita suhteellisen pieniä esineitä, koska rautaa kerättiin meteoriittien jäännöksistä, jotka ovat varsin harvinaisia. Yleiseksi sen käyttö tuli kuitenkin sen jälkeen, kun sitä ensin Lähi-idässä noin 1400 eaa. ja myöhemmin muuallakin opittiin valmistamaan pelkistämällä oksidimalmeista. Tällöin pronssikausi päättyi ja alkoi rautakausi.

        Ennen masuunin keksimistä rautaa valmistettiin suorapelkistämällä malmia puuhiilen avulla. Suorapelkistyksessä uunin lämpötila ei kohonnut raudan sulamispisteeseen saakka, vaan pelkistyminen tapahtui kiinteässä tilassa.[6] Tällöin vain pieni osa hiilestä sitoutui rautaan, ja tuloksena oli pehmeää kanki- eli takorautaa.[7] Jo vanhalla ajalla takoraudasta osattiin valmistaa myös terästä hehkuttamalla sitä hiilikerrosten välissä ilmalta suojassa.[8] Teräksen etuna takorautaan verrattuna oli, että se voitiin karkaista.[8] Teräs oli kuitenkin paljon kalliimpaa kuin takorauta, minkä vuoksi sen käyttö oli varsin rajallistalähde?.

        Nykyisin lähes yksinomaisesti käytetyt teräksen ja valuraudan valmistusmenetelmät on keksitty vasta 1800-luvulla tai myöhemmin.[7]

        Raudan valmistus
        Vaikka rautaa on lähes kaikissa kivilajeissa, sen valmistamiseksi kannattaa yleensä louhia vain sellaisia malmeja, joissa sitä on vähintään 30 prosenttia. Magnetiitti on perinteinen rautaa sisältävä mineraali, jota on louhittu esimerkiksi Ruotsin Kiirunassa ja Pohjois-Amerikassa. Nykyisin suuri osa raudasta saadaan hematiitti­esiintymistä, joissa louheen rautapitoisuus on noin 60 %. Raakarautaa valmistetaan rautaoksidi­malmista hiilellä pelkistämällä masuuneissa.[17] Tällöin osa hiilestä liukenee sulaan rautaan, ja tuloksena saadaan raaka- eli harkkorautaa, jossa on noin 4 % hiiltä.[12] Terästä, jonka hiilipitoisuus on alhaisempi, valmistetaan puhaltamalla sulaan raakarautaan ilmaa, jolloin siinä oleva happi polttaa osan hiilestä.[7] Nykyaikanakin on kehitetty myös uusia suorapelkistysmenetelmiä, mutta niiden käytännöllinen merkitys on vähäisempi.[6]

        Raudan käyttö
        Rauta on ihmiskunnan tärkein metalli. Sitä käytetään monta kertaa enemmän kuin kaikkia muita metalleja yhteensä – on jopa arvioitu, että 95 % ihmiskunnan käyttämästä metallista on rautaa.[17] Rauta on pääainesosa erityyppisissä teräksissä lukemattomiin eri käyttötarkoituksiin käytettynä. Valurautojen tärkein ainesosa on raudan ohella hiili, joka esiintyy puhtaana joko suomugrafiittina tai pallografiittina rautamatriisissa, joka muodostuu hiiliteräksissäkin esiintyvistä faaseista: ferriitti, perliitti, martensiitti, jäännösausteniitti ja seostuksen avulla aikaansaadut erilaiset metallikarbidit. Hiilipitoisuuden mukaan rautaseokset jaotellaan seuraavasti[18]:

        yli 4,5 % takkirauta
        yli 1,7 % valurauta
        alle 1,7 % teräs
        alle 0,05 % meltorauta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten joku muu voi lukea ne teidän viestit

        Herrakulta

        Ja jottei tämä viesti olisi aivan turha...

        Esiintyminen
        Rauta on neljänneksi yleisin alkuaine ja toiseksi yleisin metalli maankuoressa, jossa sitä on noin 5 prosenttia. Sitä esiintyy luonnossa jonkin verran vapaanakin, meteoriittirautana. Maankuoressa sitä on kuitenkin paljon enemmän erilaisina yhdisteinä. Tärkeitä mineraaleina esiintyviä rautayhdisteitä ovat rautaoksidit kuten magnetiitti (Fe3O4) ja hematiitti (Fe2O3) sekä rautasulfidi, rikkikiisu eli pyriitti (FeS2). Myös rautasälpää eli sideriittiä, joka on rautakarbonaattia (FeCO3), louhitaan rautamalmina. Luonnossa rautaa on runsaasti myös silikaattimineraaleina, jotka yleensä ovat väriltään tummia, mutta niillä ei ole merkitystä malmina.[4]

        Nykyisten geologisten teorioiden mukaan maapallon sisin osa sisältää etupäässä rautaa ja nikkeliä. Jos teoria pitää paikkansa, maapallolla on rautaa enemmän kuin mitään muuta alkuainetta, noin 35 prosenttia Maan massasta.

        Rautaoksidia on runsaasti myös Marsin pintakerroksissa, jotka saavat niistä punertavan värinsä.[5]

        Historia
        Rauta tunnettiin jo esihistoriallisena aikana. Vanhimmat todisteet sen käytöstä ovat Sumerista ja Egyptistä noin 4000 ennen ajanlaskun alkua. Silloin raudasta tehtiin pääasiassa keihään kärkiä tai muita suhteellisen pieniä esineitä, koska rautaa kerättiin meteoriittien jäännöksistä, jotka ovat varsin harvinaisia. Yleiseksi sen käyttö tuli kuitenkin sen jälkeen, kun sitä ensin Lähi-idässä noin 1400 eaa. ja myöhemmin muuallakin opittiin valmistamaan pelkistämällä oksidimalmeista. Tällöin pronssikausi päättyi ja alkoi rautakausi.

        Ennen masuunin keksimistä rautaa valmistettiin suorapelkistämällä malmia puuhiilen avulla. Suorapelkistyksessä uunin lämpötila ei kohonnut raudan sulamispisteeseen saakka, vaan pelkistyminen tapahtui kiinteässä tilassa.[6] Tällöin vain pieni osa hiilestä sitoutui rautaan, ja tuloksena oli pehmeää kanki- eli takorautaa.[7] Jo vanhalla ajalla takoraudasta osattiin valmistaa myös terästä hehkuttamalla sitä hiilikerrosten välissä ilmalta suojassa.[8] Teräksen etuna takorautaan verrattuna oli, että se voitiin karkaista.[8] Teräs oli kuitenkin paljon kalliimpaa kuin takorauta, minkä vuoksi sen käyttö oli varsin rajallistalähde?.

        Nykyisin lähes yksinomaisesti käytetyt teräksen ja valuraudan valmistusmenetelmät on keksitty vasta 1800-luvulla tai myöhemmin.[7]

        Raudan valmistus
        Vaikka rautaa on lähes kaikissa kivilajeissa, sen valmistamiseksi kannattaa yleensä louhia vain sellaisia malmeja, joissa sitä on vähintään 30 prosenttia. Magnetiitti on perinteinen rautaa sisältävä mineraali, jota on louhittu esimerkiksi Ruotsin Kiirunassa ja Pohjois-Amerikassa. Nykyisin suuri osa raudasta saadaan hematiitti­esiintymistä, joissa louheen rautapitoisuus on noin 60 %. Raakarautaa valmistetaan rautaoksidi­malmista hiilellä pelkistämällä masuuneissa.[17] Tällöin osa hiilestä liukenee sulaan rautaan, ja tuloksena saadaan raaka- eli harkkorautaa, jossa on noin 4 % hiiltä.[12] Terästä, jonka hiilipitoisuus on alhaisempi, valmistetaan puhaltamalla sulaan raakarautaan ilmaa, jolloin siinä oleva happi polttaa osan hiilestä.[7] Nykyaikanakin on kehitetty myös uusia suorapelkistysmenetelmiä, mutta niiden käytännöllinen merkitys on vähäisempi.[6]

        Raudan käyttö
        Rauta on ihmiskunnan tärkein metalli. Sitä käytetään monta kertaa enemmän kuin kaikkia muita metalleja yhteensä – on jopa arvioitu, että 95 % ihmiskunnan käyttämästä metallista on rautaa.[17] Rauta on pääainesosa erityyppisissä teräksissä lukemattomiin eri käyttötarkoituksiin käytettynä. Valurautojen tärkein ainesosa on raudan ohella hiili, joka esiintyy puhtaana joko suomugrafiittina tai pallografiittina rautamatriisissa, joka muodostuu hiiliteräksissäkin esiintyvistä faaseista: ferriitti, perliitti, martensiitti, jäännösausteniitti ja seostuksen avulla aikaansaadut erilaiset metallikarbidit. Hiilipitoisuuden mukaan rautaseokset jaotellaan seuraavasti[18]:

        yli 4,5 % takkirauta
        yli 1,7 % valurauta
        alle 1,7 % teräs
        alle 0,05 % meltorauta

        Jos edelleen mineraalitiedot kiinostavat, niin tämä on niille
        ---> https://keskustelu.suomi24.fi/t/17752554/mineraalitiedot


      • Jokilohi kirjoitti:

        Jos edelleen mineraalitiedot kiinostavat, niin tämä on niille
        ---> https://keskustelu.suomi24.fi/t/17752554/mineraalitiedot

        Meillä on jo sekalaischatti, niin ei tehfä uusia.
        Hyväksyin erään meidän naapurustoon kyn vaikea kirltäytyä kaikki vana ympärillä valittais, jos en hyväksyisi , joten voit poistaa sen, jos haluat.


      • Oon lukenut joskus eilen illalla tai jotai...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Meillä on jo sekalaischatti, niin ei tehfä uusia.
        Hyväksyin erään meidän naapurustoon kyn vaikea kirltäytyä kaikki vana ympärillä valittais, jos en hyväksyisi , joten voit poistaa sen, jos haluat.

        Tai sitten olisit voinut kysyä minulta tällä chatilla ja minä olisin voinut estää sen liittymisen. Ja se ei tunne minua oikeassa elämässä (kuten et sinäkään), joten se ei olisi voinut valittaa minulle

        Poistin sen...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Tai sitten olisit voinut kysyä minulta tällä chatilla ja minä olisin voinut estää sen liittymisen. Ja se ei tunne minua oikeassa elämässä (kuten et sinäkään), joten se ei olisi voinut valittaa minulle

        Poistin sen...

        Ai kuka mitä häh?


      • Jokilohi kirjoitti:

        Tai sitten olisit voinut kysyä minulta tällä chatilla ja minä olisin voinut estää sen liittymisen. Ja se ei tunne minua oikeassa elämässä (kuten et sinäkään), joten se ei olisi voinut valittaa minulle

        Poistin sen...

        Oli vähån vaikeeta, kun olin siinä rageemis tilanteessa irl ja siis. Et voi ymmärtää sitä, niin oli vähån pakko.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Oli vähån vaikeeta, kun olin siinä rageemis tilanteessa irl ja siis. Et voi ymmärtää sitä, niin oli vähån pakko.

        Tiedän, että vähän on vähän eikä vähån, mutta en osaa enää kirkottaa.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Oli vähån vaikeeta, kun olin siinä rageemis tilanteessa irl ja siis. Et voi ymmärtää sitä, niin oli vähån pakko.

        ...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ai kuka mitä häh?

        *Kommentoi ensimmäiseen*

        Olen laittanut top 3 testivelhoni sinne Alppitassun tekemään chattiin. Kannattaa käydä katsomassa


    • Älkää kysykö, mutta oon vaan utelias. ja uteliaisuuteni takia haluan tietää mitä mieltä olette minusta? niinkun velho a?

    • Olen lempivelhoni
      1
      olen lempivelhoissani
      19
      vihaan sua, haluan että lopetat
      6
      En tiedä kuka oot
      13
      spämmin sun testeille aina nolla tähteä😈
      4
      Oon ihastunut suhun💙
      7


      tos on mun testi tilastot, jotkut spämmivät testeille nolla tähteä, niin pitäisikö mun lopettaa?

      • Ei thod, mulla tuli siihen päätelmään ainaki 7 ja toisessa testissä yhtene ilkeään 11 en oo kattonu tilastoja johonkin ainaan, niin ei tiedä...
        Ja lopettamis päätelmään silloin 2 ja vihana sua jotain ARGH IGAN SAMA EMMÄ OSAA ENÄÄ KIRJOTTAA!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei thod, mulla tuli siihen päätelmään ainaki 7 ja toisessa testissä yhtene ilkeään 11 en oo kattonu tilastoja johonkin ainaan, niin ei tiedä...
        Ja lopettamis päätelmään silloin 2 ja vihana sua jotain ARGH IGAN SAMA EMMÄ OSAA ENÄÄ KIRJOTTAA!

        Okei


      • Minä sain siihen lopettamispäätelmään 52, joten lopetin. Satun tietämään, että Wolffis äänesti sitä, syytä tuolle en tiedä, mutta olisiko ollut kateellisuus, kun olin tehnyt 4 testiä päivässä. Se myös saattoi painaa sitä vahingossa, mutta tuohon en itse ihan usko


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minä sain siihen lopettamispäätelmään 52, joten lopetin. Satun tietämään, että Wolffis äänesti sitä, syytä tuolle en tiedä, mutta olisiko ollut kateellisuus, kun olin tehnyt 4 testiä päivässä. Se myös saattoi painaa sitä vahingossa, mutta tuohon en itse ihan usko

        No joo, nyt kyllä ymmärrän miksi lopetit...


      • mckoppa kirjoitti:

        No joo, nyt kyllä ymmärrän miksi lopetit...

        Olen julkaissut tilastot useampaan kertaan, mutta jos haluat, voit etsiä ne viimeisimmät. Jatkamispäätelmään taisi tulla 92, mutta lopettamispäätelmään tuli 52, joten ei ollut muita vaohtoehtoja kuin lopettaa


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen julkaissut tilastot useampaan kertaan, mutta jos haluat, voit etsiä ne viimeisimmät. Jatkamispäätelmään taisi tulla 92, mutta lopettamispäätelmään tuli 52, joten ei ollut muita vaohtoehtoja kuin lopettaa

        On aika paljonkin vaikak tiedän ettei mikään kestä ikuisestu.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minä sain siihen lopettamispäätelmään 52, joten lopetin. Satun tietämään, että Wolffis äänesti sitä, syytä tuolle en tiedä, mutta olisiko ollut kateellisuus, kun olin tehnyt 4 testiä päivässä. Se myös saattoi painaa sitä vahingossa, mutta tuohon en itse ihan usko

        En ole sinulle kateellinen, itseasiassa, voisin ihan hyvin olla varjo muille velhoille, jotta saisin heidät kuuluisemmiksi kuin itseni, laita lopettamispäätelmään 51 ja jatkamis 93. En itse edes hakuaisi tehdä 4 testiä päivässä, niin miten voin olla kade?! Jos et usko minua, niin älä udko minua missään, pidä minua valehtelijana okei?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        En ole sinulle kateellinen, itseasiassa, voisin ihan hyvin olla varjo muille velhoille, jotta saisin heidät kuuluisemmiksi kuin itseni, laita lopettamispäätelmään 51 ja jatkamis 93. En itse edes hakuaisi tehdä 4 testiä päivässä, niin miten voin olla kade?! Jos et usko minua, niin älä udko minua missään, pidä minua valehtelijana okei?

        Ylireagoit aina viesteihini. Miksi? Pelkäätkö, että käännyn sinua vastaan. En tekisi niin kuin pakon edesdä. Esim jos alkaisit vaikka kiusaamaan tai tekemään jotain muuta kiellettyä. En kyllä usko, että tekisit niin.

        En tietenkään pidä sinua valehtelijana.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ylireagoit aina viesteihini. Miksi? Pelkäätkö, että käännyn sinua vastaan. En tekisi niin kuin pakon edesdä. Esim jos alkaisit vaikka kiusaamaan tai tekemään jotain muuta kiellettyä. En kyllä usko, että tekisit niin.

        En tietenkään pidä sinua valehtelijana.

        Siksi, että minusta tuntuu, että minussa on aina jokin vialla vaikka tekisinkin jotain vahingossa, vähän vaikeeta vaihtaa ääntä enää, kun poistit testisi.😭

        Jos alkaisin kiusaamaan, niin en lopettaisi ennen kuin joku alkaisi puhumana minulle ja kysymään miksi kiusaan.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Siksi, että minusta tuntuu, että minussa on aina jokin vialla vaikka tekisinkin jotain vahingossa, vähän vaikeeta vaihtaa ääntä enää, kun poistit testisi.😭

        Jos alkaisin kiusaamaan, niin en lopettaisi ennen kuin joku alkaisi puhumana minulle ja kysymään miksi kiusaan.

        Ei sinussa ole mitään vikaa. Itsekin olen välillä hyvin outo, minkä takia minustakin tuntuu, ettää itsessäni olisi jotain vikaa. Mutta ei kenessäkään ole mitään vikaa. Ei se sinun ääni mitään ratkaissut. Minä ehkä ensimmäisenä alkaisin puhumaan ja kysymään niitä syitä.


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Ei sinussa ole mitään vikaa. Itsekin olen välillä hyvin outo, minkä takia minustakin tuntuu, ettää itsessäni olisi jotain vikaa. Mutta ei kenessäkään ole mitään vikaa. Ei se sinun ääni mitään ratkaissut. Minä ehkä ensimmäisenä alkaisin puhumaan ja kysymään niitä syitä.

        Mutta vaikutit siltä ettet usko minua.

        T. WOLFFIS, JOKA KIEJAUTUI ULOS KUMMALLISESTI SILLÄ VÄLIN, KUN PAINOIN UUSINTA ILMOITUSTA.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vaikutit siltä ettet usko minua.

        T. WOLFFIS, JOKA KIEJAUTUI ULOS KUMMALLISESTI SILLÄ VÄLIN, KUN PAINOIN UUSINTA ILMOITUSTA.

        Ehkä vaikutan, mutta luotan sinuun


    • Anonyymi

      Väittäkää vaan etten ole Wolf_art girl, minulla sulkeutui Alppiksne chatti ja, jos Wolffiksellakin, niin olen Wolffis vai mitä?🙄

      T. Wolffis, jota ei uskota, koska ei jaksanut kirjautua eikä nyt pysty.

      • Ai ettet pysty, olet lähettänyt kirjautuneena yhden viestin alle 1min tuon viestin jälkeen. Jos nyt edes olet oikea Wolffis


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ai ettet pysty, olet lähettänyt kirjautuneena yhden viestin alle 1min tuon viestin jälkeen. Jos nyt edes olet oikea Wolffis

        Unohdin jo koko jutun, tää tedtaus meni pieleen.🤣


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Unohdin jo koko jutun, tää tedtaus meni pieleen.🤣

        Haluan selvittää tuon jutun siellä meidän Hay Day chatissa.

        En nyt, mutta 16.15


      • Jokilohi kirjoitti:

        Haluan selvittää tuon jutun siellä meidän Hay Day chatissa.

        En nyt, mutta 16.15

        Ihan selvästi esitin itseäni en ketään muuta testasin vain mitä reagoitte piste. .


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ihan selvästi esitin itseäni en ketään muuta testasin vain mitä reagoitte piste. .

        Olivatko ne puheet siitä toisesta turhia testejä tekevästä käyttäjästä totta


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olivatko ne puheet siitä toisesta turhia testejä tekevästä käyttäjästä totta

        Ei, keksin vain hätäisesgi jotakin millä voisin ehkä harhauttaa teitä ja testata reaktioitanne.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei, keksin vain hätäisesgi jotakin millä voisin ehkä harhauttaa teitä ja testata reaktioitanne.

        Ja se, kuka reagoi ensimmäisenä olen minä


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei, keksin vain hätäisesgi jotakin millä voisin ehkä harhauttaa teitä ja testata reaktioitanne.

        Miksi tein niin. Miksi halusit kokeilla, miten reagoimme


      • Jokilohi kirjoitti:

        Miksi tein niin. Miksi halusit kokeilla, miten reagoimme

        No en minä tiedä miksi teit ja mitä.🤓
        Mutta ajattelin, että se voisi olla aprillipilani Testimadossa, mutten jaksanut odottaa joten ajattelin tehdä sen nyt, joten aprillipäivänä, jos tewn pilan teen tämän saman... Mutta tuskin teen, kun ei oo mitäään ideoita.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        No en minä tiedä miksi teit ja mitä.🤓
        Mutta ajattelin, että se voisi olla aprillipilani Testimadossa, mutten jaksanut odottaa joten ajattelin tehdä sen nyt, joten aprillipäivänä, jos tewn pilan teen tämän saman... Mutta tuskin teen, kun ei oo mitäään ideoita.

        Koska paljatit sen nyt, voisin pilata pilasi silloin, kun aiot tehdä sen todella


      • Jokilohi kirjoitti:

        Koska paljatit sen nyt, voisin pilata pilasi silloin, kun aiot tehdä sen todella

        Ymmärrät jos ymmärrtät, mitä kirjoitin


      • Jokilohi kirjoitti:

        Koska paljatit sen nyt, voisin pilata pilasi silloin, kun aiot tehdä sen todella

        En väliyä siitä jos teen sen muttta, jos joku muu aikoo silloin lavastaa minut... *Miettii kannattiko sanoa julkisessa chatissa*


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ymmärrät jos ymmärrtät, mitä kirjoitin

        No en ole tyhmä sentään 24/7
        Rauhotu sitte vähän, minä näistä kolmesta on erilainen?

        😃😀😀

        Tein ton vaan huvikseen.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        En väliyä siitä jos teen sen muttta, jos joku muu aikoo silloin lavastaa minut... *Miettii kannattiko sanoa julkisessa chatissa*

        Silloin voin kysyä sinulta sillä meidän Hay Dayn chatilla, että tiedätkö tuosta mitään. Jos joku kirjoittaa sinne jotain, pystyy olemaan varma, että se on oikeasti se, kuka sinne laittaa jotain

        Liian sekava viesti😫


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        No en ole tyhmä sentään 24/7
        Rauhotu sitte vähän, minä näistä kolmesta on erilainen?

        😃😀😀

        Tein ton vaan huvikseen.

        Olisiko ensimmäinen?


      • Jokilohi kirjoitti:

        Silloin voin kysyä sinulta sillä meidän Hay Dayn chatilla, että tiedätkö tuosta mitään. Jos joku kirjoittaa sinne jotain, pystyy olemaan varma, että se on oikeasti se, kuka sinne laittaa jotain

        Liian sekava viesti😫

        Niimpä, mutta entä, jos olen hackannut Wolffiksen? Minksi muuten olisin siellä HayDay chatissamme jo pälpättänyt tästä? No joo, jos joku hackkeröisi, minut, niin teksin kaikkeni päästäkseni ilmoittamaan.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Niimpä, mutta entä, jos olen hackannut Wolffiksen? Minksi muuten olisin siellä HayDay chatissamme jo pälpättänyt tästä? No joo, jos joku hackkeröisi, minut, niin teksin kaikkeni päästäkseni ilmoittamaan.

        Enosaa kirjoittaa. Jyvin.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Niimpä, mutta entä, jos olen hackannut Wolffiksen? Minksi muuten olisin siellä HayDay chatissamme jo pälpättänyt tästä? No joo, jos joku hackkeröisi, minut, niin teksin kaikkeni päästäkseni ilmoittamaan.

        Tunnistaisin sen kyllä, jos siellä olisi joku muu sinun nimellä kuin sinä. Suomessa tuollainen hakceroitumisen kohteeksi joutuminen on harvinaista


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olisiko ensimmäinen?

        Eiköhän.

        Ellei me molemmat olla vaan sokeita.

        Wait, eihän kumpikaan meistä edes oke sokea...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Eiköhän.

        Ellei me molemmat olla vaan sokeita.

        Wait, eihän kumpikaan meistä edes oke sokea...

        ...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Tunnistaisin sen kyllä, jos siellä olisi joku muu sinun nimellä kuin sinä. Suomessa tuollainen hakceroitumisen kohteeksi joutuminen on harvinaista

        Jep, mutta kai täälläkin huomaat, että olen minä, vai olenko sittenkään minä...?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Eiköhän.

        Ellei me molemmat olla vaan sokeita.

        Wait, eihän kumpikaan meistä edes oke sokea...

        Jutellaan lisää siellä Hay Dayn chatissa


      • Jokilohi kirjoitti:

        Jutellaan lisää siellä Hay Dayn chatissa

        Ai 6min päästä?🤣


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jep, mutta kai täälläkin huomaat, että olen minä, vai olenko sittenkään minä...?

        Tiedän, eettä se olet sinä


      • Jokilohi kirjoitti:

        Tiedän, eettä se olet sinä

        Ur kinsa weird, but whatever I'm weirder!


    • Sulkeutuiko muiltakin Alppitasun #3 chatti?!

      • Anonyymi

        Eikö se nyt sulkeutunu jo aikoja sitten? 🤔 Mulla ainakin...
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se nyt sulkeutunu jo aikoja sitten? 🤔 Mulla ainakin...
        T. KirjaToukka❤️

        Minulta on sulkeutunut noin 4h sitten


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se nyt sulkeutunu jo aikoja sitten? 🤔 Mulla ainakin...
        T. KirjaToukka❤️

        Minulla sulkeutui vasta sellane... 4h sitte...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minulla sulkeutui vasta sellane... 4h sitte...

        Eli samaan aikaan kuin minulla


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minulla sulkeutui vasta sellane... 4h sitte...

        Hmjaa, mulla se ei oo toiminu enää pariin viikkoon...
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmjaa, mulla se ei oo toiminu enää pariin viikkoon...
        T. KirjaToukka❤️

        Minulla se toimi vielä eilen...


      • Pitäiskö nyt vähän rajottaa?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Pitäiskö nyt vähän rajottaa?

        Tehään sruraava, kun päästään pari chattia rteenpäin.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tehään sruraava, kun päästään pari chattia rteenpäin.

        Me varmaan saadaan ylläpidolta kohta viestiä, että miksi olemme luoneet niin monta chattia


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Pitäiskö nyt vähän rajottaa?

        Kisaako halusit. Saamasi pitää... Voin luoda niitä tunnissa 20 ja jos minulla on 5 tuntia


      • Jokilohi kirjoitti:

        Me varmaan saadaan ylläpidolta kohta viestiä, että miksi olemme luoneet niin monta chattia

        Sitä minäki


      • Jokilohi kirjoitti:

        Kisaako halusit. Saamasi pitää... Voin luoda niitä tunnissa 20 ja jos minulla on 5 tuntia

        Ei kisata kato se #15 chatti.




      • Jokilohi kirjoitti:

        Joskus pelkurointi ei ole ainoa syy perääntyä. Esim järjen käyttö voi olla toinen syy. Jos halutaan kisailla jossain, tehdään se niin, että siitä ei ole haittaa muille

        Jep.


    • Wolffis, et ole ollut testimadossa oikein aktiivinen viimeaikoina. Eikö ole ideoita, vai miksi et ole julkaisdut testejä

      • Paljonko lomalla yleensä ehtii tehdä mitään?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Paljonko lomalla yleensä ehtii tehdä mitään?

        Minä ehdin tehdä liikaa testejä 😅


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minä ehdin tehdä liikaa testejä 😅

        Keskeneäisiä on yli 90...

        En koskaan jaksa tehdä niitä valmiiksi, vaan aloitan uuden, sitten se jää kesken, aloitan uuden, se jää kesken...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Keskeneäisiä on yli 90...

        En koskaan jaksa tehdä niitä valmiiksi, vaan aloitan uuden, sitten se jää kesken, aloitan uuden, se jää kesken...

        VAIN JOKILOHI JA TUULEN JUOKSIJA SAA KÄÄNTÄÄ / LUKEA TÄMÄN!
        ¿Por qué hablas de eso públicamente? Se suponía que sería una sorpresa que regresaras.

        En ole mikään espanjan mestari, niin käänsin ne vain kääntäjällä, kääntäjä ainakin kertoi sen mitä tarkoitinkin kirjoittaa.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        VAIN JOKILOHI JA TUULEN JUOKSIJA SAA KÄÄNTÄÄ / LUKEA TÄMÄN!
        ¿Por qué hablas de eso públicamente? Se suponía que sería una sorpresa que regresaras.

        En ole mikään espanjan mestari, niin käänsin ne vain kääntäjällä, kääntäjä ainakin kertoi sen mitä tarkoitinkin kirjoittaa.

        Minulla ei ole kääntäjää nyt saataville. Luen ja käännän tuon aamulla


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minulla ei ole kääntäjää nyt saataville. Luen ja käännän tuon aamulla

        Vastaa vaikka Jay Dayn chatissa tai miten haluat.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Vastaa vaikka Jay Dayn chatissa tai miten haluat.

        Minulla on uudet rajat peliajoissa ja saan käyttää pelejä 8.00-21.00 välisenä aikana.

        Asiasta riippuen vastaan Hay Dayn chatissa tai täällä.

        Käännän sen kuitenkin vasta aamulla, joten älä odota vastaustani tänään


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minulla on uudet rajat peliajoissa ja saan käyttää pelejä 8.00-21.00 välisenä aikana.

        Asiasta riippuen vastaan Hay Dayn chatissa tai täällä.

        Käännän sen kuitenkin vasta aamulla, joten älä odota vastaustani tänään

        Joo, oletko nykyään vähemmän puhelimella?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Joo, oletko nykyään vähemmän puhelimella?

        En, mutta peleihin on laitettu raja, minä aikavälinä niitä voi käyttää. Äitini ei pitänyt ihan hirveästi siitä, kun chattailimme sillä Hay Dayn chatilla kello 23.00n jälkeen


      • Jokilohi kirjoitti:

        En, mutta peleihin on laitettu raja, minä aikavälinä niitä voi käyttää. Äitini ei pitänyt ihan hirveästi siitä, kun chattailimme sillä Hay Dayn chatilla kello 23.00n jälkeen

        Tiesikö se, että chattailey siitä, mun äiti ei varmaan edes tiedä, että mulla on Hay Gay.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tiesikö se, että chattailey siitä, mun äiti ei varmaan edes tiedä, että mulla on Hay Gay.

        Kiva kirjotus virhe, tarkoitin Hay Day.😐


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kiva kirjotus virhe, tarkoitin Hay Day.😐

        SIIS EN OSAA EDES YHDYSSANOJA!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        VAIN JOKILOHI JA TUULEN JUOKSIJA SAA KÄÄNTÄÄ / LUKEA TÄMÄN!
        ¿Por qué hablas de eso públicamente? Se suponía que sería una sorpresa que regresaras.

        En ole mikään espanjan mestari, niin käänsin ne vain kääntäjällä, kääntäjä ainakin kertoi sen mitä tarkoitinkin kirjoittaa.

        Vain Wolffis jaTuulen Juoksija saavat kääntää ja lukea tämän. Kirjoitin tuon espanjalla (kääntäjän avulla)

        Sí, puedo crear pruebas, incluso si no tengo la intención de publicarlas. Renuncié por demasiado bullying. Crear pruebas sigue siendo divertido, por lo que puedo crearlas incluso si no tengo la intención de publicarlas.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        VAIN JOKILOHI JA TUULEN JUOKSIJA SAA KÄÄNTÄÄ / LUKEA TÄMÄN!
        ¿Por qué hablas de eso públicamente? Se suponía que sería una sorpresa que regresaras.

        En ole mikään espanjan mestari, niin käänsin ne vain kääntäjällä, kääntäjä ainakin kertoi sen mitä tarkoitinkin kirjoittaa.

        Kai tiedät, että tää on julkinen chatti? Kuka vaan voi kääntää ja lukea sen, jos haluaa. 🤦🏻‍♀️
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät, että tää on julkinen chatti? Kuka vaan voi kääntää ja lukea sen, jos haluaa. 🤦🏻‍♀️
        T. KirjaToukka❤️

        Ehkä Wolffis tietää tuon. Vastasin siihen kuitenkin samalla kielellä. Jos Wolffis olisi halunnut laittaa viestin, jota eivät muut kuin minä ja Tuulen Juoksija varmuudella lue, hän olisi käyttänyt meidän Hay Dayssa sijaitsevaa chattia


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ehkä Wolffis tietää tuon. Vastasin siihen kuitenkin samalla kielellä. Jos Wolffis olisi halunnut laittaa viestin, jota eivät muut kuin minä ja Tuulen Juoksija varmuudella lue, hän olisi käyttänyt meidän Hay Dayssa sijaitsevaa chattia

        Lo puse aquí porque dijiste que estabas haciendo pruebas aquí y se suponía que sería una sorpresa para los demás que continuaras.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät, että tää on julkinen chatti? Kuka vaan voi kääntää ja lukea sen, jos haluaa. 🤦🏻‍♀️
        T. KirjaToukka❤️

        En ole tyhämä, kerron myöhemmin.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Lo puse aquí porque dijiste que estabas haciendo pruebas aquí y se suponía que sería una sorpresa para los demás que continuaras.

        KAIKKI MITÄ SANON ESPANJAKSI NÄIHIN VIESTEIHIN ON VAIN JOKILOHELLE JA TUULEN JUOKSIJALLE.

        Y te advertí que no te equivocarías sin querer, que aunque continuaras, podrías haberlo corregido en finés más tarde, que puedes hacer exámenes por diversión.

        Es decir, si no quieres revelar accidentalmente tu sorpresa.

        Ihan 💩 kääntäjä.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Lo puse aquí porque dijiste que estabas haciendo pruebas aquí y se suponía que sería una sorpresa para los demás que continuaras.

        Ya no digo nada al respecto en los chats públicos.


    • Wolffis, sitten, kun tyypit tulevat aamulla katsomaan tänne lähettettyjä viestejä, mitäköhän ne ajattelevat. Tai sitten ne ovat tottuneet siihen, että me sekoillaan täällä. (Ehkä 10% meodän tämän illan viesteissä on ollut mitään järkeä)

      • Jep


    • Minusta tuntuu, että olen Wolffiksen kanssa ominut nämä chatit, kun täällä ei näy muiden viestejä viimeisen parin päivään ajalta. Eli kukaan muu, kuin minä ja Wolffis ei ole lähettänyt tänne viestejä viimeisen parin päivän aikana.


      Aika sekava viesti😫

      • Tajusin kyllä, ehkä pitäis lopettaa tää spämmiminen...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tajusin kyllä, ehkä pitäis lopettaa tää spämmiminen...

        Meidän viestit ovat kyllä asiallisia...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Meidän viestit ovat kyllä asiallisia...

        Sanounko ettei olisi?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sanounko ettei olisi?

        Et...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Et...

        No hyvä!


    • *Kuolee nauruun*
      Syy:
      Mä: "Minkä maan lippu on paras?"
      Äiti: "Jonkun missä on mustaa."
      *Few moments later*
      Äiti: "Saksan lipussa on mustaa."
      Mä: *Loaging*
      "Niin ja Sakasn lipussa kans!"🤓🤣

      • Loading*
        Saksan*


      • 😑😑😑


      • Jokilohi kirjoitti:

        😑😑😑

        Pitipä sitten vastata.🙄


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Pitipä sitten vastata.🙄

        En tajunnut tuota juttua, joten vastasin vain jotain


      • Jokilohi kirjoitti:

        En tajunnut tuota juttua, joten vastasin vain jotain

        Mun äiti sanoi, että Saksan lipussa in mustaa.
        Minä mietin hetken.
        Sitten sanoin, että Saksan lipussa muös.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mun äiti sanoi, että Saksan lipussa in mustaa.
        Minä mietin hetken.
        Sitten sanoin, että Saksan lipussa muös.

        En vieläkään tajunnut


      • Jokilohi kirjoitti:

        En vieläkään tajunnut

        Esimerkki:
        Minä sanon, että Suomen lipussa on sinista.
        Sinä vastaat yhtäkkiä, että Suomenlipussakin on sinistä.

        SIIS ÄITINI SANOI, ETTÄ SAKSAN LIPUSSA ON MUSTAA JA MINÄ VASTASIN, ETTÄ SAKSAN MYÖS JA SE JUURI SANOI, ETTÄ SAKSAN KIPUSSA ON MUTAA.
        Menikö nyt perilel?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Esimerkki:
        Minä sanon, että Suomen lipussa on sinista.
        Sinä vastaat yhtäkkiä, että Suomenlipussakin on sinistä.

        SIIS ÄITINI SANOI, ETTÄ SAKSAN LIPUSSA ON MUSTAA JA MINÄ VASTASIN, ETTÄ SAKSAN MYÖS JA SE JUURI SANOI, ETTÄ SAKSAN KIPUSSA ON MUTAA.
        Menikö nyt perilel?

        Vastasitko, että Saksan lipussa on mutaa🤣🤣


      • Jokilohi kirjoitti:

        Vastasitko, että Saksan lipussa on mutaa🤣🤣

        Vastasin, etyä siinä on mustaa kyten äiti li jo sanonut.

        Ja mun äiti juuri sanoi, että Saksan KIPUSSA on mutaa.😤
        Jos vitsejä halusit.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Vastasin, etyä siinä on mustaa kyten äiti li jo sanonut.

        Ja mun äiti juuri sanoi, että Saksan KIPUSSA on mutaa.😤
        Jos vitsejä halusit.

        Olen LIIAN huono ymmärtämään vitsejä...


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Vastasin, etyä siinä on mustaa kyten äiti li jo sanonut.

        Ja mun äiti juuri sanoi, että Saksan KIPUSSA on mutaa.😤
        Jos vitsejä halusit.

        En edelleenkään ymmärtänyt tuota juttua, mutta ymmärsin sen idean (miten?)


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen LIIAN huono ymmärtämään vitsejä...

        Ei, vaan liuan huino ymmärtämään maailman helpoimman asian minun selittämänä.
        Siripahan vaan, miten ei vaan voi tajuta?!


      • Jokilohi kirjoitti:

        En edelleenkään ymmärtänyt tuota juttua, mutta ymmärsin sen idean (miten?)

        Noni, en menettäny muutaku viimesen aivosolun sen selittämisessä.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei, vaan liuan huino ymmärtämään maailman helpoimman asian minun selittämänä.
        Siripahan vaan, miten ei vaan voi tajuta?!

        Luulin, että tuossa on joku juju, mitä en ymmärrä. Ymmärsin kyllä tuon asian


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Noni, en menettäny muutaku viimesen aivosolun sen selittämisessä.

        🤭...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Luulin, että tuossa on joku juju, mitä en ymmärrä. Ymmärsin kyllä tuon asian

        😤😤😤


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        😤😤😤

        ???


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        😤😤😤

        Miksi me riidellään jostain asiasta, mitä minä en aluksi tajunnut


      • Jokilohi kirjoitti:

        Miksi me riidellään jostain asiasta, mitä minä en aluksi tajunnut

        Eihän


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Eihän

        Miksi sitten olet yrittänyt selitää sitä asiaa. Ja miksi syytit itseäsi siitä, että en ymmärtänyt


      • Jokilohi kirjoitti:

        Miksi sitten olet yrittänyt selitää sitä asiaa. Ja miksi syytit itseäsi siitä, että en ymmärtänyt

        Ja mistälähän olisi pitänyt tietää, että tajusit sen idean?
        Ja en ole hyvä selittäjä.
        Eikä me riidellä.
        Ja nuo kysymykset alkaa ärsyttää.
        Ja laitoit muuten ekan kysymyksen perään pisteen.


    • Anonyymi

      Anteeksi etten todellakaan ymmärrä mitään. Siis onko Jokilohi lopannut vai ei? Koska en löytänyt sen testejä testimadosta. Mutta olet silti täällä. Kai. Siis mitä tapahtuu?!?
      T: BlackPink_fan
      Ja tiedän Jokilohi, ettet luota minuun, joten laitan profiiliini testimadossa tiedon, niin voit varmistaa sieltä. Unohdin siis salasanani, enkä osaa vaihtaa sitä.

      • Kyllä, hän lopetti ja poisti testinsä. Ihanku maailman kaikkeus ois halunnu jonkun muistuttavan siitä.😭
        En syytä sua siis mistään!


      • Olen vielä täällä chateissa, koska minua tarvitaan selvittämään ongelmia. Alppitassun tekemässä chatissa oli yksi tapaus, missä muita velhoja esitettiin. Hoidin sen todella hyvin. (Ainakin Alppitassu niin sanoi). On myös hauska viestitellä täällä, vaikka en ole enää velho


        En osaa kirjoittaa muita, kuin sekavia viestejä😫


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen vielä täällä chateissa, koska minua tarvitaan selvittämään ongelmia. Alppitassun tekemässä chatissa oli yksi tapaus, missä muita velhoja esitettiin. Hoidin sen todella hyvin. (Ainakin Alppitassu niin sanoi). On myös hauska viestitellä täällä, vaikka en ole enää velho


        En osaa kirjoittaa muita, kuin sekavia viestejä😫

        Älä aina väitä, osaat kirjoittaa selkeämpiä kuin minä!


    • Minun ylimääräischatit on vihdoin poistettu

    • Anonyymi

      Wolf_art girl, mikä on soturikissojen ensimmäinen kirja? Joo, se varmaan löytyisi googlettamalla, mutta oletan, että sinä tiedät.
      T: BlackPink_fan

      • Villiin luontoon, Sk:ssa on saagoja novelleja erikoisseikkauluja ja sellaisia, mutta ne löytyvät aina kirjan alusta.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Villiin luontoon, Sk:ssa on saagoja novelleja erikoisseikkauluja ja sellaisia, mutta ne löytyvät aina kirjan alusta.

        Kiitos!


      • Anonyymi

        Kiva kun tulitkin takaisin! 😊 Mutta mä en vaan tajunnut... siis... miksi ylipäätään esitit, että lopetat?
        T. KirjaToukka❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun tulitkin takaisin! 😊 Mutta mä en vaan tajunnut... siis... miksi ylipäätään esitit, että lopetat?
        T. KirjaToukka❤

        Kiusaajien takua, minusta ehkä huomasi etten ollut surullinen, kun hän 'lopetti', mutta tiesin kaiken aikaa, sillö hän kertoi sen minulle ja Tuulen Juoksijalke.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kiusaajien takua, minusta ehkä huomasi etten ollut surullinen, kun hän 'lopetti', mutta tiesin kaiken aikaa, sillö hän kertoi sen minulle ja Tuulen Juoksijalke.

        Mietinkin vähän, mutta aattelin, että ootte jutellut enemmän jossain toisessa chatissa. Ja siis en nimenomaan sitä kohtaa tajunnut, koska... tuskin ne kiusaajat on unohtanut mitään tms.? 🤔
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi

        Jes, kiva kun tulit takaisin!
        T: BlackPink_fan, jolta oli tuo edellinenkin kommentti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietinkin vähän, mutta aattelin, että ootte jutellut enemmän jossain toisessa chatissa. Ja siis en nimenomaan sitä kohtaa tajunnut, koska... tuskin ne kiusaajat on unohtanut mitään tms.? 🤔
        T. KirjaToukka❤️

        Olemme jutelleet aika paljon Hay Dqyn chatissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietinkin vähän, mutta aattelin, että ootte jutellut enemmän jossain toisessa chatissa. Ja siis en nimenomaan sitä kohtaa tajunnut, koska... tuskin ne kiusaajat on unohtanut mitään tms.? 🤔
        T. KirjaToukka❤️

        En usko, että ne ovat unohtaneet mitään


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        En usko, että ne ovat unohtaneet mitään

        Joo, mä en nyt vaan tajua, joten antaa olla. 😅
        T. KirjaToukka❤️


    • Anonyymi

      Eikun siis täh! Siis edellinen kommentti oli KirjaToukan❤️, mutta kommentti Wolffiksen viestiin oli multa.
      T: BlackPink_fan

    • Anonyymi

      NÄITTEKÖ JO TESTIMADON UUSIMMAN TESTIN? (Isot kirjaimet because this is important 😌)

      Siis että... tägejä rajoitetaan? Wou. Tai siis, tavallaan hyvä uudistus, koska ne testit, joissa on miljoona tägiä: 😐 Mutta mulla ainakin on monesti tapana laittaa testeihin noin 10 tägiä, joten toivottavasti en unohda tätä juttua. 🫢

      Mutta musta tää on pääasiassa hyvä uudistus! Tällainen olisi ehkä pitänyt olla jo joskus aiemmin, se olis estänyt tägien spämmimistä, terveiset Noidalle... Oisko muilla mielipiteitä tähän? 😅

      T. KirjaToukka❤️

      • Minä, joka ei pysty käytt tietyiss atesteissä vaan 8 tägiä: "POISTAMANA POISTAMAAN TÄGEJÄ YLIMÄÄRÄISIÄ"


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minä, joka ei pysty käytt tietyiss atesteissä vaan 8 tägiä: "POISTAMANA POISTAMAAN TÄGEJÄ YLIMÄÄRÄISIÄ"

        Tosi kiva poistq tiettyjä tägejä nyt, kun oli juuri poistqnut 215 viestiä sähköpostista


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tosi kiva poistq tiettyjä tägejä nyt, kun oli juuri poistqnut 215 viestiä sähköpostista

        Jaahas... saanko kysyä, miten on ees mahdollista, että sulle on kertynyt 215 ylimääräistä sähköpostia? 😅
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas... saanko kysyä, miten on ees mahdollista, että sulle on kertynyt 215 ylimääräistä sähköpostia? 😅
        T. KirjaToukka❤️

        Siten etten ole jaksanut poistaa niitä.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Siten etten ole jaksanut poistaa niitä.

        Ja yhteen pitäis vielä vastata.


      • Noin 15 tägiä olisi parempi raja, koska se ei ole liikaa ja saisi omien tägien lisäksi muutaman kisaosallistumistägin...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Noin 15 tägiä olisi parempi raja, koska se ei ole liikaa ja saisi omien tägien lisäksi muutaman kisaosallistumistägin...

        No jep, mutta sano itse ylläpitäjille, olen lähettänyt sinne jo tarpewksi viestrjä kaikista aiheista.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        No jep, mutta sano itse ylläpitäjille, olen lähettänyt sinne jo tarpewksi viestrjä kaikista aiheista.

        Miten ees pystyy laittaa ylläpitäjille viestiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten ees pystyy laittaa ylläpitäjille viestiä?

        Missä?


    • Anonyymi

      Mitä se muuten twrkottaa sun profiilissa Salamalohi, että putää tehdä yli 2000 testiä vuoden aikana?

      • Katso testi älä tee tätä testiä ja sen tekijä määrä, niin ymmärrät


      • Jokilohi kirjoitti:

        Katso testi älä tee tätä testiä ja sen tekijä määrä, niin ymmärrät

        *Vastaa ensinmäiseen viestiin jonka näkee*
        Mitä sinusta mielipiteitä testisi pöätelmät sanovat?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        *Vastaa ensinmäiseen viestiin jonka näkee*
        Mitä sinusta mielipiteitä testisi pöätelmät sanovat?

        Nyt (16.46) Tilastot ovat tälläiset

        Olet suosikkivelhoni
        7

        Olet hyvä velho
        11

        Olen saanut sinulta paljon inspiraatoita
        3

        Olet ihastunut minuun (annoin tähän ohjeeksi kertoa minulle asiatägini kautta tai testivelhochateilla, mutta kukaan ei ole kertonut)
        4

        Olett kateellinen minulle?!?
        0

        Vihaat minua!?!
        3

        Teen liikaa testejä
        0

        Teet liian vähän testejä
        3

        Et tunne minua
        10


      • Jokilohi kirjoitti:

        Nyt (16.46) Tilastot ovat tälläiset

        Olet suosikkivelhoni
        7

        Olet hyvä velho
        11

        Olen saanut sinulta paljon inspiraatoita
        3

        Olet ihastunut minuun (annoin tähän ohjeeksi kertoa minulle asiatägini kautta tai testivelhochateilla, mutta kukaan ei ole kertonut)
        4

        Olett kateellinen minulle?!?
        0

        Vihaat minua!?!
        3

        Teen liikaa testejä
        0

        Teet liian vähän testejä
        3

        Et tunne minua
        10

        Olen yksi ihastuneista, minulla siinä oli 17 ja tiedän vain 2, jotka painoivat sitä, onkohan näissä valehdeltu tai jotakin?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Olen yksi ihastuneista, minulla siinä oli 17 ja tiedän vain 2, jotka painoivat sitä, onkohan näissä valehdeltu tai jotakin?

        En tiedä, ehkä?

        Tai sitten ne eivät uskalla kertoa, koska kuka vain voi lukea tätä chattia tai katsoa asiatägini sisältöjä


      • Jokilohi kirjoitti:

        En tiedä, ehkä?

        Tai sitten ne eivät uskalla kertoa, koska kuka vain voi lukea tätä chattia tai katsoa asiatägini sisältöjä

        Niin, minulla ei olisi väliä kuka tietäisi tunteiatani sinua ja Tuulista kohtaan kunhan ei äitini.🤷‍♀️


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Niin, minulla ei olisi väliä kuka tietäisi tunteiatani sinua ja Tuulista kohtaan kunhan ei äitini.🤷‍♀️

        Kirjoitit tuon julkiseen chattiin (oliko fiksua?)

        Jos äitisi päättää joskus lukea näitä chatteja ja huomaa tuon viestin.
        Tuossa sinulle painajainen ensi yölle 😈


      • Jokilohi kirjoitti:

        Kirjoitit tuon julkiseen chattiin (oliko fiksua?)

        Jos äitisi päättää joskus lukea näitä chatteja ja huomaa tuon viestin.
        Tuossa sinulle painajainen ensi yölle 😈

        Ei se lue.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Kirjoitit tuon julkiseen chattiin (oliko fiksua?)

        Jos äitisi päättää joskus lukea näitä chatteja ja huomaa tuon viestin.
        Tuossa sinulle painajainen ensi yölle 😈

        Sen jälkeen, kun olen sanonjt nähneeni oari painajaista, jotka pelottivat unessa kuoleman takia olet ottanut niistä jonkun kiusaajan minulle.
        Ei ole kovin kivaa, kestän halloweeniakiin paremmin kuin viestejäsi.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei se lue.

        Hyvä!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sen jälkeen, kun olen sanonjt nähneeni oari painajaista, jotka pelottivat unessa kuoleman takia olet ottanut niistä jonkun kiusaajan minulle.
        Ei ole kovin kivaa, kestän halloweeniakiin paremmin kuin viestejäsi.

        Mitä tarkoitat sillä, että kestät halloweeniakin paremmin kuin minua


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sen jälkeen, kun olen sanonjt nähneeni oari painajaista, jotka pelottivat unessa kuoleman takia olet ottanut niistä jonkun kiusaajan minulle.
        Ei ole kovin kivaa, kestän halloweeniakiin paremmin kuin viestejäsi.

        Ymmärsin osittain, mitä viestissäsi tarkoitit


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Olen yksi ihastuneista, minulla siinä oli 17 ja tiedän vain 2, jotka painoivat sitä, onkohan näissä valehdeltu tai jotakin?

        Olen tehnyt sen testisi 4 kertaa ja painanut samaa vaihtoehtoa joka kerta (tiedät kyllä mitä)


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Olen yksi ihastuneista, minulla siinä oli 17 ja tiedän vain 2, jotka painoivat sitä, onkohan näissä valehdeltu tai jotakin?

        Madotkin saattoivat painaa sitä, mutta eivät osaa käyttää velhochattia.

        Sitten on myös niitä, jotka eivät uskalla kertoa


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Niin, minulla ei olisi väliä kuka tietäisi tunteiatani sinua ja Tuulista kohtaan kunhan ei äitini.🤷‍♀️

        Minun äiti lukee välillä näitä chatteja, joten hän saattaa nähdä tuon viestin


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sen jälkeen, kun olen sanonjt nähneeni oari painajaista, jotka pelottivat unessa kuoleman takia olet ottanut niistä jonkun kiusaajan minulle.
        Ei ole kovin kivaa, kestän halloweeniakiin paremmin kuin viestejäsi.

        Etkö kestä halloweenia hyvin vai miksi vertasit minua siihen


      • Jokilohi kirjoitti:

        Etkö kestä halloweenia hyvin vai miksi vertasit minua siihen

        Kestän ärsytti vain, kiin keksin jotain.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minun äiti lukee välillä näitä chatteja, joten hän saattaa nähdä tuon viestin

        Sitte näkee.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Madotkin saattoivat painaa sitä, mutta eivät osaa käyttää velhochattia.

        Sitten on myös niitä, jotka eivät uskalla kertoa

        Tiedän.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Madotkin saattoivat painaa sitä, mutta eivät osaa käyttää velhochattia.

        Sitten on myös niitä, jotka eivät uskalla kertoa

        Mieti ku joku 93v vanha pappa olis painanu sitä.
        Mä olisin vähän, niinkun: "Ööm... Tota okei... Heippa...!"


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen tehnyt sen testisi 4 kertaa ja painanut samaa vaihtoehtoa joka kerta (tiedät kyllä mitä)

        Ehkei siihen tule saman käyttäjån tehdessä testin uudelleen.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mieti ku joku 93v vanha pappa olis painanu sitä.
        Mä olisin vähän, niinkun: "Ööm... Tota okei... Heippa...!"

        🤔🤔🤔


      • Jokilohi kirjoitti:

        🤔🤔🤔

        No mitä ite sanoisit jos jotku 100v mummelit painelis siellä sinuun ihastunut nappulaa?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sitte näkee.

        Ei äitini näitä chatteja ole face lopettamiseni jälkeen katsonut, koska se luulee, että olen lopettanut lopullisesti. Sitten, kun se katsoo näitä chatteja uudelleen, tämä on varmaan sulkeutunut


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kestän ärsytti vain, kiin keksin jotain.

        Mikä ärsytti


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        No mitä ite sanoisit jos jotku 100v mummelit painelis siellä sinuun ihastunut nappulaa?

        En tiedä


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ei äitini näitä chatteja ole face lopettamiseni jälkeen katsonut, koska se luulee, että olen lopettanut lopullisesti. Sitten, kun se katsoo näitä chatteja uudelleen, tämä on varmaan sulkeutunut

        Tarkoititko "fake"?


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Tarkoititko "fake"?

        Kirjoitan sen sanan aina C -kirjaimella


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ei äitini näitä chatteja ole face lopettamiseni jälkeen katsonut, koska se luulee, että olen lopettanut lopullisesti. Sitten, kun se katsoo näitä chatteja uudelleen, tämä on varmaan sulkeutunut

        MIKÄ KASVOLOPETUS?! Minä kyllä luulin, että se on fake.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Tarkoititko "fake"?

        Kaikki muut aina ehtii ensin.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        MIKÄ KASVOLOPETUS?! Minä kyllä luulin, että se on fake.

        🤣😂🤣


      • Jokilohi kirjoitti:

        Mikä ärsytti

        Every possible thing!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        MIKÄ KASVOLOPETUS?! Minä kyllä luulin, että se on fake.

        Kirjoitin sen aiemmin myös C -kirjaimella ja se on siinä testissä myös Cllä


      • Jokilohi kirjoitti:

        🤣😂🤣

        😅😅😅


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Every possible thing!

        !!!!


      • Jokilohi kirjoitti:

        !!!!

        ???


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        😅😅😅

        Mitäköhän muut ajattelevat, kun lukevat meidän viestit.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Mitäköhän muut ajattelevat, kun lukevat meidän viestit.

        En tiedä, mutta heippa.
        (Ainakin tältä päivältä).


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Nyt (16.46) Tilastot ovat tälläiset

        Olet suosikkivelhoni
        7

        Olet hyvä velho
        11

        Olen saanut sinulta paljon inspiraatoita
        3

        Olet ihastunut minuun (annoin tähän ohjeeksi kertoa minulle asiatägini kautta tai testivelhochateilla, mutta kukaan ei ole kertonut)
        4

        Olett kateellinen minulle?!?
        0

        Vihaat minua!?!
        3

        Teen liikaa testejä
        0

        Teet liian vähän testejä
        3

        Et tunne minua
        10

        Pakko myöntää että mä oon yks noista ihastuneista. Oon 14v tyttö ja käytän peleissä ainakin nimeä Silver_Dragon. Juu tota moikka.
        t. Silver_Dragon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko myöntää että mä oon yks noista ihastuneista. Oon 14v tyttö ja käytän peleissä ainakin nimeä Silver_Dragon. Juu tota moikka.
        t. Silver_Dragon

        Okei...

        Nyt tiedän 2 niistä.

        Nyt siinä päätelmässä on 7


      • Jokilohi kirjoitti:

        Okei...

        Nyt tiedän 2 niistä.

        Nyt siinä päätelmässä on 7

        Minulla 19 ja tiedän vain 2 ja tiesin ne jo etukäteen.😐


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minulla 19 ja tiedän vain 2 ja tiesin ne jo etukäteen.😐

        Eikö kukaan ole kertonut.

        Minulla on siinä päätelmässä 7, joista tiedän ennelta yhden, sain tietää yhden ja 5 on edelleen mysteeri


      • Jokilohi kirjoitti:

        Eikö kukaan ole kertonut.

        Minulla on siinä päätelmässä 7, joista tiedän ennelta yhden, sain tietää yhden ja 5 on edelleen mysteeri

        Ja minä tiesin ennalta 2 ja ne loput 17 on edelleen mysteerejä, SIIS 17?!


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minulla 19 ja tiedän vain 2 ja tiesin ne jo etukäteen.😐

        Olen yksi niistä ihastuneista.

        Olen 40-50 vuotias mineraaleista ja Testimadosta kiinnostunut mies

        En kuitenkaan halua olla velho, matona on paljon kivempaa

        Herrakulta


    • Anonyymi

      Kiva nyt tarkistaa, että montako tägiä testeistäni on poistunut… Ja muistakaa 50 testin spesiaalini, eli piirrän testivelhoja!
      T:BlackPink_fan

    • Ei jumski, OON AINA OLLUT SOKEA!
      Siis, kun kirjaudut tänne ja haluat vaihtaa salanasanan / et muisa sitä, niin "Kirjaudu sisään", napin alla on HETI SELKEÄSTI SINISELLÄ: "Unohtuiko salasana?"

      JA KIRJOITIN TÄTÄ VIESTIÄ 50 VUOTTA KIRJOITUSVIRHEIDEN TAKIA! KAIKKI ON NYT KORJATTU!

      • JA JÄIHÄN SINNE AINAKI YKS VIRHE.🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️


      • Löysin 1 kirjoitusvirheen. Sana muista,olit kirjoittanut muisa

        Ei ollut kaikki korjattu


      • Jokilohi kirjoitti:

        Löysin 1 kirjoitusvirheen. Sana muista,olit kirjoittanut muisa

        Ei ollut kaikki korjattu

        TIEDÄN SANOIN SIINÄ AKEMMASSA.😑


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        TIEDÄN SANOIN SIINÄ AKEMMASSA.😑

        En huomannut sitä, kun laitoin sen viestini, missä huomautin siitä


      • Jokilohi kirjoitti:

        En huomannut sitä, kun laitoin sen viestini, missä huomautin siitä

        En huomannut sitä viestiä,missä sanoit huommanneesi sen


      • Jokilohi kirjoitti:

        En huomannut sitä, kun laitoin sen viestini, missä huomautin siitä

        Ok.


    • Anonyymi

      Juu en tajuu tästä mitään😅😅miten tää toimii vois joku kertoo😅😅😵😵hehe

      T:varjopilvi

      • Minä, joka ei osaa selittää: 😬


      • Mistä et tiedä, että mikä toimii


      • Älä välitä, jos tänne saattaa olla joskus tullut paljon viestejä. Syy tuohon on se, että välillä viestittelen Wolffiksen kanssa näillä chateilla kaikesta oudosta


      • Anonyymi

        Hups en näköjään tajunnutkaan


    • Minulla on esimerkki, miten paljon minua vihataan testimadossa.

      Minulla oli 1 testi parhaissa vielä eilen illalla (21.20), kun tulin aamulla katsomaan (6.50), se testi oli saanut 10 arvostelua enemmän ja 0 arvostelupistettä. Eli 10 tyyppiä oli antanut sille 0 tähteä yön aikana.

      • Minä en saa ehkä Testimadossa niin paljoa vihaa, mutta peleissä minua kiysataan välillä kuin hullua.
        Ja ajattrlin julkaista YouTubeen yhden videon, mutta en jaksanut enää pitää sitä julkisena, kyn paikki poisti tykkäyksiä ja suurinosa oli vihakommentteja vaikkeivat ne oikein haittaakaan, mutta en jaksa, että yhtä videota spämmitään vihakommenteilla ja YouTube koko ajan ilmoittaa uudesta kommentista.


    • Anonyymi

      Niistä mitä haluaisit sanoa minulle tilastoista…

      Päätelmiin päädytty
      Oon hyvä velho!
      19
      Oon sun lempivelhoissa!
      6
      Tykkäät musta silleen…🤭😳
      19
      Oon huono velho!
      1
      Oon ärsyttävä?
      4
      Oot kateellinen mulle?
      3
      Vihaat mua?
      5
      Olen tyhmä.
      3
      Oon kiva!
      16
      Oon outo.
      8

      13 negatiivista palautetta ja 56 positiivista palautetta. Laskin kateuden positiiviseksi. (Pakko sanoa, mahtavaa, että 3 on kateellinen minulle! En tiennyt olevani niin hyvä velho!❤️) Mutta, 19 ihastunutta!!! En kyllä ihan usko…
      T:BlackPink_fan

      • Anonyymi

        Enkä tiedä yhtään niistä ihastuneista, joten jos haluaisi kertoa, vaikka senkin, että painoi läpällä, niin olisin kiitollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä tiedä yhtään niistä ihastuneista, joten jos haluaisi kertoa, vaikka senkin, että painoi läpällä, niin olisin kiitollinen.

        T:BlackPink_fan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkä tiedä yhtään niistä ihastuneista, joten jos haluaisi kertoa, vaikka senkin, että painoi läpällä, niin olisin kiitollinen.

        Painoitko minullekin käpällä? Viimeksi siellä oli 19.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Painoitko minullekin käpällä? Viimeksi siellä oli 19.

        Minä en ole ihastunut keneenkään velhoon, enkä ole myöskään painanut edes läpällä kenellekkään sitä ekalla kerralla. Toisellahan se ei tallenna sitä, joten olen usein käynyt läpi kaikki vaihtoehdot.
        T:BlackPink_fan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ihastunut keneenkään velhoon, enkä ole myöskään painanut edes läpällä kenellekkään sitä ekalla kerralla. Toisellahan se ei tallenna sitä, joten olen usein käynyt läpi kaikki vaihtoehdot.
        T:BlackPink_fan

        Oke


      • Anonyymi kirjoitti:

        T:BlackPink_fan

        Oon nyt lukenu kaiken ihan väärin...


    • Anonyymi

      Muuten Blackpink_fan kun teet 50 testin spessun ja piirrät testi velhoja niin voitko piirtää minut vaikka olenkin mato



      T.saisofi

      • Joo, oon piirtänyt sut ja Koiramyrskyn, olin huomannut jo aiemmin viestinne, mutta en huomannut vastata.


      • BlackPink_fani kirjoitti:

        Joo, oon piirtänyt sut ja Koiramyrskyn, olin huomannut jo aiemmin viestinne, mutta en huomannut vastata.

        Piirt-
        *Hetken kuluttua*
        Voitko piirtää minutkin?😅
        *Ei löytänyt mitään infoa, jiten on ihan pihalla* ⛄


      • Anonyymi
        BlackPink_fani kirjoitti:

        Joo, oon piirtänyt sut ja Koiramyrskyn, olin huomannut jo aiemmin viestinne, mutta en huomannut vastata.

        Okei kiitti

        T.saisofi


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Piirt-
        *Hetken kuluttua*
        Voitko piirtää minutkin?😅
        *Ei löytänyt mitään infoa, jiten on ihan pihalla* ⛄

        Joo. Siis 50 testiä spessuni on piirrän testivelhoja.


      • BlackPink_fani kirjoitti:

        Joo, oon piirtänyt sut ja Koiramyrskyn, olin huomannut jo aiemmin viestinne, mutta en huomannut vastata.

        Voitko piirtää mut?🥺*koiranpentu ilme


      • Alppitassu kirjoitti:

        Voitko piirtää mut?🥺*koiranpentu ilme

        Oletko nähnyt uusimman testini?

        Luulen, että se palaaminen ei ollut järkevää...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Oletko nähnyt uusimman testini?

        Luulen, että se palaaminen ei ollut järkevää...

        🥺Älä lähde!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺P L EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee


      • Alppitassu kirjoitti:

        🥺Älä lähde!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺P L EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee

        💔Haluaisin jäädä, mutta en välttämättä voi. 💔

        💔Tiedät varmaan syyni💔...

        💔Niitä on kertynyt niin paljon💔...

        💔Minut halutaan pois testimadosta💔...

        💔Kun/jos lopetan, lähtee Testimadon viestiketju 7, testini ja käyttäjäni💔

        💔Minulla ollut 100- haaste jää varmasti kesken, koska jos 100 -testiäni ei koskaan tule💔

        Tässä tämänhetkiset tilastot (7.39)

        Teet etkä lopeta
        16

        Teet sitä, mutta lopetat
        5

        Et tee sitä
        55


      • Alppitassu kirjoitti:

        Voitko piirtää mut?🥺*koiranpentu ilme

        Joo!


      • BlackPink_fani kirjoitti:

        Joo!

        Kiva!😇😅


    • Nyt tiedoksi kaikille, lisäsin nimeeni i-kirjaimen ja olen BlackPink_fan. Lisäsin tiedon profiiliini varmistukseksi.
      T: BlackPink_fan

      • Toi L-kirjain olisi voinut olla myös iso i.


    • 💔Olen tehnyt uuden testin. 💔Asia ei ole ihan niin mukava, mitä ehkä luulette, vaikka palasin 4 päivää sitten💔


      💔Seuraava testini on todennäköisesti 💔Testimadon jäähyväiset💔
      💔Syyt tuohon löydätte uusimmasta testististäni💔

      • Ei...!😭😭
        Etkö voisi ensin kokeilla olla tekemättä niin palkoa testejä, tai tai, mennä tauolle?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ei...!😭😭
        Etkö voisi ensin kokeilla olla tekemättä niin palkoa testejä, tai tai, mennä tauolle?

        💔Se testi on ollut julkisena nyt 2h, en tee päätöstä vielä, mutta se on varmaan aika selvä💔...

        💔Jos lopetan, lähtee testini, käyttäjäni ja testimadon viestiketju 7💔


      • Jokilohi kirjoitti:

        💔Se testi on ollut julkisena nyt 2h, en tee päätöstä vielä, mutta se on varmaan aika selvä💔...

        💔Jos lopetan, lähtee testini, käyttäjäni ja testimadon viestiketju 7💔

        💔😭🫤


      • Jokilohi kirjoitti:

        💔Se testi on ollut julkisena nyt 2h, en tee päätöstä vielä, mutta se on varmaan aika selvä💔...

        💔Jos lopetan, lähtee testini, käyttäjäni ja testimadon viestiketju 7💔

        Ei!😭
        Jos lopetat, ja jos Tuulis ei jatka myöskään...
        Tuntuu, että kaikki vain lopettaa...😭😭


      • 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔Jos lähdet... 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔(pitää keksii tähän joku paha juttu... AHAA!)💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 Mä teen testin jossa saadaan äänestää lopetanko...💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 ja jos siinä päätetään...💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 niin joudun lopettamaan(😔)😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
        t. Alpsu 💔


      • Alppitassu kirjoitti:

        💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔Jos lähdet... 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔(pitää keksii tähän joku paha juttu... AHAA!)💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 Mä teen testin jossa saadaan äänestää lopetanko...💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 ja jos siinä päätetään...💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 niin joudun lopettamaan(😔)😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
        t. Alpsu 💔

        💔Selvästi eniten 0 tähden spämmimistä kohdistuu minuun💔

        💔Olen tehnyt jo valmiiksi sen jäähyvistestini💔

        💔Ajattelin julkaista sen, kun uusin testini poistuu etusivulta💔

        💔Vaikka minulla olisi yhtä kiusaajaaa kohden 5 fania, kiusaajat pääsisivät tekemään liian pahoja tuhoja💔


      • Jokilohi kirjoitti:

        💔Selvästi eniten 0 tähden spämmimistä kohdistuu minuun💔

        💔Olen tehnyt jo valmiiksi sen jäähyvistestini💔

        💔Ajattelin julkaista sen, kun uusin testini poistuu etusivulta💔

        💔Vaikka minulla olisi yhtä kiusaajaaa kohden 5 fania, kiusaajat pääsisivät tekemään liian pahoja tuhoja💔

        EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! * menee tekemään kaikki testit ja laittamaan 5 tähteä niille(varmuuden vuoksi(en tiedä olenko tehnyt kaikki testisi) jotta et lopettaisi.


      • Alppitassu kirjoitti:

        EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! * menee tekemään kaikki testit ja laittamaan 5 tähteä niille(varmuuden vuoksi(en tiedä olenko tehnyt kaikki testisi) jotta et lopettaisi.

        💔En tiedä, auttako tuo💔

        💔Niitä 0 tähden spämmijöitä on ainakin 16💔


      • Jokilohi kirjoitti:

        💔En tiedä, auttako tuo💔

        💔Niitä 0 tähden spämmijöitä on ainakin 16💔

        💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
        t. Alpsu💔

        p.s pitääkö mun laittaa tällanen samanlainen viesti testimadossa?


      • Jokilohi kirjoitti:

        💔Selvästi eniten 0 tähden spämmimistä kohdistuu minuun💔

        💔Olen tehnyt jo valmiiksi sen jäähyvistestini💔

        💔Ajattelin julkaista sen, kun uusin testini poistuu etusivulta💔

        💔Vaikka minulla olisi yhtä kiusaajaaa kohden 5 fania, kiusaajat pääsisivät tekemään liian pahoja tuhoja💔

        Se johtuu siitä, kun teit niin paljon testejä, viimrinen mahdollisuus (tai ehkä ei) tehdä testejä vähemmän.


      • Alppitassu kirjoitti:

        💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔Jos lähdet... 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔(pitää keksii tähän joku paha juttu... AHAA!)💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 Mä teen testin jossa saadaan äänestää lopetanko...💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 ja jos siinä päätetään...💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 niin joudun lopettamaan(😔)😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
        t. Alpsu 💔

        EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ!
        TESTIMATO EI PYSY KASASSA, JOS VELHOT LOPETTAVAT, KOSKA JOKU VELHO LOPETTI!😢


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Se johtuu siitä, kun teit niin paljon testejä, viimrinen mahdollisuus (tai ehkä ei) tehdä testejä vähemmän.

        On paljon testi-ideoita. Jos teen niin kuin sanot, se voi mennä siihen, että minulla on vuoden lopussa 150 julkaaisematonta testiä, mitkä pitäisi julkaista


      • Jokilohi kirjoitti:

        On paljon testi-ideoita. Jos teen niin kuin sanot, se voi mennä siihen, että minulla on vuoden lopussa 150 julkaaisematonta testiä, mitkä pitäisi julkaista

        Teet niitä aika paljon ja aika nopeasti, jos jatkaisit jatkaisit, niin, että teet paljon testejä ja saat entistä enemmän 0 tähden spämmijöitä. Sitten kysyt oliko hyvä idea jatkaaa ja lopetat. Pum. Tajusitko?


      • Anonyymi

        *ei keksi enää mitään sanottavaa, joten otaksuu emojien puhuvan puolestaan* 😭💔
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        *ei keksi enää mitään sanottavaa, joten otaksuu emojien puhuvan puolestaan* 😭💔
        T. KirjaToukka❤️

        😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


      • 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔Nyt mäkin joudun tekee sen lopetanko testin. Ja jos siinä äänestetään...💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔ÄLÄ LÄÄÄÄÄÄÄÄHDEEEEEEEEEEEEEEE!!!💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔sori emoji spämmi mut💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
        t. a l p s u 💔 💔 💔


      • Alppitassu kirjoitti:

        💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔Nyt mäkin joudun tekee sen lopetanko testin. Ja jos siinä äänestetään...💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔ÄLÄ LÄÄÄÄÄÄÄÄHDEEEEEEEEEEEEEEE!!!💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔sori emoji spämmi mut💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
        t. a l p s u 💔 💔 💔

        ET JOUDU, SANOIN ETTEI OLE JÄRKEÄ! EI TESTIMATO NOIN PYSY KASASSA ÄLÄ LOOETA, KUN JIKU MUU LOPETTAA!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        ET JOUDU, SANOIN ETTEI OLE JÄRKEÄ! EI TESTIMATO NOIN PYSY KASASSA ÄLÄ LOOETA, KUN JIKU MUU LOPETTAA!

        No joo... ainoastaan 1 on oikeestaan valinnut sen "haluan sinun lopettavan"-vaihtoehdon. Tilastot itseasiassa:
        Lopeta: 1
        Pidä piiiiitkä tauko: 2
        Ei niin aktiivisesti, mutta jatkan: 1
        Jatkan aktiivisesti: 34


      • Alppitassu kirjoitti:

        No joo... ainoastaan 1 on oikeestaan valinnut sen "haluan sinun lopettavan"-vaihtoehdon. Tilastot itseasiassa:
        Lopeta: 1
        Pidä piiiiitkä tauko: 2
        Ei niin aktiivisesti, mutta jatkan: 1
        Jatkan aktiivisesti: 34

        (jatkan aktiivisesti:37 nyt)


      • Alppitassu kirjoitti:

        (jatkan aktiivisesti:37 nyt)

        Minä äänestin tuota, koska en halua sinun lopettavan minun takia


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minä äänestin tuota, koska en halua sinun lopettavan minun takia

        Sama


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minä äänestin tuota, koska en halua sinun lopettavan minun takia

        Arvasin et jotkut ainakin laittais sen takia ton! Ja arvasin että jos sä edes viitsisit tehdä sen mun testin laittaisit ton vaihtoehdon koska ___


      • Alppitassu kirjoitti:

        (jatkan aktiivisesti:37 nyt)

        siis 69 tekijää ja edelleen 1 ainoastaan haluaa mun lopettavan... ajan ajatella että oikeesti jotkut tykkää mun testeistä... (t. henkilö, joka kritisoi itseään ja ei pysty ajattelemaan, että on hyvä ettei pety, jos kaikki vihaa sitä oikeesti eikä myönnä)<= mun ajatukset😅🫢🫣🤦‍♀️


      • Alppitassu kirjoitti:

        siis 69 tekijää ja edelleen 1 ainoastaan haluaa mun lopettavan... ajan ajatella että oikeesti jotkut tykkää mun testeistä... (t. henkilö, joka kritisoi itseään ja ei pysty ajattelemaan, että on hyvä ettei pety, jos kaikki vihaa sitä oikeesti eikä myönnä)<= mun ajatukset😅🫢🫣🤦‍♀️

        (siis tajusin just että...😳 mä oikeesti kritisoin itseäni ja....😳...Itseasiassa mun pieni kiusaamiskokemus taisi aiheuttaa tän koska en ennen ajatellut näin(huomaa päiväkirja merkinnöistä)😳😳(miks ees sanoin tän? ketään ei kiinnosta!)))))))))))))))))


      • Alppitassu kirjoitti:

        Arvasin et jotkut ainakin laittais sen takia ton! Ja arvasin että jos sä edes viitsisit tehdä sen mun testin laittaisit ton vaihtoehdon koska ___

        Minä en halua sinun muutenkaan lopettavan.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minä en halua sinun muutenkaan lopettavan.

        😅🙃


    • Anonyymi

      Jokilohi jos sulla kerran on paljon ideoita niin voitko kertoo niitä koska mulla on testi-ideat lopussa JA ÄLÄ LÄHE 💔💔

      • Anonyymi

        Koska halusin olla taas aktiivisempi
        T: Varjopilvi


      • Mulla on muuten mun Testi-ideoitabtestin kuvauksessa varmaan 100 ideaa.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mulla on muuten mun Testi-ideoitabtestin kuvauksessa varmaan 100 ideaa.

        Mikä sen testin nimi on?
        -Varjopilvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sen testin nimi on?
        -Varjopilvi

        Aa nyt tiiän aika paljon ideoita


    • Anonyymi

      Ainakin mä oon aina tosi järkyttynyt jos jollain on jotain 5 testiä uusissa niin kannattaa julkaista niitä testejä vähän harvemmin vaikka kolme päivässä ja eri aikoihin ettei tuu semmosta kasaa niitä testejä uusiin

      • Yleensä, jos minulla on paljon julkaisemattomia testejä, julkaisen suraavan, kun edellinen on melkein poistunut uusista. Yleensä minulla on uusissa kerralla enintään 2 testiä (joskus voi olla 3)


    • Anonyymi

      ⚡Salamalohi🐟 todella monessa sun testissä on 5 tähteä ja vaan yhessä oli kolme ja kolme oli vähiten nii ootko poistanut ne sun ei menestyneet testit vai mitähä???

      • Ei niissä mitään 5 ole, vaan 4,5 ja keskiarvokin on noin 4,30, eli vähän yli 4,24, mistä se pyöristyisi 4 tähteen. Vain testin tekijä pystyy nähdä keskiarvon 0,01n tarkkuudella. Muut oystyvät nähdä sen vain 0,5 tähden tarkkuudella.



        Aika sekava viesti 😫


      • Tuo 3 tähteä johtui siitä, että päätelmässä lukee, että voit antaa vain 1 tähden, mutta jotkut ovat antaneet paljon enemmän


      • Olen joitakin testejä joutunut poistamaan alle 20min julkaisun jälkeen. Syy tuohon on se, että arvosteluja on tullut jotain 15 ja tähtien keskiarvo on ollut1-1,5 tähteä.


      • Ilmeisesti minut halutaan pois Testimadosta, joten minä lähden. Kun lähden Testimadosta, poistan käyttäjäni, testini ja 1-2 päivää myöhemmin lähtee Testimadon viestiketju 7 (olen luonut sen itse)


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ilmeisesti minut halutaan pois Testimadosta, joten minä lähden. Kun lähden Testimadosta, poistan käyttäjäni, testini ja 1-2 päivää myöhemmin lähtee Testimadon viestiketju 7 (olen luonut sen itse)

        Minä en halua sinua pois Testimadodta, mutta päätös on päätös...😭


      • Jokilohi kirjoitti:

        Olen joitakin testejä joutunut poistamaan alle 20min julkaisun jälkeen. Syy tuohon on se, että arvosteluja on tullut jotain 15 ja tähtien keskiarvo on ollut1-1,5 tähteä.

        On minullakin käynyt noin mutten ole poistanut.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ei niissä mitään 5 ole, vaan 4,5 ja keskiarvokin on noin 4,30, eli vähän yli 4,24, mistä se pyöristyisi 4 tähteen. Vain testin tekijä pystyy nähdä keskiarvon 0,01n tarkkuudella. Muut oystyvät nähdä sen vain 0,5 tähden tarkkuudella.



        Aika sekava viesti 😫

        Onko 4,5 tähteä huono? Minulla ei ole varmaan yhtään 5☆ testiä


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Onko 4,5 tähteä huono? Minulla ei ole varmaan yhtään 5☆ testiä

        Ei ole, mutta siinä näkyy 0 tähden spämmijöiden vaikutus aika pahasti, koska suurin osa minun 4,5 tähden testien keskiarvo on noin 4,30


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minä en halua sinua pois Testimadodta, mutta päätös on päätös...😭

        Siinä testissä, missä kysyin, kuinka moni spämmii 0 tähteä minulle. Tulos on tälläinen 24 spämmii eikä lopeta, 2 spämmii, mutta lopettaa (en luota, että lopettavat) ja loput eivät spämmi


      • Jokilohi kirjoitti:

        Siinä testissä, missä kysyin, kuinka moni spämmii 0 tähteä minulle. Tulos on tälläinen 24 spämmii eikä lopeta, 2 spämmii, mutta lopettaa (en luota, että lopettavat) ja loput eivät spämmi

        Minta eivät spämmi


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minta eivät spämmi

        Sanoit vain loput, enkä edes tiedä monta tekijää sillä on.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ei ole, mutta siinä näkyy 0 tähden spämmijöiden vaikutus aika pahasti, koska suurin osa minun 4,5 tähden testien keskiarvo on noin 4,30

        No minulla ei ole melkein yhdessäkään keskiarvo ylempänä kuin 4.30 yleensä vain alempana.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sanoit vain loput, enkä edes tiedä monta tekijää sillä on.

        Tekijämäärän pystyy nähdä testistä kuka vain, mutta voin sen kertoa. Taisi olla 120-130


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Ilmeisesti minut halutaan pois Testimadosta, joten minä lähden. Kun lähden Testimadosta, poistan käyttäjäni, testini ja 1-2 päivää myöhemmin lähtee Testimadon viestiketju 7 (olen luonut sen itse)

        Toivottavasti sä tiedät itsekin, ettei toi oo totta. 🥺
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sä tiedät itsekin, ettei toi oo totta. 🥺
        T. KirjaToukka❤️

        💔Mistä voit tietää, että se ei ole totta.💔


      • Jokilohi kirjoitti:

        Tekijämäärän pystyy nähdä testistä kuka vain, mutta voin sen kertoa. Taisi olla 120-130

        Tiedän


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        💔Mistä voit tietää, että se ei ole totta.💔

        Koska mä en halua sua pois, koska Wolffis ei halua sua pois, koska Alpsu ei halua sua pois, ja koska monet kymmenet muut velhot ja madot ei halua sua pois. Siitä! <3
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska mä en halua sua pois, koska Wolffis ei halua sua pois, koska Alpsu ei halua sua pois, ja koska monet kymmenet muut velhot ja madot ei halua sua pois. Siitä! <3
        T. KirjaToukka❤️

        Kiinnosti heti tullaa kattoo ku huomas, että Wolffis mainittiin.
        Misyä tiedät etten halua sitä pois😏
        JOO JOO SIIS TOI ÄSKEINEN OLI TÄYSIN VITSILLÄ.


    • Siis 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ oikeesti. Se mun lopetus-äänestys-testi-asia niin pääsi NOUSUSSA osioon🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️. AJATTELIN LAITTAA TULOKSEN, KUN SE ON MENNYT ETUSIVULTA POIS!🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Taidanpa odottaa sitten...

      • 🥺Haluun paljastaa tuloksen jo🥺🥺
        Mutta sitä äänestetään vielä... tai silleen...


      • Alppitassu kirjoitti:

        🥺Haluun paljastaa tuloksen jo🥺🥺
        Mutta sitä äänestetään vielä... tai silleen...

        En välttämättä poista testejäni vielä tänään, vaan silloin, kun jäähyväistestini on poistunut etusivulta (se on nousussa)


      • Anonyymi

        Ja Alppitassu hyvä älä pliis lopeta koska ei kaikki hyvät voi lopettaa 😭😭😭😭💓💓


    • 💔Poistin testini ja velhotunnukseni💔

      💔Kiusaajat voittivat💔

      💔Olen näissä chateissa vielä muutaman päivän💔

      💔En aloita uutta käyttäjää💔

      💔Olisin halunnut jäädä💔

      💔Se ei vain ollut mahdollista💔

      💔Hyvästi Testimato💔

      • Anonyymi

        Eiiiiiiiiiiiiiiii💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
        💔Ä💔L💔Ä!💔L💔O💔P💔E💔T💔A💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔🫀💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiiiiiiiiiiiiiiii💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
        💔Ä💔L💔Ä!💔L💔O💔P💔E💔T💔A💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔🫀💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

        Kuka olet. Jos olet velho, niin kuka. Matojen ei tarvitse kertoa.

        💔Poistin käyttäjäni ja testini jo💔


      • ❤️‍🩹=>💔 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔mikset voinut jäädä💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔Ä💔💔L💔💔Ä💔💔💔💔L💔💔O💔💔P💔💔E💔💔T💔💔A💔💔💔💔P💔💔L💔💔E💔💔A💔💔E💔💔E💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
        t.Alpsuu.....💔😞


      • Alppitassu kirjoitti:

        ❤️‍🩹=>💔 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔mikset voinut jäädä💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔Ä💔💔L💔💔Ä💔💔💔💔L💔💔O💔💔P💔💔E💔💔T💔💔A💔💔💔💔P💔💔L💔💔E💔💔A💔💔E💔💔E💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
        t.Alpsuu.....💔😞

        Jäämiseni💔 oli💔 ihan💔 lähellä,💔 mutta💔 näin,💔 kun💔 minulla💔 parhaissa💔 ollut💔 toinen💔 testi💔 tippui💔 siellä💔 ja💔 sieltä💔 pois,💔 eli💔 minulle💔 spämmitään💔 edelleen💔 0💔 tähteä💔


    • Olen alkanut epäilemään teitä, ketkä haluatte minut takaisin. Oli varmaan hauskaa laittaa 0 tähteä heti uusimmalle testilleni ja esittää minun lopettaessa, että haluaisi minut takaisin. Niin varmaan haluaisi, että voi laittaa uudet 0 tähteä. Sen, minkä te ymmärrätte, että on hauska laittaa 0 tähteä minun testille tahallaan, ymmärrän sen itse sellaisena, että haluatte minut pois Testimadosta. Te kiusaajat voititte kumminkin. Poistin testini ja käyttäjäni, eli pilasin teiltä 0 tähden spämmimisen ilon. Myös Testimadon viestiketju 7 lähtee muutaman päivän kuluessa ja minä siitä muutama päivä myöhemmin täältä chateista.

      • Ai oot alkanu epäillä mua...? Mähän haluun sun jäävän...😞 Oonko mä niin hirveä, että mua epäillään 0 tähden spämmijäksi...?😞


      • Alppitassu kirjoitti:

        Ai oot alkanu epäillä mua...? Mähän haluun sun jäävän...😞 Oonko mä niin hirveä, että mua epäillään 0 tähden spämmijäksi...?😞

        ehkä mun ois pitänyt olla vaan tulematta koskaan testimatoon...😞 kaikki lopettaa ja jostain syystä musta tuntuu että mä jotenkin aiheutin sen itse...😞


      • Alppitassu kirjoitti:

        Ai oot alkanu epäillä mua...? Mähän haluun sun jäävän...😞 Oonko mä niin hirveä, että mua epäillään 0 tähden spämmijäksi...?😞

        En sinua epäile ollenkaan. Sanoin sen asian yleisesti. Olen tuntenut, että olet ainoa, joka oikeasti välitti minusta testivelhona. Täällä chatissa on kyllä muutama muu, jota epäilen (en sano niitä nimiltä, koska silloin ne saattavat suuttua minulle)


      • Alppitassu kirjoitti:

        ehkä mun ois pitänyt olla vaan tulematta koskaan testimatoon...😞 kaikki lopettaa ja jostain syystä musta tuntuu että mä jotenkin aiheutin sen itse...😞

        Et sinä minun mielestä ole aiheuttanut kenenkään lopettamista


      • Jokilohi kirjoitti:

        Et sinä minun mielestä ole aiheuttanut kenenkään lopettamista

        Musta vaan tuntuu jostain syystä...


      • Anonyymi

        Ai epäiletkö että olisin laittanut nut testeillesi 0 tähteä en ikinä siis en koskaan olisi pystynyt laittaa... *Jatkaa selittämistä tunnin* Ja kun kysyit että kuka oli laittanut sen viestin niin minä kerroin vaikka matojen ei tarvitse



        T.saisofi


      • Jokilohi kirjoitti:

        En sinua epäile ollenkaan. Sanoin sen asian yleisesti. Olen tuntenut, että olet ainoa, joka oikeasti välitti minusta testivelhona. Täällä chatissa on kyllä muutama muu, jota epäilen (en sano niitä nimiltä, koska silloin ne saattavat suuttua minulle)

        En ymmärrä, miksi joku suuttuisi siitä, että häntä epäillään.🤔


      • Ymmärtäisin ihan hyvin miksi epäilisit minua jos minua epäilet.


      • Alppitassu kirjoitti:

        Ai oot alkanu epäillä mua...? Mähän haluun sun jäävän...😞 Oonko mä niin hirveä, että mua epäillään 0 tähden spämmijäksi...?😞

        Ei se sua epäile, en ihmettelisi vaikka minua, ainakana tämän viestin jälkeen...

        Hän tulee vihaamaan minua...

        En spämmi 0 tähteä kenellekään, mutta..


        Kun sanoin, että painpin 'Lopeta' nappia vahingossa, niin painoin sitä tahallaan, mitt huvikseen, kerroin kumminkin painaneeni sitä, jotyei hän laskisi minua sinne pääyelmään.

        Viimeäänestyksesäs halusin häbet paremmalle tuulelle ja painoin " Olen spämminyt twsteillesi 0 tähteä mutta lopetan",, vaikka aina annoin 5☆.


        Olen valehdellut kaikille!
        Tässä:
        Se BRO WTH, jonkq julkaisin vahingossa, tein sille päötelmät ja kysymyksen ja julkaisin sen tahallani, haluan joskus vain jotakin hauskuutta! Mutta nyt tulette vihaamana minua.


      • Jokilohi kirjoitti:

        En sinua epäile ollenkaan. Sanoin sen asian yleisesti. Olen tuntenut, että olet ainoa, joka oikeasti välitti minusta testivelhona. Täällä chatissa on kyllä muutama muu, jota epäilen (en sano niitä nimiltä, koska silloin ne saattavat suuttua minulle)

        Ai, ehken välittänyt sinusta velhona.
        Olet varmasti epäillyt minua eniten.


      • Alppitassu kirjoitti:

        ehkä mun ois pitänyt olla vaan tulematta koskaan testimatoon...😞 kaikki lopettaa ja jostain syystä musta tuntuu että mä jotenkin aiheutin sen itse...😞

        ai muakin epäillään. aijjaaa.... no en oo laittanut testeille so ikinä 0 tähteä, mutta kysyn vaan, että miksi katsot niitä tilastoja jos se aiheuttaa noin isoa ongelmaa? mutta olen surullinen kun muakin epäillään😔jos mut halutaan pois testimadossa, niin sanokaa suoraan


      • mckoppa kirjoitti:

        ai muakin epäillään. aijjaaa.... no en oo laittanut testeille so ikinä 0 tähteä, mutta kysyn vaan, että miksi katsot niitä tilastoja jos se aiheuttaa noin isoa ongelmaa? mutta olen surullinen kun muakin epäillään😔jos mut halutaan pois testimadossa, niin sanokaa suoraan

        Minut haluttiin pois Testimadosta, joten poistin testini ja käyttäjäni. En enää koskaan palaa Testimatoon


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minut haluttiin pois Testimadosta, joten poistin testini ja käyttäjäni. En enää koskaan palaa Testimatoon

        ai😔😔😔😔😔oisin halunnut että jäät, tai että aloittaisit uudella käyttäjällä ja et kerro olevasi vanha jokilohi/salamalohi


      • mckoppa kirjoitti:

        ai muakin epäillään. aijjaaa.... no en oo laittanut testeille so ikinä 0 tähteä, mutta kysyn vaan, että miksi katsot niitä tilastoja jos se aiheuttaa noin isoa ongelmaa? mutta olen surullinen kun muakin epäillään😔jos mut halutaan pois testimadossa, niin sanokaa suoraan

        Tuskin teitä epäillään olen varmaan epäilylistan kärjessä, haluan vain joskus enemmän tapahtumia elämääni joten teen jotain mitä enntarkoita, mutta kerron sen en kumminkaqn ole koskaan laittanut 0☆


      • mckoppa kirjoitti:

        ai😔😔😔😔😔oisin halunnut että jäät, tai että aloittaisit uudella käyttäjällä ja et kerro olevasi vanha jokilohi/salamalohi

        Tuo tulisi selville kyllä esim testityylistä, samanlaisista kuvista, samantyylisestä kuvauksesta...


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minut haluttiin pois Testimadosta, joten poistin testini ja käyttäjäni. En enää koskaan palaa Testimatoon

        Hei, olen pahoillani kun poustuin naapurustosta, ei mikään sinusta tai Tuuliksesta johtunut, alkuajatus oli kokeilla reaktiotasi, mutta menin liian pitkälle.
        Olen varmana nut inhokkivelhosi.
        Olen huonois ystävä mitä voi olla.
        Luulin pitäväni auttamisesta, mutta menetin juuri ystäväni.
        Oman jääräpäisyyteni takia.
        Tuskin luit edes tänne.
        Näkemiin.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Hei, olen pahoillani kun poustuin naapurustosta, ei mikään sinusta tai Tuuliksesta johtunut, alkuajatus oli kokeilla reaktiotasi, mutta menin liian pitkälle.
        Olen varmana nut inhokkivelhosi.
        Olen huonois ystävä mitä voi olla.
        Luulin pitäväni auttamisesta, mutta menetin juuri ystäväni.
        Oman jääräpäisyyteni takia.
        Tuskin luit edes tänne.
        Näkemiin.

        Minua jäi vaivaamaan tuo juttu ja haluaisin sopia sen. Mitä, jos tehtäisiin se naapurusto uudestaan takaisin.

        Haluan naapurustoon, jossa ei tarvitse jutella Espanjan kielellä, joten haluan tehdä sen takaisin.

        (Minulla oli sama ajatus kokeilla sinun reaktiota)


      • Jokilohi kirjoitti:

        Minua jäi vaivaamaan tuo juttu ja haluaisin sopia sen. Mitä, jos tehtäisiin se naapurusto uudestaan takaisin.

        Haluan naapurustoon, jossa ei tarvitse jutella Espanjan kielellä, joten haluan tehdä sen takaisin.

        (Minulla oli sama ajatus kokeilla sinun reaktiota)

        :)
        Jos et muuten luota minuun, niin sovitana vaikka, niin, että olen spämminyt testeillesi 0 tähteä mutta lopetin.
        (Jep, outoa.)


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        :)
        Jos et muuten luota minuun, niin sovitana vaikka, niin, että olen spämminyt testeillesi 0 tähteä mutta lopetin.
        (Jep, outoa.)

        Miksi luulet, että en luottaisi sinuun


      • Jokilohi kirjoitti:

        Miksi luulet, että en luottaisi sinuun

        Etkö oketa, että olen spämminyt sinulle 0 tägteä?
        Kun kehtasinkin painaa lopettamispäätelmääsi sen kerran.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Tuo tulisi selville kyllä esim testityylistä, samanlaisista kuvista, samantyylisestä kuvauksesta...

        No joo


      • mckoppa kirjoitti:

        No joo

        Tai ehkei


    • Anonyymi

      Alppitaasu mistä sait me kuvat siihen sun testiin 'muistutatko enemmän mua vai mun siskoa' (taijotainsinnepäinenoovarma) ne oli ihan sairaan hienoja😮😮😮

      • No osa niistä oli niinku mun piirtämiä ja jotkut Mäntyloisteen/Siirin/mun siskon piirtämiä... Kiitos kehuista...😅


      • Etusivun, ekan kyssärin, tokan, kolmannen, neljännen, kuudennen/jos sait mun päätelmän, seitsemännen ja kymmenennen kyssärin kuvat oli mun tekemiä. Viidennen, kahdeksannen/Mäntyloisteen päätelmän ja yhdeksännen kyssärin kuvat oli Mäntyloiste piirtänyt


      • Alppitassu kirjoitti:

        Etusivun, ekan kyssärin, tokan, kolmannen, neljännen, kuudennen/jos sait mun päätelmän, seitsemännen ja kymmenennen kyssärin kuvat oli mun tekemiä. Viidennen, kahdeksannen/Mäntyloisteen päätelmän ja yhdeksännen kyssärin kuvat oli Mäntyloiste piirtänyt

        Tosi "tasan" meni😅


      • Alppitassu kirjoitti:

        Tosi "tasan" meni😅

        Joo.😅
        Tosi.


      • Alppitassu kirjoitti:

        Etusivun, ekan kyssärin, tokan, kolmannen, neljännen, kuudennen/jos sait mun päätelmän, seitsemännen ja kymmenennen kyssärin kuvat oli mun tekemiä. Viidennen, kahdeksannen/Mäntyloisteen päätelmän ja yhdeksännen kyssärin kuvat oli Mäntyloiste piirtänyt

        Täällä testimadossa on ilmeisesti 34 mua muistuttavaa henkilöä ja 23 Mäntyloistetta muituttavaa henkilöä


    • Taidan spoilata tosi paljon, mut seuraavassa luvussa(sktarina yönmysteeri) niin joku tulee kuolemaan again😱(kaikki on nyt silleen "Miksi spoilasit?" "Nyt me tiedetään koko tarina etukäteen!"(How?)"Siis paljastit jonkunloppuratkaisun!"(🤨😑)

      • Anonyymi

        Kaikki:
        "Miksi spoilasit?"
        "Nyt me tiedetään koko tarina etukäteen!" -How?
        "Siis paljastit jonkunloppuratkaisun!" -🤨😑


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki:
        "Miksi spoilasit?"
        "Nyt me tiedetään koko tarina etukäteen!" -How?
        "Siis paljastit jonkunloppuratkaisun!" -🤨😑

        😑Heh😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki:
        "Miksi spoilasit?"
        "Nyt me tiedetään koko tarina etukäteen!" -How?
        "Siis paljastit jonkunloppuratkaisun!" -🤨😑

        Kaikki muut ku minä...


    • Anonyymi

      Mä muistutan enemmän sua, Alppitassu

      • Anonyymi

        T:Varjopilvi


      • Anonyymi

        Mä oon enemmän Mäntyloistetta muistuttava henkilö!
        t. Hevostyttö123


      • Hauska kuulla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon enemmän Mäntyloistetta muistuttava henkilö!
        t. Hevostyttö123

        Kiva!


    • Anonyymi

      Te ootte ihan sairaan hyvin piirtää (Jos ne ees oli piirretty)

      • Anonyymi

        Alpsu sano justiinsa et oli


      • Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alpsu sano justiinsa et oli

        Huomasin vähän myöhässä😅😅


      • Kuten arvasin!😃


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Kuten arvasin!😃

        Sitä et arvannut, että tuo on uusi käyttäjä, koska poistin vanhan


      • Jokilohi kirjoitti:

        Sitä et arvannut, että tuo on uusi käyttäjä, koska poistin vanhan

        Ehä mie kaikkea ehi arvata.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Sitä et arvannut, että tuo on uusi käyttäjä, koska poistin vanhan

        Mutta...


      • Anonyymi

        En ehtinyt nähdä tuota ennenkuin poistit sen.


    • Jos pitäisi sanoa, keitä epäilen eniten 0 tähden spämmijöiksi. Suurimmat epäilyni kohdistuvat Kirjatoukkaan ja Wolffikseen

      • Outoa...


      • Varmaan siitä, että tapqni on oqin3lla kqikkeq mitä ei tarkoittqisi, mutta rn tre niin. Älä Kirjistä epäile, ei hän niin tekisi!


      • Minua ei itseäni yhään haittaa vaikka olisin inhokkivelhojesi kärjessä tai kukaan ei luottaisi minuun.


      • Anonyymi

        *tulee lukemaan chattia kolme päivää myöhemmin*

        Joo. Anteeksi Wolffis, mutta mä en tajunnut yhtään mitään. 😂 Ja ööööööööh, miksi sä meitä epäilet? 🤔 Tai epäile ihan vapaasti, mutta en kyllä usko, että kumpikaan niitä on sulle spämminyt... ❤️ Mut hei, voitko tässä samalla selittää, kun sullahan vasta oli se yks testi uusissa? Luulin, että lopetit? Vai palasitko takaisin? Vai julkaisitko vaan jonkun julkaisemattoman testin? I don't understand. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        *tulee lukemaan chattia kolme päivää myöhemmin*

        Joo. Anteeksi Wolffis, mutta mä en tajunnut yhtään mitään. 😂 Ja ööööööööh, miksi sä meitä epäilet? 🤔 Tai epäile ihan vapaasti, mutta en kyllä usko, että kumpikaan niitä on sulle spämminyt... ❤️ Mut hei, voitko tässä samalla selittää, kun sullahan vasta oli se yks testi uusissa? Luulin, että lopetit? Vai palasitko takaisin? Vai julkaisitko vaan jonkun julkaisemattoman testin? I don't understand. 😅

        Loin uuden käyttäjän ja julkaisin sillä 1 testin. Poistin kuitenkin sen testin ja käyttäjän, koska sillä testillä oli keskiarviona 34 tekijän jälkeen 1.98


    • Se Testimadon viestiketju 7 poistuu tänään. Eli 1 päivä minun Testimatokäyttäjän poistumisen jälkeen

      • Anonyymi

        Öö mikä se sun uusin testi sitte oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö mikä se sun uusin testi sitte oli

        Sitä mäkin mietin. 🤔
        T. KirjaToukka❤


    • Harry Potter fanit huomio!
      Julkaisin tupatestin joka ei ilmestynyt uusiin?!? No kuitenkin se ei ollut uusissa koko päivän aikana, enkä ollut julkaissut sitä aiemmin. Jos haluaisit testata, se löytyy tägistä #blackpink_fan

    • Anonyymi

      Muuten Alppitassu muistutin enemmän sinua☺️☺️


      T.saisofi

      • Siuuuu! Wassup kaikille


      • Oreojamitädukkia kirjoitti:

        Siuuuu! Wassup kaikille

        Jos wassup on What's up, niin olis parempi elää päivä minuna, että näkee.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jos wassup on What's up, niin olis parempi elää päivä minuna, että näkee.

        ??


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Jos wassup on What's up, niin olis parempi elää päivä minuna, että näkee.

        What's up on ärsyttävä sanaaaaaqqq 🐘


      • Anonyymi kirjoitti:

        What's up on ärsyttävä sanaaaaaqqq 🐘

        Siinä on kaksi sanaa


    • Anonyymi

      Teille on viesti!!! 💌
      Eräs velho tekee paluun...
      Alla on mysteeri! ⬇️
      Terveisin: Kissat (soturikissat;) )
      Untuvakallo,
      Ilvestupsu,
      SaukkoLAMPI,
      Kirjotäplä &
      Etana-askel
      Kuka velho? Selvitä itse! 🙃

      • Anonyymi

        Huh, ton kanssa oli ongelmia. "vAiKuTaT bOtiLTa"
        T. sama velho, joka laittoi tuon ylemmänkin viestin


    • Anonyymi

      Hehee minä olen paras! Muhahahahahshsaaaaa

      • Bruh


      • 😑😑😑


      • 🥱 Olisitko niin ystävällinen, ja perustelisit väitteesi?


    • Anonyymi

      T: minä elikkäsiis testimatosen kuningas 🐵

      • 😑😑😑


      • Et ole valitettavasti "testimatosen kuningas 🐵", mutta hyvä koomikko sinusta voisi tulla!


    • Anonyymi

      Uusista verkon huijaustavoista pukkaa viestiä. Verkon kokeneemmat ei erehdy.

    • tiesittekö, että tiktok aikoo rajoittaa alaikäisten tiktokissa oloa? Siis että alle 18-vuotiaat saa olla tiktokissa vaan yhden tunnin, ja sitten pitää laittaa joku pinja koodi jos haluaa olla lisää tiktokissa saman päivän aikana. ja alle 13-vuotiailla vanhempien pitää laittaa pinja koodi, että ne voi olla 30 min lisää tiktokissa. onneksi snäpis sä ei ole tätä, sillä en kestäisi. olen eniten puhelimella I snäpissä...

      • Minä käytän snäppiä 5 sekkaa vuodessa ja TikTokkia ei efesvole.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minä käytän snäppiä 5 sekkaa vuodessa ja TikTokkia ei efesvole.

        Joo mulla kaa ei oo tiktok kia, mutta snäppi on ollut vuodesta 2021 alkaen


    • Liittyykö tää keskustelu soturikissoihin vai testimatoon

    • Siis montako näitä viestijuttui on

      • Emt, Testimatoon.


      • aika monta, en itrkkää pysy enää kärryillä😂


    • Joo, kuulin asiasta, mutta itselläni ei ole tiktokkia, joten ei kiinnosta paljon. Katson mieluummin YouTube shortseja.

      • miksi samaistun tuohon??? 🤔


      • mckoppa kirjoitti:

        miksi samaistun tuohon??? 🤔

        Sama?


    • Anonyymi

      💔Poistin Testivelhokäyttäjäni 2 päivää sitten. Nyt minun on aika myös lähteä täältä chateista💔...

      💔Poistan Suomi24 käyttäjäni 10.3.2023 kello 22.00💔


      💔Tämä saattaa jäädä viimeiseksi viestikseni. 💔

      💔Kiusaajat pakottivat minut lähtemään Testimadosta ja kohta lähden myös täältä💔


      T: ⚡Salamalohi🐟/💔T💔u💔o💔m💔i💔t💔t💔u💔

      • Anonyymi

        Mun mielestä sun ei tarvitsis välittää kiusaajien mielipiteistä, koska tosi moni tykkää susta. Olet/olit mun suosikki velho.

        T. Muurahainen🐜


      • Salamalohi on sanonut kirjoittavansa kaikki viestinsä kirjautuneena ja hänen nimensä oli tuomittu aiemminkin.
        Oketko se oikeasgi sinä?


      • Et edes ole oikea ⚡Salamalohi🐟?!


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Et edes ole oikea ⚡Salamalohi🐟?!

        Miten se edes on mahdollista, etgä sanot aina saman asian samaan aikaan! Juuri ajattelin lähettää viesti tuon perään: "Et voi olla ⚡Salamalohi🐟! Kysyn häneltä vaikka Hay Dayn chatissa."


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Miten se edes on mahdollista, etgä sanot aina saman asian samaan aikaan! Juuri ajattelin lähettää viesti tuon perään: "Et voi olla ⚡Salamalohi🐟! Kysyn häneltä vaikka Hay Dayn chatissa."

        En tiedä.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Salamalohi on sanonut kirjoittavansa kaikki viestinsä kirjautuneena ja hänen nimensä oli tuomittu aiemminkin.
        Oketko se oikeasgi sinä?

        Sen viestin lähetin minä.

        Olin painanut vahingossa "käytä nimimerkkiä anonyymi" -nappia


      • Jokilohi kirjoitti:

        Sen viestin lähetin minä.

        Olin painanut vahingossa "käytä nimimerkkiä anonyymi" -nappia

        Aa, ok!


      • Jokilohi kirjoitti:

        Sen viestin lähetin minä.

        Olin painanut vahingossa "käytä nimimerkkiä anonyymi" -nappia

        Aina menee väärin.🤦‍♀️


    • Mielipiteitä 10 lukuun? Siis tarina edelleen Yön mysteeri (sk tarina).

      • En oo lujenu aikoihin.


      • Anonyymi

        Metsäpalo... Ja miten Kastanjakukka voi? Siis mua pelottaa et sille tulee astma niinku Harmaa Siivellekkin...


    • Anonyymi

      Laitoin eilen tänne viestin, jossa luki, että aloin testivelhoksi toissapäivänä, mutta se poistettiin! Olen ollut aikaisemminkin velhona, nimellä Muurahainen🐜 ja nyt aion tehdä sitten mun siskon kanssa testejä. Onko mitään ideoita testeihin?

      Muuten Jokilohelle: en haluais, että lopettaisit, mutta saat, jos olet varma että haluat.

      T. Muurahainen🐜

      • Kävisikö "10 faktaa minusta" tai "Putoat jos"?


      • Anonyymi

        Kiva! Mikä sun velhonimi on? Ja voisitko tehdä vaikka kirjatietovisan tai -vinkkauksen? :D
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva! Mikä sun velhonimi on? Ja voisitko tehdä vaikka kirjatietovisan tai -vinkkauksen? :D
        T. KirjaToukka❤️

        Vai siis onko se se sama? (Muurahainen🐜)
        T. KirjaToukka❤️


    • Olen valehdellut teille kaikille yhdestä asiasta.




      Siitä, että olisin poistanut käyttäjäni. (tämä oli se asia)

      Halusin olla testivelho, mutta kiusaajat eivät anna.

      En ole myöskään poistanut lopullisesti kaikkia testejäni.

      Se muutama päivä sitten näkemänne testi ei ollut uudelta käyttäjältä, vaan tältä vanhalta.

      Minulla ei edes ole toista käyttäjää.

      Voisitteko auttaa minua saamaan kiusaajien vihan pois minulta

      Vinkkejä voi laittaa kommentoimalla tähän viestiin.

      Jos saan riittävästi apua ennen viikon loppumista, aloitan velhoilun uudestaan ennen pääsiäistä.

      En poista tätä käyttäjääni ainakaan ennen viikon loppumista.

      Palaamiseni on teistä kiinni velhot ja madot

      T: ⚡Salamalohi🐟

      • Anonyymi

        En oo käynyt paljon näissä keskusteluissa, niin en tiedä, miten sua on kiusattu. Voitko kertoa, miten sua on kiusattu? Niin mietin sitten miten voisin auttaa. Mä olen ihan hyvä auttamaan kiusattuja, olen monesti "voittanut" kiusaajat, joten kokemusta on.


        Muurahainen🐜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo käynyt paljon näissä keskusteluissa, niin en tiedä, miten sua on kiusattu. Voitko kertoa, miten sua on kiusattu? Niin mietin sitten miten voisin auttaa. Mä olen ihan hyvä auttamaan kiusattuja, olen monesti "voittanut" kiusaajat, joten kokemusta on.


        Muurahainen🐜

        Tuo viesti on siis Jokilohelle.


        Muurahainen🐜


      • Anonyymi kirjoitti:

        En oo käynyt paljon näissä keskusteluissa, niin en tiedä, miten sua on kiusattu. Voitko kertoa, miten sua on kiusattu? Niin mietin sitten miten voisin auttaa. Mä olen ihan hyvä auttamaan kiusattuja, olen monesti "voittanut" kiusaajat, joten kokemusta on.


        Muurahainen🐜

        Kiusattu, miten?

        Tein yleensä vain hyviä testejä ja ne saivat jonkun 3,5-4 tähteä.

        Niissä testeissä, missä kysyin, lopetanko. Lopettamispäätelmään päätyi lähes 50 tyyppiä (yhdessä sellaisessa 52)

        Kun kysyin, kuinka moni späämii 0 tähteä minulle, "spämmin 0 tähteä, enkä lopeta" päätelmään päätyi 36.
        Ja "spämmin 0 tähteä mutta lopettan" -päätelmään päätyi 2

        Jos kyse olisi toisen esittämisestä, hoitaisin sen ongelman todella hyvin (olen selvittänyt jo 2 sellaista)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo viesti on siis Jokilohelle.


        Muurahainen🐜

        Olin testimadossa velho ⚡Salamalohi🐟. Chateissa olen kuitenkin vanhalla velhonimellä, koska en osaa vaihtaa Suomi24 käyttäjäni nimeä


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Kiusattu, miten?

        Tein yleensä vain hyviä testejä ja ne saivat jonkun 3,5-4 tähteä.

        Niissä testeissä, missä kysyin, lopetanko. Lopettamispäätelmään päätyi lähes 50 tyyppiä (yhdessä sellaisessa 52)

        Kun kysyin, kuinka moni späämii 0 tähteä minulle, "spämmin 0 tähteä, enkä lopeta" päätelmään päätyi 36.
        Ja "spämmin 0 tähteä mutta lopettan" -päätelmään päätyi 2

        Jos kyse olisi toisen esittämisestä, hoitaisin sen ongelman todella hyvin (olen selvittänyt jo 2 sellaista)

        Joo, se on ärsyttävää, jos annetaan aina 0 tähteä. Itsellekin on tehty sillä tavalla, ja kyllähän se ärsyttää. Tiedätkö ketään velhoa, jonka testit saavat usein 4-5 tähteä? Kysyn tämän siksi, että ehkä osaan auttaa, jos tiedät. Mutta jos et tiedä, niin yritän silti auttaa.

        Muurahainen🐜


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se on ärsyttävää, jos annetaan aina 0 tähteä. Itsellekin on tehty sillä tavalla, ja kyllähän se ärsyttää. Tiedätkö ketään velhoa, jonka testit saavat usein 4-5 tähteä? Kysyn tämän siksi, että ehkä osaan auttaa, jos tiedät. Mutta jos et tiedä, niin yritän silti auttaa.

        Muurahainen🐜

        En tiedä itse ketään. Itse saan noin 4 tähteä. Voit yrittää selata eri velhojen profiileja, jos löydät jonkun, jonka testit saavat noin paljon.
        En ole varma, mutta olisiko ehkä Alppitassu?


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        En tiedä itse ketään. Itse saan noin 4 tähteä. Voit yrittää selata eri velhojen profiileja, jos löydät jonkun, jonka testit saavat noin paljon.
        En ole varma, mutta olisiko ehkä Alppitassu?

        Testimato on muuttunut erilaiseksi, kuin se oli ennen. Ennenhän se oli aika hyvä sivusto, jolloin ei ollut niin paljon kiusaamista eikä turhia testejä. En valitettavasti osaa auttaa, osaiskohan joku muu. Jos ei ole yhtään muita vaihtoehtoja, silloin voi ehkä sitten lopettaa, ainakin joksikin aikaa. (En tarkoita, että haluaisin, että kukaan lopettaa, vaan tarkoitan, että jos ei ole muitakaan vaihtoehtoja ja kiusaaminen ei lopu.)

        Muurahainen🐜


      • Jokilohi kirjoitti:

        En tiedä itse ketään. Itse saan noin 4 tähteä. Voit yrittää selata eri velhojen profiileja, jos löydät jonkun, jonka testit saavat noin paljon.
        En ole varma, mutta olisiko ehkä Alppitassu?

        Minut aona unohdetaan, kun sana välillä 3 tähteä ja monulla on jogain 3 testiä, joissa on päätelmäbugi, niin niihin 0.😎


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Minut aona unohdetaan, kun sana välillä 3 tähteä ja monulla on jogain 3 testiä, joissa on päätelmäbugi, niin niihin 0.😎

        Osaatko keksiä ratkaisun ongelmaani


      • Minä selaamassanpaljon on valehdellut tehdäkseen kostain hauskaa kuten olevinaan vahingossa testin julkaiseminen ja sitten näkemäsäs sinun viestin: "Aha, olipas suuri asia."
        Jos et tiedä mitä rankutin sinulle hetken ajan (tehdä vähemmän testejä tai pitää pientä taukoja ja sen jälkeen vähemmän) niin kyllä kuule voin sanoa, että ÄR-SYT-TÄÄ.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Osaatko keksiä ratkaisun ongelmaani

        ETKÖ OIKEESTI PAINANU MIELEDN, ETTÄ VOISIT ALKAA TEHDÄ VÄHÄN VÄHEMMÄN TESTEJÄ PÄIVÄSSÄ?! No ei ihme ku kaikki aina kuuntelee mua (eli kukana ei ikinä kuuntele mua.) *Heittää hanskat tiskiin*


      • Anonyymi

        Mitä jos vaihdat nimesi joksikin ihan muuksi, kirjoitat kuvaukseen muutakin kuin "Mitä odotit? Testiin vaan." ja alat käyttämään testeissäsi monipuolisempia kuvia? Sillä tavalla voisit aloittaa puhtaalta pöydältä ja spämmijät, jotka ovat sua "vastaan" ei tunnista sua. Ja jos alat tehdä testejä harvemmin kuin ennen, sulla on aikaa tehdä jokaisesta testistä laadukkaampi! 💞
        T. KirjaToukka❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos vaihdat nimesi joksikin ihan muuksi, kirjoitat kuvaukseen muutakin kuin "Mitä odotit? Testiin vaan." ja alat käyttämään testeissäsi monipuolisempia kuvia? Sillä tavalla voisit aloittaa puhtaalta pöydältä ja spämmijät, jotka ovat sua "vastaan" ei tunnista sua. Ja jos alat tehdä testejä harvemmin kuin ennen, sulla on aikaa tehdä jokaisesta testistä laadukkaampi! 💞
        T. KirjaToukka❤️

        Jos palaisin, testejä tulisi eninntään 2 viikossa.

        Kuvia käytän todella paljon ja monipuolisesti (ainakin yritän)

        Kyllä ne tunnistaisivat minut, koska jos katsoisivat profiiliani (tällä hetkellä se on tyhjä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos vaihdat nimesi joksikin ihan muuksi, kirjoitat kuvaukseen muutakin kuin "Mitä odotit? Testiin vaan." ja alat käyttämään testeissäsi monipuolisempia kuvia? Sillä tavalla voisit aloittaa puhtaalta pöydältä ja spämmijät, jotka ovat sua "vastaan" ei tunnista sua. Ja jos alat tehdä testejä harvemmin kuin ennen, sulla on aikaa tehdä jokaisesta testistä laadukkaampi! 💞
        T. KirjaToukka❤️

        Noni kaikki muut onnustuu sanomaan, että kannattais tehä vähemmän testejä. 😑
        KUKAAN EI TUNNU KOSKANA KUUNTELEVAN MUA!


      • Jokilohi kirjoitti:

        En tiedä itse ketään. Itse saan noin 4 tähteä. Voit yrittää selata eri velhojen profiileja, jos löydät jonkun, jonka testit saavat noin paljon.
        En ole varma, mutta olisiko ehkä Alppitassu?

        😅Mullako muka ois noin hyviä...😰😰😰😰😰😰😰apua😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰 Miks tuntuu et oon tuottanut kaikille pettymyksen, kun mulla on useissa testeissä 4.5 ja muutamissa 5...?😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰ei kai ne oo h-hyviäääää😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰Tuntuu et oon pettänyt sun luottamuksen, kun mulla on h-hy-hyviä.....😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰kunpa mulla ois pikemminkin 0 tähden spämmijöitä....😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰....😰


      • Alppitassu kirjoitti:

        😅Mullako muka ois noin hyviä...😰😰😰😰😰😰😰apua😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰 Miks tuntuu et oon tuottanut kaikille pettymyksen, kun mulla on useissa testeissä 4.5 ja muutamissa 5...?😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰ei kai ne oo h-hyviäääää😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰Tuntuu et oon pettänyt sun luottamuksen, kun mulla on h-hy-hyviä.....😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰kunpa mulla ois pikemminkin 0 tähden spämmijöitä....😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰....😰

        Oon ollut aina, niin outo, että haluan oahat asiat mun niskaan, älä sä viutsi!


      • Alppitassu kirjoitti:

        😅Mullako muka ois noin hyviä...😰😰😰😰😰😰😰apua😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰 Miks tuntuu et oon tuottanut kaikille pettymyksen, kun mulla on useissa testeissä 4.5 ja muutamissa 5...?😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰ei kai ne oo h-hyviäääää😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰Tuntuu et oon pettänyt sun luottamuksen, kun mulla on h-hy-hyviä.....😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰kunpa mulla ois pikemminkin 0 tähden spämmijöitä....😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰😰....😰

        Teet paljon parempia testejä kuin minä tein.

        Voin sanoa, että jos saat itsellesi 0 tähden spämmijöitä, niistä ei pääse eroon ja niiden määrä voi lisääntyä, jolloin niistä ei ainakaan pääse eroon.

        Kaikissa testeissä, missä minulla on 4 tähteä, keskiarvo on noin 3.78

        (Olen chateissa ollut Jokilohi nyt uudella käyttäjällä)


    • Anonyymi

      Mä ainaki saan yleensä 4-4.5 tähteä tai mulla on kahdessa 3.5
      Varjopilvi

    • mulla on kasassa 72 testiä! eli 75 testin spessua lähestyy. ja mulla ei ole mitään ideoita testien tekemiseen, niin voitteko laittaa testi-ideoita ja myös spessua ideoita

      • Muistatko millainen oli minun 50 testin spesiaali?

        Siinä kerroin hauskoja poimintoja velhouraltani.

        Tuota ideaa saa käyttää


      • Jokilohi kirjoitti:

        Muistatko millainen oli minun 50 testin spesiaali?

        Siinä kerroin hauskoja poimintoja velhouraltani.

        Tuota ideaa saa käyttää

        hyvä idea


      • Jokilohi kirjoitti:

        Muistatko millainen oli minun 50 testin spesiaali?

        Siinä kerroin hauskoja poimintoja velhouraltani.

        Tuota ideaa saa käyttää

        Minä kertasin 100 testini spessussa velhourani.


    • Anonyymi

      Siis... HÄH? Oletko sä sittenkin takaisin, ⚡️Salamalohi🐟? Tai siis, julkaisit testin...? 🥹
      T. KirjaToukka❤️

      • Olen kokeillut julkaista muutamia testejä noin 5 päivän välein ja vahtinut keskiarvoa.

        Haluan tietää, että jos palaan, loppuuko se 0 tähden spämmiminen minun testeihin (siinä äänestyksessä, mikä oli alkukuusta, tuli ilmi, että 36 tyyppiä spämmii minulle 0 tähteä)

        Saatan palata, tai sitten en.

        Haluaisin olla velhona ilman kiusaamisen eli 0 tähden spämmimisen pelkoa.


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Olen kokeillut julkaista muutamia testejä noin 5 päivän välein ja vahtinut keskiarvoa.

        Haluan tietää, että jos palaan, loppuuko se 0 tähden spämmiminen minun testeihin (siinä äänestyksessä, mikä oli alkukuusta, tuli ilmi, että 36 tyyppiä spämmii minulle 0 tähteä)

        Saatan palata, tai sitten en.

        Haluaisin olla velhona ilman kiusaamisen eli 0 tähden spämmimisen pelkoa.

        ÄLÄ VÄLITÄ ARVOSTELUISTA ♥


      • Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ VÄLITÄ ARVOSTELUISTA ♥

        Kyllä ne sen verran vaikuttavat, että jos hyvä testi 1, 2 tai 3 tähteä, niin se vähentää motivaatiota


      • Anonyymi
        Jokilohi kirjoitti:

        Olen kokeillut julkaista muutamia testejä noin 5 päivän välein ja vahtinut keskiarvoa.

        Haluan tietää, että jos palaan, loppuuko se 0 tähden spämmiminen minun testeihin (siinä äänestyksessä, mikä oli alkukuusta, tuli ilmi, että 36 tyyppiä spämmii minulle 0 tähteä)

        Saatan palata, tai sitten en.

        Haluaisin olla velhona ilman kiusaamisen eli 0 tähden spämmimisen pelkoa.

        Ihmiset huomaavat helpommin pahan kuin hyvän. Jos keskiarvo on yli 2.5 niin niitä jotka tykkäävät testeistäsi on enemmän kuin spämmijöitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset huomaavat helpommin pahan kuin hyvän. Jos keskiarvo on yli 2.5 niin niitä jotka tykkäävät testeistäsi on enemmän kuin spämmijöitä.

        Ei silti ole kivaa saada hyvälle testille 3 tähteä


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ei silti ole kivaa saada hyvälle testille 3 tähteä

        Kannattaisi olla vain välittömästä niistä arvosteluista! JOS NE HERMOSTUTTAVAT NIIN HIRVEÄSTI NIIN ÄLÄ KATSO NIITÄ!!! Jotkut saattavat jatkaa vain, koska hermostut aina niin helposti. Eihän kukaan jaksa kiusata, kun kukaan ei välitä siitä.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Kannattaisi olla vain välittömästä niistä arvosteluista! JOS NE HERMOSTUTTAVAT NIIN HIRVEÄSTI NIIN ÄLÄ KATSO NIITÄ!!! Jotkut saattavat jatkaa vain, koska hermostut aina niin helposti. Eihän kukaan jaksa kiusata, kun kukaan ei välitä siitä.

        Voin kyllä katsoa niitä


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Kannattaisi olla vain välittömästä niistä arvosteluista! JOS NE HERMOSTUTTAVAT NIIN HIRVEÄSTI NIIN ÄLÄ KATSO NIITÄ!!! Jotkut saattavat jatkaa vain, koska hermostut aina niin helposti. Eihän kukaan jaksa kiusata, kun kukaan ei välitä siitä.

        On lähes kokonaan pikkuveljeni, että ärsyynnyn niin helposti


      • Jokilohi kirjoitti:

        Voin kyllä katsoa niitä

        No älä sitten hermostu niistä!


      • Jokilohi kirjoitti:

        On lähes kokonaan pikkuveljeni, että ärsyynnyn niin helposti

        No minullapa on kaksi pikkuveljeä!


      • Tuulisydän kirjoitti:

        No minullapa on kaksi pikkuveljeä!

        Oma pikkuvelheni pitää niistä asioista, mistä minä en, mikä luo riitaisuutta minun ja pikkuveljeni väleille


      • Jokilohi kirjoitti:

        Oma pikkuvelheni pitää niistä asioista, mistä minä en, mikä luo riitaisuutta minun ja pikkuveljeni väleille

        Ei kai sillä ole merkitystä mistä pitää ja mistä ei???


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Ei kai sillä ole merkitystä mistä pitää ja mistä ei???

        MIKÄ HITON RIITA TEILLÄ ON! EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ MISTÄ PITÄÄ JA LISTÄ EI KUTEN TUULIS JO SANOI!
        ihmiset huomaavat pahan patemmin kuin hyvän, jotej ehkä siksi teke emieli katsoa tilastoja ja lopettaa.
        Luuletko Salkkis, että 4.5 tähteä on huono?
        Minä en saa melkein koskaan 5☆, jos saan, niin 5 sekuntiksi!
        Jos haluatte riidellä, ÄLKÄÄ SPÄMMIKÖ MINUN TEKWMÄÄNI CHATTIA TÄYTEEN, NIIN, ETTÄ SANA 1000 JA 100 ILMOITUSTA!


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        MIKÄ HITON RIITA TEILLÄ ON! EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ MISTÄ PITÄÄ JA LISTÄ EI KUTEN TUULIS JO SANOI!
        ihmiset huomaavat pahan patemmin kuin hyvän, jotej ehkä siksi teke emieli katsoa tilastoja ja lopettaa.
        Luuletko Salkkis, että 4.5 tähteä on huono?
        Minä en saa melkein koskaan 5☆, jos saan, niin 5 sekuntiksi!
        Jos haluatte riidellä, ÄLKÄÄ SPÄMMIKÖ MINUN TEKWMÄÄNI CHATTIA TÄYTEEN, NIIN, ETTÄ SANA 1000 JA 100 ILMOITUSTA!

        Ei ole mitään riitaa.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Ei ole mitään riitaa.

        Joo, ei siltä näytäkään.😐


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Joo, ei siltä näytäkään.😐

        💔Minun tämän chatin käyttö loppuu kohta, sillä poistan käyttäjäni täältä ensiviikolla.💔

        💔Testimatoonkaan en enää palaa. 💔

        💔Jos on jotain, mitä haluatte sanoa näillä chateilla minulle, tehkää se tämän viiikonlopun aikana.💔

        💔Kokeilin palauttaa kaikki testini julkisiksi, mutta kun tulin katsomaan tunnin kuluttua, 5 tyyppiä oli antanut 0 tähteä varmaan 60 testiin💔

        💔Jos tunnustatte olevanne joku niistä 0 tähden spämmijöistä, sanokaa se kommentoimalla tähän viestiin, en ole vihainen (en syytä ketään suoraan)💔

        T: ⚡Salamalohi🐟/ 💔T💔u💔o💔m💔i💔t💔t💔u💔


      • Jokilohi kirjoitti:

        💔Minun tämän chatin käyttö loppuu kohta, sillä poistan käyttäjäni täältä ensiviikolla.💔

        💔Testimatoonkaan en enää palaa. 💔

        💔Jos on jotain, mitä haluatte sanoa näillä chateilla minulle, tehkää se tämän viiikonlopun aikana.💔

        💔Kokeilin palauttaa kaikki testini julkisiksi, mutta kun tulin katsomaan tunnin kuluttua, 5 tyyppiä oli antanut 0 tähteä varmaan 60 testiin💔

        💔Jos tunnustatte olevanne joku niistä 0 tähden spämmijöistä, sanokaa se kommentoimalla tähän viestiin, en ole vihainen (en syytä ketään suoraan)💔

        T: ⚡Salamalohi🐟/ 💔T💔u💔o💔m💔i💔t💔t💔u💔

        Tämä on varmaan 4 "lopetuksesi"???


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Tämä on varmaan 4 "lopetuksesi"???

        Ja lopullinen...


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Tämä on varmaan 4 "lopetuksesi"???

        En tiedä, uskotko, että tämä on lopullinen, mutta aina voin kertoa


      • Jokilohi kirjoitti:

        💔Minun tämän chatin käyttö loppuu kohta, sillä poistan käyttäjäni täältä ensiviikolla.💔

        💔Testimatoonkaan en enää palaa. 💔

        💔Jos on jotain, mitä haluatte sanoa näillä chateilla minulle, tehkää se tämän viiikonlopun aikana.💔

        💔Kokeilin palauttaa kaikki testini julkisiksi, mutta kun tulin katsomaan tunnin kuluttua, 5 tyyppiä oli antanut 0 tähteä varmaan 60 testiin💔

        💔Jos tunnustatte olevanne joku niistä 0 tähden spämmijöistä, sanokaa se kommentoimalla tähän viestiin, en ole vihainen (en syytä ketään suoraan)💔

        T: ⚡Salamalohi🐟/ 💔T💔u💔o💔m💔i💔t💔t💔u💔

        *Näsäsviisastelee*
        Eli nyt, kun Tuulis ja minä vastattiin tähän viestiin, niin ollaan 0 tähden spämmijöitä.🤓


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Tämä on varmaan 4 "lopetuksesi"???

        Tai 5


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        *Näsäsviisastelee*
        Eli nyt, kun Tuulis ja minä vastattiin tähän viestiin, niin ollaan 0 tähden spämmijöitä.🤓

        Ette te ole, jos sanotte ettette ole. Ja tuossa sanottiin, että kertokaa se erikseen. Ei, jos kommentoit tähän, olet 0 tähden spämmijä


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ette te ole, jos sanotte ettette ole. Ja tuossa sanottiin, että kertokaa se erikseen. Ei, jos kommentoit tähän, olet 0 tähden spämmijä

        Sori ku vastana tähän ky en yiiä oonko 0 tähden späämihä ku vastaan tähän, mut en tajunnu.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sori ku vastana tähän ky en yiiä oonko 0 tähden späämihä ku vastaan tähän, mut en tajunnu.

        Et ole. Jos sanot, että olet, niin olet ja jos sen jälkeen sanot, että et, niin olet, koska olet sanonut aiemmin, että olet


        Ei 0 tähden spämmimimen auta enää mitään, koska poistin käyttäjäni lopullisesti (tämä käyttäjä lähtee tänään)


      • Jokilohi kirjoitti:

        Et ole. Jos sanot, että olet, niin olet ja jos sen jälkeen sanot, että et, niin olet, koska olet sanonut aiemmin, että olet


        Ei 0 tähden spämmimimen auta enää mitään, koska poistin käyttäjäni lopullisesti (tämä käyttäjä lähtee tänään)

        En ole laittanut 0 tähteä kuin turhille spämmitesteille, ehkä jpllekin joskus vahingossa, mutta et se sinä ollut. En muista kenelle laitoin vahingossa 0 tähteä, mutta muistan, että joskus kai jollekin.


      • Jokilohi kirjoitti:

        Ei silti ole kivaa saada hyvälle testille 3 tähteä

        No sinulla tuskin on 3 päätelmäbugista testiä joihin olet panostanut todella paljon ja niissä on ekstrasti kysymyksiä!
        Olen saanut kans 3 yähteä hyvälke testille.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        No sinulla tuskin on 3 päätelmäbugista testiä joihin olet panostanut todella paljon ja niissä on ekstrasti kysymyksiä!
        Olen saanut kans 3 yähteä hyvälke testille.

        Muistatko joulukalenterini 20 luukun kuvauksen. Siinä kerroin, mitä sitä tehdessä oli käynyt


      • Salamalohi kirjoitti:

        Muistatko joulukalenterini 20 luukun kuvauksen. Siinä kerroin, mitä sitä tehdessä oli käynyt

        Miten sun proffa näkyy täällä?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Miten sun proffa näkyy täällä?

        En tiedä 😅


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Miten sun proffa näkyy täällä?

        Ei ole enää lohi, kun on uusi käyttäjä, niin täytyy olla myös uusi kuva


      • Salamalohi kirjoitti:

        Ei ole enää lohi, kun on uusi käyttäjä, niin täytyy olla myös uusi kuva

        KYSYIN MITEN SUN PROFFA BÄKYY YÄÄLLÄ


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        KYSYIN MITEN SUN PROFFA BÄKYY YÄÄLLÄ

        En tiedä, miksi se näkyy. Kysy ylläpidolta, jos haluat paremman vastauksn


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Kannattaisi olla vain välittömästä niistä arvosteluista! JOS NE HERMOSTUTTAVAT NIIN HIRVEÄSTI NIIN ÄLÄ KATSO NIITÄ!!! Jotkut saattavat jatkaa vain, koska hermostut aina niin helposti. Eihän kukaan jaksa kiusata, kun kukaan ei välitä siitä.

        Tilastoja on kiva katsoa, koska minua kiinnostaa, mihin päätelmiin on päädytty


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        En ole laittanut 0 tähteä kuin turhille spämmitesteille, ehkä jpllekin joskus vahingossa, mutta et se sinä ollut. En muista kenelle laitoin vahingossa 0 tähteä, mutta muistan, että joskus kai jollekin.

        Minä painoin siinä testissä "olen spämminyt sulle 0 tähtee" mut e oikeest oo. Painoin vaa läpäl. Siis spämmin kyl 5 tähtee kaikil testeil paits turhil
        t. Emma Koivuniemi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä painoin siinä testissä "olen spämminyt sulle 0 tähtee" mut e oikeest oo. Painoin vaa läpäl. Siis spämmin kyl 5 tähtee kaikil testeil paits turhil
        t. Emma Koivuniemi

        Mäkin painoin vitsillä tai huvikseen sitä "Olen spämminyt sinulle 0 tähteä". Olen siis Emman kaveri. Oikeasti emme ole spämmineet(meidän kaveriporukka) 0 tähteä. Leikimme totuus vai tehtävä-leikkiä ja ystävämme Milla antoi tehtäväksi meille 7 painaa sitä vaihtoehtoa. Porukan henkilöt siis ovat: Minä(Alisa), Emma, Minea, Laura, Eevi, Katriina ja Ella. Et varmaankaan tunne meitä, mutta ilmoitin vain nimet.
        t. Alisa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin painoin vitsillä tai huvikseen sitä "Olen spämminyt sinulle 0 tähteä". Olen siis Emman kaveri. Oikeasti emme ole spämmineet(meidän kaveriporukka) 0 tähteä. Leikimme totuus vai tehtävä-leikkiä ja ystävämme Milla antoi tehtäväksi meille 7 painaa sitä vaihtoehtoa. Porukan henkilöt siis ovat: Minä(Alisa), Emma, Minea, Laura, Eevi, Katriina ja Ella. Et varmaankaan tunne meitä, mutta ilmoitin vain nimet.
        t. Alisa

        Oli kyllä typerä idea ja olemme pahoillamme.
        t. Alisa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin painoin vitsillä tai huvikseen sitä "Olen spämminyt sinulle 0 tähteä". Olen siis Emman kaveri. Oikeasti emme ole spämmineet(meidän kaveriporukka) 0 tähteä. Leikimme totuus vai tehtävä-leikkiä ja ystävämme Milla antoi tehtäväksi meille 7 painaa sitä vaihtoehtoa. Porukan henkilöt siis ovat: Minä(Alisa), Emma, Minea, Laura, Eevi, Katriina ja Ella. Et varmaankaan tunne meitä, mutta ilmoitin vain nimet.
        t. Alisa

        Yksi ääni ei ratkaise mitään, mutta 7 ratkaisee jo jotain. En luota siihen, että ette ole laittaneet 0 tähteä. Oletan, että halusitte minut pois Testimadosta. Miksi aina minulle tehdään näin, miksi ei kenellekkään muulle. Muut ymmärtävät tuollaisia asioita luultavasti paremmin kuin minä.
        Jos on vastattavaa, kommentoikaa tähän viestiin


      • Anonyymi
        Salamalohi kirjoitti:

        Yksi ääni ei ratkaise mitään, mutta 7 ratkaisee jo jotain. En luota siihen, että ette ole laittaneet 0 tähteä. Oletan, että halusitte minut pois Testimadosta. Miksi aina minulle tehdään näin, miksi ei kenellekkään muulle. Muut ymmärtävät tuollaisia asioita luultavasti paremmin kuin minä.
        Jos on vastattavaa, kommentoikaa tähän viestiin

        Siis EI me haluta sua pois testimadosta. Et varmaan usko silti vaikka sanotaan!
        t. Katriina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin painoin vitsillä tai huvikseen sitä "Olen spämminyt sinulle 0 tähteä". Olen siis Emman kaveri. Oikeasti emme ole spämmineet(meidän kaveriporukka) 0 tähteä. Leikimme totuus vai tehtävä-leikkiä ja ystävämme Milla antoi tehtäväksi meille 7 painaa sitä vaihtoehtoa. Porukan henkilöt siis ovat: Minä(Alisa), Emma, Minea, Laura, Eevi, Katriina ja Ella. Et varmaankaan tunne meitä, mutta ilmoitin vain nimet.
        t. Alisa

        Sama, kuten sanoin sellane puolkuuta sitte.


      • Salamalohi kirjoitti:

        Yksi ääni ei ratkaise mitään, mutta 7 ratkaisee jo jotain. En luota siihen, että ette ole laittaneet 0 tähteä. Oletan, että halusitte minut pois Testimadosta. Miksi aina minulle tehdään näin, miksi ei kenellekkään muulle. Muut ymmärtävät tuollaisia asioita luultavasti paremmin kuin minä.
        Jos on vastattavaa, kommentoikaa tähän viestiin

        Luotatko silti minuun vaikka painoin sitä vaihtoehtoa?! Epäreilua toisten puolesta.


      • Salamalohi kirjoitti:

        Yksi ääni ei ratkaise mitään, mutta 7 ratkaisee jo jotain. En luota siihen, että ette ole laittaneet 0 tähteä. Oletan, että halusitte minut pois Testimadosta. Miksi aina minulle tehdään näin, miksi ei kenellekkään muulle. Muut ymmärtävät tuollaisia asioita luultavasti paremmin kuin minä.
        Jos on vastattavaa, kommentoikaa tähän viestiin

        Ai miksi sinä, miksi sinä. Olen huomannut ettet KOSKAAN muista lähes ketään muuta, vaikan ihmiset puhuvat 80% itsestään, niin sinun PITÄISI MUISTA AMITÄ HOPEAMYRSKYLLE🦋 TEHTIIN!

        Sinun ei pitäisi ajatella miksi aina sinulle!
        Oi, minullehan sitä aina sattuu ja tapahtuu.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Luotatko silti minuun vaikka painoin sitä vaihtoehtoa?! Epäreilua toisten puolesta.

        Kyllä minä luotan, koska minua ei kiinnosta tuo 0 tähtijuttu enää.

        Poistin käyttäjäni, joten miten sen enää pitäisi kiinnostaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis EI me haluta sua pois testimadosta. Et varmaan usko silti vaikka sanotaan!
        t. Katriina

        Olen poistanut velhokäyttäjäni, joten nuo 0 tähtijutut eivät enää kiinnosta. Olen muutamaan sellaiseen, missä kysyin, lopetanko, lopettamispäätelmään saanut noin 50 ja yhteen sellaiseen testiin tuli siigen päätelmään 52.

        Minua ette saa takaisin Testimatoon enää koskaan.

        Olen miettinyt, pitäisikö lopettaa näiden chattienkin käyttö. (Olin täällä Jokilohi käyttäjällä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli kyllä typerä idea ja olemme pahoillamme.
        t. Alisa

        Kun lähetit tuon, siitä, kun poistin testivelhokäyttäjäni, on yli 3 päivää.


      • Salamalohi kirjoitti:

        Kun lähetit tuon, siitä, kun poistin testivelhokäyttäjäni, on yli 3 päivää.

        Kerropa miten löysin tänään testisi parhaista.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kerropa miten löysin tänään testisi parhaista.

        Ei se ollut minun testi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut minun testi

        T: Salamalohi, jonka kirjautuminen ei toimi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut minun testi

        Vaikka siinä oli nimesi?


    • Tämän viestin jälkeen en näe minun viesteihin tulevia kommentteja, koska poistan Suomi24 käyttäjäni

    • Anonyymi

      Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔(Sori emoji spämmi)💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

      • Huijasin ehkä vähän tuossa, koska halusin vain vaihtaa käyttäjäni nimen, mutta se onnistui vain luomalla uuden käyttäjän


    • Anonyymi

      Moi taas! :3 Tulin vaan kysymään, onko täällä ketään vai onko kaikki jossain toisessa chatissa. Jos täällä on joku, niin saa vastata mitä tahansa tohon alle! 😂
      T. KirjaToukka❤️

      • Kyllä minä tätä chattia käytän

        (Olen täällä ollut Jokilohi nyt uudella käyttäjällä)


      • Salamalohi kirjoitti:

        Kyllä minä tätä chattia käytän

        (Olen täällä ollut Jokilohi nyt uudella käyttäjällä)

        No aika moni muukin.😑


      • ...


    • Anonyymi

      Tiedättekö Salamalohen tilanteesta, olen nähnyt, että se esittää, että olisi ehkä poistanut käyttäjänsä. Se oli minun suosikkivelho. Haluan hänet takaisi.

      Herrakulta

      • Anonyymi

        Oli myös mun suosikkivelho.


        Muurahainen🐜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli myös mun suosikkivelho.


        Muurahainen🐜

        Se saattaa ehkä jatkaa. Näin sen testit tänään julkisina, mutta kun tulin uudestaan, en löytänyt niitä.

        Olen opiskellut psykologiaa, joten ymmärrän, että se haluaa 0 tähden spämmijät pois ja aikoo jatkaa sitten

        Olen muuten 40-50 vuotias (en kerro tarkkaa ikää)

        Herrakulta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se saattaa ehkä jatkaa. Näin sen testit tänään julkisina, mutta kun tulin uudestaan, en löytänyt niitä.

        Olen opiskellut psykologiaa, joten ymmärrän, että se haluaa 0 tähden spämmijät pois ja aikoo jatkaa sitten

        Olen muuten 40-50 vuotias (en kerro tarkkaa ikää)

        Herrakulta

        Empä nyt ihan usko, että olet 40-50-vuotias, mutta kun puhut ihmisestä käytät sanaa "Se", vaikka pitäisi käyttää sanoo "Hän".


      • Tuulisydän kirjoitti:

        Empä nyt ihan usko, että olet 40-50-vuotias, mutta kun puhut ihmisestä käytät sanaa "Se", vaikka pitäisi käyttää sanoo "Hän".

        *Sanaa


      • Tuulisydän kirjoitti:

        *Sanaa

        Sinun profiilikuvasi näkyy viesteissäsi (ennen ei ole näkynyt)

        Minullakin profiilikuva näkyy viesteissä tällä uudella käyttäjällä, mutta vanhalla ei näkynyt (Jokilohi oli vanha käyttäjäni)


      • Salamalohi kirjoitti:

        Sinun profiilikuvasi näkyy viesteissäsi (ennen ei ole näkynyt)

        Minullakin profiilikuva näkyy viesteissä tällä uudella käyttäjällä, mutta vanhalla ei näkynyt (Jokilohi oli vanha käyttäjäni)

        Tiedän.


      • Salamalohi kirjoitti:

        Sinun profiilikuvasi näkyy viesteissäsi (ennen ei ole näkynyt)

        Minullakin profiilikuva näkyy viesteissä tällä uudella käyttäjällä, mutta vanhalla ei näkynyt (Jokilohi oli vanha käyttäjäni)

        Mut miks mun ei?! Epäreilua.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mut miks mun ei?! Epäreilua.

        Kysyin ylläpidolta tuosta asiasta. Ilmoitan kyllä, jos ne vastaavst ja mitä vastaavat.

        Ja miksi olet lähettänyt tuon viestin 23.29. Eikö tuohon aikaan pitäisi olla nukkumassa


      • Miksi olit täällä tähän aikaan. Luuletko, että kukaan lähettää viestejä tuollaiseen aika. Eikö 00.00 pitäisi olla nukkumassa


      • Salamalohi kirjoitti:

        Miksi olit täällä tähän aikaan. Luuletko, että kukaan lähettää viestejä tuollaiseen aika. Eikö 00.00 pitäisi olla nukkumassa

        Saako katsoa vanjoja viestejä.
        ÄLÄ ITSE VALVO JOSKUS KOKONAISTA YÖTÄ JA SANO TUOLLAISIA TOISELEL!


      • Salamalohi kirjoitti:

        Sinun profiilikuvasi näkyy viesteissäsi (ennen ei ole näkynyt)

        Minullakin profiilikuva näkyy viesteissä tällä uudella käyttäjällä, mutta vanhalla ei näkynyt (Jokilohi oli vanha käyttäjäni)

        Näkyykö mun?


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Näkyykö mun?

        Ei näy. Olen huomannut, että tällä hetkellä vain Salamalohen, Tuulisydämen ja Wolf_art girlin kuvat nääkyvät heidän viesteissään.

        Herrakulta


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Näkyykö mun?

        Mulla näkyy kaikkien, paitsi Anonyymien.


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Näkyykö mun?

        Mul näkyy sun


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Näkyykö mun?

        Sinun profiilikuvasi näkyy minulla. Hieno piirustus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun profiilikuvasi näkyy minulla. Hieno piirustus!

        Eli näkyykö mulla? Kolme sano näkyy ja yks ei näy....


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Eli näkyykö mulla? Kolme sano näkyy ja yks ei näy....

        Mulla ei oo ennen näkyny mutta nyt näkyy kaikkien joilla on eli ei Anonyymien


      • Alppitassu kirjoitti:

        Eli näkyykö mulla? Kolme sano näkyy ja yks ei näy....

        Näkyy, mullaki on muuten piirrustus, mutta se jotenkin kääntää sen oudosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla näkyy kaikkien, paitsi Anonyymien.

        Misyä lähtien Anonyymeillä on ollut kuva?


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Misyä lähtien Anonyymeillä on ollut kuva?

        Siks ssanoin et kaikkien PAITSI anonyymien kun niillä EI OO kuvaa


      • Alppitassu kirjoitti:

        Eli näkyykö mulla? Kolme sano näkyy ja yks ei näy....

        Näkyy


      • Alppitassu kirjoitti:

        Eli näkyykö mulla? Kolme sano näkyy ja yks ei näy....

        Minulla näkyy!


    • Ajatella, että mulla on jo 13 lukua mun tarinassa. Siis ajattelin et teen varmaan vaan joku5 lukua ja oon silleen "En jaksanut tehdä joten jätän tämän kesken." mut toisin kävi.

      Onko jollakin mielipiteitä koko tarinaan tähän mennessä?

      • Anonyymi

        Ihana tarina! Tykkään eniten Alppitassusta, Saniaislehdestä, Punamyrskystä, Peukaloistassusta, Jokitassusta, Vesitähdestä ja Hentohelmestä.
        Arvosana: 10+++
        Tähdet: 🌟🌟🌟🌟🌟🌟
        Ihana tarina!
        t. Hentohelmi<3(saanko käyttää nimimerkkinä tätä? tykkään Hentohelmestä paljon!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tarina! Tykkään eniten Alppitassusta, Saniaislehdestä, Punamyrskystä, Peukaloistassusta, Jokitassusta, Vesitähdestä ja Hentohelmestä.
        Arvosana: 10
        Tähdet: 🌟🌟🌟🌟🌟🌟
        Ihana tarina!
        t. Hentohelmi<3(saanko käyttää nimimerkkinä tätä? tykkään Hentohelmestä paljon!)

        Mun lempi hahmot n Hiljainentuuli, Yrttiturkki, Peukaloistassu, Kastanjakukka, Huurretassu, Täplätassu, Jokitassu Punamyrsky ja Valkoorvokki. Tykkään myös Aamupennusta, Kuupennusta, Tuhkapennusta, Lainepennusta, Roihupennusta, Pikkupennusta, Lumipennusta, Myrskypennusta ja Hopeapennusta. Eli Aaltoklaanin pennuista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tarina! Tykkään eniten Alppitassusta, Saniaislehdestä, Punamyrskystä, Peukaloistassusta, Jokitassusta, Vesitähdestä ja Hentohelmestä.
        Arvosana: 10
        Tähdet: 🌟🌟🌟🌟🌟🌟
        Ihana tarina!
        t. Hentohelmi<3(saanko käyttää nimimerkkinä tätä? tykkään Hentohelmestä paljon!)

        Saat käyttää nimeä Hentohelmi! Ja kiitos ihanista arvosteluista teille molemmille!


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Saat käyttää nimeä Hentohelmi! Ja kiitos ihanista arvosteluista teille molemmille!

        Voitko tehdä Männynneulanen nimisen hahmon sun tarinaan. Ekana tietysti Männynpentu ja -tassu. Sama Vaahterakukka. Ja Varpustäplä. Voisiko olla, vaikka Orkideaturkin ja Lehtihännän pennut?


      • Ku i vaan jasa lukea fanioita.
        Ori kietusvihreistä, ku näppimistö lagaa "vähn".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tehdä Männynneulanen nimisen hahmon sun tarinaan. Ekana tietysti Männynpentu ja -tassu. Sama Vaahterakukka. Ja Varpustäplä. Voisiko olla, vaikka Orkideaturkin ja Lehtihännän pennut?

        Voin tehdä


      • Anonyymi

        Aivan mahtava! Olen lukenut ekat osat tosi monta kertaa, kun unohdan aina mitä edellisissä on tapahtunut.


    • Olen miettinyt, että pitäisikö alkaa lukemaan Soturikissoja?

    • Miks musta on alkanu tuntuu, että oon lähettäny ainaki meistä eniten viesteiä, jos en koko Suomi24:sta?🤔

      • Minä olen lähettänyt ehkä toiseksi eniten viestejä jos lasketaan aiempi käyttäjäni (Jokilohi)


      • Salamalohi kirjoitti:

        Minä olen lähettänyt ehkä toiseksi eniten viestejä jos lasketaan aiempi käyttäjäni (Jokilohi)

        Jep, suurinosa tässä ympärilläkin on meidän viestejämme.


    • Anonyymi

      Blackpink_fan onko mahdollista saada päivä määrä milloin 50 testiä spessu tulee?

    • 24.3 klo 14-16.

    • Siitä spessusta muuten vielä, jos haluat, että piirrän sinut, viimeinen mahdollisuus on ennen 18.3. Voit ilmoittaa sen täällä tai tägiin #asiaablackpinkfanille. (Ilman .) Ja jos ja kun KirjaToukka❤️ lukee tämän, niin tiedoksi, että mielivaltaisesti päätin piirtää sinut.

      • Minit voit piirtää, jos haluat


      • Salamalohi kirjoitti:

        Minit voit piirtää, jos haluat

        Minut


      • Salamalohi kirjoitti:

        Minut

        Okei!


      • Salamalohi kirjoitti:

        Minit voit piirtää, jos haluat

        Vpinko minä piirtää sinut?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Vpinko minä piirtää sinut?

        Voit jos haluat😊


      • Salamalohi kirjoitti:

        Voit jos haluat😊

        Miksi muuten olisin kysynyt?


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Miksi muuten olisin kysynyt?

        En tiedä 😅


      • Voitko piirtää mut?


    • Anonyymi

      Mikä oli teidän lempi UMK kappaleenne? Entä mikä inhokki?

      • Yritin joskus kuunnella niitä, mutta en jaksanut. Vastaukseni on neutraali kaikkiin


      • Minun lempi UMK kappaleeni oli "Girls like you". Ja mielestäni huonoin oli "Cha, Cha, Cha".


      • Miten tähån boi vastata, tulette kumminkin vihaamaan mielipidettäni, äkkiseltåän nyt lemppari vaikka "Mu bussiness on the dance floor" ja inhokkia en osaa nimetä, mutta top 3 inhokkia *ei tiedä muiden kuin Cha cha chaan nimen* ja sitäki aina ränkytetään musan tunnilla.😒😒


      • Mun lemppari oli Samaa taivasta katsotaan. Inhokkini oli My bisness on the dance floor


      • PalavaTuli kirjoitti:

        Mun lemppari oli Samaa taivasta katsotaan. Inhokkini oli My bisness on the dance floor

        *Nu bussiness on the Dancefloor


      • PalavaTuli kirjoitti:

        Mun lemppari oli Samaa taivasta katsotaan. Inhokkini oli My bisness on the dance floor

        Olet varmaan testivelho Tulisiivet, koska Testimadossa ei ole tuon nimistä velhoa


      • Salamalohi kirjoitti:

        Olet varmaan testivelho Tulisiivet, koska Testimadossa ei ole tuon nimistä velhoa

        Väärin!😄 En ole edes velho.


      • PalavaTuli kirjoitti:

        Väärin!😄 En ole edes velho.

        Luulin, että olet velho, koska madoilla ei ole ollut käyttäjiä täällä aiemmin. Ei mikään estä matoa hankkimasta käyttäjää.


    • Lemppari No Business On The Dance Floor ja inhokki Cha Cha Cha tai Something To Lose. Ja McKoppaa, piirän sinut!

    • Anonyymi

      Miten on teillä mennyt tänään? Itellä meni koulussa hyvin, ja sen jälkeen kävin mun kaverin kanssa kiinalaisessa syömässä.


      Muurahainen🐜

      • Ihan hyvin. Koulussa oli Fairyn makuista bolongese kastiketta ja uimasta tultuani tukkani oli täynnä rakeita.


      • Minulla päivä meni normaalisti. Aamulla kouluun, koulun jälkeen pelaamista ja Testimatoa, illalla kouluasioiden kertausta (tunaroin jokakohdassa useamman kerran todella pahasti) Tuo tunaroiminen kuuluu minun päiviin.


      • Salamalohi kirjoitti:

        Minulla päivä meni normaalisti. Aamulla kouluun, koulun jälkeen pelaamista ja Testimatoa, illalla kouluasioiden kertausta (tunaroin jokakohdassa useamman kerran todella pahasti) Tuo tunaroiminen kuuluu minun päiviin.

        Sama piste.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Sama piste.

        Sama, piste.*


      • Joo tota silleen että pääsen vsta huomenna kouluun ja oon plluntänään taas ihan kivasti puhelimellaettä pitäis ehkä pitää taukoa ja kumitan kättäni ioska siinä on taas kynän väriä (Juu mun outo tapa) Ja siinäpä se... Kai tai siis vpishan tästä päivästä tehdä vaikka romaanin
        Ja tässä ei oo merkkejä kunvaokutan kuulemma botilt


      • BlackPink_fani kirjoitti:

        Ihan hyvin. Koulussa oli Fairyn makuista bolongese kastiketta ja uimasta tultuani tukkani oli täynnä rakeita.

        Ootko maistanu Fairya, kun tiiät miltä se maistuu?😏


    • Anonyymi

      Muuten, Wolf_art girl, (en oo varma kirjotinko oikein) oot mun suosikki velho, teet hyviä testejä ja keskustelet hyvin. On mulla muitakin suosikkeja.


      Muurahainen🐜

      • Kiinnostaa tietää, ketkä ovat sinun top 5 suosikkivelhot


      • Salamalohi kirjoitti:

        Kiinnostaa tietää, ketkä ovat sinun top 5 suosikkivelhot

        Tämä kysymys on muurahaiselle, mutta myös muut saavat kertoa


      • Jos tarkoitit minua, niin kirjoitit.😅
        Oikeesti? Joo keskustrlen tosi hyvin, kun roita syntyy ainaki kerran viikossa.😂
        I know that I am really weird 'cause my answers to these comnts are rlly weird.
        Ja sekin on outoa, että huvittaa välillä kirjoittaa enkuksi vaikka juttelisin 5-vuotiaan kanssa? En oo kyllä koskaan tietääkseni viestitellyt 5-vuotiaan kanssa...Thank you Ant🐜
        Tai siis Muurahainen🐜 nimiäjän ei uleensä käännetä.😅


      • Salamalohi kirjoitti:

        Kiinnostaa tietää, ketkä ovat sinun top 5 suosikkivelhot

        Jos mä vastaiisn tähän, niin luettelisin kaikki laadukkaat velhot top 1 ja kaikki turhientestien tekijät top 2 😂


    • Alppitassulle kommentointia siihen Yönmysteeri luku 13. (Tulee ehkä joo, vähän myöhässä.)
      Luin kaikki luvut tänään, koska sain viimevikolla viimein käsiini Skoon ekan kirjan, niin ymmärsin käsitteet ja muuta. Hyvä luku! Ja mun mielestä saa olla niin pitkä kuin mahdollista. Ja julkaista uusia lukuja niin usein kun mahdollista. Ja oletko muka 1lk kun olet noin hyvä piirtämään! Ja anteeksi jos oli liian pitkä palaute.😅
      Ps. Näkyykö profiilikuvani?

      • Minä en näe sinun profiilikuvaa


      • Sitä minäki, en ihmettelis vaikka olisi jostakin suystä sanonut, niin mutta ehkä hän vain on hatjoitellut enemmån! Enkä näö sun proffaas.


    • Tuota… Poistuiko edellinen viestini Alppitassun🐾 palautteesta?

      • Tuossa on 1 viesti palautetta Alppitassulle ja se on sinun lähettämä


      • Salamalohi kirjoitti:

        Tuossa on 1 viesti palautetta Alppitassulle ja se on sinun lähettämä

        Okei kiitos! Jotenkin se palaute ei näy minulla täällä, mutta tämä sekoilee välillä.


    • Anonyymi

      Mulla on teille asiaa.

      Mä olin se Testimadon keskustelujen kiusaaja ja trolli. Mä oon täällä haukkunut tiettyjä velhoja, haukkunut yleisesti Testimatoa ja kirjoittanut ne uskontoviestit ja muut spämmit. Mä oon myös tehnyt Testimatoon asiattomia testejä useammalla käyttäjällä.

      Kaikki alkoi siitä, kun liityin Testimatoon. En vielä osannut kunnolla enkä tiennyt sääntöjä, ja tein omasta mielestäni ihan asiallisia testejä. Mutta sitten mut poistettiin yhden julkaisemattoman testini takia, koska se oli liian "sopimaton". Ja säikähdin ja hämmästyin siitä niin kovasti, että aloin vihaamaan Testimatoa. Loin käyttäjän, jolla tein turhia testejä, ja trollasin ja kiusasin näissä keskusteluissa. Olen myös yksi niistä, jotka antoi Jokilohen testeille huonot arvostelut.


      Nyt pyydän anteeksi teiltä kaikilta. Olin vaan niin kateellinen kaikille velhoille, joita arvostetaan ja kehutaan, halusin itsekin olla sellainen. Mutta en ollut. Nyt tiedän, että arvostetuksi velhoksi pääsee tekemällä asiallisia ja hyviä testejä, joita en tehnyt. Nyt en enää ikinä aio kiusata tai trollata ketään täällä. Ikinä. Siitä ei aiheudu kenellekkään mitään hyvää.
      Anteeksi kaikille.

      • Oikeastiko? Toivon todella, että olet se (entinen, ainakin toivottavast) kiusaaja, etkä vain random tyyppi, joka haluaa muille paremman mielen.


      • Saanko muuten kysyä mitä mahdollisesti asiatonta siinä julkaisemattomassa testissä oli?


      • Anonyymi
        BlackPink_fani kirjoitti:

        Oikeastiko? Toivon todella, että olet se (entinen, ainakin toivottavast) kiusaaja, etkä vain random tyyppi, joka haluaa muille paremman mielen.

        Oon ihan samaa mieltä, että täällä netissä on aika vaikea uskoa käyttäjiä. Miten voisin todistaa, että olen oikeasti se joka kerron olevani? (Siis entinen kiusaaja)


      • Saat ainakin minulta anteeksi, on hyvä, että kereout sen. Kunhan se on totta etkä yritä saada muille parempaa mieltä. Tehän laadukas käyttäjä, kos haluat kuulustua!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon ihan samaa mieltä, että täällä netissä on aika vaikea uskoa käyttäjiä. Miten voisin todistaa, että olen oikeasti se joka kerron olevani? (Siis entinen kiusaaja)

        Enpä tiiä.


      • Anonyymi
        BlackPink_fani kirjoitti:

        Saanko muuten kysyä mitä mahdollisesti asiatonta siinä julkaisemattomassa testissä oli?

        No se oli sellainen seuranhaku testi (eli niinkuin Tinder ilmoitus), jossa mä yritin hakea $eX1 seuraa. Ja siinä oli sopimatonta se, että se ei kuulu lasten sivuille. Mutta nyt ymmärrän, että millaisia testejä saa tehdä ja millaisia ei. Mutta silloin, kun suutuin Testimadosta ja aloin tekemään oikeasti ilkeitä testejä, niin ne oli oikeasti sopimattomia. Mun käyttäjän nimi oli "Herma", ja sen jälkeen joku "uhuxycihugtcuh", (en oo varma oliko just nuo kirjaimet, mut ymmärrät kai.) Ja ne oli semmosia ilkeitä testejä, mutta enää en aio ikinä tehdä niitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se oli sellainen seuranhaku testi (eli niinkuin Tinder ilmoitus), jossa mä yritin hakea $eX1 seuraa. Ja siinä oli sopimatonta se, että se ei kuulu lasten sivuille. Mutta nyt ymmärrän, että millaisia testejä saa tehdä ja millaisia ei. Mutta silloin, kun suutuin Testimadosta ja aloin tekemään oikeasti ilkeitä testejä, niin ne oli oikeasti sopimattomia. Mun käyttäjän nimi oli "Herma", ja sen jälkeen joku "uhuxycihugtcuh", (en oo varma oliko just nuo kirjaimet, mut ymmärrät kai.) Ja ne oli semmosia ilkeitä testejä, mutta enää en aio ikinä tehdä niitä.

        Kiitos koko Testimadon puolesta. (Jos kaikki siis haluavat kiittää... Kyllä he haluavat! Ainakin, kun kiusaajille puhuu, silloin kiusaajatkin kiittävät!😅)


      • Jos haöuat suosituksi velhoksi, tee hyviä testejä. Ota mallia vaikka Alppitassulta, Kirjatoukalta tai Balckpink_fanilta. Älä kuitenkaan kopio testi-ideoita. Suosituksi testivelhoksi ei tulla hetkessä. Minulla se kesti 5 kuukautta ja pysyin suosittuna velhona noin 3viikkoa, kunnes 0 tähden spämmijät ja kiusaajat pakottivat minut lopettamaan. Olen Jokilohi nyt uudella käyttäjällä, jos et tiennyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se oli sellainen seuranhaku testi (eli niinkuin Tinder ilmoitus), jossa mä yritin hakea $eX1 seuraa. Ja siinä oli sopimatonta se, että se ei kuulu lasten sivuille. Mutta nyt ymmärrän, että millaisia testejä saa tehdä ja millaisia ei. Mutta silloin, kun suutuin Testimadosta ja aloin tekemään oikeasti ilkeitä testejä, niin ne oli oikeasti sopimattomia. Mun käyttäjän nimi oli "Herma", ja sen jälkeen joku "uhuxycihugtcuh", (en oo varma oliko just nuo kirjaimet, mut ymmärrät kai.) Ja ne oli semmosia ilkeitä testejä, mutta enää en aio ikinä tehdä niitä.

        Eikö tuollaisia juttuja varten ole omia sivustoja $eX1 juttuja varten ole niille tarkoitettuja sivustoja


    • Aika karmivaa muuten, että ylläpitäjä voi lukea myös julkaisemattomia testejä!😳 Eli kannatta miettiä mitä kirjoittaa!

      • Joo, tosi kiva ku oon pelleilly sellasilla testeillä, mutta en julkassu.🤦‍♀️


      • Anonyymi

        Totta.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe