Onko kuinka yleistä

Anonyymi-ap

Mieheni on tyrkyttänyt minulle muita miehiä seksi kumppaneiksi.
En uskaltanut suostua kun oletin siitä tulevan riitoja ja mustasukkaisuutta.
Mies vannoi ettei koskaan tule riitoja kimppa jutuista.
Suostuin lopulta kokeilemaan kun miehellä oli valmis kaveri mietittynä.
Eikä tuo hassumpaa ollut kun alkuun päästiin ja näin että oma mies nautti katsella omaa vaimoa toisen miehen kanssa.
En katso itsekkään tarpeelliseksi olla turhan tarkka ja pidättyvä seksin suhteen kun miehenikään ei halua että olen vain hänen kanssaan.
Olen ollut kimppanainen nyt noin kolme vuotta.
Meillä on yksi vakimies ja välillä muita miehiä.
Olen ainakin hyvin tyydytetty 26-vuotias rouva.
Onkohan miten paljon kohtalotovereita?

41

2045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän tuo on yleistä itse olen 30v ollut parisuhteessa olen siis mies mua kiihottaa ajatus että vaimoni sais vierasta olen yrittänyt ehdotella ei oo vielä lämmennyt mut varmaan nauttisi kun on aktiivinen seksissä kunpa saisin rohkenemaan nyt kun lapset ovat jo isoja ois aikaa aikuisten leikelle onko muitakohtalotovereita voisin tietysti itse lähteä opiskelemaan jollekin parille kolmanneksi

      • Anonyymi

        Mikä vittu näitä ukkoja riivaa akasta tehtävä huora hinnalla millä hyvänsä sairasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vittu näitä ukkoja riivaa akasta tehtävä huora hinnalla millä hyvänsä sairasta

        Mees Sää bää mikä juntti piip piip peräkamariis vinkumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mees Sää bää mikä juntti piip piip peräkamariis vinkumaan

        Osui ja upposi mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja upposi mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää voi voi

        Mikä ihmeen totuus??


      • Anonyymi

        Minä olen 26-vuotias rouva ja mieheni on 28-vuotias.
        Olen alkanut pitämään kimppaseksistä kun mieheni selvästi haluaa että vaimoa panee muutkin miehet.
        Ainoa haitta on kun yritämme touhuta muilta salassa ollaan vähän kuin kaapissa vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen totuus??

        Eihän tollanen piripää lampaitten nusuttaja sitä tietystikkään voi tajuta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vittu näitä ukkoja riivaa akasta tehtävä huora hinnalla millä hyvänsä sairasta

        Kimppaseksi ei vielä naisesta huoraa tee.
        Moni mies joutuisi kärsimään jos saisi vain avioliitossa seksiä.
        Seksi kimpassa on synneistä pienimpiä jos edes syntiä onkaan.


      • Anonyymi

        Olen 47v rouva ja olen ollut mieheni ja hänen kaverin kimppanainen 23 vuotta.
        Kimppamiehiä ei ole kovin montaa mutta tämä yksi sitäkin useammin.
        Tämän miehen ollessa sinkkuna hän oli meillä öitä 3-5 yötä viikossa ja seksiä oli joka kerta ja nyt hänen ollessaan aviossa hän on kanssani 4-6 yötä kuukaudessa ja vaimonsa ollessa töisssä iltavuorossa poikkeaa välillä pikakäynnillä meillä.
        Olen ollut kahden miehen nainen jo seurustelu ajasta lähtien ja olen edelleenkin miesten yhteinen nainen.


      • Anonyymi

        Anna s-oosti osoite niin otamme yhteyttä ja katsotaan päädymmekö samaan sänkyyn.
        Terv. Kimppa harrastava aviopari n26v ja m28v


    • Anonyymi

      annantko ieralle miehelle suuhoitoa kanssa ja b rappua eli anusta
      saako miehesi kanssa samat palvelut

      • Anonyymi

        Juu sitähän sää oot harrastanut jo vuosikaudet.Mahtaa sun persereikä olla melkonen tuulitunneli.Siinä ne aivotkin menneet vedon mukana taivaantuuliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sitähän sää oot harrastanut jo vuosikaudet.Mahtaa sun persereikä olla melkonen tuulitunneli.Siinä ne aivotkin menneet vedon mukana taivaantuuliin.

        Jaahas taas tämä sää mää ja bää mikä juntti piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas taas tämä sää mää ja bää mikä juntti piip piip

        Jaahas taas tämä sää mää ja bää mikä juntti piip piip.Jaahas taas näytät olevan.Sää oot täällä kiinni paska paperissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas taas tämä sää mää ja bää mikä juntti piip piip

        Katos määkijää lampaitten painajainen .Taas tuo idiootti on määkimässä täällä.


      • Anonyymi

        Jaahas taas tämä sää ja bää mikä juntti piip piip


      • Anonyymi

        Ai sulla on oikein nimikin.Osui ja upposi pirihoro petterin hermoon kjäh kjäh 😅🤣


      • Anonyymi

        Aloittaja antaa suuhoitoa ja ottaa vastaan mutta anaaliseksistä en pidä.
        Seksi kahden miehen kanssa on nautinnollista ja olen mielissäni että mieheni halusi minusta kimppanaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja antaa suuhoitoa ja ottaa vastaan mutta anaaliseksistä en pidä.
        Seksi kahden miehen kanssa on nautinnollista ja olen mielissäni että mieheni halusi minusta kimppanaisen.

        Eli panee ku vierasta sikaa ja nauraa selän takana miten tyhmä olet hehehee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli panee ku vierasta sikaa ja nauraa selän takana miten tyhmä olet hehehee

        Kimppaseksiin aletaan tarkoituksena panna mahdollisimman paljon.
        Meillä kaverin kanssa pannaan vaimoa illan ja yön aikana 10-16 kertaa molemmat ja vaimo on innolla mukana.
        Pyyhkeitä vaimon pyllyn alla täytyy vaihtaa usein kun spermaat valuu pillusta kun paljaalla pannaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimppaseksiin aletaan tarkoituksena panna mahdollisimman paljon.
        Meillä kaverin kanssa pannaan vaimoa illan ja yön aikana 10-16 kertaa molemmat ja vaimo on innolla mukana.
        Pyyhkeitä vaimon pyllyn alla täytyy vaihtaa usein kun spermaat valuu pillusta kun paljaalla pannaan.

        Kaverisi nauraa itsekseen ettei tarvitse edes maksaa ja sinulle kun häpöiset vaimosi aviovuoteessanne. Häpäiset avioliittonne ja sen mitä vaimollesi joskus lupasit alttarilla tai maistraatissa.

        Miten voitte katsoa toisianne silmiin vilpittömin mielin tai edes rehellisesti itseänne peilistä. Ei tallaista synny kuin moraalikadosta ja paatuneisuudesta rappeutuneen mielikuvituksensa oikkuihin.

        Rakkaudesta ette tiedä mitään vaan kuvittelette kiiman ja turmeltuneiden mielenne tuottaman saasraisten himojen tyydyttämisen olevan sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverisi nauraa itsekseen ettei tarvitse edes maksaa ja sinulle kun häpöiset vaimosi aviovuoteessanne. Häpäiset avioliittonne ja sen mitä vaimollesi joskus lupasit alttarilla tai maistraatissa.

        Miten voitte katsoa toisianne silmiin vilpittömin mielin tai edes rehellisesti itseänne peilistä. Ei tallaista synny kuin moraalikadosta ja paatuneisuudesta rappeutuneen mielikuvituksensa oikkuihin.

        Rakkaudesta ette tiedä mitään vaan kuvittelette kiiman ja turmeltuneiden mielenne tuottaman saasraisten himojen tyydyttämisen olevan sitä.

        Miksei voitaisi katsoa toisiamme silmiin kimppapanon jälkeen.
        Kun meidät vihittiin niin hääyönä tuoretta vaimoani pantiin bestmanin kanssa kimpassa kuten usein ennenkin.


    • Anonyymi

      Jollet halua olla lopun ikääsi ilmaisena kimppa huorana niin hanki parempi mies. Vai oletko itsekin niin moraaliton ettei omatuntosi sano mitään kun makaat vieraiden miesten kanssa? Vaikkakin miehesi on moraaliton huoripukki niin etkö koe muiden kanssa makaamista vääräksi edes periaate tasolla?

      • Anonyymi

        Me nautitaan seksistä ja saadaan vieraammekin nauttimaan.
        Meidän perheystävä on vaimoni vakipano ja kun hän tulee meille käymään niin jos mahdollista eli ei ole muita niin vaimo saa ekan orgasmin kaverimme nuollessa pillua ja sen jälkeen pannaan vuorotellen.


    • Anonyymi

      Ihmettelen näiden rappeutuneiden ryhmäseksi miesten intoa puhua nimenomaan vaimostaan ja ryhmäseksi vaimojen halua korostaa olevansa vaimoja. Vaikkei avioliitto instituutiolla kristillisenä perinteenä ole heille mitään merkitystä. Se on irvokasta kun suurin nautinnon lähde heille on häväistä sitä.

      • Anonyymi

        Meitä pareja jotka löytäneet miten nautinto nostetaan tasolle josta molemmat ammentavat mieli hyvää arjen keskelle. Kirkkoon kuulumme kuten suurin osa, täällä miehiä syytetään vaimojen huonosta kohtelusta. Totuus on toinen nämä miehet huomaavaisia ja rakastavia puolisoilleen. Makuuhuoneessa kotona rakastellaan aina ennen nukahtamista myös aamulla herätessä yhdytään puolisen tuntia, ennen kahvia ja suihkua. Pari 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä pareja jotka löytäneet miten nautinto nostetaan tasolle josta molemmat ammentavat mieli hyvää arjen keskelle. Kirkkoon kuulumme kuten suurin osa, täällä miehiä syytetään vaimojen huonosta kohtelusta. Totuus on toinen nämä miehet huomaavaisia ja rakastavia puolisoilleen. Makuuhuoneessa kotona rakastellaan aina ennen nukahtamista myös aamulla herätessä yhdytään puolisen tuntia, ennen kahvia ja suihkua. Pari 50

        Jestas sentään taas spedellä huuli lentää ku spitaalisten pikkujouluissa


    • Anonyymi

      Teidät pitäisi laittaa sunnuntaina jalkapuuhun häpeämään kirkon eteiseen kuten joskus ennen irstailijoille tehtiin.

      • Anonyymi

        Eihän nämä ääliöt mitään häpeä kunniattomat paskiaiset nääs


      • Anonyymi

        Miksi pitäisi hävetä jos parilla on kolmas mukana sängyssä.
        Vaimon kanssa ollaan juteltu mahdollisuudesta ottaa meille mies asumaan jolla olisi lupa panna vaimoani myös ilman minua.


      • Anonyymi

        Meidän mielestä olemme hyväntekijöitä kun kiimassa ja puutteessa oleva mies saa nuorta avuliasta naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nämä ääliöt mitään häpeä kunniattomat paskiaiset nääs

        Ja näilläkään tahvoilla ei ole muuta tekemistä kuin käydä lukemassa palstoilta toisten seikkailuja ja kun itse ei tee elämällään mitään niin pitää purkaa sitä epäonnistunutta elämäänsä jollekin. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän mielestä olemme hyväntekijöitä kun kiimassa ja puutteessa oleva mies saa nuorta avuliasta naista.

        🤦 voi jösses...tauno


    • Anonyymi

      Jaat vaan pilluasi mielin määrin pitkin kyliä. Miehet tykkää.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe