Ensimmäinen kokemus

Anonyymi-ap

Ensimmäinen kerta jälkiliukkailla.
Ensimmäinen yleensäkin ryhmäseksi kokemus 2m,1n ja vaimo kyseessä.
Kaikki meni todellakin putkeen vertaiskuvallisesti.
Tosi kiihoittava päästä liukkaille ja itsellä tuli melkein heti.
Toki ilta jatkui kestävämmissä merkeissä.
Kuinka muilla vastaavat kokemukset?

19

3559

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä ensi kerta muutama päivä sitten. Yövieraamme (44v) varattu mies ja vaimoni (32v). Halukkaasti mies otti ja vaimo antoi ja paljaalla saaden vieraan miehen spermat sisään. Itse pääsin ensi kerran liukkaille.

    • Anonyymi

      Ikävä homma näitä typeriä kommentteja. On tosi mielekästä lukea teidän kokemuksistanne. Itse vielä odotan sitä eka kertaa, jopa vähän pelottavalla fiiliksellä.

      • Anonyymi

        No mistä syystä otitko kommentin ihan henkilökohtaiseksi loukkaukseksi.


    • Anonyymi

      Kuulostaa kiihottavalta. Meillä kimppa on vielä suunnitteluvaiheessa. Vaimo kiinnostui kolmannesta. Voitko kertoa tarkemmin, miltä tuntui katsoa kun vieras panee ensimmäistä kertaa?

      • Anonyymi

        No tuon voi tietää vain sinä. Vuosien kokemuksellasi.


      • Anonyymi

        Vaimon rohkeus yllätti kun riisui nopeasti vähät vaatteet pois. Ensin kyllä paniikki iski kun näin miehen lähestyvän vaimoa kyrpä pystyssä.


    • Anonyymi

      Oletteko jatkaneet saman miehen kanssa? Itselle tuntuisi parhaalta ajatukselta tutustua kunnolla ja pitää vaimoa hyvänä kimpassa saman miehen kanssa . Vaimo on yllättävän kiihottunut ajatuksesta, että saa kahta miestä yhtä aikaa

      • Anonyymi

        Ei ole vielä jatkettu. Parasta vain katsella yhdyntää. Haluan kyllä kokea tuon uudestaan ja parasta olisi jos miehen vaimo tulisi mukaan.


      • Anonyymi

        Meillä oli yhden kaverin kanssa kimppaa aina kun käytiin kotiseudulla Haapavedellä tai kaveri kävi meillä Vantaalla.
        Kaveri sai työtä etelästä ja on asunut meillä toukokuusta lähtien.
        Yöt nukutaan samassa sängyssä vaimoni nukkuu keskellä ja on meidän kummankin tasavertainen w
        seksikumppani.
        Vaimollani on ollut puoli vuotta 2 miestä ja ollaan tyytyväisiä tilanteeseen.


    • Anonyymi

      Meillä on myös haaveena panna toisen parin kanssa. Vaimo haluaisi aloittaa toisen miehen kanssa, myöhemmin parin. Parin kanssa olisi kiva viettää aikaa ja nussia. A-luokan mökki viikonloppu

    • Anonyymi

      Vaikuttiko jälkiliukkaille pääsy sinun tai vaimon seksielämään? Toivottavasti pääset kokemaan sen pian uudestaan

      • Anonyymi

        Seksi meillä on lisääntynyt ja kiihko.
        Kiihoittaa kun vaimoa himoitsee toinenkin mies.


    • Anonyymi

      Me olimme olleet kuukauden yhdessä kun silloinen tyttöystävä kertoi hänen olleen 5 vuotta avoimessa suhteessa ennen minua.
      Minä puolestani kerroin halustani panna omaa kumppania kimpassa muiden miesten kanssa.
      Vaimoni kertoi ettei se niin paha homma ole.
      Viikon sisällä oltiin ensikertaa 1N+2M.
      Nyt olemme avioitumassa ja minun bestman on tulevaa vaimoani 4 vuotta pannut melko usein silloin kun olen paikalla ja myös kun olen pois kotoa.
      Olen ehdottanut että ottaisimme bestmanin mukaan hääyönä, en ole saanut tähän vielä vastausta.

      • Anonyymi

        Meillä vaimo totesi ennen häitä että haluaa olla kahdestaan vakkarin kanssa hääyön. Meinasin laueta jo siihen ilmoitukseen. Oli erittäin lähellä etten tullut housuihin. Vaimo osasi todella vetää oikeista naruista silloin. Vaimo sai viettää hääyönsä kahdestaan vakkarin kanssa. Meni vielä reilu viikko häiden jälkeen että rakasteltiin. Siinä välissä tuore vaimo oli ehtinyt käydä tapaamassa ja rakastelemassa exäänsäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vaimo totesi ennen häitä että haluaa olla kahdestaan vakkarin kanssa hääyön. Meinasin laueta jo siihen ilmoitukseen. Oli erittäin lähellä etten tullut housuihin. Vaimo osasi todella vetää oikeista naruista silloin. Vaimo sai viettää hääyönsä kahdestaan vakkarin kanssa. Meni vielä reilu viikko häiden jälkeen että rakasteltiin. Siinä välissä tuore vaimo oli ehtinyt käydä tapaamassa ja rakastelemassa exäänsäkin.

        Aika härskiä jos on totta tuskin. Meillä vaimo kävi täyttämässä itseään vieraalla spermalla polttareissaan. Pääsin jälkiliukkaille. Kortsua oli käytetty vain eka rundilla.

        Hääyö vietettiin perinteiseen tapaan. Ei vaimolla kyllä vakkaria olekaan.


    • Anonyymi

      Oli aikamoinen kokemus se ensimmäinen. Olin tuolla jossakin, ja siinä oli pari naista, jotka rupesivat juttusille ja siitä sitten lähdettiin jomman kumman kämpille siihen ihan lähelle. Siinä kävi niin, että se toinen oli nainen, ja toinen ei, vaikka oli aika hyvin laittanut itsensä. Hommat meni ihan hyvin, kaikki pani kaikkiin reikiin jne.

    • Anonyymi

      Ensimmäiset kierrokset ovat aina olleet nopeita ja vaimolla on mies vaihtunut lennossa.
      Kiihoittavaa on koko aika ja sitä kiihoittuu sillä aikaa kun toknen panee.
      Meiĺä ollaan pantu jopa 6 kierrosta ennen ensimmäistä taukoa.
      Vaimo on yleensä saanut 1-2 pikku orgasmia ja yhden ison jonka jälkeen hän tarvitsee taukoa.

      • Anonyymi

        Sama kokemus meillä. Kun miehet pääsee vieraalle kololle paljaalla, on nallin laukeaminen herkässä. Vaimo tykkää ottaa useamman nopean panijana kuin mitään maratonpanijaa.


    Ketjusta on poistettu 186 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe