Uskooko joku, että Marinilla on talouspoliittinen linja

Anonyymi-ap

Minä en ainakaan usko. Ei vaan pidä luulla, että valtiontalouden hoito olisi ollut jonkun johdonmukaisen talouspoliittisen linjan mukaisesti hoidettua.
Ei. Valtiontaloutta on hoidettu lyhytnäköisesti maksaen jokaisen laskun, jonka joku on kehdannut ojentaa maksettavaksi.
Jälki on kuin satunnaisgeneraattorin äänimerkillä hoidettua. Kuitenkin pitäen huolta, että jokaisella maksetulla eurolla Marinin oma henkilökuva kiillottuu.
Orpolta ja Purralta on turhaa ja ylen kohteliasta moittia SDP:n talouspoliittista linjaa, kun sellaista ei ole. On vain irrallisia tapahtumia.
Päättyvästä hallituskaudesta ei ole kenellekään tarjolla kiitosta, niin täysimittaisesti se meni metsälinnun jäljille.
Älkää enää koskaan tarjotko Marinille valtuuksia yhteisen rahan käyttämiseen. Sellainen virhe tulee kalliiksi.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SDP on luvannut julkaista talouspoliittisen linjansa alkavalla viikolla.
      Tulee vaan vähän myöhässä. Neljä vuotta ja parikymmentä velkamiljardia myöhässä. Niin siis valtiovelkaa. Laske siihen päälle kuntien ja kotitalouksien velkavuorten kasvu.
      Kun SDP nyt julkaisee talouspoliittisen linjansa niin kuka sellaiseen uskoo. En ainakaan minä. On sitten mitä tahansa. En usko.

    • Anonyymi

      Toveri Marin on pihalla kuin lumiukko.

      • Anonyymi

        Tuli monta maailmanlaajuista kriisiä !! Siinä on hoidettava kriisitilanteet ensin ja äkkiä!! Ei voi noudattaa mitään viisivuotissuunnitelmaa!!
        Marin ja hallitus on tehnyt hyvää työtä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli monta maailmanlaajuista kriisiä !! Siinä on hoidettava kriisitilanteet ensin ja äkkiä!! Ei voi noudattaa mitään viisivuotissuunnitelmaa!!
        Marin ja hallitus on tehnyt hyvää työtä !!

        Ei viiden ja puolen miljoonan kansalaisen pienen maan tehtävä ole yksin ratkoa jokaista maapallolle pesivää kriisiä. Puhumattakaan rikkaitten EU-maitten sisäsiittoisia velkakriisejä, joista esimerkkinä mainitsen Italian. Pandemia hoidettiin kalliisti, mutta tulos ei suinkaan ole oikeassa suhteessa siihen valtion ja kuntien velkaannuttamiseen, joka seurasi toimenpiteistä tai toimettomuudesta.
        Marin toimi ja jätti toimimatta äärimmäisen itsekkäin motiivein. Kokematon johtaja osui nyt väärään tehtävään, väärään aikaan ja väärällä hallitus ohjelmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viiden ja puolen miljoonan kansalaisen pienen maan tehtävä ole yksin ratkoa jokaista maapallolle pesivää kriisiä. Puhumattakaan rikkaitten EU-maitten sisäsiittoisia velkakriisejä, joista esimerkkinä mainitsen Italian. Pandemia hoidettiin kalliisti, mutta tulos ei suinkaan ole oikeassa suhteessa siihen valtion ja kuntien velkaannuttamiseen, joka seurasi toimenpiteistä tai toimettomuudesta.
        Marin toimi ja jätti toimimatta äärimmäisen itsekkäin motiivein. Kokematon johtaja osui nyt väärään tehtävään, väärään aikaan ja väärällä hallitus ohjelmalla.

        Enpä usko kenenkään toisen onnistuneen sen paremmin miehenäkään.Koko hallituskausi jatkuvaa stressitestiä.Siihen nähden ihan kelvollinen suoritus.
        Toisen asteen maksuttomuus hieno homma. Elareiden päälle tyttären YO-lakki maksoi 6000 euroa tykötarpeineen.Kirjat läppärit sun muut kaikien muiden päälle söi omaa hyvinvointia.
        Maksuttomuus kaikkien etu. Itse jäin ilman etua mutta varmasti parantaa monen taloudellista asemaa muutoin arjessa.

        Perhevapaa uudistus estää kusipäisten työnantajien mielivallan.Volvolla yritettiin irtisanoa äitiysvapaalta palaavan tuoreen äidin työsuhde Eipä onnistunut
        Itse ilmoitin pitäväni isyyyslomaa ja pidin siitä kiinni ja mulkut volvolla käytti sitä minua vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko kenenkään toisen onnistuneen sen paremmin miehenäkään.Koko hallituskausi jatkuvaa stressitestiä.Siihen nähden ihan kelvollinen suoritus.
        Toisen asteen maksuttomuus hieno homma. Elareiden päälle tyttären YO-lakki maksoi 6000 euroa tykötarpeineen.Kirjat läppärit sun muut kaikien muiden päälle söi omaa hyvinvointia.
        Maksuttomuus kaikkien etu. Itse jäin ilman etua mutta varmasti parantaa monen taloudellista asemaa muutoin arjessa.

        Perhevapaa uudistus estää kusipäisten työnantajien mielivallan.Volvolla yritettiin irtisanoa äitiysvapaalta palaavan tuoreen äidin työsuhde Eipä onnistunut
        Itse ilmoitin pitäväni isyyyslomaa ja pidin siitä kiinni ja mulkut volvolla käytti sitä minua vastaan.

        Jaa, että työnantajakin pitää vielä tämänkin aiheen alla haukkua. Häpeä kun et vaihda työpaikkaa, vaan alat täällä porata.


    • Anonyymi

      Onhan sillä, etkö muka ole huomannut? Kaikki ongelmat ratkee velkarahalla!

      • Anonyymi

        Olisiko ongelmat kriisit pitänyt jättää hoitamatta ! ???? HÄH. !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ongelmat kriisit pitänyt jättää hoitamatta ! ???? HÄH. !!

        On hoideltu kymmenillä miljardeilla muunmaalaisten ongelmia !!!!???? Tajusitko HÄH !!!


    • Anonyymi

      On sillä. Talouskasvu kuittaa velat korkoineen. Toistaiseksi niin ei näytä tapahtuneen, vaan on mentyi täysin päinvastaiseen suuntaan. Marinin matematiikka on kehnolla tasolla.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Valtiovelkojen korot ovat kovassa nousussa. Marinin hallituksen aikana kertyneen lisävelan korot ja lyhennykset vuonna 2024 yltävät samaan tasoon valtiohallinnon suurten kululuokkien budjetin kanssa.
        Hoitaaksemme nämä Marinin kauden lisävelat, meidän on lopetettava kokonaisia valtionhallinnon välttämättomiä toimintoja.
        Marin uitti meidät syvään pitkäkestoiseen talouskriisiin. Sen ihmisen puheista en usko enää yhteen yksittäiseen kirjaimeen.
        Hän munaa ja sotkee hyvän arvostetun puolueen asiat pitkälle tulevaisuuteen. SDP tarvitsee vakaan johtajan. Sellainen on Antti Lindtman.


    • Anonyymi

      Trans Sanna.

    • Anonyymi

      Vimeiset 30 vuotta kaikki hallitukset velkaannuttaneet suomea ja maksimoineet omat välistävetonsa.Valtioyhtiöiden myynnin yhteydessä sisäpiiritietoja käytetty härskisti väärin.Rautaruukki sähkönsiirto tuulivoimaKemira etc.

    • Anonyymi

      USKOKAA JO MARIN ON TALOUS NERO OMAT JA VALTION EUROT SEKASI JA KÖYHILTÄ OTTAA RIKKAILLE ANTAA. VOI SAATANA MITÄ NEROUTTA LASITTUNEET KYLMÄT SILMÄT PÄÄSSÄ TOLJOTTAA MUISSA MAILMOISSA.

    • Anonyymi

      Käyttääkse lasten sukkiksii. Tietääks ketää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe