Minkä takia cittarin yms irtokarkkiosastolla ihmiset haluaa ottaa mieluiten lattianrajasta käytetyn likaisen ja tahmaisen kauhan, vaikka koukussa roikkuu 47 puhdasta kauhaa?
Siinä on lisäksi ohjekin kissankokoisilla kirjaimilla. Ota uusi kauha tästä ja toisessa päässä on palautusboxi. Ei niin ei, ihmiset ottaa mieluummin likaisen kauhan, ja jättää likaisen kauhan hyllyn alareunaan lattianrajaan seuraavaa varten. Ällöttävää.
Käykö ihmiset täällä jotenkin hitailla vai mitä? Muualla Suomes ihmiset ottaa mieluiten koukusta uuden puhtaan kauhan, eikä sen laittaminen palautusboxiinkaan ole vaikeaa. Miksi se mikä toimii muualla, ei toimi Seinäjoella?
Karkkihyllyn kauhoista
14
64
Vastaukset
- Anonyymi
jos oot lukenyt testejä täälläpäin ollaan siellä loppupäässä kuulluun ja luetun ymmärtämisessä ihan peruskoulutasolla suomessa
- Anonyymi
Syäny liikaa rasvaa ja sokeria.
- Anonyymi
Tämä on kyllä koko maailmaa koskeva uhka!
- Anonyymi
Ei koko maailmaa mutta eteläpohjalaisille karkit ja rilli ruoka on uhka. Diabetes ms aivosumu liikenteessä näkyy jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koko maailmaa mutta eteläpohjalaisille karkit ja rilli ruoka on uhka. Diabetes ms aivosumu liikenteessä näkyy jo.
Hyvin sanottu...varsinkin kt67:lla näitä tuppaa olemaan.
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu millä kauhon??
- Anonyymi
Hienopieru aloittaja.
- Anonyymi
Mä otan kyllä paliahilla käsillä en siihen kauhoja tartte
- Anonyymi
Ni mäki.
- Anonyymi
Luulis että olis helpompi ottaa kauha silmien korkeudelta, vrt kumarrella lattian rajasta. Vai onko eteläpohjalaisilla joku kovempi halu kumarrella?
- Anonyymi
Ne on tottunut Alkossa asioidessaan ottamaan sieltä "kyykky hyllyltä" sitä halvinta. Sama kyykkiminen siirtynyt makeishyllyille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on tottunut Alkossa asioidessaan ottamaan sieltä "kyykky hyllyltä" sitä halvinta. Sama kyykkiminen siirtynyt makeishyllyille.
Tämä on yleinen käsitys.
- Anonyymi
Suuret on sulla murheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388