Karkkihyllyn kauhoista

Anonyymi-ap

Minkä takia cittarin yms irtokarkkiosastolla ihmiset haluaa ottaa mieluiten lattianrajasta käytetyn likaisen ja tahmaisen kauhan, vaikka koukussa roikkuu 47 puhdasta kauhaa?

Siinä on lisäksi ohjekin kissankokoisilla kirjaimilla. Ota uusi kauha tästä ja toisessa päässä on palautusboxi. Ei niin ei, ihmiset ottaa mieluummin likaisen kauhan, ja jättää likaisen kauhan hyllyn alareunaan lattianrajaan seuraavaa varten. Ällöttävää.

Käykö ihmiset täällä jotenkin hitailla vai mitä? Muualla Suomes ihmiset ottaa mieluiten koukusta uuden puhtaan kauhan, eikä sen laittaminen palautusboxiinkaan ole vaikeaa. Miksi se mikä toimii muualla, ei toimi Seinäjoella?

14

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos oot lukenyt testejä täälläpäin ollaan siellä loppupäässä kuulluun ja luetun ymmärtämisessä ihan peruskoulutasolla suomessa

• Anonyymi

Syäny liikaa rasvaa ja sokeria.

• Anonyymi

Tämä on kyllä koko maailmaa koskeva uhka!

• Anonyymi

Ei koko maailmaa mutta eteläpohjalaisille karkit ja rilli ruoka on uhka. Diabetes ms aivosumu liikenteessä näkyy jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koko maailmaa mutta eteläpohjalaisille karkit ja rilli ruoka on uhka. Diabetes ms aivosumu liikenteessä näkyy jo.

Hyvin sanottu...varsinkin kt67:lla näitä tuppaa olemaan.

• Anonyymi

Mitä se sulle kuuluu millä kauhon??

• Anonyymi

Hienopieru aloittaja.

• Anonyymi

Mä otan kyllä paliahilla käsillä en siihen kauhoja tartte

• Anonyymi

Ni mäki.

• Anonyymi

Luulis että olis helpompi ottaa kauha silmien korkeudelta, vrt kumarrella lattian rajasta. Vai onko eteläpohjalaisilla joku kovempi halu kumarrella?

• Anonyymi

Ne on tottunut Alkossa asioidessaan ottamaan sieltä "kyykky hyllyltä" sitä halvinta. Sama kyykkiminen siirtynyt makeishyllyille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on tottunut Alkossa asioidessaan ottamaan sieltä "kyykky hyllyltä" sitä halvinta. Sama kyykkiminen siirtynyt makeishyllyille.

Tämä on yleinen käsitys.

• Anonyymi

Suuret on sulla murheet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe