"Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa"

Anonyymi-ap

44

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomi kuihtuu ja Kuolee Kehitysmaista suuntautuvan maahanmuuton johdosta. Näin se on # "Eno"

      • Anonyymi

        Ikityöttömiä matuja haalitaan maailman ääristä suomeen pumppaamaan Kelaa tyhjäksi..


      • Anonyymi

        "Heillä on väärä arvopohja". #Katujengit


    • Anonyymi

      Katujengit ja taksikuskit. Ja taksikuskit etenkin tampereella, turussa ja helsingissä.. ( Ruotsi palaa ja räjähtelee )

      • Anonyymi

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009356514.html

        "Ruotsissa on meneillään järkyttävä väkivallan aalto. Alkuvuodesta kriisi on Tukholmassa eskaloitunut niin pahaksi, että poliisi joutui jo pyytämään lisäapuja. Poliisi on käyttänyt tilanteesta sanoja sota tai terrori-isku – se kuvannee, miten dramaattisesta ongelmasta on kyse ja miten kaukana ollaan turvallisesta kansankodista. "


      • Anonyymi

        Maahanmuuttajien Uhrit varmasti kuihtuvat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009356514.html

        "Ruotsissa on meneillään järkyttävä väkivallan aalto. Alkuvuodesta kriisi on Tukholmassa eskaloitunut niin pahaksi, että poliisi joutui jo pyytämään lisäapuja. Poliisi on käyttänyt tilanteesta sanoja sota tai terrori-isku – se kuvannee, miten dramaattisesta ongelmasta on kyse ja miten kaukana ollaan turvallisesta kansankodista. "

        Uskomatonta kuinka nopeasti Ruotsi tuhoutui.


    • Anonyymi

      Monikulttuuria ihan käytännössä nääs.

    • Anonyymi

      Vesilahti osoittamaan solidaarisuutta ja suvaitsevaisuutta palkkaamalla kunnan töihin ahkeria maahanmuuttajia

    • Anonyymi

      Siinä meni Suomalaiselta nuorelta työpaikka..

      • Anonyymi

        Kyseessä voi olla jo kansalaisuuden saanut eli aito Suomalainen, ja naiset tykkää eksoottisemmasta


      • Anonyymi

        Eikös vanhalla paloasemalla kuntouteta työvoimaa, että sieltä vaan valkkaamaan moniosaajia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös vanhalla paloasemalla kuntouteta työvoimaa, että sieltä vaan valkkaamaan moniosaajia .

        Suomeen syntymässä uusi luokka 'Kuntoutujat'. Pelottava kysymys onkin "Periytyykö kuntoutuminen vanhemmilta lapsille?" kuten muilla luokilla on tapana tehdä.


      • Joka ajattlee että kaikki suomalainen halua mene töihin


    • Anonyymi

      Maahanmuutto ei ole väärin, mutta sosiaali toimen tukien varassa ei haluta tänne uutta väkeä.

      • Anonyymi

        Uusi kahvila yrittäjän paikkahan on auki


      • Anonyymi

        Kelaperäistämaahanmuuttoa. "Eno"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi kahvila yrittäjän paikkahan on auki

        Ketä kiinnostaa sellainen näpertely "bisnes" saman saa keräämällä ojista ja puskista tyhjiä tölkkejä.


      • Anonyymi

        Ja 95% tänne tulijoista on juuri tuota Kelaväkeä..


    • Anonyymi

      Näitä kielitaidottomia työttömiä jengiläispakolaisia lisää. Vaihdetaan pakolaisuus termi vain hämäävästi maahanmuutoksi (maahanmuuttajahan tulee omilla rahoillaan lentokoneella tms kohdemaasta eikä bambuveneellä) maalaillaan kuvaa korkeastikoulutetuista insinööreistä.

      En ymmärrä mitä tietyt ideologistit hyötyy tämän maan syöksemisestä syvälle suohon näillä elintasosurffareilla joiden ylläpitokulut lasketaan miljardeissa.

    • Anonyymi

      Maahanmuutto tekee kansaa terveemmäksi. Tässä on taas yksi uutinen, joka kertoo samaa. Moniin kulttuureihin ei kuulu sauhuttelu eikä juopottelu ollenkaan, öyhöttärien kulttuuriin kuuluu.

      • Anonyymi

        Juu eikä ne käy baareissa juopottelemassa , vaan lähettää sukulaisilleen nekin rahat jotka Suomalainen veronmaksaja kustantaa.


    • Anonyymi

      Transkepu. Kepu petti jälleen, Puolet kepuista äänesti tämän translain Puolesta..

      • Anonyymi

        Transkepu, ja saarikon Vappu200e


      • Anonyymi

        Että pitää olla tyhmiä . Senaattorit saavat varmaakin paljon ääniä vastapalvelukseksi transuilta vaikka KEPU on joskus menneisyydessään ollut vain ja ainoastaan maaseudun äänestäjien suosiossa. Osaako ne edes hävetä kun turuilla ja toreilla alkavat sepittää vaalivalheitaan vaalikiimoissaan.


    • Anonyymi

      Elinkeinoelämän tutkimuslaitos (Etla) arvioi, että maahanmuuton tulisi liki kolminkertaistua, jotta työikäisten määrä saadaan vakautumaan. Tämä tarkoittaisi noin 44 000 ihmisen maahanmuuttoa vuodessa.

      Etlan raportin mukaan maahanmuutolla olisi merkittävä positiivinen vaikutus talouskasvulle ja ennen kaikkea julkisen talouden rahoitukselliselle kestävyydelle.

      • Anonyymi

        Ruotsin tie on Suomen tie.


    • Anonyymi

      Tarvitaan sellaisia maahanmuuttajia, jotka työllistyvät.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puukotus tuulikaapissa takin takia
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7d355a62-d79f-4f7b-bc19-54011ae8683b

        Ketä SINÄ ajattelit äänestää seuraavissa vaaleissa?

        Kunhan "työperäinen" maahanmuutto Suomeen lisääntyy, kannattaa välttää tuulikaappeja, ettei saa puukosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan "työperäinen" maahanmuutto Suomeen lisääntyy, kannattaa välttää tuulikaappeja, ettei saa puukosta.

        Tuulikaappi puukotuksen uhrikin oli 39 v mamu ,joka oli ajatellut tulevaisuudessa alkaa raksahommiin .Nyt meni kädestä jänne niin ei pysty.Nyt me sitten elätämme tämänkin työkyvyttömän.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä se on maahanmuutto. tätä on "monikulttuuri" ihan Käytännössä.

        Monet maahanmuuttajat ovat väkivaltaa pakenevia. Ainakin niin väittävät. Ja sitten puukottavat.


    • Anonyymi

      Ja Suomalaisilta leikataan..

    • Anonyymi

      Joo, Ja Suomessa ON JO valtava määrä näitä matuja ja suurin osa on työttöminä. Ja näitä vaan suomeen yhä lisää ja lisää. Ei tätä kukaan käsitä..

      • Anonyymi

        Oletko tietoinen kuinka monta matua on Vesilahden kunnassa?. Haluaisin tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tietoinen kuinka monta matua on Vesilahden kunnassa?. Haluaisin tietää.

        Sitä en tiedä montako vesilahdesta löytyy, mutta vesviläiset osallistuvat pakolaistalkoisiin omalla lompakollaan yhtälailla kuin muutkin suomalaiset.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Matuille kelpaa vain Luxus. Suomalaisilta on leikattava lisää..

      • Anonyymi

        KUNTOUTTAVA PANOTOIMINTA kyllä kelpaisi kootetulla palkkatuella. Saisi naidia naikkosia ja kuntoutua näin!Huippuunsa kuntoutettua maahanmuuttajaa sitten kunnan hommiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUNTOUTTAVA PANOTOIMINTA kyllä kelpaisi kootetulla palkkatuella. Saisi naidia naikkosia ja kuntoutua näin!Huippuunsa kuntoutettua maahanmuuttajaa sitten kunnan hommiin

        Äänestäkää perussuomalaista ehdokasta niin tulevaisuus ei ole niin tumma kun nyt on tummentunut hurjalla vauhdilla.


    • Anonyymi

      Missä on ne työpaikat luku ja kirjoitustaidottomille. En huomannut heti, että sosiaaliturvastahan ne työpaikat löytyy...

    • Anonyymi

      Pilattu on pilattu iäksi mutta kuihtuva on helpompi elvyttää loistoon , ketä se muka kuihtuva eli pienempi väestömäärä haittaa , ei mua ainakaan , ennemmin tingin vähän kaikesta jos rauha ja järjestys maassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe