Akkuriski liian paha taksikäytössä

Anonyymi-ap

Uuden pykälän mukaan sähköauto jonka akun pohjapellissä on kolhu, tulee hylätä katsastuksessa johtaa ainakin minun osaltani siihen, että sähköön en siirry ennen kuin on ihan pakko.

Ajan sekä kaupungissa ja maaseudulla ja joka vuosi vaikka kuinka nätisti pyrkii ajamaan tulee joku yllätysmonttu jonka seurauksena vähintään auton helmaan kolahtaa.

Pitääkö siis joka helvetin vuosi ostaa 30 000 akkupaketti? Noh, tällä päästään siihen, että auto vaihdetaan ennenkuin katsastetaan, mutta tuskinpa vaihdossa saa mitään hyvitystä kun pohjassa marginaalikolhu.

12

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kasko hoitaa.. t. 100km/2e

• Anonyymi

Miksi puhutaan sähkö käyttöisestääkun todellisuudessa ne teslay kulkee pks. Seudulla hiilivoimalla

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­N­­y­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177252422

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Köyhän pitää selittää ja perustella itselleen ja jopa julkisesti tekosyitä, noloa.
      Sano suoraan, että en osta, ei ole varallisuutta tai töitä.

• Anonyymi

Kyllähän sähköauton normikulut on ok ja jokainen kokopäiväisesti ajava hyötyy edullisista kuluista, mutta akkuriski on liian suuri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän sähköauton normikulut on ok ja jokainen kokopäiväisesti ajava hyötyy edullisista kuluista, mutta akkuriski on liian suuri

Kasko korvaa kolhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kasko korvaa kolhut.

Minkä verran on sähkärin kasko? Siis ovh ilman bonareita.

• Anonyymi

Polliisi ei salli Teslan polttamista, moskeijan edessä!!🤭🤭

• Anonyymi

Kokoajan sähköautojen määrä näyttää kasvavan takseissa.

• Anonyymi

Taksikäytössä sähköauto alle 15 cm maavaralla on suuri riskiostos.

• Anonyymi

Taksikäytössä potkulautaa kalliimpi ostos on tyhmyyttä. Kuollut köyhien ala.

• Anonyymi

Sähkölämmitys suuurta tyhmyyttä

Sähköautoiluun kaiken pelastus

Akut saastuttaa vesistöt kaivistoiminta ja lapsityövoim

Suomessa sähkö tehdään hiilellä helsinki ja pks vantaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe