PIIA KK ESIINTYY POLIISINA

Anonyymi-ap

Kesällä 2020 poliisilaitos päätti erottaa Kattelus-Kilpeläisen virantoimituksesta määräajaksi. Syynä olivat Seinäjokinen-lehden kirjoitus sekä AlfaTV:ssä esitetyt väitteet.

Erottaminen suunniteltiin toteutettavaksi vuoden 2020 kesällä.

Kattelus-Kilpeläinen valitti poliisilaitoksen vuosina 2017–2020 tekemistä toimenpiteistä hallinto-oikeuteen, joka hylkäsi valitukset.

Vuoden 2022 marraskuussa myös korkein hallinto-oikeus (KHO) hylkäsi valitukset ja päätti, että Pohjanmaan poliisilaitoksella oli oikeus antaa kaksi kirjallista varoitusta ja erottaa Kattelus-Kilpeläinen yhden kuukauden määräajaksi.

Kattelus esiintyy vaalimainoksissa poliisina.
Kerroit jutussa, että jäit opintovapaalle. Kertomatta jäi, että sait varoituksia ja lopulta määräaikaisen erottamisen. Onko se vastuunkantoa vai vältätkö aihetta?

– Olin hakenut ja saanut korkeakoulututkintoon johtavan opiskelupaikan vuonna 2020. Aloitin silloin syksyllä opinnot ja jäin kaksivuotiselle opintovapaalle. Halusin valmistua ja oma yritys vaati aikaa. Tein päätöksen, että katsotaan tämä tie ja irtisanouduin. Minulla oli myös lukuisia luottamustehtäviä, ja olisi ollut todella hankalaa kulkea Vaasassa töissä.

Lukuisia luottamustehtäviä? Kattelus istuu mielellään perussuomalaisten paikoilla lukuisissa tehtävissä. Miten tämä sallitaan?

17

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä on elää miehensä palkalla.
      poliitikko Sami Kilpeläinen tulot yhteensä
      144 371e

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17725540I

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Onhan näitä ollut aina, omaan napaansa tuijottajia.

• Anonyymi

Poliisissa sallitaan vai Vapaamuraius atteita kaikki muu on kiellettyä ja seuraus on EROTTAMINEN. Veli nuolee veljen Peetä AINA !

• Anonyymi

Työnvieroksuja. Kokouspalkkiot kiinnostaa enemmän kuin työnteko.

• Anonyymi

Kuinkahan kauan on tosiasiassa poliisin töitä tehnyt vuosissa.

• Anonyymi

Voiko käyttää julkisesti ”poliisi” titteliä jos on eronnut virasta?

• Anonyymi

Pappikin on pappi vaikka ei oo kertaakaan toimittanut kirkollista tehtävää samoin sairaanhoitaja voi olla sairaanhoitaja vaikka ajaas rekkaa ja niin edelleen

• Anonyymi

En jaksa ymmärtää tätä Piian jatkuvaa riidankylvöä. Joka puolueessa riitaa.
      Olen aika varma että vuoden kuluttua riitelee jo Hjalliksen kanssa oikeudessa.

• Anonyymi

Perustaa oman yhden jäsenen puolueensa ja hajoaa sisäisiin ristiriitoihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustaa oman yhden jäsenen puolueensa ja hajoaa sisäisiin ristiriitoihin?

kaikki nää persut ja niiden ala johdannaiset on tätä samaa suomi takaisin mustaan kivikauteen porukkaa. silti eletään itsekkin nykyajassa joka ei toimisi ilman kolmansia maita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikki nää persut ja niiden ala johdannaiset on tätä samaa suomi takaisin mustaan kivikauteen porukkaa. silti eletään itsekkin nykyajassa joka ei toimisi ilman kolmansia maita?

Onneksi Piia potkittiin pois, mitä kaikkea sieltä mahtaa paljastuakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi Piia potkittiin pois, mitä kaikkea sieltä mahtaa paljastuakaan?

Onko jotain odotettavissa?

• Anonyymi

Onko tämä sama milffi joka palkkasi itse itsensä sihteeriksi aluevaltuuston rahoilla?

• Anonyymi

Ammuskeleeko?

• Anonyymi

Huteja, tähän saakka.

• Anonyymi

En tunne, mutta kovin ristiriitaiselta vaikuttaa. Tuntuu menevän helpolla sukset ristiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe