Suuren Ahdistuksen ajan marttyyrit

Anonyymi-ap

Ilm. 7: 9-17 📖
9 Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
10 ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".
11 Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
12 sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"

13 Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

15 Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelevat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään, ja hän, joka valtaistuimella istuu, on levittävä telttamajansa heidän ylitsensä.
16 Ei heidän enää tule nälkä eikä enää jano, eikä aurinko ole sattuva heihin, eikä mikään helle,
17 sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."
🕊️

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä aion nauttia ja homostella niin sanotun "vaivan ajan" ymmärtääkseni homoilu on sallittua vaivan aikanakin?

      • Anonyymi

        Tuo on sinun oma, vapaa valintasi.
        Ei se ole muilta pois.

        Kukin meistä kulkee omaa tietään.


    • Anonyymi

      He ovat niitä, jotka kuolevat marttyyreina 7 vuoden antikristuksen vaikutuksen aikana. 3,5 vuotta antikristus laajentaa valtaansa ovelasti hyväksyen kaikki muut uskot, paitsi kristinuskon. Mutta 3,5 vuoden jälkeen hän ottaa jumaluuden itselleen ja aloittaa hirvittävän vainon juutalaisia, kristittyjä ja kaikkea uskonnollisuutta vastaan, vain hän on ainut jumala. Mutta kun 7 vuotta on kulunut, tulee Jeesus marttyyriensa johtajana ja heittää antikristuksen ja pedot tulijärveen. ja telkeää itse Luziferin 1000:ksi vuodeksi vankeuteen, maan syvyyteen. Jeesus hallitsee tuhat vuotta, jonka jälkeen Luzifer vapautetaan. Hän kiertelee ja kerää sotajoukkoa Jeesuksen hyvyyttä vastustavista lihallisista ihmisistä, jotka haluavat hyötyä muitten kustannuksella. He lähtevät miljoonapäisenä sotajoukkona Jerusalemiin, Luziferin johdolla, tuhotakseen Jeesuksen lopullisesti, mutta tulenhenkäyksellä Jeesus tuhoaa Luziferin ja ne lihalliset, jotka hylkäsivät Jeesuksn äärimmäisen hyvyyden. Näin paha erotteli itsenäisesti itsensä hyvästä ikuisiksi ajoiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe